Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • h0rm0n

  • Mesaje scrise: 3,973
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Din pacate nu.
Skip ads

  • laur20

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1997 x16XEl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2009

  • Mesaj Privat
inca nu am rezolvao am verifica fiecare fir totul e pus cum trebuie, inainte araa 37 consumul dar acum nici macar atat
  • laur20

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1997 x16XEl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2009

  • Mesaj Privat
azi midul meu a decis sa mearga (oarecum) arata la speed intre 4 si 7km/h nu conteaza cu ce viteza merg am mers si cu 140. in rest la fel, consumul instant il da la ora nu la km si la consumul mediu nu da nimic
  • h0rm0n

  • Mesaje scrise: 3,973
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Acelasi lucru... ori fir... ori ceasurile.
Skip ads

  • bbb16

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2010

  • Mesaj Privat
buna seara

Deoarece in Mures nu au reusit sa-mi programeze MID-ul (si inca nu m-am decis sa trimit prin posta la XY Wink ) ma gandeam sa rezolvam problema cu 1-2 prieteni.
Am scos eprom-ul (93c46) din 2 MID-uri si le-am citit.

Situatia e mai complicata, in memorie nu e stocat codul de programare (care se gaseste in tabele), ci toata setarile (limba, impulsul, metric...).
Deci cand se programeaza, aparatul TECHI/II nu codul trimite, mai degraba "imaginea" (bin-ul) cu setarile si suprascrie eprom-ul.
[de aceea se poate seta NUMAI cu TECH]

Nu stie cineva structura datelor salvate in EPROMul respectiv?
mersi!

2)
Idea stiati-ca...?

MID-ul are un meniu de diagnoza? Wink

Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos

05.03.2011 21:27:34
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
pentru a-ti indica consumul ai urmatoarele:
pin 6........engine speed signal(RPM ,fir verde pe mufa ceasuri)
pin12.......odometer signal(cel mai aproape pe mufa ceasuri fir albastru cu dunga rosie)
pin26......fuel supply sensor(mufa ceasuri,fir care duce la indicator cantitate carburant ,albastru/negru)
pin27......fuel consumption signal(depinde de ecu nr pin,fir maro/negru in mufa ECU)
astea pt mid32 pini

conversia 26- 32

1 baterie+.........................................>5
2 baterie-..................................................>1
3 senzor temperatura-................................>2
4 senzor temperatura.................................>3
5 contact(ignitie,sig15)................................>4
6 semnal vit motor.....................................>6
7 iluminare ...............................................>7
8 radio on(mufa iso)...................................>8
9 scl(serial clock,mufa iso)..........................>9
10 mrq(master request line,mufa iso).........>10
11 sda(serial data line)..............................>11
12 odometer signal(ABS)..........................>12
13 oil residue signal(sensor in baia de ulei).>13
14 diagnostic(mufa diagnostic pin7)............>14
15 contact frana(la pedala,negru/galben)....>15
16 siguranta lumini frana...........................>16
17 siguranta lumini poz spate.....................>17
18 sensor frana........................................>18
19 sensor placute frana.............................>19
20 senzor nivel antigel(plutitor in vas exp.).>31
21 buton reset (maneta )...........................>23
22 buton selectare(maneta).......................>24
23 eroare la cutie automata.......................>21
24 nivel carburant....................................>26
25 semnal consum carburant.....................>27
26 nivel scazut lichid spalare parbriz...........>22

senzorii care nu-i ai,terminalul se conecteaza la plus sau la masa dupa caz.
+.pin 13,19,20,26
- ,pin 16,17,18

dupa ce sunt facute conexiunile la maneta,ramane un fir care se pune la masa.

mid-ul se poate programa pentru ORICE masina,programarea se face dupa modelul motorului,cu TECH 1 sau2
  • h0rm0n

  • Mesaje scrise: 3,973
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cu toate ca acest topic are tot ce trebuie,
ceea ce ai enumerat tu mai sus, nu e specific F-ului.

TOTUL, dar TOTUL... e eronat.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
..mda! scuzele de rigoare,am paginat in fuga si nu am observat ca discutam despre modele diferite.referinta mea este pentru mid omega b... dupa ce am recitit discutiile am obs ca limba este aceeasi dar dialectul difera.ok! nimic din ce am scris insa nu este "eronat",doar ca este pt alt model,asta am inteles.scuze inca o data,am incercat sa ajut.
Skip ads

  • laur20

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1997 x16XEl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salut. unde ajunge firul care pleaca de la kilometraj (senzor)
  • ag_gabbi

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2008

  • Mesaj Privat
la pinul 20 de la mid e semnalul pentru viteza
  • laur20

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1997 x16XEl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2009

  • Mesaj Privat
multumesc, asta stiam dar se mai duce undeva si nu stiu unde, la ECU am controlat si nu am gasit nici un fir de culoarea albastru rosu
  • ag_gabbi

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2008

  • Mesaj Privat
am schemele electrice daca vrei sa studiezi problema mai indeaproape
Skip ads

  • laur20

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1997 x16XEl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2009

  • Mesaj Privat
am si eu o schema dar nu sunt specialist in electronica asa ca nu inteleg nimic din ea, daca ai una mai simpla
  • ag_gabbi

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2008

  • Mesaj Privat
se duce la pinul 4 al mufei x9 (x9=instrument panel & mot/mul/sim 9P)
  • laur20

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1997 x16XEl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Multumes foarte mult dar to in ceata sunt unde gasesc mufa X9
  • ag_gabbi

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2008

  • Mesaj Privat
x9 e mufa de la ecu, culoarea ramane aceeasi albastru-rosu
  • laur20

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1997 x16XEl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2009

  • Mesaj Privat
nustiu ce sa zic azi am dat jos ecu ca sa il vad mai bine si nu am gasit firul de culoare (de aia am intrebat) dar acum ca stiu unde trebuie sa vina am sa ma uit Multumesc foarte mult
  • ag_gabbi

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2008

  • Mesaj Privat
cu placere, mai posteaza daca mai ai alte nelamuriri
  • laur20

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1997 x16XEl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2009

  • Mesaj Privat
am facut tot traseul la fir de la bord pana la ecu, nu e intrerupt, dar tot nu inteleg de ce nu imi merge midu bine acum ma gandesc ca midul ar putea fi defect
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
h0rm0n a scris:
DJ_Speedy a scris:Pentru cei care mai au probleme cu eroarea la becul de frana, asa se leaga firele pentru a o anula:

X20/Pin 1 - La masa.
X20/Pin 4 - La +12V contact.
X20/Pin 26 - In aer, nu se leaga.


Confirm spusele lui.


@hormon , @deluxx , @electronistul
Salutare baieti !
Dupa o mie de ani m-am enervat si am incercat iar joaca cu mid-ul. De data asta pe birou ca e mai ushor de vazut si masurat .
Am reusit .. totul este ok ..porneste ... trece peste orice eroare si ramane la consum instant dar cu check aprins . Ca sa dispara check
si sa intre in mod trip am unit PIN 4 cu PIN 26 si le-am lasat IN AER . Asa practic porneste , se aprinde check si dupa 2 sec intra pe Trip .
Asa merge PERFECT . De-aia ma mir de faza cu pin 4 pus la +12 V .

Acuma mai ramane sa ma duc sa trag iara si firele pe masina si sa vad cum fac cu resoftarea pt ca din pacate eu am mufa de tech1 pe masina Sad
Stiti ca daca tii apasat pe cele doua butoane de la maneta arata softul , si impulsurile parca .

La mine arata : 10 08
A
si 8982 .

Stie cineva ce inseamna ? Zice cumva pt ce motor e softat ? Poate am noroc si scap de resoftat Very Happy
BTW rezistenta aia arsa o am pe unul din circuitele alea doua care duc la mufa de diagnoza (la pin 14) , dar botosul daca nu ma insel spunea ca merge si cu pin15 doar conectat . Asa este ? Sau sa ma agit sa o schimb ? Ca din pacate nu mai vad codul culorilor pe rezistenta.

Revin maine sau poimaine cu detalii dupa ce il pun si pe masina Very Happy

OMFG ce happy sunt ca merge !
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR