Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • huzumfanut

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salutare colegi forumisti. Eu as vrea sa va impartasesc din experienta prin care am trecut eu cu pornirea la masina, poate ajuta pe cineva. Marturisesc ca am un opel astra G caravan din 2003, motor y17dt diesel si anul trecut prin noiembrie, cand a inceput sa se mai raceasca afara, a inceput sa porneasca foarte greu dimineata. Se manifesta ca si cum nu mai avea curent destul in baterie, adica invirtea cam chinuit. Nu am luat in considerare asta deoarece bateria mea avea doar un an de zile. La recomandarea cuiva am schimbat bujiile incandescente (toate patru) pentru ca mi-a zis ca asta este cauza. Surpriza... masina pornea la fel de greu, dar doar dimineata la prima cheie. Daca o opream si porneam dupa aia (adica imediat) pornea foarte usor, adica normal. Citind aici pe forum, nu m-am gandit decat la faptul ca este ceva in neregula cu instalatia de alimentare adica ar fi ceva in legatura cu dezamorsarea acesteia. Dupa aproximativ o luna am facut o interventie la electromotor: am schimbat platoul de carbuni si bucsile. Pornirea.....la fel de grea. Pe deasupra incepuse sa porneasca din ce in ce mai greu si la cald. In ultima instanta, mai precis in luna martie, am cumparat rotor nou pentru electromotor si dupa montare......surpriza: MI-A FURAT CHEIA DIN MANA LA PORNIRE! Deci dupa o groaza de interventii si sfaturi de la diferiti colaboratori toata problema pornirii greoaie era din cauza rotorului de la electromotor pentru ca ceva spire erau intrerupte, dupa cum a spus electricianul. Asa ca dragi colegi verificati si rotorul electromotorului ca s-ar putea sa patiti ca mine si toate problemele sa fie de acolo. Bafta multa si sa auzim numai de bine.
Skip ads

  • Bushu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2007

  • Mesaj Privat
geniuss a scris:dragilor m_a terminat psihic masina mea.am o vectra b diesel 82 de cai.i-am modificat si i-am pus filtru de vw,i-am schimbat furtunase retur,diagnoza,supapa unicsens.....dar dc nu o las cu fata la vale nu mai porneste decat trasa si asa destul de greu.un lucru cred ca e clar,se dezamorseaza.dar nu mai stiu ce sa ii mai fac,ma turbat.am inteles ceva cu o supapa pe la sorb ar mai putea fi....nu mai stiu Sad


Am aceias problema ca si tine doar ca masina mea porneste 10-15 secunde se scutura toata scate fum alb si moare motorul am schimbat toate furtunurile, am schimbat carcasa filtrului, am verificat cred ca tot ce se putea verifica iar masina nu porneste.
  • LAPA_ALEXANDRU

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
salut baieti am si eu o problema cu un opel vectra b 2001 2.0 diesel porneste ff greu cand e rece motoru am inlocuit buziile sunt noi releul da curent pt ele am inlocuit carcasa de la filtru de motorina cu conducte cu tot pompa de injectie este inlocuita dar dupa ce porneste scoate ff mult fum si nu se tureaza pana se incalzeste putin la cum face as zice ca ar fi pistonasul de avans din pompa dar pompa a fost inlocuita de pe o alta masina care am pornit-o inainte de demontare si mergea ff bine nu mai stiu ce sa ii fac
  • ionut tiberiu

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2012

  • Mesaj Privat
fofolino a scris:salut colegi!
ma confrunt de ceva vreme cu o problema la masina mea (vectra b, motor x20DTL).
Dimineata porneste greoi (nu foarte greu) dar da senzatia k ii este greu Sad si in plus nu se aprinde filamentul care indica bujiile...sincer nu l-am vazut niciodata de cand o am. iar atunci cand opresc motorul parca smuceste...in rest motorul se comporta bine, trage foarte bine, numai relantiul sta cam jos.
care sa fie problema? ce sa verific?

aceeasi problema am avut si eu la vectra b 2.0-am fost la un mecanic a schimbat 2 bujii ca erau arse,filtrul de motorina si tot pornea greu dimineata am dus-o inapoi si a verificat toata masina cu un elctrician auto si au gasit problema.zic ei ca au avut aceeasi problema si cu o meriva si au pus o rezistenta la senzorul de la apa si mi-au zis ca dimineata ast sa se stinga toti martorii si inca 10-15 sec si apoi pornesc.
Skip ads

  • costi_italianu2000

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2012

  • Mesaj Privat
hola,am si eu un opel vectra,motor 2,2-125 cv,imi porneste foarte greu,si am observat ca m scoate si un fum negru la pornirenu mereu si urat mirostor
daca poate s imi zica cineva
  • patron

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Am un prieten cu un opel cdti din 97 si vreau sa intreb daca are turbina adica daca se poate curata turbina are probleme se opreste in mers si tremura motorul
  • patron

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2012

  • Mesaj Privat
si as vrea sa stiu unde e mfa de diagnoza la acest opel
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
patron a scris:Am un prieten cu un opel cdti din 97 si vreau sa intreb daca are turbina adica daca se poate curata turbina are probleme se opreste in mers si tremura motorul

Bine ai venit.
Vectra din '97 este DTI sau DI nu CDTI.
Se poate curata turbina dar esti sigur ca trebuie curatata ? Mergi la o diagnoza si verifica parametri si erorile, daca sunt.
Mufa de diagnoza este sub frana de mana.
Daca esti aproape de Ploiesti poti merge la colegul [editat] pt. diagnoza si reparatii.
Skip ads

  • A_L_Y_N

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Salutare.Am si eu o problema cu un Opel Vectra C din 2006,facelift,1.9 cdti 120 cp, in sensul ca la rece o ia abia la a2-a,a3-a cheie, iar la cald porneste destul de bine,care ar putea sa fie cauzele?am dus masina la test si mi-au zis ceva de genul ca injectoarele ar picura motorina in capul pistonului si de asta porneste greu la cald....A,si cand o accelerez da cu fum...Mentionez ca bateria e noua,toate filtrele sunt schimbate.Mie nu prea imi vine sa cred ce au zis ei,pentru ca masina trage bine de tot,in schimb cam da cu fum la accelerari bruste,si nici becul cu masina si cheia nu mi se aprinde in mers.Daca m-ar putea ajuta cineva cu un sfat,ceva,i-as fi recunoscator,ca asa dupa meseriasii astia....
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit ALYN.
Ce erori ti-au gasit la test ?
  • A_L_Y_N

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2012

  • Mesaj Privat
pe partea de motor nu au gasit erori,in schimb au verificat cica injectoarele si bagau prea multa motorina,nu stiu exact,ca nu am stat langa ei,am lasat masina si am plecat unde aveam treaba,iar cel caruia i-am lasat-o era un conoscut,d-aia am si zis ca merg pe incredere,dar m-a cam lasat masca dupa explicatia asta....
  • filtru de particule

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2012

  • Mesaj Privat
[b]ANULARE / DEZACTIVARE FILTRU PARTICULE definitiva DPF - FAP - ORICE MARCA SI MODEL AUTO UNIC IN ROMANIA !

Va oferim posibilitatea anularii filtrului de particule DPF/FAP (DPF OFF) la motorizarile turbodiesel ce prezinta aceste dispozitive.
Filtrele de particule infundate, neregenerabile creeaza probleme mari la motoarele diesel echipate cu asftel de dispozitive, ca de exemplu: – pierdere de putere prin post injectie – distrugerea motorului prin rulaj frecvent avand postinjectie – erori pe bord, becuri aprinse – fum negru – distrugerea turbinei , etc – bani si timp pierdut. Anularea filtrului de particule se face la nivelul softului de gestionare a injectiei electronice. Nu intervenim in nici un fel prin modificari fizice sau mecanice ale acestor componente. SUPER PRET ! 50% REDUCERE ! Telefon: 0758 . Pentru orice informatie sau programare nu ezitati sa ne contactati. Servicii Profesionale ! De peste 7 ani in domeniul auto si de peste 3 ani experienta pe partea de calculatoare motor - ECU - Filtre particule. Garantam calitate maxima ! Telefon: 0758 . sa punct Ro .
[/b][b]
Skip ads

  • roby1ro

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2012

  • Mesaj Privat
tampau florin a scris:salutare, am rezolvat cu problema mea cea cu martorul de bujii din bord. Am ajuns totusi pe la o reprezentanta si am formatat calculatorul asa mi-au recomandat si acum porneste ok si se aprinde si martorul iar ca bani nu a costat foarte mult 20 de euro. asa ca multumesc mult pentru sfaturi si multa bafta . Drum bun!
............salut florin!!! Ma cheama Robert ,traiesc si eu in jurul Valenciei si am exact aceeasi problema!!! scot mufa de la senzorul de temp .bujiile se aprind si motorul porneste,cand nu se aprind bujiile motorul nu porneste desi avem 20 grade afara la ora 9 dimineata! maine voi cumpara alt senzor de temp.!!! vroiam sa stiu unde ai facut resetare de soft cu 20 euro?
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salut, sa ne tii la curent daca e vreo imbunatatire dupa ce schimbi senzorul de temperatura. Si eu ma confrunt cu aceeasi problema.
  • roby1ro

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2012

  • Mesaj Privat
salut ,tuturor! Nu am mai schimbat senzorul de temperatura al antigelului pt ca l/am verificat si functioneaza! cum l/am verificat?...L/am demontat si l/am introdus intr/o ceasca de cafea cu 3 cuburi de gheatza <fara sa dezconectez mufa>am asteptat cateva secunde pana cand s/a racit bine materialul din care e facut senzorul,am pus contactul si sa aprins in bord ,,spirala,, martorul bujiei incandescente care nu l/am mai vazut aprins de 3 saptamani! am pus contactul de 2 ori ,am asteptat sa se stinga martorul ...dar degeaba! ieri masina a pornit cel mai greu,desi afara erau peste 20 grade,am dat la cheie de 8 sau 9 ori cate 4,5 secunde pana a pornit! in final am dus/o la un atelier si azi voi trece pe acolo sa vad ce noutati au pt mine! ....Ma rog la Dumnezeu sa nu fie pompa....!p.s concluzia era ca senzorul functioneaza dar calculatorul nu activeaza incalzitoarele la temp. de+ 20 grade ,desi era dimineata la prima pornire!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La X20 sau Y20DTH asa face ECU, solutia este remapare ca sa intre bujiile si la temperaturi de 60grdC exact ca la Y17DT.
  • roby1ro

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2012

  • Mesaj Privat
sa rezolvat problema pornirii grea,dimineata! problema dezamorsarii pompa rezolvata! un mecanic inteligent a montat o supapa de unic sens care deschide la 1 bar , pe returul pompei inspre rezervorul de motorina!de 10 zile masina porneste la sfert!este o idee buna pe care o pot incerca toti care au probleme cu prima pornire!p.s porneste la sfert fara sa se aprinda martorul bujiei incandescente(spirala).Succes tuturor si multumim pt site!
  • tanase gelu

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Sfat cod eroare P0606 (FD) opel vectra C 2,2DTI ,an 2003
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
P0606 Control Unit Re-Initialisation
P0606 Control Unit Internal Communication Error
E posibil sa ai ceva probleme cu alternatorul, tensiune prea mica.
Mergi la diagnoza.
  • tanase gelu

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2008

  • Mesaj Privat
multumesc de raspuns ,pe tester este p0606 ,am oprit si cind sa o pornesc ,dupa aproximativ 2 ore nu a mai pornit am tractat-o
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR