Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • roangello23

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Salut,
Am un opel vectra b din 1998, motor x20 dtl, si imi da eroarea p1220.
Masina porneste relativ usor dar nu se accelereaza, scoate fum alb-albastrui, se aprinde ceck cand o turez se stinge in relanti. Am cautat pe forum si am gasit ca ar fi pistonasul de la avans din pompa.
Intrebarea este, se poate curata fara sa duc pompa in service? Mentionez ca am un prieten mecanic si imi poate da el pompa jos dar in interiorul ei nu se baga sa umble.
Skip ads

  • boby1510

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2008

  • Mesaj Privat
daca rezolvi ceva fara sa o duci la reparat anunta-ma si pe mine( si a mea face la fel si tot 1220 eroare x20 dtl)
  • aditza25

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
salut la motorul x20dtl daca pompa are codul- bosch 002 nu se poate repara doar schimba puteti sa verificati cenzurat
  • radu_mp

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Cine te-a mintit aditza ca nu se poate repara?Eu am gasit persoane care repara pompe de injectie de x20dtl.Suna si la Bosch sa vezi ca se repara daca nu ma crezi.
Skip ads

  • boby1510

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2008

  • Mesaj Privat
se repara dar se gasesc piese pentru ele mai greu
  • aditza25

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
decat sa dai o gramada de bani sa o repari mai bine iti iei alta pompa
  • alyn1988

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2009

  • Mesaj Privat
salut ,eu am avut o aceeasi problema ca si tine,scoate sorbul din rezervor si curata'l bine(sorbul si paharul din care trage motorina) ,schimba filtrul de motorina si in loc sa pui motorina in borcanul filtrului pune'i solutie wyns(umple borcanul),o lasi sa mearga 30 min dupa care o opresti si o mai lasi 30min sa stea solutia in pompa de injectie si injectoare,pe urma porneste'o si mergi cu ea in turatii mari.....este solutia garantata la eroarea P1220 si P0400(cand sunt impreuna)
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
P1220 - GM Type Powertrain - Manufacturer Controlled DTC - Manufacturer Controlled
Description

TP Sensor2 Circuit Conditions
Cause

DTC P0606, P1517 and P1518 not set, key in crank or run mode, system voltage over 5.23v, Electronic Throttle Control serial data present and the PCM detected the TP sensor (2) signal was below 0.25v or above 4.49v (below 0.13v or above 4.87v on VIN G)
Skip ads

  • adyilie_79

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2011

  • Mesaj Privat
radu_mp a scris:Cine te-a mintit aditza ca nu se poate repara?Eu am gasit persoane care repara pompe de injectie de x20dtl.Suna si la Bosch sa vezi ca se repara daca nu ma crezi.

Am aceeasi problema, un nr de telefon al persoanei ce poate repara o astfel de pompa, se poate?
Multumesc!
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
se repara,dar la un pretul de achizitionare a doua pompe sh. ...
asa ca tot una sh este solutia optima.
vectra din 1997... tu ai pompa cu 002 sau 003.
da-mi un telefon la [editat] sa-ti spun mai multe, ca pe pm nu putem discuta pt. ca esti mai nou in club.
  • adyilie_79

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2011

  • Mesaj Privat
am gasit o pompa de injectie Bash care are primul cod terminat in 002 , iar cel de-al doilea cod, din partea de jos, terminat in 004. Provine de pe acelasi tip de Opel vectra, dar pompa mea are ambele coduri terminate in 002.
Oare se potriveste?
  • adyilie_79

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc mult Marius pentru sfat.
Skip ads

  • adyilie_79

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Am codul pompei de injectie 04701098002 ( primul cod trecut pe pompa de injectie) si am gasit o pompa de injectie cu primul cod 0470504002 ( difera cifrele din interiorul codului, dar si cel de al doilea cod existent pe pompa chiar sub sigla firmei " BOSH" este total diferit) care provinte dupa acelasi tip de motor - xdtl 2.0 diesel, acelasi an de fabricatie, dar am aflat ca NU O POT PUNE PE MOTOR, NU SE POTRIVESC Sad.
Nu exista nici o solutie in acest sens?
Chiar nu se potrivesc?
  • adyilie_79

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2011

  • Mesaj Privat
In afara de Marius, nu ma mai poate ajuta cineva, macar cu un sfat?
Toti " opelistii " sunt in vacanta, undeva departe de internet?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pe din X20DTL,an 1996-1997 s-au pus pompe avand codul 0 470 504 002 si 0 470 504 003.
pompa cu 002 are calculatorul diferit de cea cu 003, prin forma sa lunguiata ce acopera toata partea superioara a pompei.
atasez o poza cu locatia codului pompei sa nu mai existe neclaritati.
  • adyilie_79

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc Marius, o sa te sun luni sau marti sa ne intalnim personal sa te uiti un pic la codul pompei (desi l-am tot verificat, iar locatia codului o stiu).
Mai am o serie de intrebari pentru tine, dar ca sa nu fac off-topic si sa nu deranjam si ceilalti membri, o sa ma abtin pana la intalnirea noastra.
Din pacate nu pot trage decat o singura concluzie : OLANDEZUL (fostul proprietar, masina fiind adusa de mine si luata direct de la proprietar ) SA FI SCHIMBAT ANTERIOR POMPA ORIGINALA.
Iata cateva informatii despre masina si am sa pun si o poza cu o pompa identica cu a mea.

Motor X20DTL OPEL VECTRA B - 1997 DIESEL
CILLINDRE 1995 - 60 KW
No Identificare WOLOOOO36V1688152
Coduri exisenta pe pompa ( in locatia indicata de Marius)
34118 ........................ 032417
04701098002
011 BOSH
90501098002
761
Made in Germany

  • iacob29

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Pentru adyilie_79. De obicei pompa de injectie nu cedeaza asa usor . Sunt alte probleme care dau la tester ca principala cauza pompa defecta .Sfatul e sa verifici intreg lantul de almentare al pompei , Sa arunci o privire asupra partii de comanda al pompei (partea electronica de pe pompa) , daca este posibil sa schimbi garniturile de etansare de la conductele de alimentare. Eu am avut o problema cu pompa si mi-au spus ca pompa este defecta (au pus testerul pe ea) dar toata treaba era de la conductele care intrau si ieseau din filtrul de motorina, plus ca am schimbat supapa de retur de pe pompa si totul s-a rezolvat.
  • adyilie_79

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfat, iacob29.
  • adyilie_79

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2011

  • Mesaj Privat
[editat] a scris:pe din X20DTL,an 1996-1997 s-au pus pompe avand codul 0 470 504 002 si 0 470 504 003.
pompa cu 002 are calculatorul diferit de cea cu 003, prin forma sa lunguiata ce acopera toata partea superioara a pompei.
atasez o poza cu locatia codului pompei sa nu mai existe neclaritati.


Ai avut mare dreptate Marius, in legatura cu codul pompei.
  • Vio_astra

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2009

  • Mesaj Privat
am aceeasi problema, motor x20 dtl cod p1220, masina nu se acelereaza scoate fum alb albastrui, cand e incalzita qjunge la maxin 3000 de ture in mers, pe loc chiar mai putin, se aprinde check engine, am curatat admisia, egr, electrovalvele 3 desfacute curatate, egr verificat tine vacuum la fel si tija de la turbo, si valva de la tija admisie, am curat sorbul si rezervorul pe fund, senzolul de pe admisie curatat, doar debimetru mi-a ramas, am incercat sa curat si pompa cu wynns dinala la 1l am tras turul si retur direct din pompa si am tinut-o la relanti vreo 20 de min de doua ori cu pauza intre, nu mai stiu c e sa ii mai fac, nu am bani de pompa...daca mai are cineva vreo idee
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR