Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • john_taff

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1997 XE16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Sper ca nu sunt singurul care are problema asta, dar la mine centurile de siguranta, mai ales cele ale scaunelor din fata, sunt moi de tot, adica aproape trebuie sa le indes inapoi in fanta aia. Am intrebat in stanga-dreapta (inclusiv la reprezentanta Opel din Timisoara) daca se poate cumva intari putin arcul care se ocupa de retragerea acestora, dar mi s-a raspuns ca nu se poate asa ceva, eventual doar inlocui tot ansamblu, chestie care nu prea imi surade.
Ceva idei, eventual un "how to"?

P.S. - Am verificat fantele alea prin care circula centurile si nu sunt blocate sau altceva care sa impiedice retragerea acestora.
Skip ads

  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca cel mai sigur e sa le inlocuiesti fiind un element de siguranta important. Daca sunt moi si nu reactioneaza eficient in caz de impact poti sa uiti de ele. Concluzia e ca, nu e de joaca ca si cu franele.
  • john_taff

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1997 XE16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca nu am fost bine inteles: centurile mele sunt perfecte pe secventa de intindere (cand le trag ies foarte bine, blocheaza impecabil, nu au absolut nici o problema); ce ma deranjeaza e ca revin foarte incet in lacasul lor cand le las libere.
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
stu despre ce zici ca si la mine e la fel numai la revenire au probleme , inca nu am desfacut mecanismul sa vad.

sicer eu ma gandeam sa le schimb de tot, oricum pe vremea asta nu prea am chef de umblat la ele.
Skip ads

  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,566
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
si la mine e la fel dar acum nu stiu daca ar putea sa fie si de la bureti de protectie pe care i-am pus eu si ingreuneaza centura la retragere,o sa incerc si fara acei bureti.
  • tiberiu_tdi

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
incearcati sa spalati centurile cu apa si sapun(sa le clatiti bine,bine),dupa care sa le uscati.

numai bine
  • calinbont

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Si eu am aceiasi problema. Nu isi revin la loc centurile din fata.
Eu cred ca se poate intari sitemul de retragere. In general exista un arc in forma de spirala care le trage inapoi. Eu am de gand sa desfac mecanismul si sper sa le pot repara. Daca stie cineva cum se desfac plasticele de pe stalpi mi-ar fi de folos.
  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
este f usor de demontat si de reparat... adica ele au un arc elicoidal care le trage inapoi. demontezi centura, o scoti din suport(tii suportul pe loc si ai grija sa nu scape) il mai intorci de cateva ori, adica ii incordezi mai tare.. si gata.. ai centuri mai tari Cool
eu am lucrat la o centura si am intarito.. si chiar se vede diferenta fata de centura la care nu am umblat.
numa bine! Smile

mentionez ca am facut la vecta A, unde plasticele ies f usor, adica e unu pe jos care iese usor, si mai e ala pe stalp de care tragi putin in jos si iese din cheder.
Skip ads

  • calinbont

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Eu am incercat la Astra G si e greu de demontat tamburul pe care se ruleaza centura. De fapt e greu de ajuns la el. Si la Astra e acelasi principiu cu un arc elicoidal, pe care l-am mai strans cam 5 ture dar nu se mai deschidea centura la maxim si nici asa nu isi revenea ca si una noua. Oricum ceva mai bine. Atentie sa nu scapati arcul cand il strangeti, cum am reusit eu, ca va ia mult sa-l puneti la loc.
  • john_taff

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1997 XE16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Intre timp le-am intarit si eu...la o centura din spate cu vreo 5 ture spirala (parca un pic mai bine), iar la centura soferului cu 10 ture (culmea, la fel de bleaga pe revenire ca inainte.. Evil or Very Mad )
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
cica o problema ar fi si jegul de pe ele(pe material) si ar trebui spalate un pic.

acuma nu stiu cum e mai bine sa fie usacte intinse sau rotocol
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Si la mine revin doar ajutate. Cam blege centurile astea...
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Ce topic vechi Smile.

Dupa cum am spus, problema era jegul de pe ele. Le-am spalat avand grija sa nu intre apa la mecanism(se poate baga intr-o punga din aceea de plastic mica.Am blocat centura trasa cu ajutorul a 2 clesti de rufe prinsi la baza si le-am lasat la inmuiat intr-un lighean (avnd grija sa nu bgam mecanismul de retragere chiar daca e in punga) cu detergent cam 30 de minute si apoi luat la perie si frecat materialul, pana nu a mai iesit negru. Apoi clatite bine si puse la uscat. Le-am uscat pe 2 sarme si am intins centura asa cam sub forma de S ca sa nu stea nici intinsa , dar nici prea larga.

Rezultat : Centuri mai curate si mai parfumate Smile si 50-60% imbunatatire la revenire la sofer iar la pasager cam 80%.
Avand in vedere ca cea de la pasager are arcul sigur mai uzat mi se pare foarte bine.
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,566
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
oare doar murdaria de pe material sa fie cauza acestei probleme (revenirea foarte lenta la strangere)
o sa incerc si curatarea lor la vara sa vad daca sunt diferente .
multumesc oricum pentru sfat.
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Haideti d-lor, ca nu are nici un efect spalarea lor!
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Daca @ mctoto si-a rezolvat problema asa de ce nu crezi?
Ai facut tu asa si nu s-a rezolvat.
Este posibil sa se fi uzat si arcul care le trage.Dar de ce sa nu incercam o metoda testata si dovedita?
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am incercat deja. Sincer sa fiu, am fost destul de naiv sa cred ca spalarea lor ar putea rezolva problema retragerii lor ca la inceput. E clar sa sunt slabite arcurile. Efectul placebo inca exista.
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Placebo/neplacebo, cand am luat masina si decuplam centura , ea ramanea jumate pe mine si nu se retragea singura. Acuma dupa operatiunea de curatare se duce singura langa stalp.

Nu am zis ca e o solutie universala, poate la unele centuri chiar sunt uzate mecanismele. Dar la ce negreala a iesit din centurile mele si la cat de lipicioase se simteau cand era umezeala in aer in mod sigur aveau mult jeg.
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Pai cred ca turnasera suc pe ele utilizatorii anteriori ai masinii Smile
  • Bogdan Craciunescu

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu cu centura de la sofer,dar....sa ma ierte Dumnezeu dar eu nu inteleg....daca cineva poate sa-mi spuna cum influenteaza "mizeria" de pe centuri la strangerea lor.......in conditiile in care ele sunt pur si simplu trase de un arc elicoidal si nu au o cota fixa pe cate sa se deplaseze.Hai sa fim realisti...pai cat de mizerabile sa fi fost?aveau strat de mizerie,erau incarcate?
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR