Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Vali Toma

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Buna,
Ma adresez voua pentru ca nu stiu ce sa mai cred. Problema mea pe scurt>
Am schimbat filtrele si uleiul masina mergea foarte bine, dupa aceea nu a vrut sa mai porneasca au pornit o cu spray ul . dupa o pauza de 3 ore masina pornit si dupa 20 km s-a aprins martorul masinuts cu cheita. Am tras pe dreapta am oprit masina si nu a vrut sa mai porneasca. Au pus 3 testere diferite pe ea nu da coduri de eroare. Au incercat din nou pornirea cu spray ul dar nu tine la relanti si se opreste. Nu mai vreu experimente pe masina mea. Utimul cu testerul suspicioneaza ca ar fi injectoarele (nu este o veste incurajatoare). Cand pun contactul nu mai ramane aprins martorul masinuta cu cheita.
Va multumesc
Skip ads

  • schumy1502

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
verifica daca ai montat bine filtrul de motorina si daca iti vine motorina in injectoare
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Cum e pornirea asta cu spray-ul, adica a pus motorina direct unde e filtrul (de motorina)?
  • Vali Toma

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Se poate sa fie filtrul dar intrebarea este de ce a mers la 3 ore dupa ce am pornit o
Spray ul la folosit la admisie a desfacut furtunul de la turbosuflanta
Skip ads

  • Vali Toma

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2010

  • Mesaj Privat
de asemenea nu cred ca vine motorina in injectoare pentru ca a incercat "meserisu" sa o porneasca fara fitr, sa fie vreo garnitura ciupita?
  • Vali Toma

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2010

  • Mesaj Privat
am mai intrebat si alt meserias spune ca nu cad injectoarele asa brusc si ar putea fi pompa de inalta nu stiu ce sa mai cred
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Calculatorul de injectie?! Nu stiu la 1.7 cdti cum e, dar la 1.7DTI se-ntampla frecvent sa prezinte lipituri reci. Ia legatura cu Mihai, e membru aici pe forum, de la www.ecu.ro
  • adrian67_sv

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2008

  • Mesaj Privat
din proprie experienta:
-toti isi vor da cu parerea (atit pe forum cit si afara),
-cauta un mecanic care sa faca testul pt. retururile de la injectoare
-daca e vreun injector defect, atunci toata motorina o va da pe retur si va trebui sa iei o decizie privitoare la acel injector (reconditionare sau inlocuire)
-daca nu sunt injectoarele, atunci e defecta pompa de inalta presiune
TOATE DEFECTELE MECANICE NU IES LA TESTER PE CALCULATOR

-eu am plimbat masina pe la diversi "meseriasi" si am stat nopti pe forum in cautare de solutii, dar...
-am dat peste un "amarat" de mecanic de la "tara" care mi-a facut testul retururilor (cu niste seringi ...) si a dat verdictul cel bun: aveam un injector defect!
-si mi-a mai spus ceva: daca a picat unul vor pica si celelalte pe rand! SI ASA A SI FOST!
-acum stau pe dreapta pt. ca a mai picat unul, si am respectat zicerea mecanicului si le-am trimis pe toate 3 la verificat la Constanta: pieseauto99

IN ATENTIA CARCOTASILOR:
-nu dau sfaturi! am scris ce am stiut din experienta!
-daca altcineva a facut altcumva sau a avut alte rezultate, atunci sa posteze si sa dea sfaturi.
Skip ads

  • koko69

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Si eu zic sa incepi cu injectoarele.Daca ai diferente mari de cantitati pe retur sunt probleme .Daca totul este ok aici pui testerul pe masina si vezi daca face presiune in rampa .Pompa de inalta cade foarte greu ,dar se mai intampla.De obicei se duce regulatorul de debit de pe pompa.
Intrebarea mea este cum de nu ai avut eroare stocata daca s-a aprins masina cu cheita ?
Bafta
  • Vali Toma

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Cred ca sunt de vina injectoarele pentru ca masina a pornit impinsa si cand au fost verificate pe la capete la 3 buc iesea motorina
Nu inteleg de ce nu mi-a dat nici un semn. Azi astept rezultatul verificarii
Multumesc mult pentru sfaturi
  • Vali Toma

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Da au fost injectoarele, le am reconditionat dar nu stiu cat ma vor tine. Am auzit o multime de pareri de la 10000KM LA 150000KM. Incep sa demarez actiunea de achiyionare de injectoare noi ca nu pot pune baza in astea pe care le am.
Va multumesc pentru sfaturile pe care le -am primit
  • Vali Toma

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2010

  • Mesaj Privat
CONCLUZIE:
Pentru masinuta voastra cand schimbati niste banale filtre adresati-va unor specialisti nu unor heirupisti la garaj in spatele blocului. Daca vreti sa stiti cum e sa schimbi filtrele si uleiul cu 2000 lei (intra si reconditionarea injectoarelor) puteti sa ma contactati dar mai bine nu.
Multa bafta
Skip ads

  • koko69

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Nu cred ca are legatura.Poti sa-i spui ghinion sau cum vrei .
  • Zaheyu

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Rm Valcea
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Eu cred ca are. Cand se umbla la circuitul de motorina trebuie mentinuta curatenie absoluta.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR