Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • deleted-64217

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salut!Revin cu problema mea,amestec sarac,la xep-ul meu.Astazi am fost la inca un servis,la Opelis langa cladirea rosie de la eon unde meseriasul de acolo,despre care se spune ca are experienta pe opeluri deoarece a lucrat si la reprezentanta spune ca problema mea ar fi de la supape murdare si m-a sfatuit sa scot rampa de injectoare si sa dau cu spray in capul supapelor.Am facut exact cum a spus el,am luat un sparay f. bun pt. cuaratat supape si am dat destul mult,dupa care i-am dat si o jaruiala pt. ca asa a zis el.Din pacate niciun rezultat,problema persista in continuare.Intrebarea mea pentru cei care se pricep ar fi daca e posibil cand ai cod eroare p0170,iar pe diagnoza amestecul e sarac,daca e posibil sa fie asta de la supape.Mentionez ca am probat si o bobina de inductie de la un alt xep si merge la fel ca a mea.ms. si sa auzim de bine!
Skip ads

  • obo bv

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1991 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salut!Sunt membru "Club Opel " doar de o zi si observ ca o parte dintre voi va confruntati cu aceeasi problema "amestec sarac ".Daca intr-adevar vreti sa va rezolvati problema trebuie stiut ca nu aveti ce cauta in "garaj la nea vasile " si mergeti intr-un service adevarat ,dotat cu oameni care au experienta si stiu sa lucreze cu aparatura din dotare.Acel service trebuie sa aiba pe langa un tester performant si updatat la zi si un osciloscop si daca nu exagerez un aparat de masurat noxele,gazele de esapament.inainte de a te apuca de treaba verificati ,debitmetrul de aer,surse de aer fals presiunea de benzina pe rampa injectoarelor si la urma sonda lambda.La debitmetru de aer trebuie sa aveti o tensiune de cel putin 4 volti in acceleratie maxima,presiunea de benzina pe rampa trebuie sa fie intre 2,5 - 3,5 bari,verificati cum pulverizeaza injectoarele;de recomandat ca injectoarele sa fie curatate periodic la 50.000 km ,ultrasonic si apoi chimic.Sonda lambda se poate verifica si ea,printr-o analiza de gaz la esapament sau cu osciloscopul;ea trebuie sa aiba in jur de 30 oscilatii intr-un minut;nu are schimbati-o.Curatati clapeta de acceleratie si eventual cu OPCOM-ul faceti o setare de baza daca merge.Dar eu personal cred ca problema este din injectoare,surse de aer fals si numai dupa ce sa-u verificat acestea schimbati sonda lambda.De sonda lambda 2 nu va luati deoarece treaba ei este sa o monitorizeze pe sonda lambda 1.Inainte de a face analiza de gaz verificati ca intreg esapamentul sa fie etans,fara fisuri sau gauri,pentru ca rezultatul sa fie cel real. Mult succes
  • deleted-64217

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Buna!In primul rand pentru OBO BV.Bine ai venit in club opel!si ms. pentru sfaturile tale,sa stii ca avem nevoie de oameni ca tine aici,care sa ne poata da anumite raspunsuri pe care noi nu le avem.In legatura cu problema mea,vreau sa precizez ca pana acum am schimbat sonda lambda si debitmetrul de aer,care de fapt e un senzor de temperatura a aerului la z16xep;am verificat foarte atent daca nu trage aer fals prin admisie,curatat galeria de admisie si clapeta de acceleratie,curatat injectoarele si verificat pe tester daca nu raman blocate si totul pare ok.Ramane sa mai verific pompa de benzina,prin scimb cu alta,ceea ce cred ca trebuia sa fac prima data ,inainte sa arunc cu banii aiurea pe piese,la recomandarea unor carpaci din servis.Sa auzim de bine!
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ce firma este sonda lambda noua ce ai montat ! sonda 1 sau 2 ai schimbat? cica la xep ar fi in rezervor un fel de filtru de benzina . pt ca altul nu avem .....poate ai mizerie in rezervor si ala e infundat. daca ai putea sa faci si niste poze ai fi un dragut. imi pare sincer rau ca nu sunt in iasi sa te ajut .....chiar imi place sa ma murdaresc !
Skip ads

  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat sonda 1 si tot degeaba.Oscilatiile se mentin . Voi schimba capacul de la culbutori cand voi avea bani.
In rezervor , la astra g cel putin , nu e nici un filtru. Filtru de benzina e jos , sub caroserie.
  • obo bv

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1991 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru urari,dar as fi foarte fericit sa stiu ca sfaturile mele chiar iti sunt de folos.din ceea ce cunosc si pot sa ajut cu cea mai mare placere ajut pe oricine indiferent de cate stele are sau vechime are in acest club.
  • obo bv

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1991 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Unde chiar nu stiu ma voi documenta si voi raspunde in cel mai scurt timp.
  • deleted-64217

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Sonda cea noua e delphi, e vorba de sonda 1,cea de pe catalizator, la astra g filtrul de benzina e sub masina,putin mai in fata de roata stanga spate si filtrul l-am scimbat.Am umblat si in rezervor ,am scos pompa afara si am scos si toata benzina din rezeervor deoarece era foarte multa mizerie .Pompa mea baga benzina,insa nu stiu daca nu cumva e obosita de la mizeria din rezervor si nu mai asigura presiunea necesara in rampa de injectoare,am mai observat ca are si o supapa de presiune acolo pe care scrie 3,8 bari,posibil sa fie si acolo o problema.Zilele astea o sa iau o pompa cu tot cu regulatorul ala de presiune de la un opel corsa 12,care e dezmembrat si apartine unei rude;din cate am vazut pompa e acelasi tip adica bosch si are acelasi cod pe ea si fix acelesi sisteme de montare in rezervor.In momentul in care o sa fac operatiunea o sa va aduc si voua la cunostinta rezultatul.Numai bine!
Skip ads

  • deleted-64217

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2011

  • Mesaj Privat
In momentul in care o sa schimb pompa o sa fac si niste fotografii acolo in rezervor sa vada toata lumea cum se executa aceasta operatiune
  • Merlucius

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Si mie imi face figuri pornirea, dar aleatoriu. Cam 1/2 din porniri imi cer cheie mai lunga, de 2-3 ori nu a pornit deloc, indiferent daca motorul e rece sau cald - toate astea de cand am luat masina: 31iulie 2011, de atunci rulata cam 5000 km. Pe toate testerele sunt "curat" nu am nici o eroare. As vrea sa verific senzorul de turatie, posibil murdar (am avut Solenza si l-am curatat si s-a vazut diferenta). Ma poate ajuta cineva cu o descriere/poza/tutorial pt acest senzor? Multumesc mult Smile

PS: 1- am avut inainte Corsa C 1,2Twinport si imi pornea la sfert
2- mi s-a spus ca acest tip de motor are pornirile mai lungi ("asa e ele") pt ca nu's ce senzor de rampa este numai unul in loc de 2 la numar si tre' sa faca o tura completa volanta/arborele cotit, nu stiu...

Dar, porneste un pic cam prea lung si stiu ce zic
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
senzorul de turatie este langa capacul distributie in stanga motorului . se poate observa f usor.....problema e ca nu stiu ce ai putea curata la un corp cilindric de plastic cu o mufa n capat. la mine porneste ori la secunda 2 ori rareori la 3 ! niciodata la sfert
  • Merlucius

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Aha, deci este pe alt principiu de fnctionare acel senzor fata de Renault (intre timp am vazut si piesa). deci e clar ca n-am ce sa umblu pe acolo. Dar presiunea pe tur la benzina nu iese la calculator ca fiind inadecvata, daca as avea o astfel de problema? Mi-am desfacut pompa de benzina la Golf-ul 3 acum un an de zile si am zis ca imi iau Masina (aka Astra G) ca sa nu mai fac mecanica pe masini Sad
Skip ads

  • deleted-64217

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Cred ca e cu adevarat o problema de fabricatie cu pornirea grea a acestui motor;la mine ,pe timp de vara ,daca o las nepornita cateva zile iar in momentul cand o pornesc sta la soare,porneste la sfert.De cand s-a racit afara,am numai porniri grele: ori tin cheia 3 secunde,ori dau de 2-3 ori ,dar mai scurt Din si de multe ori porneste si se opreste imediat,excat ca si cum ar ramane fara benzina in injectoare.M-am gandit ca poate se dezamorseaza circuitul de benzina si intr-o dimineata am amorsat pompa inainte sa pornesc motorul,cu ajutorul unui fir electric dus de pe plusul bateriei pe plusul pompei,moment in care pompa a inceput sa bazaie si sa bage benzina,deci presiunea s-a refacut; dar in momentul in acare am pornit am constatat aceeasi pornire grea.Concluzia este ca pornirea grea nu este de la dezamorsarea circuitului de alimentare.
  • deleted-64217

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Era sa uit: am desfacut si senzorul ala de volanta, senzorul de pozitie al arborelui cotit si vreau sa spun ca nu ai ce curata la el,era doar putin murdar de ulei;amscos mufa acestui senzor si motorul nu vrae sa pornesca fara el nici in ruptul capului;asa ca nu te mai osteni sa umbli la el pt. ca muncesti degeaba;daca nu ai cod de eroare pe el inseamna ca functioneaza corect.
  • denynba

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Va salut pe toti memmbrii clubului , sunt posesorul unui Opel Astra H Z16XEP , 105 cp , referitor la afirmatia lui danciucurenu " La Z16XEP se curata throttle body, grija la o gaura mica unde intra recirculare vapori benzina". Unde este pozitionata aceasta gaura mica de recirculare vapori benzina? Am de gand sa curat throttle body-ul si m-ar interesa sa stiu unde este pozitionata ?
Multumesc anticipat.
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat

exista o singura gaura destul de mare care este pentru gaze carter. Nea Dan poate a gresit !
  • denynba

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pt promptitudine Corbu , o sa curat si eu trottle body-ul sa vad dac o sa porneasca mai usor. O sa revin cu amanunte.
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
La mine throttle body nu are gaura din poza .
Admisia gazelor de carter se face direct in galeria de admisie cam in mijlocul acesteia.
E throttle de z16xep ?
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
da este de z 16 xep ! pune si tu o poza DDF cu throttle ul tau. vad ca sunt ceva diferente . si poate ma poti ajuta si tu cu sonda lambda...ai spus ca ai facut un anumit sistem ....ai si un PM . numai bine!
  • deleted-64217

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Buna!Revin cu vechea mea problema ,in legatura cu amestecul sarac;nu a mai fost nevoie sa probez pompa de benzina deoarece am fost intr-un service si mi-a masurat presiunea in rampa de injectoare si se pare ca e ok,pe langa asta mi-a sters si codul de eroare ,adica mi-a stins martorul portocaliu din bord si ce credeti ca s-a intamplat? La plecare am observat ca masina merge foarte prost,se accelereaza foarte greu,pe cand cu becul aprins in bord mergea mult mai bine,ezita in accelerare doar cat era motorul rece si doar in turatiile mici,iar acum cu becul stins merge prost tot timpul,indiferent de temperatura motorului.Concluzia este ca motorul ,in momentul in care se aprinde martorul intra intr-un regim de avarie,iar ecu isi ia singur anumite valori,apropiate de cele normale,deci e vorba de problema electrica.Acum astept sa se aprinda iar martorul in bord ,pentru ca masina sa mearga cat de cat ok.Mentionez ca martorul se aprinde cam dupa 2-3 zile si tot timpul acelasi cod de eroare P0170 ,citit atat la testul cu pedalele cat si la tester.Daca cineva are vreo idee despre problema mea,il rog sa ma ajute.Numai bine!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR