Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
sec233ast a scris:Nu e bine deoarece cam in 15 minute ar trebui sa-ti indice 85. La masina masurata mai sus facea ca la tine, se incalzea greu de tot, de 85 nu trecea niciodata si comsuma destul masina.


si eu consider ca nu e normal, car ce sa-i mai fac?
Skip ads

  • popmari

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Servus domnilor.
Am mai scris pe acest topic despre acest termostat al motorului y20 dth dar vreau sa impartasesc putin despre o noua experienta a mea.
Temperatura apei se incalzea foarte greu, mai mult daca reduceam viteza in localitate regulamentar observam ca temperatura apei scade ceea ce ma ducea la exasperare.
Un coleg de pe forum Chelu adrian m- a sfatuit sa schimb termostatul deoarece acesta este defect. Bineinteles ca nu l-am ascultat deoarece termostatul era pus de putin timp si funcționase normal.
Zilele acestea neavând ce face am schimbat termostatele punându-l pe cel vechi si astazi am facut vreo 200 km. Mare mirare a fost cand am vazut ca temperatura la apa creste mai repede iar in localitati nu aveam decat o scadere usoara a temperaturi apei adica ceva in zona 87 grade.
Prin urmare daca temperatura nu este stabila, dupa un traseu in afara localitatii si prin localitate cu reducerea vitezei, este clar, termostatul este defect.
Asa ca trebuie inlocuit. Cat despre inlocuire am verificat scaunul din carcasa pe care inchide discul la termostat, daca nu este corodat eu cred ca se poate schimba numai termostatul, cel putin asa am facut eu.
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
popmari a scris:Servus domnilor.
Am mai scris pe acest topic despre acest termostat al motorului y20 dth dar vreau sa impartasesc putin despre o noua experienta a mea.
Temperatura apei se incalzea foarte greu, mai mult daca reduceam viteza in localitate regulamentar observam ca temperatura apei scade ceea ce ma ducea la exasperare.
Un coleg de pe forum Chelu adrian m- a sfatuit sa schimb termostatul deoarece acesta este defect. Bineinteles ca nu l-am ascultat deoarece termostatul era pus de putin timp si funcționase normal.
Zilele acestea neavând ce face am schimbat termostatele punându-l pe cel vechi si astazi am facut vreo 200 km. Mare mirare a fost cand am vazut ca temperatura la apa creste mai repede iar in localitati nu aveam decat o scadere usoara a temperaturi apei adica ceva in zona 87 grade.
Prin urmare daca temperatura nu este stabila, dupa un traseu in afara localitatii si prin localitate cu reducerea vitezei, este clar, termostatul este defect.
Asa ca trebuie inlocuit. Cat despre inlocuire am verificat scaunul din carcasa pe care inchide discul la termostat, daca nu este corodat eu cred ca se poate schimba numai termostatul, cel putin asa am facut eu.


servus, mari...
ma bucur ca a mers treaba asta la tine. eu l-am inlocuit pe cel vechi cu unul nou (ce-i drept, nu unul foarte scump), si treaba sta la fel. exact cum ai scris si tu mai sus... ar fi culmea sa mai dau banii pe inca un termostat... wtf?
  • popmari

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Asa cum am am mai scris in topicul acesta, initial, am crezut ca este un defect de proiectare al acestui motor dar acum dupa ce am "patit" intamplarea asta astazi cred ca este vorba mai mult de calitatea termostatului.
Oricum pe internet am vazut poze ale termostatelor care se pun pe Opel si am gasit unul care are aceleasi aripioare ca si termostatul de pe y20 dth.
Ceea ce vreau sa spun este ca la prima ocazie voi comanda unul si voi masura dimensiunile acestuia sa vad daca merge la motorul meu.
Daca merge voi controla de acum numai scaunul la carcasa de aluminiu sa nu fie corodata.
Skip ads

  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
popmari a scris:Asa cum am am mai scris in topicul acesta, initial, am crezut ca este un defect de proiectare al acestui motor dar acum dupa ce am "patit" intamplarea asta astazi cred ca este vorba mai mult de calitatea termostatului.
Oricum pe internet am vazut poze ale termostatelor care se pun pe Opel si am gasit unul care are aceleasi aripioare ca si termostatul de pe y20 dth.
Ceea ce vreau sa spun este ca la prima ocazie voi comanda unul si voi masura dimensiunile acestuia sa vad daca merge la motorul meu.
Daca merge voi controla de acum numai scaunul la carcasa de aluminiu sa nu fie corodata.


am inteles... o sa iau in calcul si eu treaba asta. merci pentru raspuns!
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Antara 2012 A22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Ieri m-am decis sa schimb termostatul sa vad daca reusesc sa fac sa functioneze la temperatura mai ridicata. In ultima vreme mai mult de 82 nu trece, azi la -5 grade mi-a ajuns si la 89, asa ca a meritat schimbat.
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
sec233ast a scris:Ieri m-am decis sa schimb termostatul sa vad daca reusesc sa fac sa functioneze la temperatura mai ridicata. In ultima vreme mai mult de 82 nu trece, azi la -5 grade mi-a ajuns si la 89, asa ca a meritat schimbat.


Si ce termostat i-ai pus? Ce marca?
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Antara 2012 A22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Wahler, dar a fost fara carcasa.
Skip ads

  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
sec233ast a scris:Wahler, dar a fost fara carcasa.


Mda... Si eu tot wahler i-am pus. Dar a fost cu carcasa. N-ajunge la 89 de grade nici mort Smile
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
acum pe vremea asta nici nu prea are cum mai ales daca faci drumuri scurte in oras... in schimb daca e puti mai cald si drum lung sta frumos la 88 grade (cel putin al meu asa este)
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
mikyboy a scris:acum pe vremea asta nici nu prea are cum mai ales daca faci drumuri scurte in oras... in schimb daca e puti mai cald si drum lung sta frumos la 88 grade (cel putin al meu asa este)


da, asa m-am gandit si eu.. dar unii zic ca si pe vremea asta le urca la 88-90... pana mea, ramane de vazut Smile alt termostat nu-i mai iau.
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,240
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
ieri la -14 grade,dupa 5 minute la ralanti si cam 15 prin oras,a ajuns la 88 grade si acolo a ramas
Skip ads

  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
adrian terinte a scris:ieri la -14 grade,dupa 5 minute la ralanti si cam 15 prin oras,a ajuns la 88 grade si acolo a ramas


din semnatura, inteleg ca ai benzinar de 2000... cred ca e altceva totusi. orice ar zice multi, la diesel cred ca totusi e altfel treaba cu circuitul de racire/incalzire.
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Antara 2012 A22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
adware_man a scris:
adrian terinte a scris:ieri la -14 grade,dupa 5 minute la ralanti si cam 15 prin oras,a ajuns la 88 grade si acolo a ramas


din semnatura, inteleg ca ai benzinar de 2000... cred ca e altceva totusi. orice ar zice multi, la diesel cred ca totusi e altfel treaba cu circuitul de racire/incalzire.


Vectra B nu este benzinar turbo 2000, el cred ca are tot Y20 dth.
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
sec233ast a scris:
adware_man a scris:
adrian terinte a scris:ieri la -14 grade,dupa 5 minute la ralanti si cam 15 prin oras,a ajuns la 88 grade si acolo a ramas


din semnatura, inteleg ca ai benzinar de 2000... cred ca e altceva totusi. orice ar zice multi, la diesel cred ca totusi e altfel treaba cu circuitul de racire/incalzire.


Vectra B nu este benzinar turbo 2000, el cred ca are tot Y20 dth.


asa stiam si eu, dar nah... sa ne spuna si noua ce motor are
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,240
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
daca e vorba de termostat pt y20dth,nu am putut intra in discutie daca nu aveam si eu acelasi motor.
am scris undeva mai sus ca am avut termostat wahler si m-a tinut doar un an si cam 12000km,asa ca l-am schimbat acum de o luna la reprezentanta (pt ca a fost mai ieftin) si nu mai am probleme.

P.S am scris in semnatura 2.0 Turbo,deoarece y20dTh
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
adrian terinte a scris:daca e vorba de termostat pt y20dth,nu am putut intra in discutie daca nu aveam si eu acelasi motor.
am scris undeva mai sus ca am avut termostat wahler si m-a tinut doar un an si cam 12000km,asa ca l-am schimbat acum de o luna la reprezentanta (pt ca a fost mai ieftin) si nu mai am probleme.

P.S am scris in semnatura 2.0 Turbo,deoarece y20dTh


am inteles, domnule adrian, iti multumim pentru lamuriri! am omis sa ne uitam mai sus, sau am uitat ca am mai vorbit cu tine si in alta zi... si in general, 2.0 turbo scriu baietii care au benzinar. dar este corect, si motorul nostru tot turbo este Smile daca la tine urca apa asa repede, chiar esti norocos. majoritatea am vazut ca se plang de aceasi problema ca si mine...
  • uzzyy

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Termostatul cu tot cu carcasa l-am schimbat si eu acum o saptamana, marca Whaler, 165 ron, nici o diferenta fata de cel vechi. Baga putina caldura dupa 5 km iar acum se ridica dupa 10 km, insa niciodata nu trece de 80 grade. Furtunul si radiatorul se incalzesc, de aici ma gandesc ca termostatul nou nu etanseaza, cu toate ca mecanicul mi-a spus ca l-a probat inainte sa-l monteze
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
uzzyy a scris:Termostatul cu tot cu carcasa l-am schimbat si eu acum o saptamana, marca Whaler, 165 ron, nici o diferenta fata de cel vechi. Baga putina caldura dupa 5 km iar acum se ridica dupa 10 km, insa niciodata nu trece de 80 grade. Furtunul si radiatorul se incalzesc, de aici ma gandesc ca termostatul nou nu etanseaza, cu toate ca mecanicul mi-a spus ca l-a probat inainte sa-l monteze


niste porcarii ordinare termostatele astea... dar nici d'ala de 800 ron nu-i iau nici mort.
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,240
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
nici chiar cu 800 ron,dar cu 350 se merita
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR