Ai uitat parola?


  • petrubv

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jul 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Am bagat cheia in contact am invartit si nu s-a aprins NIMIC, nici un bec, turometru vitezometru, etc. Am pornit masina si la fel, am si mers cu ea vreo 5min fara sa am vre-un indicator in bord. Dupa ce am stat de am alimentat10-15 min, si-a revenit ca prin minune singura, dupa care a mai facut inca intr-o noapte la fel. Ce ar putea fii? Question
Mentionez ca am Vectra C 2006, Z19DT.
  • Coax

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Apr 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Salut.
Acelasi lucru l-am patit si eu tot la o Vectra C 2006 Z19DT. La mine trebuia doar sa scot cheia din contac si sa pornesc din nou si bordul isi revenea. Mai am avut si probleme in timpul mersului se aprindeau toti martorii de bord dupa care pica tot turometru, vitezometru, martori ,etc ca si cand ar fii fost oprita masina, dar in rest functionau toate: lumini, faruri, clacson, motor si isi revenea dupa ce opream motorul si porneam iara.
Primul lucru ar trebui sa cauti pe forum dupa CIM ( cam nasoala problema). Eu am rezolvat-o momentan ( sper ca si definitiv) mai simplu si mult mai ieftin. Acum vreo saptamana dupa ce am citit cam tot ce se putea pe forum despre CIM si problemele cu bordul am demontat ceasurile de bord si am curatat contactele din spate, iar la motor in partea dreapta sus mai sunt doua mufe cu niste contacte pt ESP parca, pe care le-am curatat ( spray pt. contacte). Nu stiu daca asta era problema, dar de o saptamana nu mai am probleme, si asta tinand cont ca la mine a inceput la un moment dat sa imi faca figura cu stinsul bordului si de 3-4 ori pe zi ( mai mult mergeam fara indicatori si martori).
  • petrubv

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jul 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Mie deocamdata mi-a facut doar de 2 ori, si in interval de 2-3 saptamani, daca o fii din CIM, ala trebuie inlocuit?
  • Coax

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Apr 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Tot asa a inceput si la mine, o data la o saptamana, doua, trei ca nici nu m-a interesat, pana cand a inceput din ce in ce mai des si la pornire si in timpul mersului. Daca e vorba de CIM, da, ala trebuie schimbat si unul nou e destul de scump. Incearca sa elimini prima data alte cauze , pentru ca dupa cum au spus si alti colegi de pe forum, mai bine informati, probleme cu cim-urile au avut in special cele fabricate pana in 2005. Dupa aia Opel-ul a schimbat producatorul si sunt mult mai rare problemele legate de CIM. Pentru ca simptomele sunt aceleasi ca la defectarea cim-ului si eu am vrut sa cumpar initial unul, dar datorita pretului si tinand cont ca e fabricat dupa 2005 am preferat prima data sa elimin celelalte posibile cauze ( contacte imperfecte la diverse mufe ) si pana acuma vad ca a functionat.
  • xenon88

  • Mesaje scrise: 238
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra z18xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Nov 2009

  • Garaj Mesaj Privat
se poate ca sa fie si din sigurate de la tablo, verificale, bafta.
  • dan_4ev3r

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jan 2010

  • Garaj Mesaj Privat
am avut si eu o problema asemanatoare, cei drept la vectra a mult mai veche cei drept. am umblat la butonu de lumini si nu se mai aprindea bordu. era de la mufa nu imi mai facea contact un pin. daca ai umblat pe acolo e posibil poate sa ai aceiasi probleme. bafta
  • Coax

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Apr 2006

  • Garaj Mesaj Privat
@dan_4ev3r - cred ca atat eu cat si @petrubv avem o alta problema. La noi nu functioneaza nici indicatori ( vitezometru, turometru,temperatura) nu doar luminile.
@xenon88 - avand, se pare, aceiasi problema cu a lui @petrubv pot sa zic ca, in prima faza am curatat toate sigurantele, dupa care am trecut la inlucuirea lor. Nicio varianta nu a dat rezultate, doar cea cu, curatatul contactele vad ca functioneaza pana acuma.
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 4,040
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra Z19DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Mar 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Incearca o diagnoza. Vezi daca ai comunicatie cu IPC (Instrument).
Cauze posibile: 1. CIM 2. Bord 3. Altele (de natura electrica) ...circuite, contacte, mufe, sigurante ,...

CristianTM.
  • petrubv

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jul 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Daca ii fac o diagnoza imi zice ce am defect, CIM, bord, etc?
  • Coax

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Apr 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am facut o diagnozia cu ajutorul lui CristianTM, si am avut tot felul de erori de comunicatie, dar in niciun caz sa imi zica exact, ceva de genul " contact imperfect bord", dar la partea cu diagnoza se pricep mai bine cei care au Tech2. Oricum, ar fi bine sa faci o diagnoza.
  • petrubv

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jul 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Bordul cum l-ai desfacut cand l-ai curatat. De unde ar trebuii sa incep..
Cred ca asta o sa fac mai intai, o sa ii fac diagnoza cu Tech2, si mai departe o sa vad. Asi vrea sa curat si eu bordul si contactele cum ai curatat si tu, si cine stie, poate se rezolva.
  • Coax

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Apr 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Prima data trebuie sa dai jos cele doua bandouri decoratrive din stanga si dreapta volanului si care merg pe toata lungimea bordului- sunt de culoare gri sau mahon - tragand de ele incet sau bagand sub ele o surubelnita subtire ( oricum merge usor) ,dupa care tragi volanul spre tine si in jos. Tragi spre tine de burduful acela care este intre volan si bord ( e o chestie de plastic jos pe dunga ceasurilor de bord de care e prinsa musamaua care merge pana la volan- tragi incet de plasticul ala - si asta merge usor si repede), iar sub vei gasi doua suruburi care tin ceasurile de bord. Dupa ce le desfaci, poti sa scoti ceasurile fara probleme ca nu mai sunt prinse in nicio clema. In spatele ceasurilor ai o singura mufa pe care trebuie sa o deconectezi. Dupa ce am scos mufa am dat cu spray de contacte si pe contactele de pe blocul cu ceasuri si pe cele de la cablu si le-am lasat sa stea asa vreo 15-20 min sa se usuce. Vezi sa scoti minusul de la baterie, pentru siguranta sa nu ai curent pe circuit ca, doamne fereste.
Acelasi lucru l-am facut si la contactele de la motor, in partea dreapta sus in colt sunt doua mufe mari negre, pe care le-am deconectat si le-am dat si pe alea cu spray.
De intamplat nu se intampla nimic atata timp cat ai deconectata bateria. Mie nu mi-a cerut niciu cod la computerul de bord sau radio-cd, dupa conectarea bateriei ( avand acelasi tip de masina, motor si an nu cred ca tie o sa-ti ceara, dar pt. siguranta ar fii bine sa ai codul de radio-CD). Singurul lucru care se intampla e ca se anuleaza datele din computer ( consum, viteza medie - BC1 si BC2-), dar asta se va intampla oricum si oriunde o sa mergi sa rezolvi problema, caci oricine iti va deconecta bateria ( chestii electrice).

Chiar daca poate ti se pare complicat, nu e. E prima data cand m-am bagat sa repar ceva la o masina - prefer sa o duc in service; nu le am cu lucru manual foarte mult Embarassed - ( nu se pune dacia prin 98 Laughing ) si toata treaba cu demontatul a durat vreo 15 min, iar cu tot cu montat inapoi se poate termina in 30 min. La mine a durat ceva mai mult, caci daca tot am demontat m-am pus sa scot si gurile de ventilatie ca sa le streg si pe alea.
  • petrubv

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jul 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pentru explicatii, o sa ma pun pe treaba imediat cum am ceva timp liber, poate-poate se rezolva...
  • Coax

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Apr 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Spor la lucru si sper sa se rezolve; la mine dupa operatiunea asta nu au mai aparut probleme. Very Happy
  • munteanu

  • Mesaje scrise: 325
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra y20dth din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
la mine nu merge iluminatul din bord si de la comanda clima
acele de la apa. viteza. turatie....merg
sigurantele sunt bune..le am verificat pe toate
a mai patit cineva asa ceva ?
cum ati rezolvat problema ?
  • ro.auto

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Sal prieteni. Astazi cand am pornit masina, un Vectra C 2003, am sesizat ca nu functioneaza ceasurile de la bord si nu se aprinde decat matorul de la pompa. Care sa fie cauza? Motorul functioneaza normal, dar aceasta e problema. Care sa fie cauza? Va multumesc!
  • ro.auto

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Am rezolvat problema cu bordul. Am desfacut ceasurile si am curatat mufa din spatele acestora. Acum totul merge OK. Multumesc Coax pentru sfaturi!
  • badea79

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra Z17DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jan 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Sal.Am avut si eu problema cu ceasurile din bord,la Astra H z17dth,nu funcționa faza scurta/lunga,avarii,iar ceasurile erau pe 0,nu indicau nimic,iar când scoteam mufa de la ceasuri funcționa faza scurta/lunga,doar avariile nu funcționau.Dupa ce a verificat electricianul instalatia,traseul calculator-bord,a ajuns la concluzia că ceasurile sunt defecte,le-am schimbat cu unele identice,de pe o masina identica,recalibrare si acum funcționează totul.
  • Blebeanu Lorin

  • Mesaje scrise: 1,051
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Aug 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salut tuturor! Joi, un coleg de serviciu a venit la munca cu noua lui masina, o Vectra C 1.9
Si cu problema asta...bord "mort". (Dar HU-ul CD 70 functional! Chiar m-am uitat putin prin meniurile ascunse...) L-am rezolvat in cateva secunde cu butonul de reset km. A avut noroc!
  • TRosca

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
am opel vectra c, 1,9 diesel, 2006, facelift break. uneori la pornire faza scurta, clima, priectoare nu merg. dau din nou cheie merg toate, carew stii care-i cauza, ms mult Sad

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata