Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • alcapone

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Sal'tare tuturor! astazi am desfacut motorul meu c20xe de pe calibra si am inlocuit cuzinetii de biela cu unii KS cota std , si segmentii cu unii NPR tot cota std. si dupa aceasta reparatie, m-am gandit sa fac si un upgrade, nu extrem de sofisticat, astfel am vorbit cu un amic care lucreaza la remat si am gasit la el 6 turbine in stare buna, ramanand sa-mi aleg una care se potriveste mai bine, un intercooler si sa confectionez galeria de evacuare.M-am gandit sa pun un supercharger sau o turbina, dar sa nu maresc presiunea prea mult, pt ca vreau sa folosesc tot componentele stock de pe c20xe. astfel vreau sa ma limitez la o putere de 20-30 cp in plus, nu cine stie ce. asa ca as alege tot varianta unei turbine pt ca o iau moca, superchargerul costand prea mult pt bugetul meu Rolling Eyes Am o serie de intrebari pt cine are habar si a mai facut asa ceva:
- va merge folosit tot ecu de pe c20xe fara modificari de soft?
-pt ce presiune maxima va trebui sa optez pt a obtine acesti 20-30cp in plus, fara a strica ceva in motor?
-va rezista debitmetrul de la c20xe la presiunea exercitata de turbo?
Am vazut si un alt tip de turbo mai deosebit pe net(un fel de supercharger, dar cu o singura elice), unul care este antrenat de o fulie care multiplica turatia, prinsa direct pe fulia arborelui, astfel nu va mai fi nevoie sa adaptez alt fel de galerie de evacuare. Cred ca acest tip de charger poate fi confectionat modificand o turbina normala. am atasat o poza cu acest turbo.
Skip ads

  • Virinel

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
amicul tau de la remat ar putea da si alte piese pt diesel de exemplu?Smile
SCuze ce off
  • alcapone

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2009

  • Mesaj Privat
da, depinde ce vrei.
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
eu zic ca nu se merita
mai bine cumperi un motor cu turbo si faci swap
si apoi il vinzi pe asta daca e bunicel si amortizezi din costuri
C20LET :>:>
Skip ads

  • alinmuresan

  • Mesaje scrise: 349
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2008

  • Mesaj Privat
mergi pe varianta clasica, e mult mai usor sa faci o galerie de evacuare potrivita pentru turbina decat sa modifici una cu roti dintate, carcase, etc
dar totusi, daca vrei doar o crestere asa mica, nu are rost sa iti pui turbo. castigul ala poti sa-l obtii si pastrand motorul normal aspirat
  • lexmaul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
pana la turbo ar trebui sa iti pui motorul la punct - fise bujii senzori ulei cat mai bun filtre etc , gandeste-te ca pt turbo iti trebuie o racire a motorului mai buna(schimbi radiatorul) , injectoarele pe care le ai pe masina nu vor face fata la turbo(trebuiesc schimbate)admisia trebuie sa sufere modificari la fel si evacuarea ... si de aici incepe distractia . incearca ,sa stii ca merita efortul asta. daca aveai motor c20ne iti puteam oferi kit turbo complet
prima data ar trebui sa faci un calcul pe o hartie sa vezi daca proiectul asta se incadreaza in bugetul tau pentru ca va trebui sa cheltui bani. sa nu te gandesti ca daca ai turbina gata....iei intercoolerul si ,,iar'' gata , iti mai trebuiesc o gramada ceea ce necesita ,,niscavai mangotzi''. primul motor pe care l-am facut turbo (c20seh) a mancat din 3 salarii , dupa 2 saptamani de munca nervi si haine patate la prima cheie si 500m deplasati am fost nevoit sa tractez masina....deci ceva a fost in neregula .....iar bani....vorba multa , saracia omului! apuca-te de treaba si sper sa reusesti iar dupa finish-ul total sa ne-o prezinti si noua.
  • adrian_ascona

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Ascona 1978 20seh+turbo
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
alcapone a scris:Sal'tare tuturor! astazi am desfacut motorul meu c20xe de pe calibra si am inlocuit cuzinetii de biela cu unii KS cota std , si segmentii cu unii NPR tot cota std. si dupa aceasta reparatie, m-am gandit sa fac si un upgrade, nu extrem de sofisticat, astfel am vorbit cu un amic care lucreaza la remat si am gasit la el 6 turbine in stare buna, ramanand sa-mi aleg una care se potriveste mai bine, un intercooler si sa confectionez galeria de evacuare.M-am gandit sa pun un supercharger sau o turbina, dar sa nu maresc presiunea prea mult, pt ca vreau sa folosesc tot componentele stock de pe c20xe. astfel vreau sa ma limitez la o putere de 20-30 cp in plus, nu cine stie ce. asa ca as alege tot varianta unei turbine pt ca o iau moca, superchargerul costand prea mult pt bugetul meu Rolling Eyes Am o serie de intrebari pt cine are habar si a mai facut asa ceva:
- va merge folosit tot ecu de pe c20xe fara modificari de soft?
-pt ce presiune maxima va trebui sa optez pt a obtine acesti 20-30cp in plus, fara a strica ceva in motor?
-va rezista debitmetrul de la c20xe la presiunea exercitata de turbo?
Am vazut si un alt tip de turbo mai deosebit pe net(un fel de supercharger, dar cu o singura elice), unul care este antrenat de o fulie care multiplica turatia, prinsa direct pe fulia arborelui, astfel nu va mai fi nevoie sa adaptez alt fel de galerie de evacuare. Cred ca acest tip de charger poate fi confectionat modificand o turbina normala. am atasat o poza cu acest turbo.

amice...baga-ti mintile in cap sau tu vrei sa iti pui o turbina doar de amorul artei...ca da bine la sunet...
pt ceea ce vrei u sa faci mai bine schimbi motorul cu un let desi nu stii ce gasesti si cat te tine...
dar dc vrei neaparat sa il faci pe al tau turbo umbla la buget....astfel de modificari nu se fac cu un buget de 2-300 euro...
iti spun asta pt ca am un motor turbo pe masina...si anume un 2.0 8v facut turbo si in mom asta lucrez la un altul tot 2.0 8v....
modofocarile astea se fac cu cap,de persoane competente...nu punem turbo pe genunchi in fatza blocului si sa te astepti la ceva bani de cheltuit..altfel nu faci decat un mare kitch.
  • L1d3r

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
da. are mare dreptate. fara "Cash" nu faci nimic bun.
  • astragsisfi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu stiu din mosi stramosi ca nu se pune turbo pe C20XE pastrand internele originale chiar daca sunt schimbate noi, pur si simplu SFI refuza turbo, pt 20-30cp in plus ii faci o admisie sport mai directa eliminand capacu negru pe care scrie sfi, ii maresti putin evacuarea si scoti catalizatoru, pui injectoare de let sau de sfi m2.8 (presupun ca ai sfi m2.5 pe callibra) si un soft bun (nu orice prostie de soft de pe ebay) si cam aia sunt ~30cp in plus
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR