Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • STeam

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Salutare,
Detin un minibus vivaro, aceeasi treaba cu renault traffic, care are un sistsm auxiliary de incalzire. Acesta nu porneste deloc, vine curent la el, dar nicio treaba
Motorul era rece, afara -3 grade. Nu schiteaza nici un gest. Daca opcom nu se conecteaza la el este ECU dus ? Sau opcom nu stie asa ceva.
Tech2 mi-ar putea scoate dtc-urile?


MODEL: Opel vivaro
MOTOR: 1.9 F9q

CODURI EROARE: Opcom nu se conecteaza

LOCATIE: Iasi
Skip ads

  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut

op com nu se conecteaza deloc la masina sau nu se conecteaza la modulul sistemului auxiliar?

Daca nu se conecteaza deloc vezi ca e o siguranta care alimenteaza mufa de conectare, vezi mai jos


  • STeam

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Nu se conecteaza la ecu aux heater.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
adica la acesta?

daca e vorba de acest modul, din cite vad poti sa ocolesti comanda si sa incerci sa pornesti pe direct, daca scoti releul de sus si faci legatura intre 30 si 87 si daca ocolesti si senzorul de temperatura (scoti mufa de la senzor si faci legatura intre pini).

Atunci plusul din siguranta de sus (fc20) ajunge direct la modul, si normal, daca e modulul bun si are si celalt plus si minusul de jos din dreapta, ar trebui sa porneasca.


Ultima modificare facuta de gabimilo1 la Dum 07 Feb, 2021 4:00 pm
Skip ads

  • STeam

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Cred ca e vorba de coolant heater, ca porneste dupa pornirea motorului, nu am pompa incastratra in sistem, se foloseste de pompa de apa a masinii pentru a recircula antigelul
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
la coolant heater nu are cum sa se conecteze ecu deoarece acela e facut doar din trei relee, eu asa zic. Eventual opcom sa le comande pe rind ca sa le probeze daca sint bune sau nu.



releele sint toate trei comandate de ecu

uite o imagine marita
  • STeam

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Sunt toate inactive pe opcom. Trebuie cu motorul oprit facuta testarea, nu?
E programat din fabrica acest d5wz sa porneasca sub 5 grade, dar am inteles ca folosind tech2 se poate modifica acest prag. Deci cumva se conecteaza la un ecu, dar nu inteleg la care.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Nu stiu sa-ti raspund la intrebarile astea. Poate ajuta alt coleg.
  • STeam

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2021

  • Mesaj Privat
gabimilo1 a scris:adica la acesta?

daca e vorba de acest modul, din cite vad poti sa ocolesti comanda si sa incerci sa pornesti pe direct, daca scoti releul de sus si faci legatura intre 30 si 87 si daca ocolesti si senzorul de temperatura (scoti mufa de la senzor si faci legatura intre pini).

Atunci plusul din siguranta de sus (fc20) ajunge direct la modul, si normal, daca e modulul bun si are si celalt plus si minusul de jos din dreapta, ar trebui sa porneasca.

Nu vad "intre 30 si 87"
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
uite asa



adica - scoti releul afara din gaurile lui. Daca te uiti pe fundul releului o sa vezi ca sint niste numere in freptul picioruselor, la doua din ele trebuie sa fie 30 si 87. Vezi unde intra piciorusele alea daca ai baga releul la loc, dar nu il bagi la loc ci faci o bucata de sirma si o bagi intre gaurile unde ar intra releul.

uite mai jos cred ca e explicit. La releul tau va lipsi piciorusul din mijloc (87a), tu ai doar cu 4 picioruse, asta de jos e cu 5 dar e bun pentru explicatii.



daca incerci sa pornesti pe direct trebuie sa pacalesti si senzorul de temperatura, ca si acela e pe traseu.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR