Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • zetomanul

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2003 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Buna

Datele initiale ale problemei:
- Corsa C - 2003, motor 1.3 CDTI, 145 000 km
- scoate fum inecacios la relanti la rece si apoi in trafic la pornirea de pe loc pana in treapta a 3-a
- porneste din ce in ce mai greu (totusi si cand erau 10°C afara inca avea uneori rateuri si trebuia tinut mai mult cheia pana o lua)
- presiunile pe cilindrii: 4, 9, 25, 27
- debit aer de recirculare indica 0% pe tester

Reparatii in urma diagnosticelor mai multor service-uri:
- distributie schimbata (lant, pinioane, fara intinzator - cik era bun)
- schimb de ulei facut la 15000 km (mai mergea ca si vechime dar in urma unor prb la motor nivelul a fost crescut si deci probabil a intrat in el apa sau motorina scazand performanta in functionare)
- chiuloasa rectificata (mici pb la ghizii de la supape, rectificata suprafata ce calca pe garnitura)
- bujiile incandescente toate arse - au fost schimbate
- garnitura de chiuloasa nu a fost schimbata la interventie (ei au spus ca nu e nevoie ca arata bine)

Probleme inca existente dupa reparatiile precedente
- inca porneste greu ( mi se pare ca ar trebui sa fie mai oke, din moment ce toate bujiile sunt bune)
- inca scoate fum (lucru normal din moment ce presiunea nu e cea necesara exploziei, motorina nearsa iese pe toba si .. face fum Smile )
- presiunile pe cilindri sunt: 9 25 25 27 Sad .. interventie partial utila si foarte costisitoare

Ce propuneri aveti pentru imbunatatirea situatiei?[b]
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Garnitura chiulasa si intinzator lant obligatoriu se inlocuiesc, asta spune destule despre mesteri.
De segmenti au auzit meseriasii aia ?
De verificare scaun valve sa mai intreb ?
  • zetomanul

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2003 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2010

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Garnitura chiulasa si intinzator lant obligatoriu se inlocuiesc, asta spune destule despre mesteri.
De segmenti au auzit meseriasii aia ?
De verificare scaun valve sa mai intreb ?


garnitura mi ciuda ca nu am insistat sa o schimbe ..
segmentii era foarte bine macar sa ii verifice chiar daca nu erau stricati sa stim sigur ca nu e de acolo, dat fiind ca au desfacut 80% din motor
scaun valve - nu cunosc foarte bine termenu dar daca te referi la negativul pe care calca supapele de la chiuloasa sunt verificati

in rest nush ce sa mai cred ... se poate sa fie si uleiul de vina la faza cu pornirea grea ... ca lam verificat si se pare ca e un pic peste nivel dupa schimb, cu vreo 300gr ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu are treaba uleiul ca e mai mult cu 300gr.
Acum trebuie demontat din nou inlocuit intinzator lant si garnitura chiulasa (stransa la cuplul specificat), verificare segmenti (fanta), cilindru, etc. Prezoane noi au auzit 'mesterii' tai ?
Nu este vina ta, tu platesti doar piese si ei manopera + materiale gen silicon baie, solutii curatare fara bani ca e greseala lor. Varianta 2 e sa-ti returneze banii de manopera si sa mergi la unul care stie ce face.
Garnitura chiulasa este de unica folosinta, asta o stie orice ageamiu, deci ... ?
Desfaci atata la motor, stii ca nu are compresie si nu scoti pistoanele ? Grija ca prezoanele de la biela sunt si ele de unica folosinta, se strang la cuplu ... deci ?
Ai mers la cine nu trebuie din pacate !
Grija la baia de ulei ca e lipita si daca nu stii sa o scoti o strambi de inebunesti pe urma, se lipeste la loc cu silicon Victor Reinz nu caca de ala rosu si ieftin.
Skip ads

  • zetomanul

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2003 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2010

  • Mesaj Privat
daca prin prezoane ne referim in termenii mei profani la suruburile cu care se prinde chiuloasa, aia sunt noi.
in masura in care sa zicem nu ar fi garnitura de chiuloasa de vina, si chiuloasa sa verificat separat si i sau asigurat etanseitatile, nu cred ca merge in 3 pistoane de la intinzator si segmentii nu tre sa fii un geniu sa iti dai seama ca is sanse foarte mici sa se strice numa la un cilindru .. normal ar trebui sa se strice prin uzura, in mod egal la toti ..

in leg cu caca rosu .. am vazut ceva de genu carea o iesit sub presiunea strangerii Smile

problematica treaba cu baia de ulei ca intradevar curge un pic de ulei si nush pe unde exact, dar imi da impresia ca pe langa pompa de injectie, cum te uiti la motor in dreapta chiloasei, si intre ea si filtru e ulei proaspat .. oricum o bag azi in service .. mia recomandat un prieten un loc de incredere si sper sa nu ma casapeasca de bani inca odata.

mersi pentru opinii
  • deleted-86233

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Buna ! am facut test de compresie Corsa C 1.3 cdti : piston 1 : 12.9 Bar dupa am pus ulei in interior 15, 3 Bar , piston 2 : 16,1 Bar , piston 3 : 14,3 Bar , piston 4 : 15,3 Bar.
dimineata sau daca masina sta o zi , la pornire imi scoate un fum albastrui si motorul trepideaza parca ar merge in 3 pistoane , daca pornesc la drum fumul nu mai iese deloc , ulei nu consuma , antigel curat , masina merge bine daca nu o las sa merga la relantin Smile are de curand 200000 km , porneste foarte usor .
trebuie segmentata ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ar trebui dar o segmentare ajunge 500euro, masina face 1500euro, mai bine scapi de ea. Diesel fara euro5 sunt de domeniul trecutului.
  • deleted-86233

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2013

  • Mesaj Privat
am inteles , multumesc o zi buna va doresc
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
dancuciureanu cred ca vorbesti putin la batjocura...diesel fara euro 5 sunt de domeniul trecutului...sa schimbe si suruburile la chiuloasa....nu pe toata lumea curge lapte si miere...suntem aici sa ajutam chiar si cu improvizari...am facut rectificari de chiulasa gramada si pentru aia nu am schimbat suruburile si masinile merg perfect...si merg perfect si cu chiulasa la care planeitatea s-a facut pe sticla
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Departe de mine batjocura.
Motoarele diesel au fost deja interzise in unele capitale europene dar si de administratii locale. Tendinta europeana este sa se treaca la benzina, benzina+electric sau pur electric. Se pregatesc legi europene si nu mai ai ce face, trebuie adoptate si de Romania. Cand la noi a fost scoasa taxa cei din vest au scapat preponderent de diesel, deja au taxe prea mari sa mai merite. La ei deja treaba e clara, poluatorul plateste.
Daca cineva refoloseste suruburi de unica folosinta o face pe barba lui.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
TE CONTRAZIC....nu sunt suruburi de unica folosinta....cred ca mai degraba ar fi bloc de unica folosinta....sunt mai tari suruburile de cat blocul
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR