Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • ZoomZero

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
planetara a scris:
turbojack a scris:
Umple vasul,nu pune busonul si pornesti motorul.
Daca tot refuleaza si nu se mai opreste,este garnitura de chiulasa strapunsa.


nu inteleg la ce te referi prin "daca tot refuleaza"?

ms mult pt raspuns!


vezi in borcan daca face face bulbuci Laughing
Skip ads

  • planetara

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
nu face bulbuci Razz dar dupa 6-7 pedale fortate pe la 4-5mii rot creste nivelu in borcan
  • ZoomZero

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
ok.. nivelul creste si scade pentru ca pompa impinge (consuma din borcan), in turatie, furtunele se umfla putin cand lasi pedala, se intoarce in borcan.

pune busonul la loc, strange bine, dupa ce dai o tura doua (o zi , doua) cu masina, daca incerci da-l desfaci face presiune mare in borcan?

ai incercat sa dai pedala cu busonul strans? nu se scurge atunci?

ai antigel in circuit?.. daca da, acela gaseste ce mai mica fisura si se scurge.

daca masina sta pe loc tot dispare din lichid?

uite-te la mocheta in partea soferului, nu e umeda?
  • planetara

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
ZoomZero a scris:ok.. nivelul creste si scade pentru ca pompa impinge (consuma din borcan), in turatie, furtunele se umfla putin cand lasi pedala, se intoarce in borcan.

pune busonul la loc, strange bine, dupa ce dai o tura doua (o zi , doua) cu masina, daca incerci da-l desfaci face presiune mare in borcan?

ai incercat sa dai pedala cu busonul strans? nu se scurge atunci?

ai antigel in circuit?.. daca da, acela gaseste ce mai mica fisura si se scurge.

daca masina sta pe loc tot dispare din lichid?

uite-te la mocheta in partea soferului, nu e umeda?


da face destul de multa presinue...adica fasaie cand desfac bushonu...
am antigel diluat cu apa...
nu stiu daca dispare cand sta pe loc ca nu prea sta pe loc...
iar mocheta nu pare sa fie uda...nici in partea soferului...nici in partea pasagerului...
Skip ads

  • d_m_petre

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
si eu am avut aceeasi problema ca si tine si am schimbat busonul de la borcan pt. ca era supapa de refulare blocata si i-mi arunca tot antigelul din borcan afara,acum nu mai am nici o problema este ok,deci daca nu ai garnitura de chiulasa arsa poate rezolvi daca schimbi doar busonul
  • planetara

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
dupa ce sapai cat mai adanc astazi...ajunsei la urmatoarele concluzii...
1: senzorii de pe radiator (acele sonde care pornesc termocupla) nu merg Neutral...deci ventilatorul nu porneste:|
2: pe la bushon se aude un fluierat (semn ca supapele nu functioneaza cum trebuie) Neutral


inercai sa scot acele sonde de pe radiator...insa fara nici un rezultat:| parca sunt lipite de el:|
culmea ca sondele nu cupleaza, dar temperatura la bord nu sare de 92-93 de grade Smile
  • coapsi_silviu

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Am aceeasi problema ca si tine,si eu am schimbat busonul si vasul de expansiune,degeaba.Tot asa si eu am presiune mare in vas si m-am interesat la un meserias si e clar garnitura de chiulasa cat despre faprul ca ies gaze pe la busonul de ulei asta spune ca motorul e uzat si scapa compresie.In timp va porni tot mai greu mai ales iarna,poti eventual schimba segmentii pistoanelor dar nu stiu cat va tine.
  • planetara

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
coapsi_silviu a scris:Am aceeasi problema ca si tine,si eu am schimbat busonul si vasul de expansiune,degeaba.Tot asa si eu am presiune mare in vas si m-am interesat la un meserias si e clar garnitura de chiulasa cat despre faprul ca ies gaze pe la busonul de ulei asta spune ca motorul e uzat si scapa compresie.In timp va porni tot mai greu mai ales iarna,poti eventual schimba segmentii pistoanelor dar nu stiu cat va tine.


ce motor ai? tie iti papa apa? o baga in ulei? iti crestea temperatura din bord?


la mn singura problema care o are momentan...este ca imi fluiera pe la bushon, si cand ma las pe pedala imi scoate putin lichid pe la bushon
Skip ads

  • coapsi_silviu

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Motorul e cel din semnatura vectra 1997,X20DTL,1995cmc/diesel
  • planetara

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
coapsi_silviu a scris:Motorul e cel din semnatura vectra 1997,X20DTL,1995cmc/diesel


ms pt pm Wink
as cum ti-am zis si tie, la mine sta apa la 90 grade, ulei nu am in vasul de expansiune si nici apa in ulei, iar de completat - completez foarte rar (in ulrima perioada nu am mai completat deloc)
  • planetara

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
la mine urca destul de repede la 90 grade...este normal? (in mers urca repede, la relantii pana ajunge la 90 imi creste par alb)
si poate imi spune si mie cineva la cat trebuie sa porneasca ventilatoru la modelu meu (x20dtl) hatchback CDX
  • planetara

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Revin cu date noi! Nu foarte bune Sad
Deci...masina prezinta urmatoarele:
1: Imi creste apa la 90-93 grade in 2-3 km
2: Baga caldura doar cand accelerez peste 2000rpm
3: Imi scade nivelu lichidului de racire din vasul de expansiune'
4: In zilele aglomerate ajunge apa si la 96-97 grade (intra ventilatoru)

Raman la ideea ca este chiuloasa ciupita...desi apa in ulei si ulei in apa nu am ... insa presiune destul de mare in borcan, iar daca ii dau 5-6 pedale forja se ridica apa imd si o scuipa din vas. (cred ca este ciupita intre camera de racire si camera de compresie)
Pentru schimbarea garniturii chiuloasei, cam la ce costuri m-ar ajunge? si ce mai trebuie schimbat odata cu garnitura? (este vreun risc major?)
Skip ads

  • coapsi_silviu

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2009

  • Mesaj Privat
O garnitura e undeva pe la 300 lei si ar mai trebui schimbate si suruburile cam pe la 200 plus ca poate fi necesara planarea chiulasei,cam 80-100 lei iar manopera e cum te intelegi cu mecanicul.
  • planetara

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
coapsi_silviu a scris:plus ca poate fi necesara planarea chiulasei


asta se face tot la service?
  • cyflo

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salut. Aceiasi problema cred am si eu la vectra b x16xel,cand e rece motorul si incepe sa se incalzeasc pina spre 80 grade se simte ca baga caldura,dupa care baga rece,urca apa pina spre 100 grade scade brusc sub 80 grade apoi incepe sa bage caldura si se opreste intre 80 si 90 grade,cred eu ca intra aer pe instalatia de racire,sa fie garnitura de chiuloasa?.Termostatul l-am schimbat,nu pierde antigel,ce sa fie?mersi.
  • cyflo

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
?.Nimeni nu stie? Sad Sad
  • cyflo

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Sad ?
  • marele_pitik

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2010

  • Mesaj Privat
cyflo a scris:Salut. Aceiasi problema cred am si eu la vectra b x16xel,cand e rece motorul si incepe sa se incalzeasc pina spre 80 grade se simte ca baga caldura,dupa care baga rece,urca apa pina spre 100 grade scade brusc sub 80 grade apoi incepe sa bage caldura si se opreste intre 80 si 90 grade,cred eu ca intra aer pe instalatia de racire,sa fie garnitura de chiuloasa?.Termostatul l-am schimbat,nu pierde antigel,ce sa fie?mersi.



verifica: sa nu ai ulei in vasul de expansiune sau apa in ulei (scoate joja si verifica uleiul) Smile
daca ambele sunt oke, cand motorul este complet rece, scoate bushonul vasului de expansiune si porneste motorul, lasa-l 2-3 minute si vezi daca bolboroseste apa (daca vine aer din instalatie)
  • cyflo

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salut.Ulei nu am in vas,si nici apa in ulei,chiar nu pot sa imi dau seama de ce se desaeriseste instalatia cand trece temperatura de 80 de grade.Mersi.
  • andrei_sebi18

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salutare am o nedumerire am schimbat antigelul am completat pana la semn, am pornit motorul pana sa incalzit ca sa se mai aeriseasca ca asa e recomandat, a scazut cam jumate de cm am completat iar pana la semn, dar acum dupa 2 zile in care nam pornit motorul nivelul a mai scazut cam un cm, e normal sau e posibil sa curga undeva? sau e normal
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR