- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
@rattlesnake - am raspuns la mail.
Cat despre intrebarea pusa de tine, cum te conectezi cu interfata la masina, raspund si aici o idee mai detaliat, lucru valabil pentru majoritatea clonelor:
- Conectezi interfata la PC, apoi la masina. Pui contactul fara sa pornesti motorul si poti incepe diagnoza. Pornesti motorul cu interfata conectata, dar sa nu iei contactul/opresti motorul pana nu te deconectezi din meniul pe care la-i accesat, interfata fiind in comunicare risti sa buseasca - depinde de la caz la caz si de la interfata la interfata. De asemenea, trebuie avut in vedere ca tensiunea masinii diagnosticate sa nu scada sub 9V sau in cel mai rau caz 7V, tot asa, ca sa nu buseasca interfata.
La cazul tau, cel mai bine ar fi sa pui contactul si sa conectezi interfata in mufa de diagnoza a masinii fara a fi conectata la laptop. Daca se aprind becuri aiurea in bord, poti arunca acea interfata sau incerca sa o repari, ceea ce uneori e neprofitabil.
Cat despre OPcom la cat costa, investitia se amortizeaza din prima diagnoza, irelevant daca nu o poti folosi toata viata. Exemplu concret, masina nu trage, punem interfata pe ea si vedem P0400, curatam EGR si rezolvam problema. Cat am scutit daca ne-am fi dus la reprezentanta si ne imbarliga sa cumparam EGR?
Cat despre intrebarea pusa de tine, cum te conectezi cu interfata la masina, raspund si aici o idee mai detaliat, lucru valabil pentru majoritatea clonelor:
- Conectezi interfata la PC, apoi la masina. Pui contactul fara sa pornesti motorul si poti incepe diagnoza. Pornesti motorul cu interfata conectata, dar sa nu iei contactul/opresti motorul pana nu te deconectezi din meniul pe care la-i accesat, interfata fiind in comunicare risti sa buseasca - depinde de la caz la caz si de la interfata la interfata. De asemenea, trebuie avut in vedere ca tensiunea masinii diagnosticate sa nu scada sub 9V sau in cel mai rau caz 7V, tot asa, ca sa nu buseasca interfata.
La cazul tau, cel mai bine ar fi sa pui contactul si sa conectezi interfata in mufa de diagnoza a masinii fara a fi conectata la laptop. Daca se aprind becuri aiurea in bord, poti arunca acea interfata sau incerca sa o repari, ceea ce uneori e neprofitabil.
Cat despre OPcom la cat costa, investitia se amortizeaza din prima diagnoza, irelevant daca nu o poti folosi toata viata. Exemplu concret, masina nu trage, punem interfata pe ea si vedem P0400, curatam EGR si rezolvam problema. Cat am scutit daca ne-am fi dus la reprezentanta si ne imbarliga sa cumparam EGR?
Cristzi89
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2010
- Mesaj Privat
StefanTolos a scris:Tutorial cum putem transforma livedata OP-COM in grafice
Am vizionat filmuletul de dinainte de a posta, insa nu am vazut ca op-com-ul are functia record la tabelul de valori reale..Am incercat si varianta record cu un program diferit, insa se misca foarte greu, cu delay.
Frumos, perfect, multumesc.
- MaxDDM
- ***
- 709 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 709
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- MaxDDM
- ***
- 709 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 709
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- MaxDDM
- ***
- 709 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 709
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
- rattlesnake
- *
- 19 mesaje
- din 07 Nov 2011
- Astra 2008 Z17DTH
- Bucuresti
rattlesnake
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2011
- Mesaj Privat
DB77AAA a scris:@rattlesnake - am raspuns la mail.
Cat despre intrebarea pusa de tine, cum te conectezi cu interfata la masina, raspund si aici o idee mai detaliat, lucru valabil pentru majoritatea clonelor:
- Conectezi interfata la PC, apoi la masina. Pui contactul fara sa pornesti motorul si poti incepe diagnoza. Pornesti motorul cu interfata conectata, dar sa nu iei contactul/opresti motorul pana nu te deconectezi din meniul pe care la-i accesat, interfata fiind in comunicare risti sa buseasca - depinde de la caz la caz si de la interfata la interfata. De asemenea, trebuie avut in vedere ca tensiunea masinii diagnosticate sa nu scada sub 9V sau in cel mai rau caz 7V, tot asa, ca sa nu buseasca interfata.
La cazul tau, cel mai bine ar fi sa pui contactul si sa conectezi interfata in mufa de diagnoza a masinii fara a fi conectata la laptop. Daca se aprind becuri aiurea in bord, poti arunca acea interfata sau incerca sa o repari, ceea ce uneori e neprofitabil.
Cat despre OPcom la cat costa, investitia se amortizeaza din prima diagnoza, irelevant daca nu o poti folosi toata viata. Exemplu concret, masina nu trage, punem interfata pe ea si vedem P0400, curatam EGR si rezolvam problema. Cat am scutit daca ne-am fi dus la reprezentanta si ne imbarliga sa cumparam EGR?
Cat despre intrebarea pusa de tine, cum te conectezi cu interfata la masina, raspund si aici o idee mai detaliat, lucru valabil pentru majoritatea clonelor:
- Conectezi interfata la PC, apoi la masina. Pui contactul fara sa pornesti motorul si poti incepe diagnoza. Pornesti motorul cu interfata conectata, dar sa nu iei contactul/opresti motorul pana nu te deconectezi din meniul pe care la-i accesat, interfata fiind in comunicare risti sa buseasca - depinde de la caz la caz si de la interfata la interfata. De asemenea, trebuie avut in vedere ca tensiunea masinii diagnosticate sa nu scada sub 9V sau in cel mai rau caz 7V, tot asa, ca sa nu buseasca interfata.
La cazul tau, cel mai bine ar fi sa pui contactul si sa conectezi interfata in mufa de diagnoza a masinii fara a fi conectata la laptop. Daca se aprind becuri aiurea in bord, poti arunca acea interfata sau incerca sa o repari, ceea ce uneori e neprofitabil.
Cat despre OPcom la cat costa, investitia se amortizeaza din prima diagnoza, irelevant daca nu o poti folosi toata viata. Exemplu concret, masina nu trage, punem interfata pe ea si vedem P0400, curatam EGR si rezolvam problema. Cat am scutit daca ne-am fi dus la reprezentanta si ne imbarliga sa cumparam EGR?
Salut!
multumesc mult pentru tot! Softul pare mult mai ok si mai stabil decat celalalt pe care l-am primit de la respectivul care mi-a vandut opcomul.
In plus, am observat ca e o pb la cablu intr-adevar, adica in anumite pozitii se stinge ledul de power. In fine, al rezolvat asta fixandu-l intr-o anumita pozitie si nu se mai stinge ledul power acum. Ma gandesc ca de-aia facea problemele alea cand era conectat la obd-ul masinii.
Acum sincer mi-e cam teama sa-l mai incerc, pentru ca observ ca masina si-a revenit, nu mai ramane aprins niciun martor in bord(initial ramasese martorul ESP aprins si am zis ca gata, am bulit ESP-ul, dar mi-a venit inima la loc cand s-a stins, intr-un final), totul functioneaza ok, nici zgomotul acela de la electromotor bendix (care se auzea imediat dupa ce pornea motorul, la 0 sec).
De curiozitate, poate strica un opcom electromotorul? Ma gandesc ca poate e o coincidenta si acel zgomot aparuse independent de folosirea opcomului...
Singura problema e ca am ramas cu vreo 8 erori stocate si nu dispar... Merita sa incerc sa le sterg?
merci
- 34KLA
- ******
- 4,398 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,398
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- rattlesnake
- *
- 19 mesaje
- din 07 Nov 2011
- Astra 2008 Z17DTH
- Bucuresti
rattlesnake
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2011
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
DB77AAA a scris:La cazul tau, cel mai bine ar fi sa pui contactul si sa conectezi interfata in mufa de diagnoza a masinii fara a fi conectata la laptop. Daca se aprind becuri aiurea in bord, poti arunca acea interfata sau incerca sa o repari, ceea ce uneori e neprofitabil.
@rattlesnake - Ai facut ce am zis eu mai sus? Daca stinge sau aprinde becuri aiurea in bord, interfata este defecta. Probabil risti mai mult, nu sunt absolut sigur ca mufa masinii tale este prevazuta cu o siguranta.
Cat despre electromoror, nu are treaba cu diagnoza.
Incearca sa ma contactezi pe YM si detaliem
- rattlesnake
- *
- 19 mesaje
- din 07 Nov 2011
- Astra 2008 Z17DTH
- Bucuresti
rattlesnake
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2011
- Mesaj Privat
Salutare,
am rezolvat pana la urma, tipul de la care am cumparat opcomul mi l-a schimbat... Se pare ca inafara de problema cu cablul(era defect), provenea dintr-un lot cu probleme, pentru ca am mai testat unul si tot nu mergea, pana cand mi l-a dat pe asta dintr-un alt lot, in fine...
Am sters toate erorile de acolo (aveam vreo 25), si nu au mai aparut, totul merge ok, iar opcomul cel nou nu mi-a facut nicio problema inca, si pare destul de stabil...
Acum sa vedem, as vrea sa ma "risc" sa activez chestia cu inchiderea geamurilor automat, sau a usii, dar ma gandesc ca daca da gres ceva pe acolo, se duce dracu cine stie ce.
am rezolvat pana la urma, tipul de la care am cumparat opcomul mi l-a schimbat... Se pare ca inafara de problema cu cablul(era defect), provenea dintr-un lot cu probleme, pentru ca am mai testat unul si tot nu mergea, pana cand mi l-a dat pe asta dintr-un alt lot, in fine...
Am sters toate erorile de acolo (aveam vreo 25), si nu au mai aparut, totul merge ok, iar opcomul cel nou nu mi-a facut nicio problema inca, si pare destul de stabil...
Acum sa vedem, as vrea sa ma "risc" sa activez chestia cu inchiderea geamurilor automat, sau a usii, dar ma gandesc ca daca da gres ceva pe acolo, se duce dracu cine stie ce.
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- rattlesnake
- *
- 19 mesaje
- din 07 Nov 2011
- Astra 2008 Z17DTH
- Bucuresti
rattlesnake
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2011
- Mesaj Privat
da, da, exact... usor sesizabil, se aprindea si cel verde... nu comunica cu ECM, in schimb imi aprindea aiurea becuri in bord, din ce am citit ulterior cu opcomul nou, toate erorile erau cauzate din lipsa de comunicare.
Ceva bizar ce am observat momentan la masina este nr de kilometri: cel aratat de opcom este 75100km, iar cel de pe bord este 74300km. Wtf?
Mentionez ca masina am cumparat-o de noua, din Romania si nu-mi explic aceasta diferenta de 800km.
Ultima modificare facuta de rattlesnake la Mie 23 Nov, 2011 4:41 pm
Ceva bizar ce am observat momentan la masina este nr de kilometri: cel aratat de opcom este 75100km, iar cel de pe bord este 74300km. Wtf?
Mentionez ca masina am cumparat-o de noua, din Romania si nu-mi explic aceasta diferenta de 800km.
Ultima modificare facuta de rattlesnake la Mie 23 Nov, 2011 4:41 pm
- MaxDDM
- ***
- 709 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 709
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
- rattlesnake
- *
- 19 mesaje
- din 07 Nov 2011
- Astra 2008 Z17DTH
- Bucuresti
rattlesnake
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2011
- Mesaj Privat
- MaxDDM
- ***
- 709 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 709
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Eu zic ca nu-i asa. Motorul e pus pe masina si forja ca sa vada daca merge in parametri.
Kilometri inregistrati in ECU sunt calculati in functie de viteza de deplasare, ore de functionare, relanti, ceva de genul, astfel incat exista anumite neconcordante intre cei din IPC care sunt inregistrati de senzorul abs roata stanga si sunt cam exacti, si ECU
LE: La ce bun, oricum uneori se pot modifica si cei din ECU.
Kilometri inregistrati in ECU sunt calculati in functie de viteza de deplasare, ore de functionare, relanti, ceva de genul, astfel incat exista anumite neconcordante intre cei din IPC care sunt inregistrati de senzorul abs roata stanga si sunt cam exacti, si ECU
LE: La ce bun, oricum uneori se pot modifica si cei din ECU.
- MaxDDM
- ***
- 709 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 709
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
Eu stiu informatia asta de la niste mecanici de la Opel.
Daca tu detii alte informatii atunci mergem pe mana ta.
Dar iti spun inca odata: motorul nu e testat pe masina ci pe banc!
Majoritatea constructorilor procedeaza in acest fel.
Plus ca nu vor sa uzeze tampoanele motorului
Daca ar fi testat motoarele direct pe masina atunci nu ar mai fi existat diferentele de kilometri descrise mai sus
Ultima modificare facuta de MaxDDM la Mie 23 Nov, 2011 4:53 pm, modificat de 2 ori in total
Daca tu detii alte informatii atunci mergem pe mana ta.
Dar iti spun inca odata: motorul nu e testat pe masina ci pe banc!
Majoritatea constructorilor procedeaza in acest fel.
Plus ca nu vor sa uzeze tampoanele motorului
Daca ar fi testat motoarele direct pe masina atunci nu ar mai fi existat diferentele de kilometri descrise mai sus
Ultima modificare facuta de MaxDDM la Mie 23 Nov, 2011 4:53 pm, modificat de 2 ori in total
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat