Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pai daca sunt pe ulei sunt toate si la fel daca sunt gaz si ulei tot toate ca nu se pune fata diferit de spate ca si tip de suspensie...
Skip ads

  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Pai nu-i chiar asa. Din ce zice colegul reiese cu totul altceva. De asta l-am si intrebat, ca nu se intelege clar ce fel de amortizoare a avut pe spate si au fost cu probleme.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pai sa revina cu detalii sa ne clarificam si noi...
  • madalyn2009

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
cele mai bune amortizoare.......cele originale......dai un ban dar face Very Happy
Skip ads

  • Ni3k

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2010

  • Mesaj Privat
dada alea sunt Very Happy
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ca sa afli apoi ca alea originale sunt de fapt fabricate de firma X care ti le vinde la pret cu cel putin 30% mai putin... intradevar dai un ban... si nu il mai ai Very Happy Wink
  • madalyn2009

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
mikyboy a scris:ca sa afli apoi ca alea originale sunt de fapt fabricate de firma X care ti le vinde la pret cu cel putin 30% mai putin... intradevar dai un ban... si nu il mai ai Very Happy Wink

da dar cel putin 100.000 km nu mai ai treaba cu ele daca ai grija sa nu mergi ca batman prin gropi. eu am 70.000 km facuti pe drumurile patriei cu ele originale din fabrica si nu au nici o problema, masina se aseaza foarte bine la sosea.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
depinde cum ai norocul si in plus cele care se pun prima data pe masina sunt cele mai bune dupa aceea chiar daca pui originale dupa aceea nu mai tin ca primele...
cat despre asezarea masinii pe sosea, tu poate nu o simti dar crede-ma ca au mai scazut capacitatile de amortizare si astea le vezi pe tester de amortizoare. Eu am pus pe masina mea SACHS noi si aveau din start cam 80% capacitatea de amortizare si mi-au spus ca e bine ca vin multe masini noi noute care nu au mai mult de 70%.
Fa si tu un test si vezi cat iti iasa... Wink
Skip ads

  • madalyn2009

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
mikyboy a scris:depinde cum ai norocul si in plus cele care se pun prima data pe masina sunt cele mai bune dupa aceea chiar daca pui originale dupa aceea nu mai tin ca primele...
cat despre asezarea masinii pe sosea, tu poate nu o simti dar crede-ma ca au mai scazut capacitatile de amortizare si astea le vezi pe tester de amortizoare. Eu am pus pe masina mea SACHS noi si aveau din start cam 80% capacitatea de amortizare si mi-au spus ca e bine ca vin multe masini noi noute care nu au mai mult de 70%.
Fa si tu un test si vezi cat iti iasa... Wink

da dar poate masinutele alea noi nu au amortizoarele asa dure cum le are opel. de ex renault le are mai moi, si poate din cauza asta ies mai putin la teste. peugeot are 3 bari in amortizoare, sunt foarte dure.si sincer nu stiu cat de exacte sunt testele de standul de amortizoare, una este sa fie testate amortizoarele pe stand, si alta este cand la drum greutatea masinii actioneaza pe amortizoare si atunci chiar iti dai seama cat de bune sunt.
  • macabru

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2011

  • Mesaj Privat
parerea mea este sa ii pui o suspensie sport, opelul si asa are probleme cu stabiitatea, cu o suspensie sport mai rezolvi din aceste probleme!
  • madalyn2009

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
macabru a scris:parerea mea este sa ii pui o suspensie sport, opelul si asa are probleme cu stabiitatea, cu o suspensie sport mai rezolvi din aceste probleme!

de unde ai tras tu concluzia ca opelul sta prost cu stabilitatea? ca la mine sta destul de bine chiar si la viteze mari( 150-170) in curbe mai largutze. la drum intins sta ''lipita'' de sosea.daca tu ai mers cu vreun opel care avea amortizoarele uzate asta nu inseamna ca opelul sta prost cu stabilitatea.
  • Ni3k

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2010

  • Mesaj Privat
opelu nu sta prost cu stabilitatea deloc...e foarte buna la curbe si stabila...nu stiu ce amortizoare folositi sau ce masini aveti..cu amortizoare rupte..a mea una e stabila iau curba si cu 110 120 nu stranse Wink
Skip ads

  • Hydden

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Pana la urma care sunt cele mai bune amortizoare ? ( Ma refer la Astra G Hatchback )
  • Brook

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Eu folosesc KYB si Sachs. Foarte multumit. Poti sa incerci si monroe.
  • Hydden

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
As vrea sa schimb tot kit'ul (arcuri + amortizoare, fata + spate ). Un amic mi-a recomandat Ta-Technix, varianta fixa,intradevar masina este foarte stabila in curbe, dar mult prea rigida ,se simte si cea mai mica groapa.
  • Brook

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
tu vrei suspensie sport sau vrei sa mergi cu masina normal ?
  • Hydden

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Eu vreau normala,prefer confortul . M-am tot uitat pe forumuri ,dar parerile sunt impartite si inca nu m-am hotarat ce sa cumpar.

Multumesc de raspunsuri!
  • Brook

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
daca preferi confortul , iti iei tot "kitul" amortizoare + arcuri Sachs/ Monroe Reflex / Kayaba / GM , sa aibe optiunea "heavy-duty" , HD , sau Drumuri Rele (grele).O sa fie un pic mai tare masina , mai stabila , si destul de zvelta.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
...da dar poate masinutele alea noi nu au amortizoarele asa dure cum le are opel. de ex renault le are mai moi, si poate din cauza asta ies mai putin la teste. peugeot are 3 bari in amortizoare, sunt foarte dure.si sincer nu stiu cat de exacte sunt testele de standul de amortizoare, una este sa fie testate amortizoarele pe stand, si alta este cand la drum greutatea masinii actioneaza pe amortizoare si atunci chiar iti dai seama cat de bune sunt....


eu ma refeream exact la masini noi Opel nu alta marca pentru ca informatiile le aveam de la reprezentanta opel.
cat despre testele de amortizoare sunt mai precise decat comportamentul masinii pe drum si greutatea masinii este aceasi pentru ca testul se face cu masina pe roti (ca poate nu e incarcata la maxim difera). oricum cine a vazut cum se face un astfel de test intelege mai bine.
cat despre schimbat nu are rost sa se schimbe si arcurile daca nu sunt rupte ca alea nu influenteaza asa de mult la stabilitate doar la greutate. la stabilitate influenta totala o dau amortizoarele si bara stabilizatoare cu bucsile ei.
cat despre firme de amortizoare am inteles ca cele de la Kayaba sunt recomandate si respectiv Monroe sau GM.
eu am schimbat in decembrie 2010 toate amortizoarele cu unule Sachs si stabiliatea are foarte buna masina dar sunt zgomotoase de zici ca bat mai ales cand este frig. ca in rest sunt in parametrii si functioneaza corect si nu am nici un alt joc la roti ca am schimbat toate bucsile (inclusiv cele mari din spate) si toti pivotii si capete de bara si tot ce mai tine de asta.
eu recomand daca sunt bani cele originale GM sau Kayaba ori Monroe.
  • mariuss93

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Ce sa aleg intre aceste amortizoare http://www.autoconsultonlin...-opel-astra-g/137 si acestea http://www.autoconsultonlin...-opel-astra-g/141 , cele din urma stiu ca sunt pe gaz.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR