Ai uitat parola?


  • bx3m

  • Mesaje scrise: 1,703
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra X18XE din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mai 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare, vreau sa va intreb daca ati auzit de solutia asta, sau daca ati folosit-o sau daca ati folosi-o : Wynn`s Engine Stop Leak
Am gasit acest produs intr-un hypermarket, si costa 22 de lei. Mi-a atras atentia pentru ca eu am o problema cu o scurgere de ulei de pe undeva, nu stiu exact de unde si ma gandeam daca sa bag asa ceva in motor sau nu. Ma gandesc , ca in cel mai rau caz nu face nimic, rau nu cred ca ar putea sa faca ... parerea mea. Incerc in acest moment sa fac rost de textul exact al etichetei in limba romana. Ca idee, cica "revitalizeaza garniturile si etanseaza eventualele gauri" .... hai, da-ti cu pareri, dar incercati sa aduceti si o motivatie, nu gen "ca nu imi place mie de hypermarketuri" sau ca "nu am incredere in Wynn`s" ... ceva logic Smile
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,595
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Nu pune prostia aia in motor, Wynn's are produse bune dar asta NU. In motor se baga numai ulei, punct.
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 1,703
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra X18XE din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mai 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Am incredere, merg pe mana ta, ideea e ca nu am reusit, impreuna cu Victor, sa ne dam seama de unde picura ulei, cu atat mai mult cu cat nivelul din motor nu scade, sau nu scade dupa cum ramane urma sub masina ...
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,141
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
acea solutie poate sa iti blocheze si gaurile care trebuie sa existe in motor pentru ungere cu ulei... daca chiar vrei sa bagi ceva incearca cu metabond gold. Eu aveam un consum de ulei maricel (si uleiul era prost dar si turbina putin obosita). Dupa ce am pus un metabond gold si alt ulei am ajuns la un consum de ulei super bun (400ml/10.000km) fata de aproape 1l/10.000 cat aveam inainte sau chiar 1.5 cu ulei Mobil1 Super S (turcesc cred Very Happy). Verifica si nivelul de antigel din vas sa nu ai si alta problema daca am inteles eu bine tu lasi pata destul de mare dar nu scade nivelul de ulei asa de tare... si vezi sa fie sigur ulei...
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,604
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Z16xep din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Sau incerci sa identifici zona unde ai scurgeri spaland motorul. Asa am facut la fosta masina si am reusit sa dezleg misterul. Cu motorul spalat iti va fi foooarte usor sa vezi pe unde se prelinge uleiul. La mine a fost garnitura capac culbutori, si o garnitura de la un injector. Am remediat problemele in 20 minute. Aditivi bagi in cazul in care e inevitabila o interventie majora la motor, gen segmentare, pentru a amana interventia. In rest, spune nu "minunilor" in motorul tau.
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 1,703
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra X18XE din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mai 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Ideea din spatele acestui "aditiv" este aceea ca revitalizeaza garniturile de la diversele imbinari ale motorului cu alte componente, si in felul acesta acelea isi vor face treaba ca la inceput, nu cred ca e vorba de astupat ceva gauri, de asemenea este precizat ca nu rezolva probleme de ordin mecanic, ci doar in cazul in care problema ar fii de la o asemenea garnitura/plasticaraie.
@florinianc : la mine banuim (eu si mecanicul) ca ar fi de la simeringul dintre motor si cutie Sad
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,595
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Revitalizeaza pe dracu'. Cauciucul este un polimer si in timp si actiunea diversilor factori (temperatura, solventi, ultraviolete etc.) el se depolimerizeaza, devine tare si crapa. Nu ai ce face decat INLOCUIRE.
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,604
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Z16xep din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
bx3m, nu e moarte de om. Se poate inlocui simeringul. Nu ar trebui sa te coste prea mult, insa daca chiar curge pe acolo, e bine sa faci operatiunea de inlocuire simering. Uleiul in zona ambreajului nu e prea sanatos, si sa nu te trezesti ca iti patineaza ambreajul, ca o sa trebuiasca mai apoi sa il schimbi si pe ala.
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 1,703
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra X18XE din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mai 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Pai nu e moarte de om, dar manopera tot costa cat pentru desfacut motorul de cutie ... ceea ce e ceva, si am inteles ca nici cu ambreiajul nu stau prea bine, si cand desfac acolo n-as vrea sa vad ca trebuie schimbat si ala si sa trebuiasca sa "produc" 180 de euro, sau sa nu-l schimb si sa mai platesc odata aceeasi manopera ... Sad
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,604
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Z16xep din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Pai atunci dai pe ea asa, desi nu e bine sa meri prea departe si sa ramai cu ea, si cand aduni banutii de un disc si rulment, sau mai bine iei kit de ambreaj, si mergi la facut simeringu'. Si daca e de schimbat si discu', il schimbi.
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 1,703
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra X18XE din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mai 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Nu, probleme majore nu sunt, adica am curaj sa plec la drum cu ea, fara probleme, ideea era ca daca tot desfac ... sa schimb si kitul, nu e pacat ? Numai ca in momentele astea, 180 de euro kitul, plus inca vreo 100 manopera ... sunt ceva bani
  • posesor opel

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Nov 2010

  • Garaj Mesaj Privat
am vazut acelasi produs dar pentru pus in instalatia de racire,cat de bun o fii dumnezeu cu mila
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 1,703
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra X18XE din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mai 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Sincer vorbind, Wynn`s mi se pare o firma serioasa, cat de bun o fi produsul asta banuiesc, ca n-o sa aflam pana cand cineva nu il foloseste si ne da o parere.
CENZURAT



Stii regulamentul de la Vand/Cumpar piese?
UP se face NUMAI acolo!

  • hora

  • Mesaje scrise: 277
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa Z13DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jul 2010

  • Garaj Mesaj Privat
posesor opel a scris:am vazut acelasi produs dar pentru pus in instalatia de racire,cat de bun o fii dumnezeu cu mila


It spun sigur ca nu este. Produsele astea rezolva aparent si temporar problema dar pe termen lung....vai de motor/instalatie de racire!
  • mocca

  • Mesaje scrise: 656
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare..am o scurgere de ulei la motor...am facut semn cu rosu pe unde curge...stie careva daca exista vreo garnitura acolo...ce sa ii fac sa numai curga?

Mecanicul meu zicea ceva de silicon..dar parca nu as vrea

THX


  • moshu1

  • Mesaje scrise: 1,292
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z17DTR din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
mocca a scris:




Sunt si eu curios, pt k si eu am aceeasi problema
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,141
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
la cum arata zona incercuita as spune ca e scurgerea pe la garnitura de chiuloasa ca din cate vad eu acolo unde ai facut tu cu rosu este zona de imbinare intre blocul motor si chiuloasa... sper sa ma insel dar daca este asa atunci e cam nasol... se mai poate incerca strangerea putin a suruburilor chiuloasei dar e cu risc sa nu se rupa...
  • mocca

  • Mesaje scrise: 656
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2007

  • Garaj Mesaj Privat
mikyboy a scris:la cum arata zona incercuita as spune ca e scurgerea pe la garnitura de chiuloasa ca din cate vad eu acolo unde ai facut tu cu rosu este zona de imbinare intre blocul motor si chiuloasa... sper sa ma insel dar daca este asa atunci e cam nasol... se mai poate incerca strangerea putin a suruburilor chiuloasei dar e cu risc sa nu se rupa...


Garnitura de chiuloasa e mai jos acolo e partea de sus a chiuloasei..unde e garnitura de chiuloasa nu curge nimic...acolo un am incercuit eu nu este garnitura
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,604
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Z16xep din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
mocca a scris:
mikyboy a scris:la cum arata zona incercuita as spune ca e scurgerea pe la garnitura de chiuloasa ca din cate vad eu acolo unde ai facut tu cu rosu este zona de imbinare intre blocul motor si chiuloasa... sper sa ma insel dar daca este asa atunci e cam nasol... se mai poate incerca strangerea putin a suruburilor chiuloasei dar e cu risc sa nu se rupa...


Garnitura de chiuloasa e mai jos acolo e partea de sus a chiuloasei..unde e garnitura de chiuloasa nu curge nimic...acolo un am incercuit eu nu este garnitura
Mai jos unde anume e garnitura? In baia de ulei? Laughing In zona incercuita de tine numai garnitura de chiulasa poate fi.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 10,093
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
atat de mult au evoluat motoarele ca bujiile se monteaza in blocul motor?
si pe acolo parca vad eu si galeria de evacuare care din cate tin eu bine minte de la dacia 1300 aceasta nu se afla pe blocul motor ci pe chiulasa
(denumita gresit chiuloasa)

LE1:
deasupra se afla compartimentul arborelui cu came si dedesubt chiulasa
intre ele ar trebui sa fie o garnitura, dar nu o gasesc in EPC sa-ti dau cod...
garnitura ar trebui sa fie exact acolo unde tie iti curge ulei...

LE2:
nu am gasit nimic...
probabil acolo se pune silicon sau ceva...

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata