Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • uzzyy

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu are nici o legatura scutul. Eu am scut si se comporta la fel. Este foarte posibil asa cum a spus @adrian terinte ca termostatul sa nu etanseze atunci cand se creeaza presiune. Al meu nu scapa inainte sa-l montez pe masina, cum l-am montat...ghici
Skip ads

  • Marcat

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Olt
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu un Y20DTH care se incalzeste foarte greu, rare ori ajunge la 80 de grade cel mult. Furtunul care iese din termostat si intra in radiator este cald dupa ce merg 8-9 km, dar acul la temperatura nu se ridica.
Dupa ce am citit pe aici, am luat hotararea sa schimb termostatul. Am cumparat chiar astazi unul nou cu tot cu carcasa.
L-am schimbat. Dupa ce merg aceeasi distanta 8-9 km, furtunul care iese din termostat si intra in radiator este rece, dar temperatura a crescut foarte putin dupa ce am urcat o panta apoi a scazut din nou aproape in 0.
Lucreaza corect ? De ce nu creste temperatura sau cat creste sa ramana constanta, fara sa mai scada? Multumesc.
  • uzzyy

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat din nou termostatul acum o luna. Am pus Vernet de data asta, merge ceva mai bine, insa nu sunt pe deplin multumit. Temperatura incepe sa se ridice dupa 10-12 km, iar dupa 15 km ajunge la 85 grade. In mers variaza intre 82 si 88 grade, insa nu stiu daca ceasul indica corect, inca nu am pus un termometru. Mentionez ca furtunul care iese din termostat se incalzeste totusi. Cu cine am discutat, toti cu acest motor au aceeasi problema, insa nu e normal sa-ti ramana pe 0. Caldura banuiesc ca-ti baga, daca furtunul care iese din termostat este rece. Incearca sa testezi temperatura si cu un termometru sa vezi. Ce marca este termostatul?
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
uzzyy, stai linistit, poate daca gasim vreun termostat de 1000 de lei, poate atunci se schimba ceva.
si eu am pus termostat nou anul trecut (whaler), parea ca-si face treaba mai bine, dar acum, la -1C afara, apa incepe sa urce dupa vreo 15 minute (mers relativ incet), iar la 80C ajunge dupa mai mult de juma de ora... Caldura baga repede, dar nah....
Astept cu nerabdare sa vad ce se intampla la -20C Smile
Skip ads

  • uzzyy

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
La mine ajunge la 85 de grade dupa 15 min de mers in turatii, in oras creste aproape de 90 insa daca ies la drum lung scade din nou la 80 de grade. Am incercat si cu un carton pus in fata radiatorului insa nici un rezultat.
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
pai la mers in turatii, probabil asa ajunge si la mine, numai ca evit sa ii dau multe ture cu motorul rece.
  • motanel_cristi

  • Mesaje scrise: 331
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
La mine pana acum cateva zile cu ceasurile de bord(trw)era totul normal.Se incalzea la fel de greu(aproximativ 15 min)dar ajungea la 90 de grade.E....acum cateva zole am schimbat ceasurile cu unele "sport"(albe)(VDO)....si de atunci mai mult de 85-87 de grade nu am mai vazut.O fi de la noile ceasuri sau doar o simpla coincidenta?
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
poate fi o concidenta, dar poate sa nu fie... pana acum cateva zile erau temperaturi de 7-8 grade.
dar suna interesant ce spui.
tot albe am si eu.
Skip ads

  • motanel_cristi

  • Mesaje scrise: 331
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
pai si cand aveam ceasurile vechi am prins temperaturi cu - in fata.Am dimineti cand plec la 6 dimineata la SV si ajungea la 90 C.Nu stiu ce sa zic dar pt mine e putin stres:))tot drumul sunt cu ochii pe temperatura
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
e, asa am fost si eu vreo 3 ani, si inca mai sunt. deci, ai putea incerca sa te obisnuiesti Razz
  • uzzyy

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
La fel cum spune adware_man, si eu m-am obisnuit, mai ales ca toti cunoscutii cu acest motor au aceeasi problema. Sa speram ca o sa se termine iarna cat mai repede....
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Antara 2012 A22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Asa sunt toate motoarele astea, la mine ajunge cam in 10 km la 85-87. Caldura baga repede, cred ca mai mult nu le putem face, daca ar avea alea 3 bujii ca VW atunci s-ar incalzi si astea mai repede.
Skip ads

  • Marcat

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Olt
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2010

  • Mesaj Privat
uzzyy a scris:Eu am schimbat din nou termostatul acum o luna. Am pus Vernet de data asta, merge ceva mai bine, insa nu sunt pe deplin multumit. Temperatura incepe sa se ridice dupa 10-12 km, iar dupa 15 km ajunge la 85 grade. In mers variaza intre 82 si 88 grade, insa nu stiu daca ceasul indica corect, inca nu am pus un termometru. Mentionez ca furtunul care iese din termostat se incalzeste totusi. Cu cine am discutat, toti cu acest motor au aceeasi problema, insa nu e normal sa-ti ramana pe 0. Caldura banuiesc ca-ti baga, daca furtunul care iese din termostat este rece. Incearca sa testezi temperatura si cu un termometru sa vezi. Ce marca este termostatul?
Nu stiu ce marca este. Zilele astea s-a ridicat apa si in 90, poate acum isi face treaba. Am si carton in fata. Cat te-a costat termostatu?
  • uzzyy

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
270 - Calorstat by Vernet. Pe el scrie ca ar trebui sa deschida la 92 de grade insa merg pe idee ca nu etanseaza scaunul cum trebuie pentru ca dupa 10 minute de mers, furtunul care iese din el si radiatorul in partea dreapta sus sunt calde. Un mecanic mi-a spus ca face presiune mare in instalatie si din cauza asta da drumul la apa dar eu nu cred....La mine cartonul pus in fata nu a adus nici o schimbare asa ca am renuntat la el.
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 1,029
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
verdict crima
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 1,029
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
astazi am facut urmatoarele: am fost la un maazin de piese si am cumparat un termostat de dacie care arata ca in pozele din post. am incercat sa introduc termostatul in furtunul original, dar nu am reusit, asa ca am mers iar la magazin de unde am cumparat un furtun in care sa incapa termostatul. am prins termostatul in furtun cu un colier si am montat totul la loc. picura putin la imbinarea furtunului cu carcasa termostatului dar am mai miscat putin de el si vad ca s-a linistit. parca se incalzeste mult mai repede dar nu am reusit sa plec cu masina la o tura pentru ca s-a consumat ceva alcool in timpul procesului de demontare si montare la loc. sper sa dea rezultatele asteptate aceasta mica improvizatie.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu pricep de ce te chinui cu termostatul de Dacie.
Un termostat de Astra Y20DTH nu e mai mult de 50 lei. Cat ai economisit cu asta de Dacie ?
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 1,029
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
nu am economisit nimic. pe la 50 de lei am ajuns cu toate cele cumparate. degeaba cumperi un termostat fara carcasa. termostatul nu are nicio problema, de vina e carcasa pe care termostatul nu etanseaza corect. al meu nu e blocat nicicum si imediat ce pornesc motorul apa circula in voie catre radiator. o sa incerc sa rezolv problema la primavara. pana atunci caut un termostat cu tot cu carcasa pe la dezmembrari sa ii fac o garnitura sau ceva de genu asta.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Termostat cu carcasa nou, Wahler de Y20DTH ajunge la 170 lei dar iti recomand sa studiezi tutorialul colegului @mariano
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=101383
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 1,029
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
am citit aseara acest tutorial, dar la un moment dat cred ca se ajunge tot la acelasi lucru. am gasit la 140 acest termostat, dar toata lumea se plange ca se ajunge la aceeasi problema. cred ca cel mai sigur e cu o garnitura.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR