- h0rm0n
- *****
- 3,973 mesaje
- din 31 Jan 2007
- Vectra 2001 Y26SE
- Timis
h0rm0n
- Mesaje scrise: 3,973
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
laur20
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 1997 x16XEl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2009
- Mesaj Privat
laur20
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 1997 x16XEl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2009
- Mesaj Privat
- h0rm0n
- *****
- 3,973 mesaje
- din 31 Jan 2007
- Vectra 2001 Y26SE
- Timis
h0rm0n
- Mesaje scrise: 3,973
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
bbb16
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2010
- Mesaj Privat
buna seara
Deoarece in Mures nu au reusit sa-mi programeze MID-ul (si inca nu m-am decis sa trimit prin posta la XY ) ma gandeam sa rezolvam problema cu 1-2 prieteni.
Am scos eprom-ul (93c46) din 2 MID-uri si le-am citit.
Situatia e mai complicata, in memorie nu e stocat codul de programare (care se gaseste in tabele), ci toata setarile (limba, impulsul, metric...).
Deci cand se programeaza, aparatul TECHI/II nu codul trimite, mai degraba "imaginea" (bin-ul) cu setarile si suprascrie eprom-ul.
[de aceea se poate seta NUMAI cu TECH]
Nu stie cineva structura datelor salvate in EPROMul respectiv?
mersi!
2)
stiati-ca...?
MID-ul are un meniu de diagnoza?
Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos
05.03.2011 21:27:34
Deoarece in Mures nu au reusit sa-mi programeze MID-ul (si inca nu m-am decis sa trimit prin posta la XY ) ma gandeam sa rezolvam problema cu 1-2 prieteni.
Am scos eprom-ul (93c46) din 2 MID-uri si le-am citit.
Situatia e mai complicata, in memorie nu e stocat codul de programare (care se gaseste in tabele), ci toata setarile (limba, impulsul, metric...).
Deci cand se programeaza, aparatul TECHI/II nu codul trimite, mai degraba "imaginea" (bin-ul) cu setarile si suprascrie eprom-ul.
[de aceea se poate seta NUMAI cu TECH]
Nu stie cineva structura datelor salvate in EPROMul respectiv?
mersi!
2)
stiati-ca...?
MID-ul are un meniu de diagnoza?
Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos
05.03.2011 21:27:34
- micky001
- ****
- 1,318 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,318
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
pentru a-ti indica consumul ai urmatoarele:
pin 6........engine speed signal(RPM ,fir verde pe mufa ceasuri)
pin12.......odometer signal(cel mai aproape pe mufa ceasuri fir albastru cu dunga rosie)
pin26......fuel supply sensor(mufa ceasuri,fir care duce la indicator cantitate carburant ,albastru/negru)
pin27......fuel consumption signal(depinde de ecu nr pin,fir maro/negru in mufa ECU)
astea pt mid32 pini
conversia 26- 32
1 baterie+.........................................>5
2 baterie-..................................................>1
3 senzor temperatura-................................>2
4 senzor temperatura.................................>3
5 contact(ignitie,sig15)................................>4
6 semnal vit motor.....................................>6
7 iluminare ...............................................>7
8 radio on(mufa iso)...................................>8
9 scl(serial clock,mufa iso)..........................>9
10 mrq(master request line,mufa iso).........>10
11 sda(serial data line)..............................>11
12 odometer signal(ABS)..........................>12
13 oil residue signal(sensor in baia de ulei).>13
14 diagnostic(mufa diagnostic pin7)............>14
15 contact frana(la pedala,negru/galben)....>15
16 siguranta lumini frana...........................>16
17 siguranta lumini poz spate.....................>17
18 sensor frana........................................>18
19 sensor placute frana.............................>19
20 senzor nivel antigel(plutitor in vas exp.).>31
21 buton reset (maneta )...........................>23
22 buton selectare(maneta).......................>24
23 eroare la cutie automata.......................>21
24 nivel carburant....................................>26
25 semnal consum carburant.....................>27
26 nivel scazut lichid spalare parbriz...........>22
senzorii care nu-i ai,terminalul se conecteaza la plus sau la masa dupa caz.
+.pin 13,19,20,26
- ,pin 16,17,18
dupa ce sunt facute conexiunile la maneta,ramane un fir care se pune la masa.
mid-ul se poate programa pentru ORICE masina,programarea se face dupa modelul motorului,cu TECH 1 sau2
pin 6........engine speed signal(RPM ,fir verde pe mufa ceasuri)
pin12.......odometer signal(cel mai aproape pe mufa ceasuri fir albastru cu dunga rosie)
pin26......fuel supply sensor(mufa ceasuri,fir care duce la indicator cantitate carburant ,albastru/negru)
pin27......fuel consumption signal(depinde de ecu nr pin,fir maro/negru in mufa ECU)
astea pt mid32 pini
conversia 26- 32
1 baterie+.........................................>5
2 baterie-..................................................>1
3 senzor temperatura-................................>2
4 senzor temperatura.................................>3
5 contact(ignitie,sig15)................................>4
6 semnal vit motor.....................................>6
7 iluminare ...............................................>7
8 radio on(mufa iso)...................................>8
9 scl(serial clock,mufa iso)..........................>9
10 mrq(master request line,mufa iso).........>10
11 sda(serial data line)..............................>11
12 odometer signal(ABS)..........................>12
13 oil residue signal(sensor in baia de ulei).>13
14 diagnostic(mufa diagnostic pin7)............>14
15 contact frana(la pedala,negru/galben)....>15
16 siguranta lumini frana...........................>16
17 siguranta lumini poz spate.....................>17
18 sensor frana........................................>18
19 sensor placute frana.............................>19
20 senzor nivel antigel(plutitor in vas exp.).>31
21 buton reset (maneta )...........................>23
22 buton selectare(maneta).......................>24
23 eroare la cutie automata.......................>21
24 nivel carburant....................................>26
25 semnal consum carburant.....................>27
26 nivel scazut lichid spalare parbriz...........>22
senzorii care nu-i ai,terminalul se conecteaza la plus sau la masa dupa caz.
+.pin 13,19,20,26
- ,pin 16,17,18
dupa ce sunt facute conexiunile la maneta,ramane un fir care se pune la masa.
mid-ul se poate programa pentru ORICE masina,programarea se face dupa modelul motorului,cu TECH 1 sau2
- h0rm0n
- *****
- 3,973 mesaje
- din 31 Jan 2007
- Vectra 2001 Y26SE
- Timis
h0rm0n
- Mesaje scrise: 3,973
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,318 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,318
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
..mda! scuzele de rigoare,am paginat in fuga si nu am observat ca discutam despre modele diferite.referinta mea este pentru mid omega b... dupa ce am recitit discutiile am obs ca limba este aceeasi dar dialectul difera.ok! nimic din ce am scris insa nu este "eronat",doar ca este pt alt model,asta am inteles.scuze inca o data,am incercat sa ajut.
laur20
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 1997 x16XEl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2009
- Mesaj Privat
ag_gabbi
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2008
- Mesaj Privat
laur20
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 1997 x16XEl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2009
- Mesaj Privat
ag_gabbi
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2008
- Mesaj Privat
laur20
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 1997 x16XEl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2009
- Mesaj Privat
ag_gabbi
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2008
- Mesaj Privat
laur20
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 1997 x16XEl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2009
- Mesaj Privat
ag_gabbi
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2008
- Mesaj Privat
laur20
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 1997 x16XEl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2009
- Mesaj Privat
ag_gabbi
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2008
- Mesaj Privat
laur20
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 1997 x16XEl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2009
- Mesaj Privat
- apasaciu
- **
- 337 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Bucuresti
apasaciu
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
h0rm0n a scris:
Confirm spusele lui.
DJ_Speedy a scris:Pentru cei care mai au probleme cu eroarea la becul de frana, asa se leaga firele pentru a o anula:
X20/Pin 1 - La masa.
X20/Pin 4 - La +12V contact.
X20/Pin 26 - In aer, nu se leaga.
X20/Pin 1 - La masa.
X20/Pin 4 - La +12V contact.
X20/Pin 26 - In aer, nu se leaga.
Confirm spusele lui.
@hormon , @deluxx , @electronistul
Salutare baieti !
Dupa o mie de ani m-am enervat si am incercat iar joaca cu mid-ul. De data asta pe birou ca e mai ushor de vazut si masurat .
Am reusit .. totul este ok ..porneste ... trece peste orice eroare si ramane la consum instant dar cu check aprins . Ca sa dispara check
si sa intre in mod trip am unit PIN 4 cu PIN 26 si le-am lasat IN AER . Asa practic porneste , se aprinde check si dupa 2 sec intra pe Trip .
Asa merge PERFECT . De-aia ma mir de faza cu pin 4 pus la +12 V .
Acuma mai ramane sa ma duc sa trag iara si firele pe masina si sa vad cum fac cu resoftarea pt ca din pacate eu am mufa de tech1 pe masina
Stiti ca daca tii apasat pe cele doua butoane de la maneta arata softul , si impulsurile parca .
La mine arata : 10 08
A
si 8982 .
Stie cineva ce inseamna ? Zice cumva pt ce motor e softat ? Poate am noroc si scap de resoftat
BTW rezistenta aia arsa o am pe unul din circuitele alea doua care duc la mufa de diagnoza (la pin 14) , dar botosul daca nu ma insel spunea ca merge si cu pin15 doar conectat . Asa este ? Sau sa ma agit sa o schimb ? Ca din pacate nu mai vad codul culorilor pe rezistenta.
Revin maine sau poimaine cu detalii dupa ce il pun si pe masina
OMFG ce happy sunt ca merge !