Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu. Acel senzor inchide clapeta de recirculare atunci cand aerul de afara este imbacsit, cu "arome".
Skip ads

  • sozel

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Hai ca am vazut acum pe net ca se pune numai pe clima Smile
  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am gasit si eu doua mufe un vant cand am demontat torpedoul si sunt curios sa aflu care este rolul lor:
- prima mufa se afla sub airbagul de la pasager, in stanga aerotermei (poza 1si 2)
- a doua mufa este spre consola centrala si are langa ea si un cablu ca de antana (poza 3 si 4)

Poza 1 si 3 le-am facut fara sa dau jos acel burete protector.
P.S. masina este Astra H - Z17DTH - 2005
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
@Paull, imi poti spune unde gasesc duze de Insignia, cam cat costa, si daca se schimba greu? Banuiesc ca stropesc cu putere, nu ca cele actuale
Skip ads

  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Eu le-am cumparat de la un magazin specializat in vanzarea de piese Opel si costa cam 13 lei bucata (le aveau pe stoc).
De schimbat pot sa zic ca m-am chinuit ceva pentru ca nu am vrut sa dau jos grila de plastic unde sunt montate (este destul de imbatranita si nu am vrut sa se sparga sau sa se rupa clemele). Dar a meritat efortul pentru ca diferenta este enorma, cand le actionez se uda aproape tot parbrizul Smile
  • nanutza

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Iulian are dreptate , este mufa de la senzorul de caliate aer. Pt cei de au climatronic. Si eu l.am schimbat caci dadea eroare.
  • ador13

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2009

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Nu. Acel senzor inchide clapeta de recirculare atunci cand aerul de afara este imbacsit, cu "arome".

Sincer nu prea cred, am eu climatronic.
De cate ori trec pe la Glina, nu inchide nimeni automat clapeta de recirculare; daca nu apesi manual, te parfumezi bine de tot.
De la altceva trebuie sa fie acea mufa....
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu o inchide din cauza lui B3843 - Tensiune micã circuit senzor de calitate a aerului, daca rezolvi eroarea e posibil sa o inchida.
Poti sa ridici grila si o sa vezi mufa respectiva si senzorul.
Skip ads

  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Din ce am inteles eu din discutia de aici: https://www.clubopel.com/vie...44&highlight= nu toate masinile care au clima vin cu acest senzor.
De montat se poate monta ulterior (numai daca ai clima) si trebuie activat cu TECH 2.
  • Vikingligr Veldi

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Bunã ziua!
Sunt un fost posesor de autoturism Opel, de care-mi amintesc cu plãcere de fiecare datã, la ora actualã, posesor al unui Volvo V70 din 2004, motorizare D5 (diesel, common rail, 2401 cmc).
Intervenþia mea în acest subiect este atât cu scop de a vã informa asupra unei posibile compatibilitãþi cât ºi de a vã ruga sã binevoiþi sã-mi rãspundeþi unei întrebãri.
Înainte de toate, acel senzor AQS (air quality system), produs de Paragon/Behr, are ºi echivalenþe Volvo, mai exact, existã douã versiuni identice din punct de vedere al carcasei (se pot conecta la aceeaºi mufã ºi în acelaºi locaº) însã complet diferite, din punct de vedere al modului de comunicare cu CCM-ul (climate control module):
1. Volvo PN 30676344 (8674719), care comunicã pe principiul PWM (pulse width modulation);
2. Volvo PN 30676508, care comunicã prin protocol LIN (local interconnect network).
Imagini cu senzorii Volvo am pus aici: http://www.volvo-club.ro/to...eaza/#entry215898
Întrebarea pe care aº dori sã v-o adresez dumneavoastrã ar fi urmãtoarea: cum se conecteazã senzorul maºinilor dumneavoastrã, GM/Opel 9180219 / 6238246, prin PWM sau prin LIN?
Mulþumesc anticipat pentru orice intenþie de a mã ajuta!

  • Sailas

  • Mesaje scrise: 473
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Am citit topicul de 3 ori, toata lumea vb. de o singura mufa sub plasticele de la stergatoare. Eu am gasit doua care arata cam la fel.

Sa inteleg ca ambele sunt de la acelasi senzor ?

[/imglb]
  • adibaiacos2003

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2007 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2009

  • Mesaj Privat
interesant, am si eu cablajul si poate aflam si de pe ce tip de audi se potriveste
Skip ads

  • mannyDTH

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Buna seara .De cateva zile am intrat in posesia unui OP COM (clona off corse) si am supus opelul familiei unei testari.....De la achizitionare stiam ca nu functioneaza clima (radiator gaurit, si am obsevat ca si ventilatorul din fata este blocat).la diagnosticare mi/au aparut 2 erori si anume .
B3843 02 Tensiunemica senzor de calitate a aerului (defect intermitent)
si
B0026 01 Tensiune mare pe circuitul motor clapa recirculatie aer (prezent)
Intrebarile mele sunt,
1 daca inlocuiesc senzorul de calitate se remediaza eroarea sau intradevar este tensiunea mica si el nu functioneaza la parametri si trebuie cautata problema pe partea electrica....
2 ce este de facut cu tensiune mare la eroarea a doua pentru ca am vazut ca este rupta clapeta de recirculare de pe ax (defect la majoritatea astrelor h) La actionare butonului de recirculare nu se aude nimic ,am mai citi pe aici ca motorasul sa~r invarti incontinuu....al meu sa fie defect?
3 . cam cat ar costa un snzor de aer si un motoras pentru clapeta respectiva.
Multumesc anticipat.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR