si eu consider ca nu e normal, car ce sa-i mai fac?
- adware_man
- ****
- 1,732 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
- popmari
- **
- 160 mesaje
- din 05 Sep 2010
- Astra 2000 y20dth
- Dolj
popmari
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2010
- Mesaj Privat
Servus domnilor.
Am mai scris pe acest topic despre acest termostat al motorului y20 dth dar vreau sa impartasesc putin despre o noua experienta a mea.
Temperatura apei se incalzea foarte greu, mai mult daca reduceam viteza in localitate regulamentar observam ca temperatura apei scade ceea ce ma ducea la exasperare.
Un coleg de pe forum Chelu adrian m- a sfatuit sa schimb termostatul deoarece acesta este defect. Bineinteles ca nu l-am ascultat deoarece termostatul era pus de putin timp si funcționase normal.
Zilele acestea neavând ce face am schimbat termostatele punându-l pe cel vechi si astazi am facut vreo 200 km. Mare mirare a fost cand am vazut ca temperatura la apa creste mai repede iar in localitati nu aveam decat o scadere usoara a temperaturi apei adica ceva in zona 87 grade.
Prin urmare daca temperatura nu este stabila, dupa un traseu in afara localitatii si prin localitate cu reducerea vitezei, este clar, termostatul este defect.
Asa ca trebuie inlocuit. Cat despre inlocuire am verificat scaunul din carcasa pe care inchide discul la termostat, daca nu este corodat eu cred ca se poate schimba numai termostatul, cel putin asa am facut eu.
Am mai scris pe acest topic despre acest termostat al motorului y20 dth dar vreau sa impartasesc putin despre o noua experienta a mea.
Temperatura apei se incalzea foarte greu, mai mult daca reduceam viteza in localitate regulamentar observam ca temperatura apei scade ceea ce ma ducea la exasperare.
Un coleg de pe forum Chelu adrian m- a sfatuit sa schimb termostatul deoarece acesta este defect. Bineinteles ca nu l-am ascultat deoarece termostatul era pus de putin timp si funcționase normal.
Zilele acestea neavând ce face am schimbat termostatele punându-l pe cel vechi si astazi am facut vreo 200 km. Mare mirare a fost cand am vazut ca temperatura la apa creste mai repede iar in localitati nu aveam decat o scadere usoara a temperaturi apei adica ceva in zona 87 grade.
Prin urmare daca temperatura nu este stabila, dupa un traseu in afara localitatii si prin localitate cu reducerea vitezei, este clar, termostatul este defect.
Asa ca trebuie inlocuit. Cat despre inlocuire am verificat scaunul din carcasa pe care inchide discul la termostat, daca nu este corodat eu cred ca se poate schimba numai termostatul, cel putin asa am facut eu.
- adware_man
- ****
- 1,732 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
popmari a scris:Servus domnilor.
Am mai scris pe acest topic despre acest termostat al motorului y20 dth dar vreau sa impartasesc putin despre o noua experienta a mea.
Temperatura apei se incalzea foarte greu, mai mult daca reduceam viteza in localitate regulamentar observam ca temperatura apei scade ceea ce ma ducea la exasperare.
Un coleg de pe forum Chelu adrian m- a sfatuit sa schimb termostatul deoarece acesta este defect. Bineinteles ca nu l-am ascultat deoarece termostatul era pus de putin timp si funcționase normal.
Zilele acestea neavând ce face am schimbat termostatele punându-l pe cel vechi si astazi am facut vreo 200 km. Mare mirare a fost cand am vazut ca temperatura la apa creste mai repede iar in localitati nu aveam decat o scadere usoara a temperaturi apei adica ceva in zona 87 grade.
Prin urmare daca temperatura nu este stabila, dupa un traseu in afara localitatii si prin localitate cu reducerea vitezei, este clar, termostatul este defect.
Asa ca trebuie inlocuit. Cat despre inlocuire am verificat scaunul din carcasa pe care inchide discul la termostat, daca nu este corodat eu cred ca se poate schimba numai termostatul, cel putin asa am facut eu.
Am mai scris pe acest topic despre acest termostat al motorului y20 dth dar vreau sa impartasesc putin despre o noua experienta a mea.
Temperatura apei se incalzea foarte greu, mai mult daca reduceam viteza in localitate regulamentar observam ca temperatura apei scade ceea ce ma ducea la exasperare.
Un coleg de pe forum Chelu adrian m- a sfatuit sa schimb termostatul deoarece acesta este defect. Bineinteles ca nu l-am ascultat deoarece termostatul era pus de putin timp si funcționase normal.
Zilele acestea neavând ce face am schimbat termostatele punându-l pe cel vechi si astazi am facut vreo 200 km. Mare mirare a fost cand am vazut ca temperatura la apa creste mai repede iar in localitati nu aveam decat o scadere usoara a temperaturi apei adica ceva in zona 87 grade.
Prin urmare daca temperatura nu este stabila, dupa un traseu in afara localitatii si prin localitate cu reducerea vitezei, este clar, termostatul este defect.
Asa ca trebuie inlocuit. Cat despre inlocuire am verificat scaunul din carcasa pe care inchide discul la termostat, daca nu este corodat eu cred ca se poate schimba numai termostatul, cel putin asa am facut eu.
servus, mari...
ma bucur ca a mers treaba asta la tine. eu l-am inlocuit pe cel vechi cu unul nou (ce-i drept, nu unul foarte scump), si treaba sta la fel. exact cum ai scris si tu mai sus... ar fi culmea sa mai dau banii pe inca un termostat... wtf?
- popmari
- **
- 160 mesaje
- din 05 Sep 2010
- Astra 2000 y20dth
- Dolj
popmari
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2010
- Mesaj Privat
Asa cum am am mai scris in topicul acesta, initial, am crezut ca este un defect de proiectare al acestui motor dar acum dupa ce am "patit" intamplarea asta astazi cred ca este vorba mai mult de calitatea termostatului.
Oricum pe internet am vazut poze ale termostatelor care se pun pe Opel si am gasit unul care are aceleasi aripioare ca si termostatul de pe y20 dth.
Ceea ce vreau sa spun este ca la prima ocazie voi comanda unul si voi masura dimensiunile acestuia sa vad daca merge la motorul meu.
Daca merge voi controla de acum numai scaunul la carcasa de aluminiu sa nu fie corodata.
Oricum pe internet am vazut poze ale termostatelor care se pun pe Opel si am gasit unul care are aceleasi aripioare ca si termostatul de pe y20 dth.
Ceea ce vreau sa spun este ca la prima ocazie voi comanda unul si voi masura dimensiunile acestuia sa vad daca merge la motorul meu.
Daca merge voi controla de acum numai scaunul la carcasa de aluminiu sa nu fie corodata.
- adware_man
- ****
- 1,732 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
popmari a scris:Asa cum am am mai scris in topicul acesta, initial, am crezut ca este un defect de proiectare al acestui motor dar acum dupa ce am "patit" intamplarea asta astazi cred ca este vorba mai mult de calitatea termostatului.
Oricum pe internet am vazut poze ale termostatelor care se pun pe Opel si am gasit unul care are aceleasi aripioare ca si termostatul de pe y20 dth.
Ceea ce vreau sa spun este ca la prima ocazie voi comanda unul si voi masura dimensiunile acestuia sa vad daca merge la motorul meu.
Daca merge voi controla de acum numai scaunul la carcasa de aluminiu sa nu fie corodata.
Oricum pe internet am vazut poze ale termostatelor care se pun pe Opel si am gasit unul care are aceleasi aripioare ca si termostatul de pe y20 dth.
Ceea ce vreau sa spun este ca la prima ocazie voi comanda unul si voi masura dimensiunile acestuia sa vad daca merge la motorul meu.
Daca merge voi controla de acum numai scaunul la carcasa de aluminiu sa nu fie corodata.
am inteles... o sa iau in calcul si eu treaba asta. merci pentru raspuns!
- sec233ast
- ***
- 523 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Antara 2012 A22DTH
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Salaj
- Masina: Antara 2012 A22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
- adware_man
- ****
- 1,732 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
- sec233ast
- ***
- 523 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Antara 2012 A22DTH
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Salaj
- Masina: Antara 2012 A22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
- adware_man
- ****
- 1,732 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- adware_man
- ****
- 1,732 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
mikyboy a scris:acum pe vremea asta nici nu prea are cum mai ales daca faci drumuri scurte in oras... in schimb daca e puti mai cald si drum lung sta frumos la 88 grade (cel putin al meu asa este)
da, asa m-am gandit si eu.. dar unii zic ca si pe vremea asta le urca la 88-90... pana mea, ramane de vazut alt termostat nu-i mai iau.
- adrian terinte
- ****
- 1,240 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,240
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
- adware_man
- ****
- 1,732 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
- sec233ast
- ***
- 523 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Antara 2012 A22DTH
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Salaj
- Masina: Antara 2012 A22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
adware_man a scris:
din semnatura, inteleg ca ai benzinar de 2000... cred ca e altceva totusi. orice ar zice multi, la diesel cred ca totusi e altfel treaba cu circuitul de racire/incalzire.
adrian terinte a scris:ieri la -14 grade,dupa 5 minute la ralanti si cam 15 prin oras,a ajuns la 88 grade si acolo a ramas
din semnatura, inteleg ca ai benzinar de 2000... cred ca e altceva totusi. orice ar zice multi, la diesel cred ca totusi e altfel treaba cu circuitul de racire/incalzire.
Vectra B nu este benzinar turbo 2000, el cred ca are tot Y20 dth.
- adware_man
- ****
- 1,732 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
sec233ast a scris:
Vectra B nu este benzinar turbo 2000, el cred ca are tot Y20 dth.
adware_man a scris:
din semnatura, inteleg ca ai benzinar de 2000... cred ca e altceva totusi. orice ar zice multi, la diesel cred ca totusi e altfel treaba cu circuitul de racire/incalzire.
adrian terinte a scris:ieri la -14 grade,dupa 5 minute la ralanti si cam 15 prin oras,a ajuns la 88 grade si acolo a ramas
din semnatura, inteleg ca ai benzinar de 2000... cred ca e altceva totusi. orice ar zice multi, la diesel cred ca totusi e altfel treaba cu circuitul de racire/incalzire.
Vectra B nu este benzinar turbo 2000, el cred ca are tot Y20 dth.
asa stiam si eu, dar nah... sa ne spuna si noua ce motor are
- adrian terinte
- ****
- 1,240 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,240
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
daca e vorba de termostat pt y20dth,nu am putut intra in discutie daca nu aveam si eu acelasi motor.
am scris undeva mai sus ca am avut termostat wahler si m-a tinut doar un an si cam 12000km,asa ca l-am schimbat acum de o luna la reprezentanta (pt ca a fost mai ieftin) si nu mai am probleme.
P.S am scris in semnatura 2.0 Turbo,deoarece y20dTh
am scris undeva mai sus ca am avut termostat wahler si m-a tinut doar un an si cam 12000km,asa ca l-am schimbat acum de o luna la reprezentanta (pt ca a fost mai ieftin) si nu mai am probleme.
P.S am scris in semnatura 2.0 Turbo,deoarece y20dTh
- adware_man
- ****
- 1,732 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
adrian terinte a scris:daca e vorba de termostat pt y20dth,nu am putut intra in discutie daca nu aveam si eu acelasi motor.
am scris undeva mai sus ca am avut termostat wahler si m-a tinut doar un an si cam 12000km,asa ca l-am schimbat acum de o luna la reprezentanta (pt ca a fost mai ieftin) si nu mai am probleme.
P.S am scris in semnatura 2.0 Turbo,deoarece y20dTh
am scris undeva mai sus ca am avut termostat wahler si m-a tinut doar un an si cam 12000km,asa ca l-am schimbat acum de o luna la reprezentanta (pt ca a fost mai ieftin) si nu mai am probleme.
P.S am scris in semnatura 2.0 Turbo,deoarece y20dTh
am inteles, domnule adrian, iti multumim pentru lamuriri! am omis sa ne uitam mai sus, sau am uitat ca am mai vorbit cu tine si in alta zi... si in general, 2.0 turbo scriu baietii care au benzinar. dar este corect, si motorul nostru tot turbo este daca la tine urca apa asa repede, chiar esti norocos. majoritatea am vazut ca se plang de aceasi problema ca si mine...
uzzyy
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
Termostatul cu tot cu carcasa l-am schimbat si eu acum o saptamana, marca Whaler, 165 ron, nici o diferenta fata de cel vechi. Baga putina caldura dupa 5 km iar acum se ridica dupa 10 km, insa niciodata nu trece de 80 grade. Furtunul si radiatorul se incalzesc, de aici ma gandesc ca termostatul nou nu etanseaza, cu toate ca mecanicul mi-a spus ca l-a probat inainte sa-l monteze
- adware_man
- ****
- 1,732 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
uzzyy a scris:Termostatul cu tot cu carcasa l-am schimbat si eu acum o saptamana, marca Whaler, 165 ron, nici o diferenta fata de cel vechi. Baga putina caldura dupa 5 km iar acum se ridica dupa 10 km, insa niciodata nu trece de 80 grade. Furtunul si radiatorul se incalzesc, de aici ma gandesc ca termostatul nou nu etanseaza, cu toate ca mecanicul mi-a spus ca l-a probat inainte sa-l monteze
niste porcarii ordinare termostatele astea... dar nici d'ala de 800 ron nu-i iau nici mort.
- adrian terinte
- ****
- 1,240 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,240
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat