Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Tocmai ma chinuie problema asta si inca lucrez la ea. A aparut brusc si pe nepregatite in timpul mersului in sensul ca dintr-o data am inceput sa simt vibratii in caroserie ( volan , pedalier, scaune , schimbator , etc )
Am fost la service si mi-au schimbat un suport ( ei zic ca cel dinspre cutie ) dar ceata ! Masina dupa ce am scos-o din service parca facea mai rau !
Acum m-am hotarat sa schimb toti suportii ca sa stiu una si buna . Am priceput din cartea masinii si la sugestia unui user de aici ca am 4 suporti : stanga , dreapta , fata , spate.
Ce ma nedumereste este ca mi s-a recomandat Topran dar tu @aco_008 zici ca nu-i in regula. Ce sa pun atunci pentru ca totusi se aduna o suma pentru cei 4 suporti ?

Skip ads

  • Arruzzo

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Aries, nu stiu ce sa zic, la fel ca si tine, dupa ce am scos-o din service au aparut trepidatiile. La fel ca si tine, caroserie, volan, pedala... Enervant este ca dupa ce le-am zis, ridicau din umeri, ca si cum nimic nu este in regula. Sunt satul de service-urile din Romania... Parerea mea, ca sa nu inlocuiesti toate tampoanele, inlocuieste-le pe rand si fa proba. Sunt scumpe tampoanele asta. Nu stiu daca am Topran dar stiu ca a costat undeva in jur de 110 lei. Ca sa aflu apoi ca e unul din cele mai ieftine... Nu eu am decis ce sa schimb si ce sa pun.. Unul bun ar fi in jur de 250 lei. Am fost sfatuit chiar sa caut pe la dezmembrari un tampon original in stare buna si sa-l inlocuiesc pe cel ... nou.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Varianta dezmembrari mi se pare pierdere de vreme , mai cu seama ca eu am diesel si motorul asta e mai greu ca al tau.
Am fost la service dupa cum am spus , si mi-au fluierat aia basca : gata sefu' , stim , e suportul dinspre cutie ! Platit 100 lei suportul si 120 manopera . Si masina la relantiu si apoi in accelerare face ca dracu !
M-am chinuit si eu acasa - le-am slabit pe rand , am pus cricul sub motor in diferite parti , l-am inclinat in toate directile , pur si simplu nu resusesc sa-mi dau seama de unde i se trage. Poate ca suportul pus de service e prea rigid sau mai e altul praf . Il suspectez serios pe cel din spatele motorului si cu suspectatul raman.
Acum sint in starea de nervi in care m-am hotarat sa-i schimb pe toti si am vazut si eu ca sint scumpi dar nici nu mai rezist cu vibratiile alea.
Nu stiu insa ce firma sa aleg ! Mi-au zis unii ca Topran si acum incep sa aflu ca ca astia sint pe iefteneala.
Poate ne ajuta cineva - ce firma sa alegem ?
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Asa cum am scris si in urma cu niste pagini, am pus suporti topran si vibratiile s-au inrautatit. Apoi am schimbat cei 2 suporti antibalans (fata si spatele motorului) cu unii Corteco si s-a facut liniste in masina. Intr-adevar, sunt mai scumpi, dar in momentul acela am fost foarte multumit.
Asigura-te ca suportul de sub radiator e montat corect, apoi desfa surubul suportului din spatele motorului si porneste motorul fara el. Daca dispar vibratiile, stii ce ai de schimbat.
Suportul dinspre cutie nu transmite vibratii in caroserie, atunci cand cedeaza iti intra greu in viteze. Sunt aproape sigur ca ti-au schimbat suportul din spatele motorului.
Skip ads

  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Eu nu mai inteleg nimic ! Povestea mea a inceput din iarna cind am sesizat pe locul de parcare ( care e usor inclinat lateral ) ca atunci cind masina se inclina spre dreapta , apar vibratii. Ok , n-am dat atentie pana la fenomenul amintit.
Nu stiu ce mi-au schimbat la service ( sincer , suspectez ca nimic , doar mi-au strans niste filete si spun asta pentru ca suportii par toti vechi , cu praf si oxizi ) dar eu simt deranjant vibratii in testicule ! Smile Sa nu radeti ! La inceput mi s-a parut haios , intre timp mi-a disparut zambetul ! Si chiar e enervant. E suficient ca masina e un tractoras de DTI care sint recunoscute pentru galagie si vibratii , acum mai am si eu fenomenul asta amplificat !
Nu ma mai chinui ! Gata , ii schimb pe toti si daca afectez serios bugetul familiei . Sa inteleg ca pot merge cu incredere pe Corteco ?

PS - nu mai amintesc ca-mi tot ,,sare,,,CD-ul de cand cu trepidatiile .
PS 2 - am mai sesizat ca suportul din dreapta ( filtru aer ) e cam obosit. Are un ,,stut,, metalic prins in cauciuc in 3 puncte si la mine 2 puncte de prindere sint rupte. ,,Fierul,, ala nu atinge inca in cadrul suportului dar nici mult nu mai are. De aceea m-am hotarat sa-i schimb pe toti.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Vin si eu cu un sfat din partea voastra. de curand mecanicul ma sfatuit sa schimb 2 tampoane cel din spate si cel din stanga. Am tot cautat informatii despre calitatea pieselor si vreau sa mi spuneti va rog ce alte marci de tampoane in fara de GM mai puteti recomanda .Vreau totusi ceva calitativ sa pun ,daca exista ceva sa se aproprie de cele GM. multumesc.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Cel mai in regula ar fi sa-i schimbi pe toti 4 si de aceeasi marca. Dar pentru ca sint destul de scumpi macar sa incerci sa schimbi 2 cite 2. Adica ori fata/spate si apoi stanga /dreapta.
Ideea este ca difera de la marca la marca elasticitatea cauciucului tampon. Daca e prea moale , n-ai facut nimic , daca e prea rigid - iar n-ai facut nimic.
Din ce am mai studiat pe forum cica Topran ar fi prea rigid. Cu Topran mi-au schimbat si mie la service tamponul stanga si vibratiile s-au amplificat in loc sa dispara.
Din experienta lui @aco-008 am inteles ca a renuntat la Topran si a ales Corteco si totul a fost ok. Eu cel putin am tamponul spate perfect rupt , cel din fata se chinuie sa tina de motor in franari si demarari dar nu mai poate nici ala mult - ma tot pregatesc sa-mi cumpari toti 4 suportii dintr-un foc dar n-am gasit inca un site care sa ii aiba pe toti 4 de la Corteco.
Oricum , pentru ca la drum intins , viteze peste 100 km/h , daca las pedala putin si apoi accelerez din nou , primesc cadouri niste ,,scari,, de toata frumusetea , m-am gandit ca macar sa incep cu tampoanele fata/spate si apoi mai vad eu daca e necesar si stanga/dreapta.
Macar la mine e sigura treaba pentru ca stand sub masina , pot balansa motorul inainte si inapoi cu mana + ca suportul spate danseaza cum vrea el .

Din pacate inca nu pot vorbi din experienta legat de marci tampoane dar ma stresez pentru problema asta si voi reveni cu primele concluzii.
  • dan.chirita

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2013

  • Mesaj Privat
@Aries:
Ar fi foarte fain sa vezi cine face suportii de motor pe original pe acelasi model de masina pe care il ai si tu (sau sa rogi pe cineva sa te lase sa te uiti (si eventual sa demontezi) la suporti sa vezi ce scrie pe ei), si sa iei suporti de aceeasi marca. Spre exemplu, la mine (Z17DTL), suportul antibasculare (cel de sub radiator) a fost GM dar fabricat de Contitech, si a fost schimbat (degeaba, pentru ca vibratia venea din cu totul alta parte) cu unul Febi si nu apare nici o vibratie. De Corteco am auzit si eu ca ar fi buni, acu'... stii si tu ca opiniile noastre (care nu suntem mecanici) sunt bazate doar pe experienta personala Smile
Skip ads

  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Bun , si ce fac daca demontez un suport de la mine si constat ca scrie pe el sec - GM si atat ? Il montez inapoi injurand ca n-am un suport nou cumparat si sa-l fi montat pe ala direct sau cumpar GM piperati ?
  • dan.chirita

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pai, pe langa GM tre' sa mai scrie si un cod de piesa. Dupa codul ala poti sa cauti piesa si ar trebui gasita si la alti producatori, nu numai pe original. Sau cu codul ala mergi la un magazin de piese auto si intrebi acolo. Sau, poti sa incerci la maiandrei, e cel mai in masura sa-ti raspunda la intrebare Smile
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Maiandrei e departe de mine. Smile Cu codul zici tu ceva . Oricum am sa incerc pe Corteco sau Contitech.
Partea oarecum bunicica e ca de o vreme incoace parca vibratiile s-au mai estompat - asta referindu-ma la suportul stanga schimbat in service. . Cel spate , clar e rupt si trebuie schimbat impreuna cu cel fata.
  • dan.chirita

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Din auzite pe la service si din citite pe forumuri, daca suportul din fata nu e facut vrasite, nu e necesar sa-l schimbi. Cel din fata e stresat mai mult cand cel din spate (turnuletul) se duce. Dar, cand o sa te apuci de demontat, o sa vezi mai bine. De preferat e sa-l schimbi pe cel din spate intai si diferenta o s-o vezi (de fapt, o s-o simti Smile ) clar. Dupa ce l-ai schimbat pe cel din spate, verifici cu motorul pornit daca-ti vibreaza cel din fata si daca e de schimbat, se schimba.
Am auzit (a se citi: "citit") lucruri bune si despre Lemförder.
Skip ads

  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Acuma ce sa zic. Cu ocazia repozitionarii EDU m-am uitat putin si la suportii spate/fata daca tot eram sub masina . Cel din fata fiind mai accesibil vederii mi s-a parut tare firav din constructia lui avand doua ,,romburi,, de cauciuc pentru amortizare si ambele abia se mai tin.
Suportul din spate insa e mai ascuns si oricat m-am chinuit sa observ ceva , nu prea am reusit. Prin suportul de metal insa , in partea de jos , e un orificiu prin care am reusit sa strecor un deget incercand sa-mi dau seama de conformatia tamponului - lucru inutil dealtfel. Totusi , cu motorul pornit, prin acel orificiu se simte un joc intre 2 parti cauciuc de aproximativ 3-5 mm. ( din cauza vibratiilor ). Daca iau in considerare ca totusi masina era destul de inclinata spre spate stand pe rampa , cred ca pe plan orizontal jocul e mult mai mare.
Oricum , motorul se misca destul de usor fata spate daca trag/imping sanatos de baia de ulei.
Despre Lemforder am auzit si pro si contra chiar daca sint printre cei mai scumpi. Raman la Conti si Corteco , doar sa-mi fac putin timp sa umblu dupa ei.
  • Andi_XXL

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Corteco este producãtor oficial pentru GM.
Dacã veþi cere un suport original GM, îl veþi cumpãra cu ºtanþa CORTECO polizatã.
Dacã-l veþi cumpãra sub numele de CORTECO, veþi descoperi cã are ºi ºtanþa GM.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
in afara de acestea care mai sunt de calitate. - sa aibe aceiasi forma la cauciuc cu cele originale cu care sa nascut masina.
Pe cele originale de pe masina pe cauciuc scrie Contitech - sa inteleg ca nu mai produc aceste componete?

Asta cu stersul nu imi suna prea bine.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
De schimbat le voi schimba pe toate 4 dar nu stiu sincer ce marca sa iau. Am cautat intr un program de piese codurile pe original si am gasit chiar si pt sasiu sport(tamponul din spate) cum este si cazul meu. O sa ma mai interesez si eu de corteco si contitech ,deci si contitech a echipat.
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Confirm. Si eu am dat jos un tampon motor si am stantat GM si Contitech.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Pana va hotarati voi ce marca sa puneti va cad motoarele jos, se rup toti suportii Laughing .
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Sper sa nu se intample asta,nu sunt chiar asa de dusi ,luna viitoare dau comanda ,voi merge cred ca pe contitech.
  • deleted-64217

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea! Am un astra g 16 z16xep din 2005 si inclin sa cred ca problema mea nu poate fi decat de la suportii de motor.Problema se manifesta in felul urmator: la turatia de 2000 rpm.,mai ales in treptele 1 si 2 ,cand iau piciorul de pe acceleratie masina smuceste de doua ori si in acelasi timp si turometrul ,la accelerare se simte dar mai putin.Pana acum am verificat tot ce se putea legat de alimentare si aprindere,de pe o alta masina ,dupa cum urmeaza:bobina inductie,curatat rezervor si schimbat pompa benzina, schimbat bujii,schimbat twinport,curatat galerie admisie si etansat cu slicon victor reinz,schimbat clapeta acceleratie si curatat,schimbat egr,schimat senzor MAP,schimbat sonde lambda 1 si 2,,acum cateva zile am schimbat si ecu,deoarece la al meu au cedat niste lipituri si am preferat sa iau altul decat sa repar,cu toate astea problema persista.Mentionez ca motorul sta foarte bine in relanti,nu oscileaza,deci nu sunt pierderi de vacuum. porneste la sfert si la cald si la rece ,nu are coduri de eroare: acum doua zile la sfatul unui mecanic am facut si test de compresie si a iesit f. bine(cilindrul 1,2 si 3 -15,5 bari si cilindrul 4 -15 bari).Tot acel mecanic mi-a verificat si distributia ,care e schimbata anul trecut in service autorizat si a spus ca e la punct.Ultimul lucru schimbat a fost suportul antibalans,cel de sub motor care tine cutia (am pus corteco si sunt f. multumit),cu toate astea problema tot nu s-a rezolvat;dupa ce am vazut discutia voastra ,am verificat suportii cei doi din lateral (cel de sub baterie si cel de sub filtrul de aer si am constatat ca ambii sunt putin rupti.Sper sa nu radeti de mine,dar acum imi este frica sa-i schimb si pe aia,sa nu dau iar bani degeaba.Inca o precizare:am ridicat masina pe doua cricuri, am turat in 2000 si am luat piciorul,turometrul cade foarte lin,cum e si normal sa fie,deci...problema se manifesta doar in sarcina.Masina afost cumparata noua si are 15000km. reali.Numai bine!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR