Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • Vinti

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
@mosskyto: nu o las moarta Smile , eu pun de cateva luni diferite tipuri de ulei si nu a aparut nici o spuma [ diferite marci dar toate pentru diesel ] cum am mai zis si mai sus poate la benzinare e altfel
Spuma e doar cand apare si APA in ecuatie

PS
ma bag la un pariu Mr. Green
Skip ads

  • d_m_petre

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Vinti a scris:@mosskyto: nu o las moarta Smile , eu pun de cateva luni diferite tipuri de ulei si nu a aparut nici o spuma [ diferite marci dar toate pentru diesel ] cum am mai zis si mai sus poate la benzinare e altfel
Spuma e doar cand apare si APA in ecuatie

PS
ma bag la un pariu Mr. Green

da vinti ai perfecta dreptate si in sfarsit am gasit si eu un om care sa confruntat cu treaba asta si stie ca mai multe tipuri de ulei amestecate nu fac spuma si ea apare doar in contact cu apa dar de multe ori oamenii sunt prost informati pt ca si eu lucrez in service(mecanic) si toti clientii imi spun la fel si incerc sa-i lamuresc cum sta treaba dar degeaba nu am decat un singur aliat un coleg care are 51 de ani si lucreaza mecanic de la varsta de 17 ani si imi da dreptate (oare poate nici el nu stie cum sta treaba cu uleiurile?.....) Very Happy
  • d_m_petre

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
florinianc a scris:
d_m_petre a scris:
vl30tax a scris:nu neaparat asta .mai apare acest fenomen si in momentul in care ai completat cu un alt tip de ulei si amestecandul el face aceste spume

aici contrazic putin,pt. cunoscatori uleiul amestecat cu ulei fie el de alt tip nu face spuma,in fosta dacie care am avut-o am bagat la un moment dat 7 tipuri de ulei si de firme diferite printre care si sintetic si semisintetic si nu a facut deloc spuma,din cate stiu eu spuma face in contact cu apa

Tu baga de care ulei vrei in masina ta, dar nu ii sfatui pe altii sa faca tot asa, ca nu se intampla nimic! In cazul in care se intampla ceva aiurea la motor din cauza amestecurilor recomandate, esti dispus sa iti asumi raspunderea?

ai inteles gresit eu am zis doar ca nu face spuma daca amesteci uleiurile nu l-am sfatuit so faca + ca nu am recomandat nici un amestec de uleiuri,urmareste mai atent discutia,pt. amestecarea uleiurilor imi asum raspunderea dar nu si pt. regimul in care merge acel motor pt. ca de foarte multe ori conteaza foarte mult si piesa aia dintre scaun si volan stii zicala aia......
  • d_m_petre

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
mosskyto a scris:e condens! dar si cand amesteci 2 uleiuri de marci diferite face spuma..........nu asculta chiar tot ce spun astea pe aici....multi nici nu au masina........poti sa intrebi si un mecanic.....nu iti ia bani!
SI A MEA FACE SI II BAG DOAR ARAL.....DAR MERG DISTANTE SCURTE SI E FOARTE NORMAL SA FACA!

eu te-as sfatuii sa nu mai bagi aral ca s-ar putea sa ai o surpriza cand o sa-ti desfaci vreodata motorul si chiar stiu de ce iti spun asta dar s-ar putea sa nu ma crezi chiar daca sunt mecanic si am avut zeci de motoare de cielo desfacute care au circulat numai cu aral
Skip ads

  • mosskyto

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
A MEA E BENZINAR Shocked
  • mosskyto

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
APROPO..........CE ARE ARALUL?
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
NU are.
nu ca ce are
e de o calitate indoielnica
  • mosskyto

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
zimi ce ulei bun imi recomanzi?
Skip ads

  • d_m_petre

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
toate motoarele care le-am desfacut si au mers cu aral aveau in ele depusa o mazga urata ca si pamantul aproape de aia zic ca nu prea e ok iar ca ulei bun si ieftin recomand DIVINOL MULTILIGHT 10W40,este ulei nemtesc recomandat de vw,bmw si anul acesta singura marca de ulei care a castigat premiul de la BOSCH
  • d_m_petre

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
noi folosim la marcile KIA unde avem si clienti mai pretentiosi care aveau dubii in legatura cu aceasta marca de ulei dar s-au interesat si toti au zis ca este foarte bun
  • merutzu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Am si eu probleme cu apa in ulei. Am gasit spuma albicioasa pe bushon si putin pe joja, dar doar atat...In vasul de expansiune nici urma de ulei, apa nu imi fierbe (doar se incalzeste mai tare in conditii extreme - urcat munte cu viteza 1), dar vad ca imi picura putin ulei sub masina si nu mi-am dat seama de unde vine... Am vorbit cu 2 mecanici, urmeaza sa vorbesc si cu al treilea si mi-au spus ca e normal sa se intample asta pe timp de iarna din cauza condensului...

Voi ce spuneti? As fi recunoscator pentru niste faturi.
Masina e vectra B, 1996, X16SZR
  • marele_pitik

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2010

  • Mesaj Privat
merutzu a scris:Am si eu probleme cu apa in ulei. Am gasit spuma albicioasa pe bushon si putin pe joja, dar doar atat...In vasul de expansiune nici urma de ulei, apa nu imi fierbe (doar se incalzeste mai tare in conditii extreme - urcat munte cu viteza 1), dar vad ca imi picura putin ulei sub masina si nu mi-am dat seama de unde vine... Am vorbit cu 2 mecanici, urmeaza sa vorbesc si cu al treilea si mi-au spus ca e normal sa se intample asta pe timp de iarna din cauza condensului...

Voi ce spuneti? As fi recunoscator pentru niste faturi.
Masina e vectra B, 1996, X16SZR



scade nivelul in vasul de expansiune?
uleiul cati km are?
faci drumuri scurte?
ce inseamna cand spui ca se incalzeste in conditii extreme? cat urca apa la bord?
Skip ads

  • merutzu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2010

  • Mesaj Privat
1. Scade nivelul, dar in decursul a cateva luni (in 5-6 luni mi-a scazut cam 1 cm)
2. in jur de 3000 Km
3. mai mult drumuri scurte fac
4. apa urca pana la 100G cred (ultima linie alba), dar nu mi-a fiert niciodata dupa care porneste termocupla si coboara

motorul acesta e tipul clasic de la opel si din cate am inteles nu e nimic bizar sa urce temperatura asa sus, dar sincer nu stiu ce sa cred.

Mentionez ca am lasat motorul sa mearga cu capacul de la vasul de expansiune scos si nu au aparut bulbuci, iar furtunele nu sunt umflate.
  • marele_pitik

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2010

  • Mesaj Privat
merutzu a scris:1. Scade nivelul, dar in decursul a cateva luni (in 5-6 luni mi-a scazut cam 1 cm)
2. in jur de 3000 Km
3. mai mult drumuri scurte fac
4. apa urca pana la 100G cred (ultima linie alba), dar nu mi-a fiert niciodata dupa care porneste termocupla si coboara

motorul acesta e tipul clasic de la opel si din cate am inteles nu e nimic bizar sa urce temperatura asa sus, dar sincer nu stiu ce sa cred.

Mentionez ca am lasat motorul sa mearga cu capacul de la vasul de expansiune scos si nu au aparut bulbuci, iar furtunele nu sunt umflate.



atata timp cat nu iti scade nivelul antigelului si al uleiului. atata timp cat nu iti refuleaza in vasul de expansiune eu zic sa stai linistit!
cat despre spuma la capac, este normal sa faca daca faci drumuri scurte, majoritatea fac.
  • merutzu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Salut!

DIn pacate am fost nevoit sa schimb garnitura de chiulasa, si o data cu asta am schimbat supape, semeringuri, distributie, termostat, mai exact cam tot ce tine de asta. Cu totul am ajuns la 1500 RON (manopera si rectificare incluse).
Acum intrebarea mea este, la motor X16SZR, e normal sa imi urce apa in aglomeratie? Urca pana la 102 grade, porneste termocupla, raceste pana la 92 (aproximativ) dupa care iarasi urca, si tot asa. Daca merg cu ea la drum intins, nu am nici o problema. Se poate sa fie radiatorul infundat? Sincer ma indoiesc din moment ce termocupla raceste...
  • gabieny

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Stai linistit,totul e cat se poate de normal
  • merutzu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2010

  • Mesaj Privat
ms frumos de raspuns Smile
totusi, e posibil sa fie dusa sonda aceea care da drumul la termocupla? nu e cam mare temperatura la care porneste? (102 grade)
  • d_m_petre

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
merutzu a scris:ms frumos de raspuns Smile
totusi, e posibil sa fie dusa sonda aceea care da drumul la termocupla? nu e cam mare temperatura la care porneste? (102 grade)


stai linistit ca nu are nici o problema sonda pt. ca la 102 grade da drumul la treapta a doua la ventilator asa se intampla in aglomeratie asa ca nu trebuie sa-ti faci griji
  • gabieny

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Daca te deranjeaza asa de mult ca urca temp desi e normal poti sa schimbi sonda cu una care cupleaza mai repede!Mie imi pornea ventilatorul pe la 105 grade si toti mecanicii mi-au spus ca e ok.Nu eram linistit totusi cu temp asta asa ca am fost la mecanic i-am spus ce ma doare,am cumparat alta cu vreo 30-40 de lei si acum porneste ventilatorul la sub 100 de grade si se opreste pe la 90.Asa am rezolvat probl si acum nu-mi mai bat capul cu asta.Tu faci cum crezi de cuviinta,poti sa o lasi asa sau sa faci ca mine,zic eu ca e bine oricum pt motor
  • merutzu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2010

  • Mesaj Privat
dar daca as pune una care porneste sub 100 si o coboara pana la 90 de grade, nu ar porni ventilatorul foarte des? deoarece motorul tot la temperatura aia tinde sa urce
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR