Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Asa cald e la tine ? 4-7 grade, ar trebui sa intre bujiile si la temperatura asta.
ECU este calculatorul care asigura functionarea motorului in functie de informatiile primite de la diferiti senzori montati pe masina.
Ca sa te lamuresti cat de cat mergi pe la intalniri:
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=780
Bafta.
Skip ads

  • stoica_alexandru

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2011

  • Mesaj Privat
stoica_alexandru a scris:Salutare! Sunt poseorul unei Vectra C 2006 z19DT,190000km, de cand a venit frigul porneste la a 2-a,sau chiar a 3-a cheie,asta la prima pornire dupa o noapte,iar pe tot parcursul zilei porneste bine! Din cand in cand imi da eroarea P0380-08-"Sistem preâncãlzire defect" ! Mentionez ca am verificat toate bujiile,releu,bateria este noua,filtru motorina nou!
Si daca puteti sa imi spuneti si mie la ce valori trebuie sa stea injectoarele cand ajunge motorul la temperatura optima!...adica eu am pus opcom-ul pe ea si imi arata ceva in genul: injector 1: -2,30 ,injector 2: 5,00 injector 3: 1,12 injector 4: 0,15 , toate valorile oscilau in afata de injector 2,asta la relati,iar consumul instant sta undeva la 0,8-1l. Credeti ca au injectoarele ceva?
Multumesc!


Multumesc pentru sfaturi...astazi am fost si am schimbat injectorul 2...dupa ce am facut testul cu eprubeta...ar mai fi injectoru 3 dar mai suporta amanare...bujiile le-am verificat sunt in regula.....stiti daca releu poate sa mearga si sa aibe toane in unele dimineti? pentru ca nu am mereu eroarea si cand nu o am masina porneste bine....ma refer dimineata cand este frig.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Circuitul de preincalzire are o siguranta, verifica daca face contact bine, la fel si mufa releului poate are un contact imperfect. Bujiile se schimba, de regula, la 2 ani. Dupa 2 ani nu mai functioneaza la parametri optimi chiar daca nu sunt arse.
Cauta-l pe @[editat], e din Ploiesti. Poti rezolva multe probleme la el.
Noroc.
  • tampau florin

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2011

  • Mesaj Privat
multumesc inca odata de rasp. dar in cazul problemei mele care senzor ar putea fi de vina cel pentru lichidul de racire sau cel pentru temperatura exterioara
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Senzorul de temp.ext. iti arata pe display temp. ext. si atat. Celalalt trebuie verificat daca indica bine, dar sa stii ca nu se strica asa usor.
  • tampau florin

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salut! Am schimbat senzorul de temperatura deoarece am scos mufa de la el si surpriza s-a aprins becul la bujii in bord si a pornit ideal. Cel nou la fel face se aprinde bujia doar daca scot mufa numai ca la asta se apride si becul pentru defectiune motor iar dupa ce bag mufa se stinge! Ce as putea sa-i mai fac daca nu se aprinde bujia in bord porneste f greu! In restul zilei porneste de parca-i pe benzina! Va rog daca a mai avut cineva situatia asta si a rezolvat-o sa-mi spuneti si mie ca "dau de baut" daca rezolv! Multumesc!
  • tampau florin

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Aaaa... si cum pot sa verific daca indica bine senzorul de temperatura? sau releul de la bujii pe care oricum l-am schimat dar.....!
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Florine, senzorul tau nu cred sa fi avut ceva, e normal sa intre bujiile daca scoti senzorul pentru ca rezistenta pe care o vede ECU este infinita. Legat de faptul ca nu intra bujiile e o greseala de soft pentru acest motor, iar ca solutii poti fie sa gasesti un specialist cu un tester care sa iti modifice temperatura pana la care intra bujiile, fie sa montezi un releu (montaj) suplimentar care sa pacaleasca ECU si sa bage bujiile. Eu am un astfel de montaj si e in regula. Vezi ca e un intreg topic despre problema ta!
Skip ads

  • tampau florin

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Sergiu multumesc pentru sfaturi,dar acest releu se gaseste in comert sau e confectionat la negru, pt ca nu sunt in tara si vreau sa fac rost de el daca nu o sa o duc la o reprezentanta opel si chiar daca o sa coste ceva o sa modific din soft asta e, dar daca o pacalesc scotand mufa de la senzor e vreo problema? nu cred sa se strice ceva nu? Multa bafta!
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salut, parerea mea ca e mai ieftin sa o faci in tara, si nu neaparat la reprezentanta. Cat despre releu, nu e original e facut de niste baieti destepti care se pricep. Daca scoti mufa o sa dea eroare , plus ca nu cred ca iti convine ca de fiecare data cand e racoare sa tot scoti mufa. Uite aici un link sa studiezi.
http://www.google.com/url?q...TWjTgh460wKa4ViAw
  • Gavrilescu Lucian

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Salut,
Am un Opel Vectra c 1.9 cdti 120CP 2004 z19dth. De ceva zile imi face probleme la
pornire si nu stiu care ar putea fi cauza. In unele zile porneste la cheie si in altele deloc.
Am fost si i-am facut diagnoza la un prieten cu OPCOM-ul si mi-a detectat eroarea Crankshaft Position Sensor "A" Circuit Open.
I-am mai facut o diagnoza la un service, iar aceasta eroare nu mi-a aparut (o singura eroare a fost detectata legata de clapeta de acceleratie).
Ba chiar mai mult, la service mi-au facut baietii masuratori si senzorul parea ca merge in regula (indica jumatate din viteza de
rotatie a motorului). Altceva la diagnoza nu s-a depistat (bujiile sunt ok, bateria invarte). E posibil sa fie un contact
imperfect la senzorul cu pricina? Multumesc anticipat de raspuns.
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Va salut pe toti si va intreb pe cei cu motoare1,9 si le pornesc greu motoerele pt. ca trag aer fals pe la filru de motorina . Logic nu ar trebui sa curga motorina pe unde trage aer fals ¨?, cand pui comtactul pompa din rezervor face un pic de presiune si unde nu etansaza garniturile o sa piarda motorina .
Skip ads

  • osc1or

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Mai nou iar ma confrunt cu o problema la masina mea... Vectra B2, 2,2l diesel
Cand incerc sa o pornesc dupa mai mult dimp de staionare, cand ii dau cheie, incepe sa se invarta motorul dar parca se aude un carait care imi opreste turatia.
Face de cateva ori acest carait (de multe ori odata sau de doua ori, dar am patit sa imi si faca asa de 10-15 ori pana am pornit) care ma ingrijoreaza destul de tare.
Un prieten care lucreaza la un service mi-a spus ca este posibil sa fie demarorul murdar, mi l-a dat jos, mi l-a curatat si mi l-a remontat dar se aude la fel...
Aveti idee ce poate fi?
  • Leonte Cezar

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salutare, am o vectra C GTS din 2004 diesel 1.9 si imi apare cateodata in mers martoul masina cu cheia, masina ne-mai turandu-se peste 2000 ture. Daca iau contactul si-l las cateva minute dupa care pornesc problema reapare dupa ceva vreme. Am pus-o pe un tester si nu-mi arata nimic, credeti ca ar fi un injector de vina? Daca ma poate ajuta cineva as fi foarte recunoscator.
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Martorul in mers si limitare de turatie inseamna ,,limp mode,, deci turbina functioneaza in mod de siguranta. Daca spui ca ai avut masina cu cheita inseamna ca trebuie sa fie si un cod de eroare stocat. Unde ai facut diagnoza? E foarte probabil sa fie de la egr ,dar asta e doar o presupunere. Pune-o pe test si vino cu erorile.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Eu am curatat clapeta de aer ieri si dupa pornirea motorului aveam eroare ...lipsa clapeta ...am sters eroarea si a aparut P1125....am impins mai bine mufa si a disparut,aveam aceleasi simptome....nu tragea,turbina abia daca ma ajuta pe la 2500rpm...era jale ,vezi sa nu fie aceeasi combinatie,
  • osc1or

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salut,
Ma ajuta si pe mine cineva in legatura cu postul de mai sus?
Nici o idee?
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Parerea mea ,nu ma pricep,este sa faci proba cu un alt electromotor,si daca nu vor fi probleme ...este clar ce infrineaza motorul
  • tampau florin

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2011

  • Mesaj Privat
salutare, am rezolvat cu problema mea cea cu martorul de bujii din bord. Am ajuns totusi pe la o reprezentanta si am formatat calculatorul asa mi-au recomandat si acum porneste ok si se aprinde si martorul iar ca bani nu a costat foarte mult 20 de euro. asa ca multumesc mult pentru sfaturi si multa bafta . Drum bun!
  • geniuss

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
dragilor m_a terminat psihic masina mea.am o vectra b diesel 82 de cai.i-am modificat si i-am pus filtru de vw,i-am schimbat furtunase retur,diagnoza,supapa unicsens.....dar dc nu o las cu fata la vale nu mai porneste decat trasa si asa destul de greu.un lucru cred ca e clar,se dezamorseaza.dar nu mai stiu ce sa ii mai fac,ma turbat.am inteles ceva cu o supapa pe la sorb ar mai putea fi....nu mai stiu Sad
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR