Ai uitat parola?


  • walker

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 25H din 1969
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2007

Anul asta am obtinut o performanta la care sincer nu ma gandeam la inceputul acestui an si anume clasarea pe locul 3 in clasamentul al grupei I - Vehicule Istorice a Campionatului National de Viteza in Traseu Montan - DUNLOP . Autoturismul meu OPEL REKORD C a fost modificat in urma unor eforturi mari in conformitate cu fisa de omologare FIA .
  • walker

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 25H din 1969
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2007

La sfarsitul sezonului Clasamentul grupei I a fost :

LOC NR PILOT AUTOMOBIL GR CL I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII XIII XIV XV XVI PUNCTE RETINUT
1 226 Popescu Horia ALPINE RENAULT A110 I 1 AB 20 20 20 NP NP 12 15 NP NP NP NP 20 15 20 20 162 162
2 211 Ganescu Costin PORSCHE 911 T I 2 NP 15 15 15 NP NP 10 20 NP NP NP NP 15 20 15 15 140 140
3 201 Stoian Ion Cristian OPEL REKORD I 1 12 8 10 12 NP NP 8 12 NP NP NP NP 6 6 4 8 86 86
4 222 Popescu Tariceanu Calin LANCIA FULVIA HP I 1 15 10 12 AB NP NP NP 8 NP NP NP NP 10 3 6 10 74 74
5 161 Ciolan Alexandru MG C-GT I 2 20 12 NP NP NP NP NP NP NP NP NP NP 8 8 10 4 62 62
6 213 Matei Valentin FIAT 128 RALLY I 1 8 6 8 10 NP NP 6 10 NP NP NP NP 3 4 2 3 60 60
7 212 Spuderka Dan ALFA ROMEO GT JUNIOR I 1 NP NP NP NP NP NP NP NP NP NP NP NP 12 12 12 12 48 48
8 203 Iordache Nicolae RENAULT 12 GORDINI I 1 10 4 NP NP NP NP NP 6 NP NP NP NP NP NP 3 6 29 29
9 205 Tontsch Eduard BMW 2002 I 1 NP NP NP NP NP NP NP NP NP NP NP NP 4 10 8 AB 22 22

Secretul obtinerii unei asemenea loc meritoriu a fost in primul rand fiabilitatea si mai apoi constanta si determinarea in cursa .
  • walker

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 25H din 1969
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2007

In mare blocul motorului Rekord-ului C a fost original 100% pana la nivelul chiulasei care a fost preparata pe parcursul a doua ierni lungi , Modelul a fost preluat de pe site-ul unui prieten unde era prezentata faimoasa "SCHWEDEN KOPF" . Am instalat o axa cu came de la dBilas , doua orizontale DELLORTO de 45 , un header de grupa A si probabil ca aveam undeva in jur de 140-145 CP - 7000 rpm iar cuplul in jur de 18,5 daNm - 5000 rpm . Ca performante ................0-100 km/h in 8 secunde (fata de 15 secunde in varianta originala) .


  • walker

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 25H din 1969
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2007

Avand in vedere ca spre sfarsitul sezonului au aparut noi competitori cu masini foarte puternice ( Alfa Romea Giulia si BMW 2002 ) unele avand peste 200 CP ( BMW 2002) a aparut ideea ca pentru sezonul urmator sa pregatesc un nou autoturism istoric de competitie bineinteles ............................ tot un OPEL cu batranul motor CIH de 4 cilindrii .
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 4,047
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mai 2004

Felicitari Exclamation
Daca acauti o masina, vezi sa fie cat mai puternica (de origine) cat mai usoara si... cu tractiune pe spate, de preferinta Rolling Eyes
  • walker

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 25H din 1969
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2007

deja am cumparat un frumos ASCONA B , mult prea tunarit dupa parerea mea
  • adrian_ascona

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Ascona 20seh+turbo din 1978
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2008

si cu ce motor vrei sa mergi mai departe?
  • tonyopel

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dti din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jul 2010

salut si la multi ani pe 2012 va deranjez cu o problema ,unde gasesc un carburator dublu corp zenit 35/40 inat pentru ascona b cv hidramata 1.9s
  • tonyopel

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dti din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jul 2010

salut si la multi ani pe 2012 va deranjez cu o problema ,unde gasesc un carburator dublu corp zenit 35/40 inat pentru ascona b cv hidramata 1.9s las si un nr tel 0723 360796
  • kmikze

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Ascona 20 din 1978
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Dec 2007

sa vedem daca il mai gasesc si daca mai este bun de ceva
  • kmikze

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Ascona 20 din 1978
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Dec 2007

un il mai gasesc
  • tonyopel

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dti din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jul 2010

cum pot sa iau legatura cu tine poate mai mai ai ceva relatii.lasi un nr de tel,te rog sau suna-ma ca arde . nu gasesc o solutie.
  • kmikze

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Ascona 20 din 1978
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Dec 2007

poti sa ma gasesti la 0765 900 680 daca este vorba despre mine
  • kmikze

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Ascona 20 din 1978
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Dec 2007

asta este carburatorul

  • kmikze

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Ascona 20 din 1978
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Dec 2007

nu mai gasesc piesele toate la el nu are membrane ,jiglere
sunt doar carcase
  • tonyopel

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dti din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jul 2010

tonyopel a scris: cum pot sa iau legatura cu tine poate mai mai ai ceva relatii.lasi un nr de tel,te rog sau suna-ma ca arde . nu gasesc o solutie.
las cateva poze


Discutii similare

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata