Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Osciompekus

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1989 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Salutare lume Imi cer scuze ca deschid cam des noi topic-uri insa am mare nevoie de ajutor.
De cateva zile "batrana" a inceput sa bage caldura in masina (prin locurile pe unde numai iarna ar trebui sa intre ) Shocked , si va dati seama cam ce chin pe bietele picioruse care si asa sunt stresate de cele 35 de grade de afara.
Ca e caloriferul pornit nu ar fi mare pb, ca pot inchide gurile de aerisire, insa pe la picioare si in stanga si in dreapta vine caldura.
Dupa indelungi cautari si scarpinari in cap am decis sa acopar cu scoci gurile alea de la picioare, insa degeaba, pt ca, caloriferul e akolo jos intr-o cutie de metal care se infiebanta de o ia dracii si de fapt cutia aia de metal emana caldura.
Am impins manual parghia aia care ar trebui sa inchida caldura insa nimika (a ajuns la capat unde ar trebui sa fie inchis insa tot vine calduranu ca iarna dar tot da cam 20% si cutia aia frige rau de tot)
Dupa cate imi dau eu seama parghia aia pe inchis nu mai lasa aerul cald sa intre, caloriferul cum se inchide (sa nu mai treaca apa prin el)?
I s-a mai intamplat cuiva asa ceva ?? Pls help

Imi cer scuze daca s-a mai discutat despre asta insa eu nu am gasit.
Skip ads

  • Osciompekus

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1989 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Chiar nu stie nimeni ce-i de facut??
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Esti sigur ca comutatorul de pe cald pe rece si vice-versa, functioneaza!?
Verifica de acolo ca s-ar putea sa fi ramas comutat pe cald.
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
nu cred ca se inchide caloriferul ala. la mine nu e nici un fel de robinet pe furtune, ma gindeam sa pun eu unul. de stricat nu stric nimic.

pe de alta parte, daca iti da aer cald (cald ca de la motor, nu cald de afara) prin fante, atunci probabil e stricat comutatorul.
Skip ads

  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
si eu am patit cam acelasi lucru...problema era schimbatorul de aer din bord, ii sarise camasa si nu mai functiona parghia de inchidere/deschidere...trebuie sa dai jos si sa verifici de ce nu inchide clapeta.
  • dodo_f2k

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1988 13NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca ai kadett.Pai inchide caldura din central.Ai 3 reglaje:unul principal ptr reglat niv de caldura--sa fie dat in jos si inca 2 ptr dirijarea aerului cald -astea sa fie date sa-ti intre aer doar prin laterale.Apoi inchide lateralele pe unde ar trebui sa intre caldura.sa fie pe 0.
Ar trebuiei sa functioneze...vezi ca degeaba ai inchisa caldura din central dc nu ai ichise si grilele laterale prin care intra caldura.
  • Osciompekus

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1989 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2006

  • Mesaj Privat
dodo_f2k a scris:Sa inteleg ca ai kadett.Pai inchide caldura din central.Ai 3 reglaje:unul principal ptr reglat niv de caldura--sa fie dat in jos si inca 2 ptr dirijarea aerului cald -astea sa fie date sa-ti intre aer doar prin laterale.Apoi inchide lateralele pe unde ar trebui sa intre caldura.sa fie pe 0.
Ar trebuiei sa functioneze...vezi ca degeaba ai inchisa caldura din central dc nu ai ichise si grilele laterale prin care intra caldura.


Asa merg acuma si ar fi ok daca nu s-ar incalzi cutia aia de metal de la picioare.
Aia emana foarte multa caldura, la drum lung nici nu pot pune mana pe ea...
Ideeal ar fi daca s-ar putea inchide printr-un robinet,ceva, sa nu mai intre apa calda in calorifer.
Ar fi mult mai bine daca ar intra pe la picioare aerul de afara decat nimika (in cazul meu caldura)

Later edit
eduard33 e greu de dat aia jos, as putea sa fac eu asta ??
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
nu este greu de dat jos...trebuie doar sa desfaci bordul...cred...asa este la astra F...se desface bordul si in spatele consolei de aer/caldura sunt furtunashele si cablurile cu inchizatoarele aferente...o sa-ti dai seama dupa ce desfaci si te uiti pe'acolo...bafta
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR