Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • DannyBoss27

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2010

  • Mesaj Privat
negreanu dak tot ai zis parerea ta ....te rog frumos spune-mi si mie cat costa impozitu si celelalte cheltuieli pe care le ai la un motor de 2.0 ....sa imi fac o idee

ca itzi dai seama in momentul achizitionarii ii faci actele tot poti merge cu ea ...dar apoi vin cheltuielile de intretinere si dak poti sa imi spui si cam cat este o revizie ?

mersi anticipat
Skip ads

  • crazy

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1998 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Eu am cumparat recent(de un an aproape),un VectraB-1799cmc-automatic benzina din 1998,ca-mi plac vectrele b,c,dar nu am avut mai mult de 2000-2500 euro.Am fost si in piata unde erau la gramada numaica:nu erau inscrise si itit recomand sa nu-ti iei masina neinmatriculata(vezi cite se dezmembreaza si pe forum)pentru ca poti sa o musti rau de tot(platesti taxa cit valoarea masinii sau mai mult),deoarece eu am fost si la finante si la RAR si au zis sa-mi iau inmatriculata in tara,cu alea neinmatriculate is probleme.Care arata cumva era varza motorul(scotea fum mai ceva ca la electrocentrale sau erau lovite sau etc.) si crede-ma am cautat peste tot ca trebuia sa cumpar urgent o masina,asa ca am gasit pe:www.oradea.net(portal de publicitate si anunturi gratuite) o Vectra B alba destul de frumoasa cum arata in poza.Mi-am luat un prieten care se pricepe cit de cit si cu prietena mea sa-l vedem.La prima vedere era o masina superba frumoasa,spalata(si motorul,dupa ce am cumparat am vazut de ce era spalat motorul).Cind a pornit cine il vindea(nu era proprietar ci intermediar),motorul ca ceasul mergea(silentios,fara probleme)si era cu schimbator automat de la care m-am temut.Am mers cu el desi nu avea asigurare pe el,l-am pus pe rampa,nu avea probleme,asa ca l-am cumparat.
Dupa ce l-am luat i-au iesit problemele,cu toate am avut probleme(debitmetru aer,furtune,vas de expansiune,furtune,ulei,motoras pas cu pas,distributie,cauciucuri,etc.) numai cu schimbatorul automat nu am avut la el si am inteles de la mechanic ca aceste schimbatoare automate sunt destul de bune.Cineva cunostea tipul si zice ca era un politist care nu cheltuia pe masina numa a mers cu el,as ca am schimbat multe la el si o sa schimb in continuare ca motorul si caroseria e foarte buna si cred ca va fi o masina cu care o sa pot merge fara probleme.Piesele nu sunt prea scumpe(mai ales daca mai gasesti si pe forum cum fac eu),de consumat consuma ca e motor de 1800,dupa cum am auzit de la unii care au 1600 consuma si mai mult(eu zic ca din cauza caroseriei mare).
In general cind e de mers merge foarte bine si nu m-a lasat in pana pe marginea drumului niciodata cu toate ca mi l-a vandut varza fara ulei in motor si toate stricate pe el(dupa un test cu calculatorul arata o gramada de erori),am facut si o revizie generala la un service autorizat si mi-au zis ca este in stare foarte buna.
Eu mi-am vrut cu motor de benzina ca bani nu prea am pentru motor diesel,dar cum nu prea umblu cu el numai la sfirsite de saptamana,nu are rost sa pun GPL ca nu merita avind in vedere ca ar fi si aceea vreo 1000 euro.

Sfatul meu este sa te gandesti prima data pentru ce vrei sa-o folosesti,dupa aceea cum poti intretine(ce buget ai) si in functie de acestea sa-ti alegi tipul si motorizarea masinii.
EX:eu stiam ca nu am buget pentru masina asa ca mi-am ales varianta cea mai ieftina:benzina,motorizare intre:1600-1900,daca e prea mica nu trage,nu poti depasi(Matiz:la 80 ai murit cu el nu mai poti depasi),daca e prea mare consuma mult si platesti asigurare si impozit dublu ca peste 2000 se considera masini de lux.Am mai vrut cu portbagaj mare ca sa-mi incapa lucrurile in el,sa aiba cateva dotari din fabrica(servo:volan,frine,geamuri electrice)ceeace nu au unele dacii,as mai fi vrut o clima sau un aer conditionat dar in asta nu este,nu e o problema mare principalul este sa fie bun motorul si caroseria,ca motorul este inima masini,iar caroseria daca nu e accidentata nu ai un chit pe el(vezi daca are geamuri originale opel,are in colt GM,inseamna ca nu au fost sparte).

Retine:Nimeni nu vinde masina gata facuta,ca sa urci tu in el si sa pleci(nici macar un prieten sau o ruda dar la el ai mari sanse sa-ti spuna ce trebuie sa schimbi si merita sau nu masina).Toate masinile cumparate necesita reparatii mai ales cei cu 2000-3000 de euro.Masini bune pe care nu prea cheltui incep pe la 4000-5000 si nu insemana ca nu cheltui pe ele.Cumparatul de masina este in totdeauna un loto pentru cumparator ca numai ala stie in ce stare este masina al cui a fost.
  • DannyBoss27

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2010

  • Mesaj Privat
da foarte interesant ce ai zis si tin sa zic ca imi va fi de ajutor mersi pt sfaturi , eu dispun de vreo 3300-3400 sa cumpar doar masina ...dupa aceea cum o iau ii fac repede un schimb de consumabile inca o trecere pe la un service sa mi se dea ok ,actele apoi si sa dea cel de sus sa numai am probleme .....desi sant constient ca o masina bagi bani nu scoti mai ales ca eu o vreau pt entertaiment si pt a ma putea duce la plimbari ,acum ce sa zic ramane sa vedem ce noroc voi avea desi la loteria romana nu prea am ...poate la loteria masinilor Wink

ps care este treaba cu taxa asta care se aude ca vine in 2011 ? stie cineva ? ar trebui sa ma grabesc sa imi iau masina pana la sf anului sau ce inseamna taxa care urla astia ca se va mari?
  • GeX77

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Aceea este taxa de prima inmatriculare , pentru second ro n'ai de ce sa-ti faci griji
Skip ads

  • crazy

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1998 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Eu zic sa nu te incurci cu masini aduse de dincolo ca poate sa te coste foarte-foarte scump inmatricularea,deoarece se ia si dupa dotarile masinii nu numai dupa noxe emise care iarasi trebuie sa se incadreze in anumite limite,iar inmatricularile de pe internet sunt prostii ca ti-le calculeaza la finante in functie de ce date(acte) aduci de la RAR.Eu am fost m-am interesat chiar la finante si au zis sa nu ma incurc cu masini aduse daca am o modalitate sa cumpar o masina inscrisa.Daca vrei sa aduci de dincolo conteaza sa nu fie nici foarte veche nici foarte noua cu dotari cit mai putine(mai nimica)si cu motor sub 2000.Asa poate ai sansa sa inmatriculezi o masina in limite normale,iar celelalte sunt considerate masini de LUX cu motoare peste 2000,climatizare,scaune incalzite,piele,etc.
Nici eu nu stiu exact procedura de apreciere/depreciere a taxei dar sa ai mare grija cu masinile aduse din strainatate ca si altii au mai adus si pina la urma au ajuns sa le dezmembreze.

Taxa de prima inmatriculare este valabila numai pe masinile noi inscrise in circulatie(nu situ daca o sa fie valabila si pentru masinile aduse sau numai pe cele noi),dupa care se va majora pretul masinilor second pe piata auto.


Ultima modificare facuta de crazy la Dum 14 Nov, 2010 3:04 pm
  • siner

  • Mesaje scrise: 328
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salutare, in primul rand trebuie sa te gandesti pentru ce iti iei masina- plimbari in weekend pe distante mari sau zi de zi in oras si mai rar la drumuri lungi.
Daca vrei masina de weekend atunci iti recomand 2.0 diesel.
Pentru 70% in oras iti recomand 1.8 benzina, eventual o corsa de 1,2 benzina....
Cu masina de weekend daca vrei doar sa te plimbi poti opta pe y20dth de 101 cai care este foarte fiabil (sunt colegi pe forum cu peste 400k km iar pe mobile.de gasesti la vanzare masini cu motorul asta cu peste 500k km), dar daca vrei de exemplu sa tragi si o rulota ar fi mai potrivit 1,9 150 cai pentru ca are cuplu de 320 nm fata de 230 cat are y20dth. Cu motorul diesel nu stai sa te chinui pe serpentine si pante abrupte.
Daca vrei pentru oras atunci clar benzina. Se incalzeste repede, ajunge in scurt timp la temperatura optima de functionare (asta inseamna si caldura in masina), nu pateste nimic motorul daca il pornesti si il opresti foarte des in cazul deplasarilor scurte (la diesel nu apuca nici sa se incalzeasca si asta inseamna consum mai mare, caldura mai putina in masina si un motor chinuit), este mai sprintena in oras.
Partea cu intretinerea este si in functie de exploatare, de stilul de condus, de consumabilele folosite. Poti folosi masina ca una de servici condusa de o gramada de "soferi" sau sa o ingrijesti foarte bine. Am avut si am condus o gama variata da masini si de asta iti spun ca trebuie sa te gandesti pentru ce ai nevoie de masina si cati km faci anual. Diesel este pentru un numar mare de km anual sau pentru a cara/ remorca cu el.
Ca exemplu eu acum sunt in cautare de 2 masini: Chevlolet Spark - 1 litru benzina (am avut una in anii trecuti si mi se pare printre cele mai fiabile masini avand in vedere ca nu am menajat-o deloc si o perioada de 2-3 luni chiar mi-am batut joc de ea pe drumuri forestiere cu 5 persoane in ea...) pentru oras unde fac aroximativ 150-200km/zi cu opriri dese, iar pentru weekend un Opel Vectra C 2006-2008 Break, motor de 1,9 120 sau 150 de cai care va ajunge la maiandrei pentru remapare sa il duc pana in 200 de cai si 430 de nm, avand in vedere ca fac minim 1000 km/weekend- concediile insemnand multe mii de km, iar din primavara o sa fie si o rulota agatata de masina.
Sper sa te ajute mesajul meu pentru a lua decizia optima pentru tine.

O zi buna!
  • nika_nica

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2010

  • Mesaj Privat
si eu am fost in aceiasi situatie ca tine..diesel s-au benzina...am ales diesel pentru ca fac multi km am facut 4.000 in 1 luna si 2 saptamani...am cumparat un astra g 1.7 dti de la cineva de pe forum,nu am avut probleme cu masina.

dupa parerea mea ar trebui sa iti iei diesel pentru consum scazut!..

eu cu 10 l de motorina fac 190-200 de km ....150 afara si 50 de km in oras..si unde stau eu nu este trafic deloc,nu se merge bara la bara..

gandestete ca in bucuresti chiar si astra g care este mai usoara decat vectra b iti va luat un 8.5%-9%...si in exterior iti va lua 6.5-7.%..

sa ne ti la curent cu ce iti cumperi.
  • DannyBoss27

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Bun ....am gasit o masina care cred ca este buna

Opel Astra Break G din 2001 ,147000 km, Neinscrisa (euro 4 cica ma costa pana in 250euro) motor 1.6 benzina 8 valve ( am inteles ca e mai puturos la 8 valve fata de 16 sau cum e?) asa, niste cateva dotari pe acolo , vrea 3300 pe ea ce parere aveti cel mai bun test pe care il poate face ca sa imi arate ca masina e buna ,este un traseu de circa 500km pana la mine ,eu zic ca dak vine cu ea intreaga atunci e cam ok masina nu?
Skip ads

  • realcriss

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 1.7dti y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Ai sanse mari ca motorul sa iasa euro 3, cel putin asa am vazut ca motorul 1.6 8v de pe opel iese euro 3 chiar si 2002-2003 ca an de fabricatie, au mai fost cazuri si cand a iesit euro 4.
De fapt e vorba despre cum il incadreaza cei de la RAR, asa ca fi atent.
Daca ti s-a pus pata fix pe masina asta pune-l pe proprietar sa faca constatarea la RAR iar apoi ii dai banii
  • nika_nica

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2010

  • Mesaj Privat
in 500 de km ar cam trebui sa iti dai seama de bubele ei..dar tu ce crezi ca vanzatoru va veni 500 de km sa iti aduca tie masina?..nu te lua dupa el ca este euro 4 si ca o sa coste 250 de euro inscrierea!..asa am gasit si eu pe net un astra g 1.7 euro 3,vanzatoru a zis ca este 600 de euro inscrierea si cand am sunat la un prieten sa intreb a zis ca ma costa peste 1000 de euro.
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Pai Y17DT este EURO 3 ... iar taxa este undeva la 1000-1100 E dar in cazul in care masina nu are aer conditionat sau alte optiuni se face depreciere.In plus se mai scade din taxa si in baza unei declaratii pe proprie raspundere ca faci un anumit nr de km pe an.De aia cred ca ti-a zis vanzatorul respectiv ca taxa este 600 E.
Referitorul la 1.6 -ele benzina majoritatea fabricate dupa 2000 respectiv cod motor ce incepe cu Z sunt EURO 4.Ar trebui mentionat ca 1.6-ului benzina de la Opel ii cam "place" uleiul.
Oricum norma de poluare o stabiliesc cei de la RAR iar pentru siguranta ar trebui facuta o intrebare la ei.(vanzatori marlani sunt destui Smile )
  • DannyBoss27

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2010

  • Mesaj Privat
mda multumesc pt pareri .....deci in primul rand rarul il va face el acolo ... mi-a si dat nr care incepe cu z deci este euro 4 mai multe se va afla la rar ...si tin sa specific ca acei 500 de km ii va face ca el trebuie sa imi aduca masina altfel nu am ce sa cumpar parte proasta este ca am ales masina doar din poze si prin ochii unui prieten ...dar sincer mai putin conteaza interior/exterior cat ma intereseaza sa vad cum se prezinta masina dupa acesti 500 km ....tind sa cred ca este cel mai bun test pe care il pot face unei masini ......acum tot ce trebe sa se mai intample este sa fac rost de banii care ii cere pe masina .....
Skip ads

  • DannyBoss27

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare baieti ....am si eu o tema pt acasa ...la care as dori sa ma ajutati .....

1. un amortizor pt haion cu tot cu montaj cat m-ar costa ?
2. probleme cu un tambur pe spate stanga ,numai tine frana aproape deloc sa fie doar tamburul sau si altceva ?
3. a fost lovita frontal si nu ii mai merge aerul pt ca lipseste radiatorul ...doar asta sa fie buba sau sa fie mai rau de atat?

toate astea reparate c-am cat m-ar costa asa estimativ sau dak cineva a mai avut astfel de probleme sa ma ajute si pe mine va rog sa ma ajutati .....multumesc frumos
  • hora

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Pana la urma ai luat Astra?
  • darius_x

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2009

  • Mesaj Privat
cum nu ai observat ca a fost lovita frontal si ca-i lipsesc anumite piese?.....in primul rand spune ce masina ai ca sa stim daca te putem ajuta!
  • florisdia

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Diesel clar
  • ava_adrian

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2010

  • Mesaj Privat
[ tin sa spun ca nu este adevarat. eu am un motor z16xe si nu consuma de loc ulei nici gram, asta daca nu ii dai peste 140-150 km/h .asa ca nu este adevarat ce se spune despre acest motor . eu merg cu 110-120km/h si se comporta bine.
  • costy-costy

  • Mesaje scrise: 230
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
pirvu_daniel

*****




Mar 09 Nov, 2010 5:46 pm

Negreanu, tu ai condus vreodata o masina pe GPL? Cand o sa mergi cu o masina cu instalatie ca lumea o sa iti schimbi parerea.
Sunt A8-uri, S-uri si seria 7 pe GPL de fabrica. Daca o sa fiu sanatos si o sa am putere de munca urmatoarea masina a mea o sa fie un Audi A8 pe GPL.

Parvule lasal ca nu stie ,ca el e plina lumea dau doar sfaturi dar nu au habar despre ce vb, in occident te stimuleaza sa pui instalatie gpl...dar asta e alta treaba
Pana la urma ce masina si-a luat omul nostru

  • tiry213

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
DannyBoss27 a scris:
3. a fost lovita frontal si nu ii mai merge aerul pt ca lipseste radiatorul ...doar asta sa fie buba sau sa fie mai rau de atat?

Cauta alta. Poate doar astea ti le-a zis ca sunt usor de identificat si s-a gandit ca oricum le vezi. Dar iti garantez ca mai are altele pe langa are nu se vad pe loc sau intr-un drivetest de 2 km
  • Termopan

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2010

  • Mesaj Privat
daca a fost lovita frontal e cam naspa situatia daca nu ai luato nu te apropria de ea ..daca ai luato cauta sa o dai altfel o sa iti faci gaura singur in buzunar ..personal as alege 2.0 pt ca are distributia pe lant si nu tre sa o schimbi decat la 400mii km in sus
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR