Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • georgeg002

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut. Sper sa nu ma injure nimeni... mi-am facut o diagnoza la masina folosind op-com, dar cum nu stiu sa interpretez datele, am decis sa le postez aici. Rog pe cineva care se pricepe (si are chef+timp+bunavointa) sa arunce o privire si sa imi dea un feedback referitor datele scoase de op-com. iata deci rezultatele:

Valori reale: 3000 ture Ralanti Oprit

Tensiune baterie 14.0 V 14.0 V 12.7 V
Stare aprindere Conectat 12V Conectat 12V Conectat 12V
Releu demaror Inactiv Inactiv Inactiv
Releu pompã combustibil Activ Activ Inactiv
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti Inactiv Activ Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie 1.66 V 0.96 V 0.96 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie 0.82 V 0.47 V 0.47 V
Poziþie pedalã calculatã 24% 0% 0%
Turaþie prescrisã de ralanti 800 RPM 825 RPM 800 RPM
Turaþie motor 3.040 RPM 838 RPM 0 RPM
Turaþia axei cu came 1.500 RPM 400 RPM 0 RPM
Turaþie ralanti - modificatã NU NU NU
Masa de aer calculat 228 kg/h 42 kg/h 0 kg/h
Senzor masã aer 221 kg/h 48 kg/h 2 kg/h
Temperaturã ambiantã 0 °C 0 °C 0 °C
Temperaturã aer de supraalimentare 33 °C 27 °C 38 °C
Temperaturã aer de supraalimentare 2.77 V 3.03 V 2.56 V
Temperaturã lichid rãcire 62 °C 56 °C 64 °C
Temperaturã lichid rãcire 2.07 V 2.34 V 1.99 V
Nivel ulei Normal Normal Normal
Presiune ulei Normal Normal Presiune micã
Stare nivel ulei Okay-Smile Okay-Smile Okay-Smile
Temperaturã gaze eºapament la senzorul 1 (B 1) 136 °C 108 °C 100 °C
Temperaturã gaze eºapament la senzorul 1 (B 1) 1.1 V 1.0 V 1.0 V
Temperaturã gaze eºapament la B1S2 112 °C 84 °C 96 °C
Temperaturã gaze eºapament la B1S2 1.0 V 1.0 V 1.0 V
Presiune barometricã 97 kPa 97 kPa 97 kPa
Presiune barometricã 3.83 V 3.83 V 3.83 V
Comandã -Presiune turbo 128 kPa 120 kPa 120 kPa
Presiune turbo 126 kPa 100 kPa 96 kPa
Presiune turbo 1.99 V 1.60 V 1.56 V
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo 56% 75% 82%
Comanda pozitie EGR 100% 100% 100%
Factor de umplere AGR 4% 4% 4%
Poziþie clapetã - semnal servo PWM 5% 5% 5%
Presiune Rail prescrisã 62.86 MPa 27.67 MPa 27.00 MPa
Presiune Rail 62.85 MPa 29.23 MPa 0.00 MPa
Presiune Rail 1.87 V 1.13 V 0.49 V
Supapã electromagneticã de control presiune în rampã (modulatã în impuls) 0% 0% 0%
Curent de semnal supapã electromagn. de control presiune în rampã 0.00 a 0.00 a 0.00 a
Electroventil control comb.PWM 34% 35% 0%
Curent electroventil control comb. 1.31% 1.39% 0.00%
Temperatura combustibil 17 °C 15 °C 18 °C
Temperatura combustibil 3.44 V 3.55 V 3.42 V
Contact info climã Activ Activ Inactiv
Clima în regim blocat Sistem OK Sistem OK Sistem OK
Presiune sistem climã 1.020 kPa 990 kPa 765 kPa
Presiune sistem climã 1.5 V 1.4 V 1.1 V
Releu climã Activ Activ Inactiv
Contact 1 fârnã Inactiv Inactiv Inactiv
Contact 2 frânã Inactiv Inactiv Inactiv
Contact ambreiaj Activ Activ Activ
Vitezã vehicul 0 km/h 0 km/h 0 km/h
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã Inactiv Inactiv Inactiv
Accerelaþie vehicul 0.0 m/s2 0.0 m/s2 0.0 m/s2
Sistem de menþinere vitezã Inactiv Inactiv Inactiv
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã Inactiv Inactiv Inactiv
Cuplu motor 1 Nm 17 Nm 107 Nm
Control cuplu Inactiv Inactiv Inactiv
Cuplu solicitat(control tracþiune) 0 Nm 0 Nm 0 Nm
Timp pânã la schimb de ulei 89% 89% 89%
Avertizare schimb ulei Inactiv Inactiv Inactiv
Indicator defecte(MI) Deconectat Deconectat Conectat
Indicator servisare(SVS) Deconectat Deconectat Deconectat
Releu preâncãlzire 12V inactiv 12V inactiv 12V inactiv
Martor timp de preâncãlzire Decon.12V Decon.12V Decon.12V
Diagnostic releu preâncãlzire Inactiv Inactiv Inactiv
Timp injecþie principalã 8.0 grade 0.0 grade 0.0 grade
Cantitate injecþie finalã 7.8 mm3/crs 9.0 mm3/crs 0.0 mm3/crs
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel 1 kPa -2 kPa -2 kPa
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel 0.55 V 0.41 V 0.39 V
Saturaþie filtru de particule Diesel 52% 50% 52%
Distanþa parcursã de la ultima regen. a filtrului de particule Diesel 160 km 160 km 160 km
Regenerare filtru particule Diesel 0% 0% 0%
Kilometraj(rulaj) 142.904 km 142.904 km 142.904 km
Senzor rezervor 0.00 V 0.00 V 0.00 V
Comanda 1. ventilator Inactiv Inactiv Inactiv
Comanda 2. ventilator Inactiv Inactiv Inactiv
Comanda 3. ventilator Inactiv Inactiv Inactiv

L.E: Masina e Astra H 2007, Z19DT
Skip ads

  • lev30ro

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Mi-am facut diagnoza cu OP-COM CHINE CLONE la Corsa C Z10XE si la DEBITMETRU in ralanti 849rpm am 0.00KG/h.
Daca accelerez masina la 1200 rpm voi avea valoarea de 9.21kg/h, adica masuratoruile incep direct de la 9.21kg/h.....
Am imprumutat un debitmetru bun si simptomele sant la fel!
O fi de la OP-COM, nu vede valorile in ralanti? Am selectat si Agila din Opcom cu aceeasi motorizare dar ......la fel se vad valorile, adica 0.00kg/h in ralanti.
Exista un soft mai bun decat OpCom China Clone?
Daca da, am-i spuneti si mie care este acela?
Ceva rezolvari?
Idei?
Multumesc,
Duminica placuta la toti,
  • lev30ro

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Rezolvat,

Interfata 1.44 si soft 090714v_1.39 parametrii se vad perfect .

Mersi mattydr67.

Stima
  • Bodo.vectra

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
care sunt valorile normale pt. un debimetru pt. z18xe,ma poate ajuta cineva? multumesc anticipat
Skip ads

  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Bodo.vectra a scris:care sunt valorile normale pt. un debimetru pt. z18xe,ma poate ajuta cineva? multumesc anticipat

Work Order Description Nominal Value

Engine running at idle speed, operating temperature
All consumers turned off
Accelerator pedal not actuated
7 ... 19 kg/h
0.2 ... 1.2 V

CristianTM.
  • Bodo.vectra

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
multumesc
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:Dupa diverse incercari am ajuns la valoarea de -12.7, adica diferenta intre 9.7l/100km din BC pana la 8.6l/100km la pompa. Culmea e ca-i aproape identica cu valoare minima din TIS-ul lui CristianTM. Va mai spun ce se intampla la urmatorul plin.


Refacut azi calculul dupa 589km. Consum la pompa 47.33litri, media 8litri/100km, exact cat spune BC-ul.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
la mine diferenta la consum:
b indica 59 de litri iar la pompa 59,5
aproximativ...
deci pot zice ca BC-ul masinii mele e relativ OK calibrat...

insa am amici (cu VW sau Ford) care le iese consum de 50 de litri pe BC si la pompa 55-60 de litri...
mi se pare enorma diferenta...
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Stai sa-i vezi paia cu Logan benzinar cum scot 5% in oras Laughing

Ca idee, acel consum poate sa mai fluctueze si in functie de temperaturi. Niciodata nu va putea fi fix pe fix cu pompa.
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
CristianTM a scris:
dodo_13 a scris:Are idee cineva idee cum se foloseste functia "fuel consumption correction" din op-com/engine? La pompa imi arata 42.6litri iar computerul zice 46.3litri, adica 8.6% in plus, si as vrea sa corectez asta.

Din TIS, sper ca te descurci cu ...engleza Wink


CristianTM.

Nu inteleg ceva.Trebuie neaparat facut plinul chiar daca se cunoaste valoarea erorii?
Ex: consum pe BC 5.9%, consum real calculat dupa bonuri 6.2 = 5.1% eroare. Pot introduce direct aceasta suma?
  • georgeg002

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2011

  • Mesaj Privat
alexx1402 a scris:
CristianTM a scris:

CristianTM.

Nu inteleg ceva.Trebuie neaparat facut plinul chiar daca se cunoaste valoarea erorii?
Ex: consum pe BC 5.9%, consum real calculat dupa bonuri 6.2 = 5.1% eroare. Pot introduce direct aceasta suma?


Hai sa ma bag si eu in seama. Parerea mea este ca nu are rost sa faci plinul din moment ce stii valorile si esti absolut sigur pe ele. ca doar de aia faci plinul. dar e doar parerea mea, care se bazeaza pe logica
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Logic asa ar fi, dar m-a derutat asta

Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Acolo explica cum se face masuratoarea. Daca o ai deja facuta evident ca poti baga direct valoarea.
  • pillif12

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salut, mi-am achizitionat si eu un Op-com ieri si azi l-am testat pe opelul meu corsa c 1.3 cdti si am constatat ca la mine valva EGR este mereu activa si cand merge la relanti si cand o accelerez...asta ar trebui sa insemne ca trebuie curatata sau inlocuita?
Multumesc!
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Va Salut ! am si eu o problema cu opcom, mi.am luat un opcom dar pe laptop la instalare driver pt interfata imi spune ca third part not recognised, YNF... nu mai stiu ce... am inteles de la cel care mi.a vanduto ca am ceva in sistem care nu accepta semnatura digitala, pe desktop-ul fratekui meu merge dar pe laptopul meu nu. rog cine a avut aceasi problema sa ma contacteze, eu am sa mai caut pe aici si daca am postat gresit rog un moderator sa mute discutie unde ii este locul. Va Multumesc anticipat !
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Otomega25 , Mai incearca si cu alte drivere.... Problema vine si de la SO si placa pc-ului. Oricum aici e topic deste utilizarea opcom.

LE: pillif12 , nu te uiti unde trebuie. Ar trebui sa ai in meniu cat cere sa faca EGR si cat face. Daca sunt diferente maricele, trebuie curatata. Inlocuita doar atunci cand nu mai lucreaza.
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am windows XP service pack 3, poate s.a mai intalnit cineva cu aceasta problema...
  • Traian Costache

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Seara buna , la toata lumea
Vin cu o rugaminte la dumneavoastra.
Am o interfata de Op-Com (chinezista, 1-39, parca) si am avut si softul instalat. A mers corect si mi-a fost de ajutor pana azi, cand n-am avut ce face si am zis sa fac un upgrade, ceva "after firmware.. bla bla bla". Problema este ca m-a potcovit cu un Troian Generic si in cele din urma a trebuit sa sterg dracia din laptop.
Trebuie sa plec de sarbatori si ma reintorc dupa Revelion. Ma simt mai bine cand stiu ca pot sa vad eu ce are masinuta, in unele cazuri. (Zafira A, 2001, Z16XE)
De aceea, rog frumos daca poate cineva sa ma ajute cu softul, sau cu un link de unde sa descarc. Rog mult sa fie site verificat, sa nu ma umplu iar cu troieni si virusi.
Va urez Sarbatori Fericite!, An Nou Fericit!, multa sanatate si multi Kilometri in siguranta, stimati colegi.
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Traian Costache a scris:Seara buna , la toata lumea
Vin cu o rugaminte la dumneavoastra.
Am o interfata de Op-Com (chinezista, 1-39, parca) si am avut si softul instalat. A mers corect si mi-a fost de ajutor pana azi, cand n-am avut ce face si am zis sa fac un upgrade, ceva "after firmware.. bla bla bla". Problema este ca m-a potcovit cu un Troian Generic si in cele din urma a trebuit sa sterg dracia din laptop.
Trebuie sa plec de sarbatori si ma reintorc dupa Revelion. Ma simt mai bine cand stiu ca pot sa vad eu ce are masinuta, in unele cazuri. (Zafira A, 2001, Z16XE)
De aceea, rog frumos daca poate cineva sa ma ajute cu softul, sau cu un link de unde sa descarc. Rog mult sa fie site verificat, sa nu ma umplu iar cu troieni si virusi.
Va urez Sarbatori Fericite!, An Nou Fericit!, multa sanatate si multi Kilometri in siguranta, stimati colegi.
Salut ! si la mine il vede ca pe un trojan si am inteles ca unii antivirusi le vede trojan programele crackuite, unele dintre ele, se poate sa gresesc.
  • pillif12

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Otomega25 , Mai incearca si cu alte drivere.... Problema vine si de la SO si placa pc-ului. Oricum aici e topic deste utilizarea opcom.

LE: pillif12 , nu te uiti unde trebuie. Ar trebui sa ai in meniu cat cere sa faca EGR si cat face. Daca sunt diferente maricele, trebuie curatata. Inlocuita doar atunci cand nu mai lucreaza.



Merci mult DB77AAA. Sper sa gasesc...nu am stiut unde sa caut...uite am niste valori aici, poate iti dai seama de ceva(valori masurate la relanti):
Valori reale:

Tensiune baterie,14.5 V
Stare aprindere,Conectat 12V
Releu principal,Activ
Releu pompã combustibil,Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.96 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.47 V
Poziþie pedalã calculatã,0 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Turaþie prescrisã,937 RPM
Turaþie motor,970 RPM
Turaþia axei cu came,485 RPM
Deviaþie de ralanti,Inactiv
Turaþie ralanti - modificatã,NU
Temperaturã motor normalã,Inactiv
Temperaturã lichid rãcire,41 °C
Temperaturã lichid rãcire,1.76 V
Temperatura combustibil,8 °C
Temperatura aer admisie,9 °C
Temperatura aer admisie,3.25 V
Temperaturã ambiantã,-7 °C
Senzor masã aer,30 kg/h
Senzor masã aer,1.86 V
Presiune barometricã,101 kPa
Presiune barometricã,3.86 V
Presiune turbo,99 kPa
Presiune turbo,1.84 V
Ventil AGR,Activ
Factor de umplere AGR,69 %
Presiune Rail prescrisã,26.40 MPa
Presiune Rail,26.60 MPa
Ventil control presiune Rail,15 %
Cantitate actualã injectatã,6 mm3
Inceput de injecþie real,1 grade
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,368 kPa
Presiune sistem climã,0.63 V
Releu climã,Inactiv
Clima în regim blocat,Sistem OK
Releu 1 ventilator,Inactiv
Releu 2 ventilator ,Inactiv
Releu ventilator 3,Inactiv
Releu preâncãlzire,12V inactiv
Diagnostic releu preâncãlzire,Inactiv
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Indicator defecte(MI),Deconectat
Indicator servisare(SVS),Conectat
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
Nivel ulei,Normal
Stare nivel ulei,Okay-Smile
Timp pânã la schimb de ulei,87 %
Avertizare schimb ulei,Inactiv
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
BCM- identificare vehicul programatã(modul caroserie),Da
Instrumet: ID vehicul programat,Da
BCM- stare identificare vehicul (modul caroserie),Okay-Smile
Instrument: stare ID vehicul,Okay-Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR