- Florin Cristian
- *
- 17 mesaje
- din 29 Feb 2012
- Astra 2003 z16se
- Tulcea
Florin Cristian
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2003 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Feb 2012
- Mesaj Privat
Senzorul de care imi vorbiti dumneavoastra, nu este un senzor care sta in ulei si transmite impulsuri catre senzorul de la axa cu came si daca il scoti masina nu mai porneste si se aprinde martorul cu masinuta si cheie? Daca este vorba despre acel senzor l-am luat de la alta masina identica si l-am lasat toata noaptea si a doua zi dimineata nu a vrut sa porneasca.
Multumesc mult de raspuns.
Multumesc mult de raspuns.
bodi11
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2011
- Mesaj Privat
bodi11
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2011
- Mesaj Privat
- Florin Cristian
- *
- 17 mesaje
- din 29 Feb 2012
- Astra 2003 z16se
- Tulcea
Florin Cristian
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2003 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Feb 2012
- Mesaj Privat
Bodi 11,
Am verificat daca am vreun senzor deasupra planetarei drepta, nu este decat sonda de ulei. Senzorul de la arbore la mine este pozitionat central pe motor si intradevar firul duce spre Ecu. Momentan nu am posibilitatea s-al inlkocuiesc din nou cu altu sa vad dc este de la el ( dar cum am mentionat mai sus l-am inlocuit odata si aceleasi simptome a avut masina).
Azi am verificat daca bujiile dau scanteie ( sunt bune ) si am inlocuit pompa de benzina cu alta sh.
Voi vedea maine dimineata dc porneste.
Am verificat daca am vreun senzor deasupra planetarei drepta, nu este decat sonda de ulei. Senzorul de la arbore la mine este pozitionat central pe motor si intradevar firul duce spre Ecu. Momentan nu am posibilitatea s-al inlkocuiesc din nou cu altu sa vad dc este de la el ( dar cum am mentionat mai sus l-am inlocuit odata si aceleasi simptome a avut masina).
Azi am verificat daca bujiile dau scanteie ( sunt bune ) si am inlocuit pompa de benzina cu alta sh.
Voi vedea maine dimineata dc porneste.
- Florin Cristian
- *
- 17 mesaje
- din 29 Feb 2012
- Astra 2003 z16se
- Tulcea
Florin Cristian
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2003 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Feb 2012
- Mesaj Privat
owner
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2007
- Mesaj Privat
- Florin Cristian
- *
- 17 mesaje
- din 29 Feb 2012
- Astra 2003 z16se
- Tulcea
Florin Cristian
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2003 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Feb 2012
- Mesaj Privat
ovidiue
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2012
- Mesaj Privat
Buna, am si eu acelasi model de Opel Astra z16se si am o problema, am un consum foarte mare si mai nou de cand a venit caldura cateodata nu mai porneste la cald. Deasupra furtunului de tur al benzinei care intra in rampa injectoarelor am o aerisire. Daca apas o secunda pe aceasta aerisire si scot o parte din presiune masina porneste la sfert de cheie, deci am la cald presiune prea mare. Ce am observat la masina mea este ca furtunul de retur de langa filtul de benzina este suspendat (are in capat prins cu un colier un surub). Intrebarea mea este unde trebuie sa leg acest furtun deoarece cred ca de aici am probleme cu pornirea si consumul ridicat.
De retinut ca valva EGR se poate curata cu decarbusol deoarece este un electromagnet care la revenire este actionat de un arc si problema este ca se depune funingine de la gazele arse si acestea blocheaza functionarea corecta a pistonasului. Daca nu este arsa (se verifica cu ohmmetrul) ea se poate foarte usor curata tinand cont ca ai de desfacut doar doua suruburi si o mufa.
Va multumesc!
De retinut ca valva EGR se poate curata cu decarbusol deoarece este un electromagnet care la revenire este actionat de un arc si problema este ca se depune funingine de la gazele arse si acestea blocheaza functionarea corecta a pistonasului. Daca nu este arsa (se verifica cu ohmmetrul) ea se poate foarte usor curata tinand cont ca ai de desfacut doar doua suruburi si o mufa.
Va multumesc!
edward11
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2003 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2010
- Mesaj Privat
„Buna, am si eu acelasi model de Opel Astra z16se si am o problema, am un consum foarte mare si mai nou de cand a venit caldura cateodata nu mai porneste la cald. Deasupra furtunului de tur al benzinei care intra in rampa injectoarelor am o aerisire. Daca apas o secunda pe aceasta aerisire si scot o parte din presiune masina porneste la sfert de cheie, deci am la cald presiune prea mare.”
Salut! Singura care „regleaza„ , presiunea benzinei in rampa ar trebui sa fie pompa de benzina, iar presiunea la care lucreaza ea este de 3,8 bar. Iti recomand un test de presiune la cald care se face in 2 minute la un service fie el si de pe sant numai sa aiba aparatul. Ai mai putea avea probleme la supapa de retur care nu deschide cand e presiune prea mare. Si aceea se gaseste tot sub bancheta spate, prinsa pe capac.
Legat de acel furtun de retur nu pot sa zic nimic pentru ca ar trebui sa ai numai tur, refularea benzinei facandu-se prin acea supapa de care ti-am zis mai sus, deci nu stiu despre ce furtun e vorba.
Salut! Singura care „regleaza„ , presiunea benzinei in rampa ar trebui sa fie pompa de benzina, iar presiunea la care lucreaza ea este de 3,8 bar. Iti recomand un test de presiune la cald care se face in 2 minute la un service fie el si de pe sant numai sa aiba aparatul. Ai mai putea avea probleme la supapa de retur care nu deschide cand e presiune prea mare. Si aceea se gaseste tot sub bancheta spate, prinsa pe capac.
Legat de acel furtun de retur nu pot sa zic nimic pentru ca ar trebui sa ai numai tur, refularea benzinei facandu-se prin acea supapa de care ti-am zis mai sus, deci nu stiu despre ce furtun e vorba.
- mirceagalati
- **
- 56 mesaje
- din 30 Jan 2013
- Astra 2001 z16se
- Galati
mirceagalati
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2013
- Mesaj Privat
salut, am o astra g caravan 1,6 8 valave din 2001,am niste probleme cand motorul e rece ,de cateva zile cand e rece motorul si vreau sa plec da in nas putin si asta nu facea inainte, si asta face numai cand e rece sau dupa o pornire dupa ce a stat masina mai mult timp eu stiu o 1ora, am schimbat in prima faza bujiile, dk sa lovit cineva de aceste simptome astept un raspuns, sper sa nu inceapa sa faca figuri din cauza pedalei de acceleratie...multumesc
edward11
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2003 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2010
- Mesaj Privat
- mirceagalati
- **
- 56 mesaje
- din 30 Jan 2013
- Astra 2001 z16se
- Galati
mirceagalati
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2013
- Mesaj Privat
- mirceagalati
- **
- 56 mesaje
- din 30 Jan 2013
- Astra 2001 z16se
- Galati
mirceagalati
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2013
- Mesaj Privat
Salut,poate mai citeste cineva, am rezolvat problema aia cu datu in nas can e rece, la mine am gasit infundatata teva aia mica si gaura din calpeta de acceleratie, care vine din capacul de la axa cu came spre clapeta, puteti folosi o sarma de cupru,...se da jos furtunul de aer de la filtru care face legatura intre filtru si clapeta si futunasul ala mic care vine de la capac ax cu came la clapeta se curata si gata ....
edward11
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2003 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2010
- Mesaj Privat
- mirceagalati
- **
- 56 mesaje
- din 30 Jan 2013
- Astra 2001 z16se
- Galati
mirceagalati
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2013
- Mesaj Privat
Da asa se face , asaam si facut, dar am scos o data capacul la axa cu came si l am splat si dupa aceea la scurt timp mi sa infundat tevusca aceea mica care duce in corpul clapetei de acolo icep problemele cu niste intreruperi dat in nas .astea fac smantana in capac de la condens si e posibil sa se infunde cateodata furtunasul ala mic si conducta din clapeta care ore o gaurica mica de 1mm si ceva
- Bata Kanda
- *
- 11 mesaje
- din 16 Jun 2014
- Astra 2002 z16se
- Caras-Severin
Bata Kanda
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2014
- Mesaj Privat
- mirceagalati
- **
- 56 mesaje
- din 30 Jan 2013
- Astra 2001 z16se
- Galati
mirceagalati
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2013
- Mesaj Privat
- Bata Kanda
- *
- 11 mesaje
- din 16 Jun 2014
- Astra 2002 z16se
- Caras-Severin
Bata Kanda
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2014
- Mesaj Privat
- bogdan.grigorescu05
- *
- 27 mesaje
- din 09 Sep 2015
- Astra 2003
- Bucuresti
bogdan.grigorescu05
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2015
- Mesaj Privat
Salutare! Am o problema cu un opel astra g, 1.6, 8V benzina+GPL. Porneste f. greu dimineata cand este rece. Dupa ce o pornesc nu mai am treaba cu ea. Am schimbat bujiile, filtru de aer, filtru de benzina, EGR nou si am curatat si clapeta de acceleratie, Bateria ok. Am incercat sa oopresc seara cand ajung acasa pe benzina si degeaba. Un sfat va rog ce as putea sa-i mai fac/verific. Am facut testul agrafa nu-mi da nicio eroare. Multumesc !