Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • andreei1993

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Olanda
  • Masina: Astra Y20DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos
Ai deie ce este acest senzor
Skip Ads 60 min (0/3)

  • andreei1993

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Olanda
  • Masina: Astra Y20DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Este atasat pe rampă partea dreaptă
Mulțumesc
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 444
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z19 DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Senzorul care masoara presiunea din rampa...daca primul regleaza debitul , asta o masoara , eu asa vad lucrurile.Sa ma corecteze cineva daca gresesc.
  • andreei1993

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Olanda
  • Masina: Astra Y20DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Ok si cel din stanga rampei este senzorul regulator presiune din rampa ( rail ) ?
În total sunt 3 senzori (regulatori )
Unul pe pompă înaltă iar cei doi pe rampă
Eu vreau sal înlocuiesc regulator presiune rampă ( rail ) si nu inteleg unde se află
As dori o poza cu acel ( rail )
Mulțumesc
  • andreei1993

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Olanda
  • Masina: Astra Y20DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Ok si cel din stanga rampei este senzorul regulator presiune din rampa ( rail ) ?
În total sunt 3 senzori (regulatori )
Unul pe pompă înaltă iar cei doi pe rampă
Eu vreau sal înlocuiesc regulator presiune rampă ( rail ) si nu inteleg unde se află
As dori o poza cu acel ( rail )
Mulțumesc
  • andreei1993

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Olanda
  • Masina: Astra Y20DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Dacă greșesc sa ma ajute cineva
Cu respect
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 444
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z19 DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Ala de pe pompa e regulatorul , doar am pus si poza aia...
  • andreei1993

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Olanda
  • Masina: Astra Y20DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru ajutor
Dar totusi credeți că ar trebui să schimb
Deoarece nu am nici o eroare pe tester ( pedala frână) buji foarte bune
Alternatorul încărca foarte bine
Electromotorul învârte foarte ușor
Problema e că învârte motorul la prima cheie foarte mult nu contează că sunt 5 ,8 ,10, 14 grade si in urmatoarele 10 secunde relantiul nu e ok sunt ocscilari pana cand se încălzește cam asta ar fi problema nu am martori aprins aprinsi in bord
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 444
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z19 DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Ar trebui vazuta presiunea cu op com si aia este , din punctul meu de vedere.
Cu o interfata opel/tester.


Ultima modificare facuta de black_soulwhite la Mie 01 Jan, 2020 10:07 pm
  • andreei1993

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Olanda
  • Masina: Astra Y20DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Scuze da n-am înțeles (op com )
Skip Ads 60 min (0/3)

  • andreei1993

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Olanda
  • Masina: Astra Y20DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Salut prieteni
Am spus mai sus ca alternatorul încarcă foarte bine dar ei nu, nu mai încarcă bine deloc
La pornire 12 , 2 V si scade de multe ori sub 10 V
Cu marina pornită doar cu radioul pornit încarcă 13,4 V plus un cod de eroare 161450 testerul pedale
  • andreei1993

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Olanda
  • Masina: Astra Y20DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Si inca o problemă cand pun contactul se aude cum ar împinge motorină din rezervor undeva la 20 30 secunde
Este normal ?
  • SGigel

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Este vorba de un opel vectra c 2.2 dti .....Salut sunt nou pe acest grup ,o problema la pornire am.si eu ,ii pun contactul se sting becurile si cand ii dau nu invarte prea putin si turometrul se dupe catre plafonare ,imi taie curentul pe scurt ,am schimbat electromotorul ,am pus baterie noua si la fel ,cateodata ii dau de la releul de pornire ,acolo invarte normal ,am un cod de 0335 acesta vine de la senzorul de turatie al motorului ,undeva langa arbore ,volanta cred ,e ok sa l schimb ? S au ati mai intalnit aceasta problema si spuneti concret ce trebuie facut ,am uitat sa subliniez dupa ce pornesc masina o data nu mai am probleme ,si daca o las 3 h 5h imi porneste la sfert ,dar lasand o peste noapte dimineata am pornire grea.....am fost si la un imstalator si la fel a spus sa schimb senzorul de turatie al.motorului ...multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,717
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Schimba si pune original.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,510
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia A20TDH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
andreei1993 a scris:Salut prieteni
Am spus mai sus ca alternatorul încarcă foarte bine dar ei nu, nu mai încarcă bine deloc
La pornire 12 , 2 V si scade de multe ori sub 10 V
Cu marina pornită doar cu radioul pornit încarcă 13,4 V plus un cod de eroare 161450 testerul pedale

incarcarea alternatorului trebuie sa fie intre 18.8V - 14.5V iar bateria daca este buna nu scade sub 12.4V.
  • andreei1993

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Olanda
  • Masina: Astra Y20DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Baterie este bună nu scade sub 12.6 V
Alternatorul face feste cand încarcă bine adica 14V si cand încarcă rau 13 ,2 V
Ce ar fi devina in interiorul alternatorul
Mulțumesc
  • dany1990

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Feb 2020

  • Mesaj Privat
salut am un vectra c din 2004 motor y20dth si se opreste in mers si turata si subturata si dupa porneste foarte greu dupa ce porneste si o opresc porneste la sfert de cheie merge pana la 5000 de ture daca sta pe loc nu are martori aprinsi in bord
daca are cineva idei ce ar putea fi?
astept idei multumesc
  • florinovidiu1985

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Feb 2020

  • Mesaj Privat
Și eu am un Vectra c din 2003, 2.2 dti, care învârte motorul și nu mai pornește deloc. Am scos furtunele de la filtru și nu vine motorina deloc. Este vreun releu pe care pot sa încerc sa îl schimb sau pot sa îmi iau pompa de injecție în brate și sa fug?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,717
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pompa de injectie la tine trage din filtru daca are ce, nu ai pompa de joasa in rezervor.
Distractia este ca vp44 are ecu pe el, coduri si minuni...dupa 150-200.000km cam pica.
Fa macar o diagnoza, este scris cum daca stii sa cauti, sa citesti si sa numeri.
  • florinovidiu1985

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Feb 2020

  • Mesaj Privat
Am sa ii fac și revin cu rezultatul poate va ajuta și pe altiu
Skip Ads 60 min (0/3)

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR