Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • CSpiridon427

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Salut
Am si eu o problema la un opel astra g din 2003 disel la rece porneste usor dar cand se incalzesate pe la 80- 90 grade nu mai porneste o las sa se raceasca si porneste .oare ce ar fi defect?
Skip Ads 60 min (0/3)

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,788
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
logica spune ca ramai fara motorina cumva sau fara compresie.
ai probleme cu circuitul de alimentare pompa sau furtune de retur.
  • alexxpc94

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Salut,
Am un Astra H 1.7 CDTI din 2005 masina pornea greu si la cald si la rece, acum nu mai porneste deloc iar cand dau sa o pornesc imi arata pe tester ca presiunea din rampa de injectie este tot timpul zero nu creste deloc, ce ar putea fii de vina?
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 1,843
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira y20dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut

ce eroare arata testerul? (codul erorii)
  • alexxpc94

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Pe tester nu da absolut nici-o eroare.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,230
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
,,,arata pe tester ca presiunea din rampa de injectie este tot timpul zero nu creste deloc,, ei bine... nu o sa o poti porni asa.

Inlocuieste senzorul de presiune cel ,, mecanic,, aflat in prelungirea rampei cu altul SH, sau nou. Revino cu rezultatele. Daca te avantajeaza, ia o rampa SH cu tot cu senzor si apoi pune-o sus, apoi da la cheie.

Revino aici cu rezultatele.

Stima.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,788
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
pentru CSpiridon427.
vezi ca motoarele de 2.0 si 2.2 au aceasta belea.
la rece cand intra bujiile pornesc perfect dar daca se incalzeste vremea si nu mai este necesara incalzirea bujiilor pleaca mai greu.
nu au probleme cu returul nici cu oringurile. exista o rezolvare prin modificarea parametrilor unui senzor (cauta pe forum ca gasesti ) sau prin montarea unui mic dispozitiv care comanda incalzirea bujiilor si la temperaturi mai mari.
  • RMocanu854

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jul 2020

  • Mesaj Privat
Am o corsa c 1,3 cdti , cand se ingalzeste foarte tare motorul daca opresc nu vrea sa mai porneasca. Care ar fi cauza?
  • LFlorinPaul

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Bună ziua ,am un opel astra g,1.7 cdti,și am pornirea grea la ea,am observat de cand am facut revizia la motor in reprezentanța,ma poate ajuta cineva cu vreun sfat?martor in bord aprins nu am.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,788
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
mai da si tu amanunte.
la rece, la cald, dupa o zi sau dupa cateva minute sau mereu... etc
Skip Ads 60 min (0/3)

  • BCatalin787

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Când e motorul cald pornește de abia după a 5 sau a 6 cheie
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,788
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
daca la cald face probleme eliminam lipsa motorinei .deci nu ai probl cu oringuri retur motorina ...etc.
daca la rece porneste la sfert ori un senzor ori ceva tot pe electric.
incearca sa faci cumva sa aprinzi bujiile 2 secunde,
daca merge atunci are boala lui y20dt si y22dth.
  • BCatalin787

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Bujiile funcționează perfect
  • BCatalin787

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Sant noi, dar nu le recunoaște calculatorul numai dacă întrerup curentul la senzorul motorului
  • ABunea

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Sep 2020

  • Mesaj Privat
Buna seara am si eu o problema cu pornitul greu la un vectra c 2.0 2003.dimineata cand dau sa o pornesc porneste foarte greu abia la a 2 a 3 cheie porneste si imediat dupa ce a pornit câteva secunde scoate un fum gri si innecacios.daca o opresc si o pornesc din nou porneste repede dar daca o las circa 2 3 ore si vreau sa o pornesc porneste la fel de greu.mentionez ca bujiile i le am schimbat acum o săpt si filtrul de motorină azi.dar tot la fel porneste.daca m ati putea ajuta cu o parere ar fi minunat multumesc frumos.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,518
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia A20TDH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ai o dezamorsare pe circuitul de motorina. verifica furtunasele de retur si tot circuitul. fa un test de presiune pe circuit si verifica sa fie bine pus filtrul de motorina si garniturile acestuia
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,788
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
de cele mai multe ori este vb de o dezamorsare.
  • Cristian Rosu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Salutare, am și eu o problema cu o Vectra b din 2001, motor 2.0 y20dth, când îi intră bujiile pornește la sfert, dar după câteva ore de stat când dau sa o pornesc și nu mai intră bujiile pornește greu, învârte de 5, 6 ori până o ia și trebuie să o ajut și din accelerație, iar după ce pornește scoate mult fum, menționez că am schimbat furtunoase de retur la injectoare, am schimbat carcasa filtrului de motorina cu garnituri noi, am schimbat și garnitura de la șurubul de blocare de la axul pompei de injecție (îmi pica motorina pe acolo și îmi dezamorsa circuitul de alimentare) care ar putea fi cauza? Ce ar trebui sa verific? Electromotorul ar putea fi de vina? Mulțumesc
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,788
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
belea veche la y22 si y20.toate incep dupa un timp sa faca asa..
se rezolva prin folosirea unui montaj care face ca bujiile sa intre mereu.
mai nou am vazut ca se umbla la soft si se modifica niste parametrii tot la timpul de activare bujii incandescente.
cauta bine pe forum ca gasesti rezolvarea.
si da poate sa fie si de la electromotor...
  • Niki1104

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Nov 2020

  • Mesaj Privat
buna ziua, acelasi model il am si eu , doar ca vin cu alta problema..Acu cateva zile am ramas fara ambreaj , s a inmuiat pedala, am mers pana acasa doar cu o viteza, cand am ajuns am vazut ca mai am jumatate de borcan de lichid, am completat , am aerisit ambreaj ul , am facut cateva pedale , si si a revenit, am plecat aprox 5 km , si iar aceasi problema... ce ar putea fii ?
Skip Ads 60 min (0/3)

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR