Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • danutzu03

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2010

  • Mesaj Privat
salut,

trebuie sa schimb discurile si placutele la opelul meu astra h , 2005, z17dth, si ma tot invart pe net sa caut cele necesare.
unde gasesc cea mai buna oferta ? ro sau exterior? ceva site-uri eventual
Skip ads

  • danutzu03

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2010

  • Mesaj Privat
mintex are cineva? sunt ok?
  • Polishatoru

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1993 1.4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Cel mai bn ar fi sa te duci la magazine specializate si iti pot gasi ei cel mai bun pret.asa cauti pe net.poate nu gasesti in oras si mai platesti curieru si altele.unele magazine mai au si service si acolo poti avea reducere la montaj sau montaju gratuit.
  • danutzu03

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2010

  • Mesaj Privat
multumesc. am impresia ca in afara sunt mai ieftine decat in romania . trebuie sa gasesc doar un magazin care sa le si trimite in tara noastra scumpa si apreciata.
Skip ads

  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Daca tot cauti placute, incearca TRW. Nu vei avea neplacerea de a auzi scartaituri de fiecare data cand calci frana.
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
danutzu03 a scris:multumesc. am impresia ca in afara sunt mai ieftine decat in romania . trebuie sa gasesc doar un magazin care sa le si trimite in tara noastra scumpa si apreciata.

Sunt destule magazine care trimit in tara, chiar cu preturi foarte bune.
Eu le prefer pe cele online pentru diversitatea marcilor, imi iau marca preferata la pretul corect. Nu agreez magazinele "din coltul strazi" care imi baga pe gat toate "turcismele" la preturi egale cu produsele marcilor consacrate.
  • popeye

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Tg-Jiu
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat recent discurile si placutele. Am avut de ales intre TRW si ATE.
Am ales TRW din cauza pretului mai mic (discuri si placute 400 lei).
Dupa aproximatic 400 de km pot spune ca sunt multumit, nu scartaie la franare, franele sunt bune, la fel ca inainte de a le schimba. Se mai aude uneori, la franare cu volanul virat o frecare, normala pentru discurile noi, care nu au suprafata "slefuita".

Din ce am aflat, chiar distribuitorii de piese recomanda TRW, zic ei ca diferenta de pret nu se justifica in favoarea ATE.
Sper sa faci o alegere buna.
  • mumus

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
si eu am pus placute trw ieri, inca nu prinde frana ca cu alea vechi, dar e normal.

Nu fac absolut nici cel mai mic zgomot, ma declar multumit din acest punct de vedere. cu franarea...mai astept 2-300 km si dupa aceia ma pronunt.
Skip ads

  • marian_k07

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2009

  • Mesaj Privat
sal.sunt posesorul unei astre h, tocmai miam schimbat discurile si placutele de frana si am cam 600km de cand le-am inlocuit sunt foarte multumit deocamdata.am folosit discuri de frana ZIMMERMAN care sunt nemtesti si placute de frana TRW care sunt fabricate undeva in UE.un sfat,nu cumpara FERODO sunt foarte dure, distrug repede discurile.
  • popeye

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Tg-Jiu
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2006

  • Mesaj Privat
FBogdan ai cumparat din Germania..felicitari!
Daca e sa ai probleme cu piesele cum faci cu garantia? le duci in Germania? si stai cu masina pe dreapta? si costurile?
Daca te uiti in mai multe magazine poti gasi diferente mari de preturi. Iti faci o idee apoi cumperi. Factura montaj..etc si ai si garantie...Cu discurile e o problema ca te poti trezi dupa 2000 km ca se ovalizeaza, sau mai stiu eu ce...Atunci ce faci?
  • Virinel

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Colegi ma aflu in situatia de a schimba discuri si placute de frana si fata si spate pe un opel astra G Y20DTH hatchback 2001. Din cate am vazut cele mai laudate sunt discurile Zimmerman si placute TRW, asta ca si varianta low cost ca sa zic asa. M-ar ajuta tare mult daca totusi ati putea sa imi ziceti si cam pe la ce preturi le-ati gasit voi ca sa imi fac o idee daca magazinul local de piese e avantajos din pc asta de vedere....

aaaa...si inca ceva, din ce am vazut in tutoriale schimbarea nu presupune facultate tehnica Smile asa ca m-a gandesc ca ar fi cazul sa mi le fac singur ca ce e facut de mana ta e sfant Smile

Numai bine!
  • marian_k07

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2009

  • Mesaj Privat
ZIMMERMAN disc frana fata 261lei bucata,disc frana spate 157lei bucata,set placute frana TRW + senzor uzura 232lei.
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
incercati si produsele vandute pe formul. Sunt placute si discuri EBC la preturi bune si calitate OK. Eu am de 1 an pe masina toate discurile si placutele schimbate (aproximativ 16.000km facuti) si va spun ca sunt super OK calitativ si scot mai putin praf decat altele. Nu vreau sa fie reclama sau altceva dar puteti incerca. Ce conteaza foarte mult este montatul. Trebuie perfect asezat discul pe flansa rulmentului altfel apar batai si mai ales primii 500km trebuie folosita frana cu apasari usoara si lungi ca sa se aseze bine placutele pe discuri. Ca sfat, cand cumparati discurile uitati-va sa vedeti daca au facuta echilibrarea (frezare sau adaus de sarme speciale) ca altfel...
  • popeye

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Tg-Jiu
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2006

  • Mesaj Privat
mikyboy,
1. montatul nu conteaza deloc, in sensul ca nu iti trebuie facultate. Discul e fixat cu un surub mic si strans de prezoane ..Se curata flansa daca e cazul si se asaza discul nou se pun placutele, se fixeaza etrierul si gata.
2. ce sa verifici daca sunt echilibrate? are rost? pai tu stii daca sunt sau nu pana nu le pui? te uiti la ele si vezi ceva sau nu. niste sarme cum a aratat cineva pe forum sau niste alezaje sau nimic. Daca nu vezi nimic ce faci? le echilibrezi tu? NU CONTEAZA.

Cumperi discuri in functie de buget, placute la fel si eventual le montezi in asa fel incat sa ai garantie..Eu am TRW si sunt multumit, altii poate au avut probleme..Nu are rost sa vorbim de loteria pieselor..
Bafta!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
poate ca zici tu ca nu e chiar asa greu dar daca nu asezi bine discul (surubul are rol doar sa nu se roteasca discul fata de gaurile de prindere ale prezoanelor) pe flansa rulmentului bine curatata in maxim 2000km incepe sa iti apara bataia si la o anumita viteza cand pui frana nu vrei sa stii ce se poate intampla...
cat despre partea cu echilibratul se vede ca nu ai studii tehnice... iar ce ai vazut legat de echilibrarea cu sarme pe forum este o treaba adevarata si de calitate sau asa cum am eu cu frezari pentru echilibrare. Eu la asta m-am referit. Daca vezi ca nu are nici frezari nici sarme sa te intrebi de calitatea acelor discuri si sa nu te miri daca vei avea bataie la franare de parca ai avea ABS la fiecare pedala de frana... si crede-ma CONTEAZA. Daca nu esti bine documentat mai bine stai in banca ta si urmareste discutiile de la cei care stiu si asa poate mai inveti si tu ceva... Conteaza si buzunarul dar un lucru este cert: la sistemul de directie si franare nu se face rabat de la calitate. Prefer niste frane bune si elemente de directie de calitate chiar daca sunt mai scumpe decat sa ma trezesc prin santuri sau sa fac accident.
O zi frumoasa si sper sa nu te simti prea atacat de afirmatiile mele dar asta este realitatea (si supara intotdeauna pe om Very Happy)
  • comisarul

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2008

  • Mesaj Privat
eu am pe fara discuri si placute TRW si pe spate de curand mi-am pus discuri si placute ATE ca aia de service nu au gasit TRW si ma rog masina era gata cand am fost dupa ea dar cu alte marci Shocked !
Vreau sa-ti spun ca nu am vazut diferente intre ele, nu scartaie si franele sunt bune ca si preturi sunt cam la fel .
  • popeye

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Tg-Jiu
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2006

  • Mesaj Privat
mikyboy tu vrei sa mi spui ca atunci cand cumperi discurile verifici daca sunt echilibrate? ma faci sa rad...rau de tot..
Cum verifici? te uiti dupa sarme? hahaha...si daca nu au sarme ce faci? cum stii tu ca sunt echilibrate.concret..vorbesti prostii..nu mai spune macar pe forum ca sunt oameni care nu stiu si ajung sa caute sarme prin discuri sau sa-i intrebe pe aia la magazine daca discurile sunt echilibrate si nu e frumos..
Deci tu cauti dupa sarme si daca nu au te uiti dupa alezaje..Doar atunci discurile sunt echilibrate..Eu nu am nici sarme si nici alezaje la discurile pe care tocmai le am pus..si nu bat...au cam 1000 de km...tu ce zici sa le duc inapoi ca sunt neechilibrate?
Prima parte cu asezatul pe butuc ai cam ocolit-o..normal ca ai dramatizat degeaba..

Apropo discurile 'bat' cand sunt ovalizate..asa ca sa stii..

si nu mai dezinforma ca faci mai mult rau...Bafta!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
popeye a scris:mikyboy tu vrei sa mi spui ca atunci cand cumperi discurile verifici daca sunt echilibrate? ma faci sa rad...rau de tot..
Cum verifici? te uiti dupa sarme? hahaha...si daca nu au sarme ce faci? cum stii tu ca sunt echilibrate.concret..vorbesti prostii..nu mai spune macar pe forum ca sunt oameni care nu stiu si ajung sa caute sarme prin discuri sau sa-i intrebe pe aia la magazine daca discurile sunt echilibrate si nu e frumos..
Deci tu cauti dupa sarme si daca nu au te uiti dupa alezaje..Doar atunci discurile sunt echilibrate..Eu nu am nici sarme si nici alezaje la discurile pe care tocmai le am pus..si nu bat...au cam 1000 de km...tu ce zici sa le duc inapoi ca sunt neechilibrate?
Prima parte cu asezatul pe butuc ai cam ocolit-o..normal ca ai dramatizat degeaba..

Apropo discurile 'bat' cand sunt ovalizate..asa ca sa stii..

si nu mai dezinforma ca faci mai mult rau...Bafta!
.


domnule "muschi" (popeye Very Happy -te rog sa o iei ca o gluma -) eu nu vorbesc din amintiri si nici din povestiile altora cum poate fac altii... am ceva studii tehnice pe care ma bazez atunci cand fac o afirmatie...
tu poti sa faci cum vrei si sa scri ce vrei, atata timp cat nu ataci pe altcineva (personal cosider afirmatiile tale o jignire la adresa mea)
sa raspund la ce ai scris tu acolo (ma bucur ca te-am facut sa razi macar Very Happy):
- cand merg sa cumpar discuri de frana, da, ma uit dupa sarme sau frezari folosite pentru echilibrarea corecta a discurilor (aceasta operatiune o face un robot in firmele care se respecta si pentru care calitatea conteaza si renumele marcii este important). Din turnare si apoi aducerea la cota a discurilor, nu o sa rezulte niciodata un disc perfect echilibrat, datorita proceselor implicate pana in aceasta faza (poate ca este 1 disc la 1.000.000 de bucati). Asa ca acea masina asta face si cum ziceam in functie de firma, este aleasa una din cele doua metode expuse de mine. De ce sa nu intrebe la magazin, cumparatorul, daca sunt sau nu echilibrate discurile, pentru ca este dreptul lui ca si client sa fie informat de vanzator asupra produsului cumparat.
- nu o sa iti bata discul pana pe la 2-3000 km poate dar mai incolo nu se stie... (daca vrei informatii mai multe cauta pe forum si vei vedea ce spun cei patiti in aceasta privinta...)
- legat de bataie si ovalizare... te rog sa pui mana sa mai citesti si sa te informezi... Bataia pe care o simti cel mai tare nu este de la ovalizare (bataia radiala) ci este bataia axiala care este cea mai puternica si asta apare datorita mizeriei ramasa intre disc si flansa rulmentului care nu a fost curatata de mecanicu' lu' peste, si discul a fost asezat stramb. Cand se intoarce clientul sa ii spuna ca bate discul, ii spune ca e de vina rulmentul Smile) si tot asa nu ca este el incompetent si are doar o scoala profesionala facuta prin baruri...
- nu degeaba am insistat pe partea de asezare corecta a discului (nu am "... cam ocolit-o..normal ca ai dramatizat degeaba..") si cei care au facut operatiunea de schimbare stiu despre ce vorbesc.
- "si nu mai dezinforma ca faci mai mult rau...Bafta!" iti sugerez sa iti pastrezi pentru tine astfel de afirmatii, pentru ca eu, daca te uiti in toate posturile mele, nu am dezinformat si nici nu am vorbit doar sa ma aflu in treaba pentru a strange cat mai multe posturi sa mi se dea stele de general. Atunci cand am stiut ceva si am avut argumente tehnice, am postat si am raspuns la problemele colegiilor de pe acest forum, cand nu, am preferat sa tac fara sa imi dau cu parerea doar de dragul de a ma baga in seama si poate a fost mai bine pentru ca am mai invatat cate ceva de la cei care stiu ce vorbesc... Cine ma cunoaste pe acest forum sau personal de la intalnirile nationale stie cine sunt si cu ce ma ocup si cu atat mai mult faptul ca nu vorbeste gura fara mine...
iti doresc o zi buna si un week-end frumos si fara probleme cu discurile de frana sau masina.
  • popeye

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Tg-Jiu
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2006

  • Mesaj Privat
M bucur ca noi discutam constructiv..Aviz moderatorilor...Nu ne certam..

Deci sa inteleg ca tu verifici daca discurile sunt echilibrate, ochiometric, cautand sarme sau alezaje. Perfect. E treaba ta, eu nu te contrazic. Fiecare face ce vrea.Dar daca tu vezi ca un disc e echilibrat vizual eu deja incep sa am mari dubii la ceea ce spui
Bataia axiala, adica in popor 'discul e ovalizat' apare de obicei cand discul e uzat aproape de limita, franari care il solicita si apoi racire brusca si mai ales o calitate necorespunzatoare a materialului. Poate aparea si cand discul nu e foarte uzat principala cauza fiind materialul necorespunzator coroborat cu ceilalti factori de care am amintit.
Daca e mizarie intre disc si butuc discul "bate de la inceput" si oricum nu prea are cum intra mizerie acolo..Mereu roata e pusa, janta e stransa si implicit discul..deci TEORIA asta cade.
Iar la magazin poti sa cumperi si discuri facute in "poala in garaj" ei iti vor spune ca sunt echilibrate si de calitate.
Ia trei firme de discuri cunoscute ATE, TRW, ZIMMERMAN si uita te la ele..Vezi cumva diferente semnificative? nu cred. Cum stii daca e echilibrat sau nu? dupa sarme? oricum nu are rost sa cauti tu indicii ale ecilibrartii. Un disc de calitate e echilibrat si cu material de calitate, indiferent ca vezi sarme sau nu. Eu cred ca e posibil sa te inseli.
De asta tot repet. daca iei un disc de calitate si il montezi cu garantie ce rost are sa te uiti dupa cai verzi pe preti, ca oricum e irelevant.
Numai bine...
  • marian_k07

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2009

  • Mesaj Privat
domnu MIKYBOY nu confunda discurile de frana cu un vibroken sau o volanta care au din fabricatie gauri de echilibrare.intradevar si discurile de frana sunt alezate si echilibrate din fabrica dar acestea nu au nici un semn vizibil de centrare sau echilibrare si credema am schimbat la discuri de frana de mi sa cam luat. si nu te supara pe mine de la a studia pana la a practica........................................................este cale lunga.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR