Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri
  • wellerwells

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2009

  • Mesaj Privat
uskt2005 care sunt aia care au lucrat la service-ul ala? ca doar ii stii pe cei de la OPEL Sunt curios care a fost problema la vopsitorie. As vrea sa vad si poze daca ai.
Skip ads

  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,093
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Hai sa o luam asa...

1. Eleronul care l-am avut, cel Irmscher avea pe el o mica problema, probabil pistolul a aruncat o lacrima de vopsea si astfel a ramas pe suprafata lui un mic damb facut de acea lacrima de vopsea.
2. Cand am pus bata fata de OPC a venit fara dopul din fata ce ascunde locul unde vine carligul de remorcare, dupa ce a venit dopul am asteptat vre-o 3 saptamani sa fie vopsit si cand a fost vopsit era de alta culoare decat bara.
3. Pragurile sunt putin "coaja de portocala", dar pus asta pe seama faptului ca sunt din plastic si au si textura de asa natura incat sa nu se poata vopsi sa iasa ca tabla.
4. Vopsirea sau pregatirea pt vopsire a prelungirii barii spate Irmscher nu a fost facuta prea bine deoarece intr-un loc vopseaua a sarit si a lasat loc vopselii anterioare sa iasa la iveala. De spalat, masina nu a fost spalata la presiune decat dupa aprox 4-5 saptamani

Pe partea de tinichigerie:

1. Montajul bavetelor de noroi nu a fost facut corect astfel ca in timp acestea au frecat aripa fata in partea de jos producat daune asupra vopselei aripii
2. Montajul contraaripilor spate din plastic deasemenea a fost facut gresit, efectiv acele aparatori din plastic au fost "ciopartite", se putea face un montaj ceva mai bun, spun asta deoarece am inlocuit recent aparatoarea din dreapta si montajul s-a facut asa cum trebuie, probabil o voi lua si pe cea din stanga pt a o monta ca cea de pe dreapta.
3. Tot la montajul acestor aparatori s-au folosit niste autofiletante lungi de cca 3-4cm, erau suficiente de 1-2cm. Nu mai zic sa acolo unde a fost data gaura nu a fost tratata tabla sa nu rugineasca., cu spray de zinc sau altceva asemanator.

Sunt chestii minore, dar care la un service cu pretentii nu ar fi trebuit sa existe in opinia mea.

Poze as putea pune dar in zilele urmatoare daca chiar se doreste acest lucru dar cred ca majoritatea care ma cunosc stiu ca nu vorbesc aiurea si nu am niciun interes sa bat campii ....
  • wellerwells

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2009

  • Mesaj Privat
1. Dambul e scursura de lac care iese la polish (toate masinile au scursuri) sau, ceea ce e putin probabil, daca a fost nou, sa fie scursura de fuller si nu e alta solutie decat revopsire.
2. Bara de fata OPC originala, care o ai tu, vine fara capac carlig remorcare ca si cele standard cu 2, respectiv 3 grile. Livrarea capacelului nu tine de OPEL Focsani, cred ca esti constient de asta. Ca nu arata vopseaua la fel e posibil sa fi fost facut alt cod de culoare. La vopsea metalizata ies diferente mereu oriunde. La vopsea nemetalizata nu ar trebui sa se cunoasca nimic.
3. Pragurile sunt "coaja de portocala" din cauza texturii, cum zici si tu. Personal cred ca se putea sa nu se vada daca se dadea fuller de mai multe ori si se slefuia. Si eu am pragurile stok vopsite, nu am remarcat daca se vede ca la tine, oricum nu ma deranjeaza - whatever.
4. Vopseaua a sarit pentru ca nu a fost pregatita corespunzator. ATENTIE! Aveai garantie la lucrare!


1. Nu inteleg de ce a frecat ca doar e fixa. Poate au fost montate gresit.
2. Te cred. Cum am zis mai sus: aveai garantie la lucrare.
3. De acord cu tine. Se puteau folosi autofiletante mai mici. Cu spray de zinc....cine da?

Te cunosc. Stiu ca nu bati campii.
  • wellerwells

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2009

  • Mesaj Privat
P.S. uskt2005 stii cine sunt personajele negative din povestea lui scorpio18 "stramutate" la service OPEL?
Skip ads

  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,093
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Nu, nu-i cunosc, dar daca omu nostru zice ca ii cunoaste poate ca are si el dreptatea lui....
Nu stiu, admite si tu ca poate oamenii care i-au lucrat atunci la masina lucreaza acum la reprezentanta, confirmi tu 100% ca acei mecanici nu sunt acum la reprezentanta?
Poate de cand sunt aici au capatat experienta si nu ar mai fi aceleasi probleme, dar ma gandesc ca este posibil ca atunci chiar sa se fi intamplat ceva, ca doar nu apare unu de nebun sa zica "Bah mi-au stricat aia masina" si de fapt masina sa fi fost reparata....nu stiu incerc sa gandesc logic....
Deasemeni adimite si tu ca sunt situatii cand va depasesc si pe voi sau comiteti cate o eroare, ca doar sunteti oameni nu roboti.

1. Nu mai este nevoie, a fost inlocuit cu unul de OPC
2. Cu siguranta este alt cod de culoare facut dopul....
3. Aha deci se putea si mai bine.... Twisted Evil
4. Cat timp...cand am vazut eu ca a sarit deja aveam mai bine de 6 luni de cand era vopsita (a sarit intr-o zona mai putin vizibila si nu m-a deranjat)

1. Oricum au fost date jos, dar au ramas aripile "belite" nitel acolo jos.... nu-i bai se rezolva la primavara
2. Cand ma hotarasc sa schimb si aparatoarea de pe stanga vin la voi se vedeti diferente si cum trebuie sa arata una montata cat mai corect.
3. Cine da?...o sa iti spun cand ne intalnim Razz
  • wellerwells

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Admit "dreptatea lui...."

Nu confirm sau infirm ca acei mecanici lucreaza la Opel. Nu stiu cine sunt acei oameni ... dc sa vorbesc fara sa stiu?
Dupa cum ai vazut, admit ca se fac si greseli. Trebuie sa inteleaga si altii asta.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
scorpio18 daca ai fi avut ceva habar si ai fi stat langa ei (istoria cu pompa) eu cred ca-i muscai de beregata pe loc. La tine trebuia sa demonteze admisia si dupa asta calculatorul de pe pompa, trimis la reparat si gata. Ca sa demontezi fata masinii, distributie, sa scoti pompa trebuie sa fii demn de impuscat. Evident ca valvele tot din cauza lor Evil or Very Mad
Chiar sambata trecuta si-a bagat dracu coada, vine un amic sa schimbam ulei si filtre, crapa calculatorul pompei si nu apucasem sa scoatem un surub, nici nu am pus mana pe motor ! Investigatii si clar calculator belit. Duminica dimineata impreuna (sa nu existe suspiciuni) demontez si hop calculator reparat, fire dezizolate. Daca nu era de fata putea sa spuna ca poate am facut eu sau el ceva de l-am ars ? Sau macar suspiciuni ? Masina e la mine, cheia la mine, curat azi admisia si maine tot impreuna montam calculator etc.
Foarte multe istorii mai cunosc, intra masina in service pentru revizie sau altceva si acolo crapa altceva. Daca clientul nu este de fata iesa niste discutii de inebunesti. Multe service-uri nu lasa clientul sa caste ochii si tare gresesc ca nu exista transparenta.
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
acuma dane, eu nu ma pricepeam atunci asa de mult, nici acum nu zic ca ma pricep, dar stiu mai bine ca atunci. si sa stai dupa unii 6 ore (atat a durat ultima oara sa-mi remonteze tot, caci urlam la ei ca-mi vreau masina si ma saturasem de asteptat)... nu prea imi arde. Masina avea pompa arsa, asta nu se discuta, am reparat-o la bucuresti si am facut o economie de 1000lei, le-am adus-o inapoi sa o monteze. Deci ei tot ce aveau de facut era de schimbat o pompa. Faptul ca au zcapat mizeria din admisie in supape... mi se pare o chestie de amatori, faptul ca nu au fost in stare 3 saptamani sa auda pistonul care batea in 2 supape iar mi se pare amatorism (baiatul la care am dus-o dupa a auzit instant). Faptul ca nu mi-au zis ca pot repara pompa in focsani (in momentul in care au vazut ca eu plecam cu ea la buresti) mi s-a parut marsav, la fel si faptul ca mi-au pus injectoare perfecte in mana si m-au trimis cu ele la curatat sau sa-mi cumpar altele. Pai daca eu imi cumparam injectoare de 12000lei cum ziceau ei, trebuia sa le dau foc?
Macar puteau sa faca cum le-a zis ala, sa ia masina si sa o duca la el sa poata testa injectoarele (nu stiu daca ma mai zis, injectarele sunt din 2 bucati in forma de T si sunt presatede blocul motor).
Daca duceau ei masina fara sa stiu, ziceam si acum ca sunt mecanici buni si poate ii si recomandam, dar asa... trebuie sa arunc cu pietre in ei. Parerea mea ca mecanicii de reprezentanta sunt ori foarte tineri si inexperimentati ori amatori, mai era un baiat care se plangea de exact aceasi problema ca a mea patita in reprezentante, vizitase chiar 2 si tot nu stiau ce are (tipul era tot din focsani, dar nu pot zice ca e vorba de reprezentanta din focsani).
Eu nu pot sa ma duc la OPC cum recomanda unii, caci e cuvantul meu, cotra unuia care e traieste din asta (chiar daca nu e bun). Masina cand a intrat nu mergea deloc, cand trebuia sa ii reclam, macar mergea (chiar daca maxim 10km).
Doar ca Domnul wellerwells se facea pana acum ca nu intelege, acum aprca ingaduie sa zica ca s-ar putea ca mecanicii sa mai si greseasca.
Eu zic ca aveau multe ocazii sa isi repare greseala, si tocmai modul lor de comportare e cel pe care il critic cel mai mult. As fi inteles ca au gresit si nu as fi avut nimic cu ei daca imi ziceau de la inceput ca au incercat sa testeze injectoarele si nu s-a putut, si ori duceau masina ori imi ziceau mie sa o duc. Dar ce m-a uimit cel mai tare a fost ca a trebuit sa-l dau pe tipul de la bucuresti la telefon sa le zica cum sa regleze avansul si in prima saptamana sa sustina ca totusi ea e stricata.....
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Deci chiar si acum 3 ani era cineva in Focsani care repara calculatoare de pompa. Dureaza 1 ora sa-l dai jos si nu ai treaba cu distributie si altele. Chestia cu mizeria care a cazut si a blocat supapele eu nu o inghit defel, au pus distributia prost si din cauza asta a lovit pistonul in ele. La ce presiune este in cilindru si cat de tare este arcul supapei nu rezista mizeria acolo mai ales ca este cenusa unsuroasa.
Dupa parerea mea au fost doi maimutoi care au facut scoala pe masina ta si sigur mai sunt si alte victime. Dupa ce au mai invatat ceva (pe stricate) si au ramas fara clienti au realizat si ei ca trebuie scoala...asa ca hop la cine ne angajeaza (reprezentanta). Garantat fac scoala acolo si stoc de piese, am scris bine si stiu ce declar : stoc. Dupa ce mai prind ei la saiele si la cap ai sa vezi ca iar isi fac service ca momentan sigur fac in garaj sau parcare diverse.

wellerwells lasa 'ajutorul' de imagine ca nu tine. Nu am timp si nici chef sa intru in polemica cu tine, mai bine curat admisia lui Bogdan.
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
dane, nu au invatat nimic, caci nu le-am zis ce are, ei mi-au cerut bani, eu le-am aratat degetul, ei m-au intrebat ce avea, eu le-am cerut bani. Mi s-a parut normal, vor sa stie ce e stricat, sa ma plateasca ca doar ei au stricat.
Acum nu cred ca au ramas fara clienti sau nu. Oricum mi-a zis si mecanicul meu (caci acum e mecanicul meu Smile) ) ca sunt amatori cand i-am zis ca mi-au dat jos farurile, si apoi a inceput sa-mi arate suruburile intepenite si rupte cu bormasina.
Cat despre reparat pompe, eu singurul pe care il stiu e Claudiu (mecanicul meu) insa l-am cunoscut cu cateva saptamani prea tarziu, nu mi-a zis nimeni ca se repara si in Focsani, am intrebat dar eram presat de timp si nu am intrebat suficient, oricum ar fi putut si ei sa-mi zica ca exista si sa le dau si lor acolo 200-300lei de-o ciorba, caci oricum ieseam mai ieftin si mai convenabil...
Oricum parerea mea e ca la reprezentante in Romania se lucreaza prost, le numeri pe degete pe cele care au meseriasi, si nu cred ca exista una care sa aiba meseriasi in toate domeniile, dar altfel preturile sunt occidentale, iar reviziile trebuie facute la jumatate din km fata de alte tari.
  • c_pantazescu

  • Mesaje scrise: 1,126
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Daca wellerwells reprezinta Autoaiss, dealer-ul opel Focsani, n-ar fi corect sa ne spuna numele lui si ce functie ocupa, asta daca n-are nimic de ascuns.. Razz
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
wellerwells a scris:1. Dambul e scursura de lac care iese la polish (toate masinile au scursuri) sau, ceea ce e putin probabil, daca a fost nou, sa fie scursura de fuller si nu e alta solutie decat revopsire.
2. Bara de fata OPC originala, care o ai tu, vine fara capac carlig remorcare ca si cele standard cu 2, respectiv 3 grile. Livrarea capacelului nu tine de OPEL Focsani, cred ca esti constient de asta. Ca nu arata vopseaua la fel e posibil sa fi fost facut alt cod de culoare. La vopsea metalizata ies diferente mereu oriunde. La vopsea nemetalizata nu ar trebui sa se cunoasca nimic.
3. Pragurile sunt "coaja de portocala" din cauza texturii, cum zici si tu. Personal cred ca se putea sa nu se vada daca se dadea fuller de mai multe ori si se slefuia. Si eu am pragurile stok vopsite, nu am remarcat daca se vede ca la tine, oricum nu ma deranjeaza - whatever.
4. Vopseaua a sarit pentru ca nu a fost pregatita corespunzator. ATENTIE! Aveai garantie la lucrare!


1. Nu inteleg de ce a frecat ca doar e fixa. Poate au fost montate gresit.
2. Te cred. Cum am zis mai sus: aveai garantie la lucrare.
3. De acord cu tine. Se puteau folosi autofiletante mai mici. Cu spray de zinc....cine da?

Te cunosc. Stiu ca nu bati campii.

Coaja de portocala si scursuri nu au voie sa apara daca meseriasul este intr-adevar meserias. Am 2 veri care lucreaza la o reprezentanta in spania si te asigur ca sunt foarte apreciati pentru munca lor acolo. De asemenea isi dau palme cand vad o masina vopsita de "meseriasi", plina de scursuri si coaja de portocala. Cunosc si o persoana care lucreaza la reprezentana volvo si cand imi povestea la o bere cum lucreaza cu masinile, mai ca aveam cosmaruri cu ochii deschisi.. Se mai intampla si sa greseasca mecanicii si sa se strice ceva si nu din vina lor, dar in cazul asta e bine sa isi recunoasca greseala si sa ii spuna clientului ce s-a intamplat, fara a scoate basme pe gura. Ar fi mult mai apreciati asa. Sau daca nu stiu o treaba, sa zica clar : nu stim ce are si nu putem remedia problema. Nu sa zica verzi si uscate, apoi sa apeleze la mecanicul destept, care si-a deschis el service sa repare el problema, apoi sa isi puna scorul ala gigantic, cum fac ei de obicei, ca deh, tre platit mecanicul ala destept, apoi tre sa isi castige si ei painea, si asta bine de tot. Am umblat si eu pe la "specialisti" in una si alta, si numai gura era de ei. Chestia cu reprezentantele e generala. E si la fiat, si la mercedes, si la vw, si la bmw. La toate cunosc persoane patite cu mesterii de pe acolo, si nu sunt doar povesti. Daca se plange o persoana de ei, apoi alta, si iar alta, ce sa mai zici? Toate sunt mincinoase? Aproape toti au fost trasi in teapa. Numai din cei care nu prea tin seama banilor tac din gura si nu ii intereseaza. Oricum, la aia cu bani gramada, cand se termina leasingul, urmeaza alta masina, deci nu se streseaza. Dar si in cazul lor, mai este cate unul care isi da seama ca la masina lui se lucreaza de-amprastia.

Mecanicii priceputi nu isi prea fac reclama, fiindca nu au cand. Ei au aproape tot timpul de lucru, si de fapt, nu au nevoie de reclama, fiindca reclama lor cea mai buna este un client multumit, cu o masina reparata ca la carte, care va reveni atunci cand va avea iar nevoie.
Skip ads

  • wellerwells

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2009

  • Mesaj Privat
dancuciureanu citeste tot (cu atentie) si dupa aia fa afirmatii. Nu tin partea nimanui ci tin cu adevarul. Daca am o imagine de aparat, o apar pe a mea.

florinianc nu am spus ca are voie sau nu sa aiba defecte. O piesa sau o masina vopsita are, mai mereu, defecte. Scursurile de lac ies la polish. Sper sa nu te lovesti de chestiile astea.

c_pantazescu nu am spus ca lucrez la Opel ci ai/ati dedus.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se pare ca am dedus eronat eu si colegii :
wellerwells a scris:Nu toate reprezentatele sunt la fel! Lucrez intr-o reprezentanta Opel si daca un client solicita sa fie prezent langa mecanic, pe toata durata reviziei, nu e nici o problema. Preturile cred ca sunt ok: 450ron revizie cu ulei+filtre+test franare&suspensii+verificare tren rulare (ca cea de 15000km cu piese originale) pt 1.4&1.6 benzina.

Vin 16 Apr, 2010 7:50 pm

Este normal ca cineva sa apere imaginea firmei la care lucreaza dar sa fie obiectiv, mai este o treaba cu 'purtatorul de cuvant'...
  • wellerwells

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Am spus ca lucrez sau nu la Opel? Smile Daca ai citit "povestea" lui scorpio18 (si nu numai) si esti de acord cu ceea ce spune, ok.
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Ia sa te lamuresc io pe tine, sa baji la cap : Reprezentantele sunt si vor fi de rahat atata timp cat aveti tarife mari si ca mecanici sunt o groaza de idioti care lucreaza aiurea. Iar asta nu cred ca se va schimba prea repede .
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
fratilor haideti sa nu mai facem offtopic, caci nu asta e scopul. Wellerwells isi apara firma. Indiferent de ce va incerca el sa zica eu raman cu recomandarile mele. Mecanicii de la Opel Focsani sunt amatori si inganfati, nefiind in stare sa realizeze cand strica ceva, nefiind in stare sa faca o diagnosticare corecta (decat daca le apare pe tester). acestia nu sunt mecanici dupa parerea mea, prin definitia cuvantului, ei trebuie sa se priceapa la mecanica, si nu sa se bazeze numai pe tester, insa baietilor astia cand testerul nu stie sa le zica ce are masina incep sa o dea la ghici. Iar faptul ca nu au incercat sa faca un diagnostic corect inainte sa-mi puna injectoarele in brate, da dovada de cat de buni sunt ei.
Eu l-am recomandat pe claudiu care a dat dovada de profesionalism si mi-a diagnosticat masina foarte repede fara sa aiba nevoie de tester. Si, ca sa-mi arate ca diagnosticul initial a fost gresit, mi-a aratat cum injectoarele mergeau frumos si se comportau asa cum trebuie.
Domnul Welleswells incearca acum sa ne convinga ca totusi, service-ul opel e bun, eu zic ca nu prea, iar daca mihai_vlad va dori sa scrie aici veti vedea de ce, atlfel trebuie sa cautati pe forum discutia lui si sa vedeti cum a patit aceasi problema ca si mine la Opel Focsani, apoi s-a dus la alta reprezentanta, care la randul ei a ridicat din umeri, ca pana la urma sa ajunga la un service non reprezentanta sa ii refaca scaunul supapelor si sa i le schimbe. Smile
Cat despre super oferta de 499lei (vazut la TV) sau 450lei pentru o revizie mi se pare mult.
Uleiul ma costa pe mine la magazin 130-150lei si un filtru vreo 30lei. In total 180lei, sa zicem ca sunt eu generos si mai dau 100lei la mecanic. Insa restul nu se justifica, daca am probleme cu suspensia imi voi da seama ca masina sare cam mult, insa mecanicul isi va da seama la o simpla apasare pe masina, testul de franare din nou nu ii vad sensul, oricum placutele de frana incep sa "fluiere" cand trebuie schimbate iar imperfectiuni ale trenului de rulare se vad pe cauciucuri. Parerea mea e ca nu se justifica preturile.
Reprezentantele in Romania s-au invatat sa vanda masinile mai ieftin si sa faca o caruta de bani din post vanzare gen revizii. Eu personal nu recomand cumpararea unui Opel nou in Romania, vrei Opel, ia-l SH, daca vrei masina noua alege altceva. De ce? Pentru ca opel s-a decis sa schimbe reviziile in Romania la 15000km. Eu zic ca oamenii cand cumpara masina nu ar trebui sa se uite doar la pret, ci si la cat platesc per total in primii 3-5 ani incat omul sa-si poata face o idee.
Cat despre cei mai buni vopsitori, pai cat de buni vopsitori sunt daca lasa coaja de portocala, am avut si eu un baiat care mi-a vopsit acum vreo cativa ani bara spate (un baiat prin bariera odobesti), insa cand a vazut cum a iesit nu a avut curaj sa-mi ceara bani, si-a cerut scuze, mi-a zis ca nu-mi ia nimic, si ca daca vreau mi-o vopseste iar dar trebuie sa mai astept, am luat-o asa, si i-am dat banii cheltuiti pe vopsea. Nu il recomand, ca nu e bun, dar nici nu arunc cu noroi in el, caci a avut decenta sa-si recunoasca vina si sa-si ceara scuze.
  • wellerwells

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2009

  • Mesaj Privat
florinianc a scris:Ia sa te lamuresc io pe tine, sa baji la cap : Reprezentantele sunt si vor fi de rahat atata timp cat aveti tarife mari si ca mecanici sunt o groaza de idioti care lucreaza aiurea. Iar asta nu cred ca se va schimba prea repede .


"Reprezentantele" nu imi apartin si nici nu le reprezint asa ca pastreaza-ti lamuririle.
  • wellerwells

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2009

  • Mesaj Privat
scorpio18 nu apar nici o firma. Te-am intrebat de la inceput unde ti-ai reparat masina. N-ai raspuns nici in ziua de azi.
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Wellerwells, mi-am reparat-o in fata blocului, langa bordura... nu mai are sens sa hranesc trolul ca orice i-ai da el tot flaming face pe aici...

Eu am explicat aici patania mea si de ce recomand un mecanic foarte bun din Focsani. Mi se pare un meserias foarte bun, cum rar gasesti, in acelasi timp am povestit si cum am ajuns la el si am sfatuit oamenii de ce mecanici sa se fereasca.
Cine este interesat poate citi. Eu zic ca am explicat destul de bine incat orice om cu iq-ul mai mare decat al unei maimute sa poata sa inteleaga. Orice persoana care a trecut de clasa a 4-a si stie sa citeasca ar trebui sa inteleaga, daca nu sunt inteles....... imi pare rau pentru acea persoana...
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR