Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • tibi68

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2009

  • Mesaj Privat
am schimbat caroseria de la o frontrea sport 1996,toate bune,numai ca de atunci am o mare problema.Dimineata,sau la un interval mai mare de ore,nu imi mai porneste decat dupa 15-20 de automate,nu o pot tura,pana nu se incalzeste motorul circa 2-3 min. pe urma toate bune,mere ca unsa,un mecanic a zis ca este pompa,am schimbat-o,nu este de vina,si cu asta se comporta la fel,ce poate sa fie ca simt ca inebunesc.
Skip ads

  • radu16b

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 1997 X 20 SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Eu banuiesc sonada lamda. Ar trebuii sa-i faci un test.
  • Frontera_A

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Mures
  • Masina: Frontera 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Ce treaba are sonda daca omu' n-a schimbat decat coaja.
Vezi pe la vreun furtun sau vreo mufa de instalatie electrica care nu face bine contact.
  • tibi68

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Frontera_A a scris:Ce treaba are sonda daca omu' n-a schimbat decat coaja.
Vezi pe la vreun furtun sau vreo mufa de instalatie electrica care nu face bine contact.
problema este ca daca sa incalzit un pic motorul nu mai sunt prbl. mere unsa,daca era o prbl. electrica ,si sau, de conducte nu ar fi trebuit sa se manifeste continuu?Si inca ceva,nu imi intra dimineata socul electric,adica nu se tureaza la 1500 rot/min cu o facea inainte.
Skip ads

  • Frontera_A

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Mures
  • Masina: Frontera 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Teoretic ar trebui sa se manifeste continuu. Dar avand in vedere ca s-a intervenit major asupra masinii la schimbarea de caroserie e destul de greu sa presupui fara sa vezi masina. Cel mai degraba poate fi o mufa care nu face contact (poate chiar cea de la soc) si care atunci cand e calda sa nu mai aiba importanta.
  • tibi68

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Frontera_A a scris:Teoretic ar trebui sa se manifeste continuu. Dar avand in vedere ca s-a intervenit major asupra masinii la schimbarea de caroserie e destul de greu sa presupui fara sa vezi masina. Cel mai degraba poate fi o mufa care nu face contact (poate chiar cea de la soc) si care atunci cand e calda sa nu mai aiba importanta.
Astazi am descoperit ca in rampa nu am pic de presiune,practic,cand am apasat pe supapa aceea nu a tasnit nici gram de benzina,am crezut ca este de vina chestia aceea din capul rampei,am desfacut-o si am incercat sa imi dau seama ce este cu ea,practic se comporta ca o supapa,care se deschide la 3bar si lasa sa treaca benzina surplus,ce sa cureti :roll:am montat-o la loc si am dat la automat,iese benzina ca la nebuni,este normal asa?Daca este o supapa nu tre sa se deschida numai dupa ce porneste masina?Va rog mult ajutor cum o remediez,sau ce sa fac?
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
chiar daca nu ai presiune in rampa cind este oprit motorul, dupa ce pui contactul pompa trebiue sa faca... deci nu este acolo solutia...
verifica acel senzor de shoc, pt ca el poate influienta pornirea si mersul la rece.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR