- Okta43
- ***
- 817 mesaje
- din 15 Aug 2010
- Astra 2010 A14XER
- Dambovita
Okta43
- Mesaje scrise: 817
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2010
- Mesaj Privat
- deleted-50234
- ***
- 786 mesaje
- din 21 Jun 2010
deleted-50234
- Mesaje scrise: 786
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
- lucio85
- OP
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
george84 a scris:buna gabriela, azi mi am pus becuri pe faza lunga extrem power si nu sunt multumit deloc ,sunt ca celelalte la culoare numai ca sunt mai puternice ,tu pe ce ai pus extrem power ca nu mi dau seama din poze,si daca e vreo diferenta de culoare intre xenon ultimate efect si extrem power
daca nu esti multumit de philips incearca astea
http://www.norauto.es/2-lam...h7-xtreme?cat=275
- george84
- **
- 298 mesaje
- din 31 Dec 2010
- Astra 2011 1,4 NET
- Brasov
george84
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2011 1,4 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2010
- Mesaj Privat
va multumesc de raspunsuri,rectific ,eu am pus extrem vision ,se pare ca e vorba de putin mai multa lumina dar tot galbena,eu vroiam alba,o sa incerc si blue vision ultimate efect,dar nu am primit raspuns pentru t 10 la numere,ptr ca la mine da eroare.am t 10 canbus 5 smd ,or fii facaturi ?voi ce a ti pus?
- lucio85
- OP
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
@george84 , alea care sunt can-bus sigur nu dau eroare, pune niste poze cu ele ,
gabriela si-a pus philips blue vison, ai si poze cu 2 pagini in urma parca, si parca tot tu intrebai de niste becuri H11 de 55W, azi am gasit unele
http://cgi.ebay.it/ws/eBayI...:IT#ht_2721wt_888
PS si niste becuri H7 cu 4500K
http://cgi.ebay.it/LAMPADE-...12#ht_6351wt_1068
LE
ceva frumos
gabriela si-a pus philips blue vison, ai si poze cu 2 pagini in urma parca, si parca tot tu intrebai de niste becuri H11 de 55W, azi am gasit unele
http://cgi.ebay.it/ws/eBayI...:IT#ht_2721wt_888
PS si niste becuri H7 cu 4500K
http://cgi.ebay.it/LAMPADE-...12#ht_6351wt_1068
LE
ceva frumos
- george84
- **
- 298 mesaje
- din 31 Dec 2010
- Astra 2011 1,4 NET
- Brasov
george84
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2011 1,4 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2010
- Mesaj Privat
revin,am luat blue vision ultra ultimate effect acum le am pus ,ca mi luasem vestitele extrem vision pe lunga si au tenta galbena ca cele stoc dar mai puternice.foarte naspa sistemul de la becuri mi am rupt degetele.iar pe proiectoare nu sunt h10? si cum fac sa pun poze ca ma chinui de cateva luni dar m am lasat pagubas.iar ledurile sunt canbus sigur ca mi am cumparat 10 buc si am schimbat si plafonierele in fine au metal la +si- si scrie 221
- lucio85
- OP
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- george84
- **
- 298 mesaje
- din 31 Dec 2010
- Astra 2011 1,4 NET
- Brasov
george84
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2011 1,4 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2010
- Mesaj Privat
- lucio85
- OP
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- george84
- **
- 298 mesaje
- din 31 Dec 2010
- Astra 2011 1,4 NET
- Brasov
george84
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2011 1,4 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2010
- Mesaj Privat
- lucio85
- OP
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
@george84
sesizeaza si tu problema aici,
https://www.clubopel.com/vie...p=1193468#1193468
nu are legatura ca ai dezactivat codul HTML cu pozele
sesizeaza si tu problema aici,
https://www.clubopel.com/vie...p=1193468#1193468
nu are legatura ca ai dezactivat codul HTML cu pozele
- george84
- **
- 298 mesaje
- din 31 Dec 2010
- Astra 2011 1,4 NET
- Brasov
george84
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2011 1,4 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2010
- Mesaj Privat
- lucio85
- OP
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
TEST comparativ pentru becuri H7 de la autoturisme.
Testate 14 modele de becuri atat de la firme cu traditie in domeniu cat si chinezarii
Siguranþã auto din ultimii ani a suferit o revoluþie profundã, inclusiv adoptarea de sisteme de siguranþã activã ce în ce mai dezvoltate, capabile de a face cu o pasiune sau bruºte de frânare la limita de aderenþã.
ACCESORII PREÞIOASE - toate acestea se poate întâmpla ca eforturile depuse de un producãtor de utilizat în a face o maºinã în condiþii de siguranþã este ºters din utilizarea de proastã calitate sau nu corespunde cu specificaþiile impuse de standardele de omologare, în special, ne referim la lãmpile cu halogen de faruri. Având în rezultate eficiente lãmpi într-o " iluminare optimã a drumului în condiþii de vizibilitate redusã din cauza drumurilor slab luminat sau vreme rea. Nu este o coincidenþã faptul cã de cele mai multe accidente ar putea fi evitate întâmpla pe timp de noapte.
" Universitatea din Salerno , a testat peste 14 de modele de tipul de halogen H7 12V 55W , examinarea atât cele mai populare de pe piaþã cã modelele economice ºi cateva chinezarii.
. Testul a fost conceput pentru a evidenþia diferenþele (dacã existã) între branduri celebre de performanþã lãmpi acreditate ºi caracteristici superioare, astfel cum se menþioneazã de cãtre producãtorii înºiºi, ºi lãmpi de origine din Asia de Sud-Est, care in ultimul timp a umplut rafturile de supermarketuri ºi magazine de bricolaj, precum ºi care sunt, uneori, de preferat la prima din cauza costului lor scãzut. Dar va fi foarte convenabil si sigur aceste lãmpi "lowcost"? Descoperã-l cu noi.
CONCURENTII
• Bosch – daytime lumina ideal ca lumini de zi, pânã la 10% mai mult (*): ÃŽn conformitate cu Bosch
• Bosch Plus 50 Plus Life - Potrivit Bosch: lumina Pânã la 50% mai mult, de viaþã mai lungã (*)
• Bosch Plus 90 - Potrivit Bosch: lumina pana la 90% mai mult pe drum, lumina alb strãlucitor, conul de lumina mai mult (*)
• Osram Life Ultra - ÃŽn conformitate cu Osram: garantat 3 ani, durata medie triple (*)
• Osram Silverstar - ÃŽn conformitate cu Osram: pana la 50% mai mult lumina, fasciculul de luminã pânã la 20 m mai lung (*)
• OSRAM NIGHT BREAKER - ÃŽn conformitate cu Osram: lumina pana la 90% mai mult, fasciculul de luminã de pânã la 35 m mai lung de pânã la lumina alba 10% (*)
• Philips Premium - Potrivit Philips: lumina pânã la 30% mai mult pe drum, excelent raport preþ / calitate (*)
• Philips VisionPlus - Potrivit Philips: lumina pânã la 50% mai mult pe drum, fasciculul de luminã de pânã la 20 de metri mai lungi, mai lungi (*)
• Philips X-tremeVision - Conform Philips: lumina pânã la 100% mai mult pe drum, de lungã duratã (*)
• Philips BlueVision ultra - Conform Philips lãmpile blued de lungã duratã, lumina alba pana la 4000 ° K
• Philips NightGuide - Conform Philips halogen pe termen lung, de trei culori calibrate pentru trei lumini diferite pe dreapta la stânga, ºi centrul de drum, pânã la 50% mai mult lumina pe drum, fasciculul de luminã pânã la 20 m mai lung (*)
• Xenon Superwhite - Conform producãtorului low cost: vizibilitate sporitã a luminii de pânã la 40-50% mai mult alb (*)
• Xenon Super Plasma Bec (nu au fost aprobate) - Potrivit producãtorului low cost: alb intens efect Xenon
• H7 halogen Dichroic - Becuri low cost fãrã specificaþii speciale
• Tokyo H7 - Becuri low cost cu o schimbare fãrã specificaþii speciale
(*) În comparaþie cu o lampã cu halogen standard. Cu toate acestea nu este clar ce se referã la standardul de productie. Ambalajul nu spune nimic despre asta.
TEST - test nu se limiteazã la compararea analiticã a datelor mãsuratã în diverse teste tehnice, dar a luat în considerare de dovezi empirice , pe baza evaluãrii de patru voluntari, care au vorbit pe percepþia realã a luminii emise de lãmpi în stradã întuneric, fãrã iluminat stradal. Acest ultim test, nu ºtim foarte ºtiinþifice, a fost ales pentru cã, în opinia noastrã, este foarte important sã înþelegem ceea ce percepe conducãtorului auto (existã diferenþe între lãmpile?). Chiar ºi cu acest lucru în minte toate fascicule de luminã produsã de lãmpile au fost fotografiate cu un aparat de fotografiat digital mod profesional, manualele ºi cu aceleaºi setãri. Imaginile au fost luate în ambele color ºi alb-negru, în scopul de a sublinia fasciculul de luminã. Fotografiile pot fi gãsite în galeria de mai sus.
MÃSURÃ LUX - Dovada de lumini de iluminare a avut loc la Centrul pentru vehiculele Campano Versiunea de San Marzano sul Sarno (SA) în cazul în care, cu ajutorul personalului tehnic, am mãsurat intensitatea luminilor de un Peugeot 206 (înregistratã câteva luni ºi apoi cu lumini aproape nou), supunerea tuturor la lãmpile de testare. Dupã verificarea orientarea corectã a proiectoarelor a fost mãsuratã cu un Tecnocolor provafari 2800/MCTC (în ordine cu calibrãrii periodice), valoarea exprimatã de fiecare model în lampã lux. Rezultatele testului sunt reprezentate grafic în galeria ataºat (sus), au arãtat o stare de echilibru între marile nume , un rezultat branduri aproape evident ºi de necontestat de referinþã în sectorul automobilelor se caracterizeazã prin diferenþe de performanþã uºoare între lãmpile din aceeaºi bandã. Ceea ce ne-a surprins cu privire la performanþa în loc de lãmpile lowcost , în cazul specific al Tokyo a cunoscut o intensitate luminoasã de lumini lampi comparabile cu mai scump, având în vedere fracþiune din costul lor (4 € uro pereche). A fost un rezultat dezamãgitor, dupã cum ar putea fi de aºteptat, pentru care nu lãmpi aprobat chinezã (3 € uro pereche), care în timpul încercãrii este ineficient în ceea ce priveºte iluminarea ºi de duratã, precum ºi ca potenþial dãunãtoare pentru farurile. De fapt, dupã câteva minute vã sunt out of ordine imediat ! Atunci când eliminarea una dintre cele douã becuri de lãmpi apãrut vizibil deformate din cauza temperaturii generate, care a declanºat un principiu de fuziune.
BEAM CULOARE - temperaturã de culoare de test a fost realizat in colaborare cu " inginerul Giovanni Landi , la Laboratorul de Optoelectronica de la Universitatea din Salerno asistat de profesorul Heinrich Christoph Neitzert . Temperatura de culoare a fost masurata de la legea lui Wien , care se leagã de temperaturã a radiaþiei emise de un corp negru la lungimea de undã de vârf, ºi, prin urmare, a mãsurat lungimea de undã de vârf (λ) de radiaþii emise de lãmpi, cu reglaj electric la 13,2 V (sursã de alimentare stabilizatã), cu un spectrometru Ocean Optics HR 2000 , la o distanþã de 70 cm de sursa de luminã, ºi apoi înapoi la temperatura de culoare a luminii radiate. Din datele mãsurate (întotdeauna în galerie), a arãtat cã toate probele analizate emit radiatii la maxim lungime de undã între 720 ºi 733 nm, ceea ce duce la o temperaturã de culoare de aproximativ 4000 ° K pentru ochiul uman ca un perceptibil nuante de galben palid ºi alb. ÃŽn plus faþã de mãsurarea temperaturii de culoare a fost posibilã pentru a verifica eficacitatea de becuri UV pentru toate modelele testate a fost bun.
TEST EMPIRIC - dovezi empirice de vizibilitate a unui pieton a fost efectuat pe un ideal teren pentru evaluarea capacitãþii reale a lãmpilor la luminã: un sistem complet lipsit de iluminat stradal. Testul a fost scopul de a evidenþia percepþia real al unui Pion , situat la 20 de metri de maºinã, în picioare pe partea dreaptã a drumului ºi a elementelor de mare rãsunet reflectorizante de pe sacou (care este rarã în sine). Patru voluntari, aºezat la cârmã, ºi-au exprimat opinia lor, de cãtre observând raspunsurile lor la un regim special. Pentru a încerca sã "vedea" chiar ºi pentru cititorii ceea ce au vãzut voluntarii noºtri, ne-am decis pentru a face fotografii (în galeria de mai sus). Capacitatea de a percepe pietonal este definitã , în general, bunã pentru toate modelele de becuri , incapacitatea de a evalua diferenþele profunde între lãmpile de diferite ar putea fi deoarece creºterile procentuale în performanþã raportate de cãtre producãtorii de autoturisme ar fi detectabil la distanþe mult mai mari (astfel cum se specificã în paginile web aceleaºi societãþi "), comparativ cu 20 de metri de referinþã al testului nostru. Cu toate acestea, chiar mutarea pionului la 40 de metri nu au existat diferenþe majore (Pion devine aproape invizibil). Evaluãrile vom lãsa sã vã, toate fotografiile din galerie.galerie imagini
CONCLUZII - Pe baza testelor efectuate putem trage urmãtoarele concluzii: utilizarea (unele dintre) cele mai puþin cunoscute, dar la fel de eficient, atâta timp cât aprobat pentru utilizarea drumurilor, poate ilumina în mod adecvat rutier ºi conduceþi în siguranþã. Imaginile (în galeria de mai sus), aluzie la unele diferenþe între diversele produse, dar nu întotdeauna cumpãra becuri scumpe poate fi util, cel puþin pe termen scurt. De fapt, rezultatele testelor noastre sunt legate de un timp relativ scurtã de utilizare, decât de viaþã utilã a lãmpilor va fi interesant pentru a evalua funcþionarea acestuia într-un test de anduranta, dar pentru aceasta ne referim la o reuniune viitoare.
grafic de intensitate
grafic de temperatura culori
SFATURI - Alegerea de lãmpi de faruri nu ar trebui sã urmeze tendinþele din momentul în care de multe ori, chiar ºi fãrã cunoºtinþe de ºoferul, care implicã încãlcãri ale normelor de drum(cum ar fi adoptarea de piaþa pieselor de schimb kituri de lumini xenon sau lumini colorate integrate în ). Din moment ce este acum uºor pentru a obþine confundat în mai multe versiuni diferite de bulbi expuse pe rafturile de departamentele de accesorii auto, permiþându-vã sã fie fermecat de promisiunile utopicã imprimatã pe ambalaj, permiteþi-ne vedea unele caracteristici sã nu fie subestimatã.
OMOLOGARE - Presupunând cã lampa aþi cumpãrare este de acelaºi tip ca cea de a înlocui (H1, H4, H7, ºi aºa mai departe), este important sã se verifice prezenþa indicarea pe ambalaj ECE R37 , standard european care defineºte de construcþie ºi funcþionare a lãmpilor pentru ei de a defini ºi apoi aprobat pentru utilizarea pe drumurile publice. În plus, trebuie sã existe, pe bec ºi pe cutie, E simbol urmat de numãrul care indicã þara de Comunitatea Europeanã a cerut ca de omologare (de exemplu, pentru Germania E1, E2 pentru Franþa, E3 pentru Italia, etc ). Orice numãr este bine, nu trebuie sã fie aprobate de produse direct în Italia, având în vedere faptul cã legislaþia este europeanã.
Pb - De la 1 iulie 2006, Parlamentul European a limitat utilizarea metalelor grele, inclusiv plumb, mercur, cadmiu, etc. considerate ca fiind extrem de periculoase pentru mediu în producþia de echipamente electrice ºi electronice. Prezenþa unor indicii clare de tip Pb gratuit ce , NO Pb sau similare certifica conformitatea cu Directiva UE, de asemenea, cunoscut prin acronimul RoHS .
Filtru UV - becurile din sticla de cuarþ, care sunt realizate are avantajul de a rezista subliniazã termicã ridicatã în timpul funcþionãrii a lãmpilor, dar este permeabila la razele ultraviolete emise, care este motivul pentru care becul trebuie sã fie echipate cu un filtru care nu permite trecerea de radiaþii sunt dãunãtoare pentru persoana si rea pentru farurile masinii.
NOTA - Uneori, prezenþa acestor simboluri nu protejeazã consumatorul de la o achiziþie greºit, absenþa totalã a simbolurilor de aprobare, cu toate acestea, conducãtorul auto expune pericolele pe care le-am documentat cu ajutorul non-aprobate de lãmpi. Cel mai bun caz, existã riscul de a fi amendat pentru un cec de poliþie sau sã nu depãºeascã de control al revizuirii periodice, dar existã (ca în cazul nostru) riscuri daune grave la farurile masinii. Astfel, utilizarea de becuri neaprobate nu este absolut recomandat.
Mai mult "ALB = mai puþin timp - lãmpile miraculos capabil sã emit fascicule de luminã intensã ºi uºor, tinzând sã alb albastru , au o duratã de viaþã mai scurtã decât lãmpile cu halogen "luminã galbenã", din cauza temperaturii mai ridicate la care filament vor fi supuse pentru a atinge temperaturi mai mari de culoare (cele douã cifre care sunt direct proporþionale), provocând o " uzurã mai rapidã ºi prematurã eºec. Dar asta nu e tot, într-adevãr. Becuri de acest tip nu sunt aprobate de multe ori, poate fi enervant pentru autovehicule înainte de sau care provin din direcþia opusã, forþând ºoferul sã priveascã departe orbit de drum, cu consecinþe imaginabil. Prin urmare, sã folosiþi întotdeauna lãmpi adecvate pentru utilizarea pe drum ºi verificate pentru orientarea corectã a farurilor.
SCHIMBAREA DIFICIL - înlocuire a lãmpii în sine nu este o sarcinã complicatã pentru a realiza, ar fi suficient pentru unii paºi simpli pentru a reaprinde farurile noastre, dar numai dacã accesul la partea din spate a spoturi ar fi imediate ºi nu obstrucþionate de containere pentru racleta ºi diferite organe. Producãtorii de autoturisme subestimeazã în continuare acest aspect prea, forþând aproape întotdeauna ºoferul ghinionist de a ieºi de utilizare cu lãmpi pânã la cel mai apropiat sau, mai rãu încã, a recurge la utilizarea de faruri ºi proiectoare de ceaþã, în scopul de a continua sã conducã pe drumuri nu sunt aprinse. Pentru cã acest comportament este periculos ºi pedepseºte, dupã caz, în conformitate cu articolele 152 ºi 153 din Codul rutier, un pic de "formare în garaj la înlocuirea lãmpilor (menþinerea unui kit de rezervã în torpedo ºi o torþã la luminã în sus) în cazuri simple te poate salva din situatii de genul asta.
PS
sper sa fie uitil in alegerea becurilor H7 si in acelasi timp
imi cer scuze daca mai exista greseli, m-am ajutat de google translate
Testate 14 modele de becuri atat de la firme cu traditie in domeniu cat si chinezarii
Siguranþã auto din ultimii ani a suferit o revoluþie profundã, inclusiv adoptarea de sisteme de siguranþã activã ce în ce mai dezvoltate, capabile de a face cu o pasiune sau bruºte de frânare la limita de aderenþã.
ACCESORII PREÞIOASE - toate acestea se poate întâmpla ca eforturile depuse de un producãtor de utilizat în a face o maºinã în condiþii de siguranþã este ºters din utilizarea de proastã calitate sau nu corespunde cu specificaþiile impuse de standardele de omologare, în special, ne referim la lãmpile cu halogen de faruri. Având în rezultate eficiente lãmpi într-o " iluminare optimã a drumului în condiþii de vizibilitate redusã din cauza drumurilor slab luminat sau vreme rea. Nu este o coincidenþã faptul cã de cele mai multe accidente ar putea fi evitate întâmpla pe timp de noapte.
" Universitatea din Salerno , a testat peste 14 de modele de tipul de halogen H7 12V 55W , examinarea atât cele mai populare de pe piaþã cã modelele economice ºi cateva chinezarii.
. Testul a fost conceput pentru a evidenþia diferenþele (dacã existã) între branduri celebre de performanþã lãmpi acreditate ºi caracteristici superioare, astfel cum se menþioneazã de cãtre producãtorii înºiºi, ºi lãmpi de origine din Asia de Sud-Est, care in ultimul timp a umplut rafturile de supermarketuri ºi magazine de bricolaj, precum ºi care sunt, uneori, de preferat la prima din cauza costului lor scãzut. Dar va fi foarte convenabil si sigur aceste lãmpi "lowcost"? Descoperã-l cu noi.
CONCURENTII
• Bosch – daytime lumina ideal ca lumini de zi, pânã la 10% mai mult (*): ÃŽn conformitate cu Bosch
• Bosch Plus 50 Plus Life - Potrivit Bosch: lumina Pânã la 50% mai mult, de viaþã mai lungã (*)
• Bosch Plus 90 - Potrivit Bosch: lumina pana la 90% mai mult pe drum, lumina alb strãlucitor, conul de lumina mai mult (*)
• Osram Life Ultra - ÃŽn conformitate cu Osram: garantat 3 ani, durata medie triple (*)
• Osram Silverstar - ÃŽn conformitate cu Osram: pana la 50% mai mult lumina, fasciculul de luminã pânã la 20 m mai lung (*)
• OSRAM NIGHT BREAKER - ÃŽn conformitate cu Osram: lumina pana la 90% mai mult, fasciculul de luminã de pânã la 35 m mai lung de pânã la lumina alba 10% (*)
• Philips Premium - Potrivit Philips: lumina pânã la 30% mai mult pe drum, excelent raport preþ / calitate (*)
• Philips VisionPlus - Potrivit Philips: lumina pânã la 50% mai mult pe drum, fasciculul de luminã de pânã la 20 de metri mai lungi, mai lungi (*)
• Philips X-tremeVision - Conform Philips: lumina pânã la 100% mai mult pe drum, de lungã duratã (*)
• Philips BlueVision ultra - Conform Philips lãmpile blued de lungã duratã, lumina alba pana la 4000 ° K
• Philips NightGuide - Conform Philips halogen pe termen lung, de trei culori calibrate pentru trei lumini diferite pe dreapta la stânga, ºi centrul de drum, pânã la 50% mai mult lumina pe drum, fasciculul de luminã pânã la 20 m mai lung (*)
• Xenon Superwhite - Conform producãtorului low cost: vizibilitate sporitã a luminii de pânã la 40-50% mai mult alb (*)
• Xenon Super Plasma Bec (nu au fost aprobate) - Potrivit producãtorului low cost: alb intens efect Xenon
• H7 halogen Dichroic - Becuri low cost fãrã specificaþii speciale
• Tokyo H7 - Becuri low cost cu o schimbare fãrã specificaþii speciale
(*) În comparaþie cu o lampã cu halogen standard. Cu toate acestea nu este clar ce se referã la standardul de productie. Ambalajul nu spune nimic despre asta.
TEST - test nu se limiteazã la compararea analiticã a datelor mãsuratã în diverse teste tehnice, dar a luat în considerare de dovezi empirice , pe baza evaluãrii de patru voluntari, care au vorbit pe percepþia realã a luminii emise de lãmpi în stradã întuneric, fãrã iluminat stradal. Acest ultim test, nu ºtim foarte ºtiinþifice, a fost ales pentru cã, în opinia noastrã, este foarte important sã înþelegem ceea ce percepe conducãtorului auto (existã diferenþe între lãmpile?). Chiar ºi cu acest lucru în minte toate fascicule de luminã produsã de lãmpile au fost fotografiate cu un aparat de fotografiat digital mod profesional, manualele ºi cu aceleaºi setãri. Imaginile au fost luate în ambele color ºi alb-negru, în scopul de a sublinia fasciculul de luminã. Fotografiile pot fi gãsite în galeria de mai sus.
MÃSURÃ LUX - Dovada de lumini de iluminare a avut loc la Centrul pentru vehiculele Campano Versiunea de San Marzano sul Sarno (SA) în cazul în care, cu ajutorul personalului tehnic, am mãsurat intensitatea luminilor de un Peugeot 206 (înregistratã câteva luni ºi apoi cu lumini aproape nou), supunerea tuturor la lãmpile de testare. Dupã verificarea orientarea corectã a proiectoarelor a fost mãsuratã cu un Tecnocolor provafari 2800/MCTC (în ordine cu calibrãrii periodice), valoarea exprimatã de fiecare model în lampã lux. Rezultatele testului sunt reprezentate grafic în galeria ataºat (sus), au arãtat o stare de echilibru între marile nume , un rezultat branduri aproape evident ºi de necontestat de referinþã în sectorul automobilelor se caracterizeazã prin diferenþe de performanþã uºoare între lãmpile din aceeaºi bandã. Ceea ce ne-a surprins cu privire la performanþa în loc de lãmpile lowcost , în cazul specific al Tokyo a cunoscut o intensitate luminoasã de lumini lampi comparabile cu mai scump, având în vedere fracþiune din costul lor (4 € uro pereche). A fost un rezultat dezamãgitor, dupã cum ar putea fi de aºteptat, pentru care nu lãmpi aprobat chinezã (3 € uro pereche), care în timpul încercãrii este ineficient în ceea ce priveºte iluminarea ºi de duratã, precum ºi ca potenþial dãunãtoare pentru farurile. De fapt, dupã câteva minute vã sunt out of ordine imediat ! Atunci când eliminarea una dintre cele douã becuri de lãmpi apãrut vizibil deformate din cauza temperaturii generate, care a declanºat un principiu de fuziune.
BEAM CULOARE - temperaturã de culoare de test a fost realizat in colaborare cu " inginerul Giovanni Landi , la Laboratorul de Optoelectronica de la Universitatea din Salerno asistat de profesorul Heinrich Christoph Neitzert . Temperatura de culoare a fost masurata de la legea lui Wien , care se leagã de temperaturã a radiaþiei emise de un corp negru la lungimea de undã de vârf, ºi, prin urmare, a mãsurat lungimea de undã de vârf (λ) de radiaþii emise de lãmpi, cu reglaj electric la 13,2 V (sursã de alimentare stabilizatã), cu un spectrometru Ocean Optics HR 2000 , la o distanþã de 70 cm de sursa de luminã, ºi apoi înapoi la temperatura de culoare a luminii radiate. Din datele mãsurate (întotdeauna în galerie), a arãtat cã toate probele analizate emit radiatii la maxim lungime de undã între 720 ºi 733 nm, ceea ce duce la o temperaturã de culoare de aproximativ 4000 ° K pentru ochiul uman ca un perceptibil nuante de galben palid ºi alb. ÃŽn plus faþã de mãsurarea temperaturii de culoare a fost posibilã pentru a verifica eficacitatea de becuri UV pentru toate modelele testate a fost bun.
TEST EMPIRIC - dovezi empirice de vizibilitate a unui pieton a fost efectuat pe un ideal teren pentru evaluarea capacitãþii reale a lãmpilor la luminã: un sistem complet lipsit de iluminat stradal. Testul a fost scopul de a evidenþia percepþia real al unui Pion , situat la 20 de metri de maºinã, în picioare pe partea dreaptã a drumului ºi a elementelor de mare rãsunet reflectorizante de pe sacou (care este rarã în sine). Patru voluntari, aºezat la cârmã, ºi-au exprimat opinia lor, de cãtre observând raspunsurile lor la un regim special. Pentru a încerca sã "vedea" chiar ºi pentru cititorii ceea ce au vãzut voluntarii noºtri, ne-am decis pentru a face fotografii (în galeria de mai sus). Capacitatea de a percepe pietonal este definitã , în general, bunã pentru toate modelele de becuri , incapacitatea de a evalua diferenþele profunde între lãmpile de diferite ar putea fi deoarece creºterile procentuale în performanþã raportate de cãtre producãtorii de autoturisme ar fi detectabil la distanþe mult mai mari (astfel cum se specificã în paginile web aceleaºi societãþi "), comparativ cu 20 de metri de referinþã al testului nostru. Cu toate acestea, chiar mutarea pionului la 40 de metri nu au existat diferenþe majore (Pion devine aproape invizibil). Evaluãrile vom lãsa sã vã, toate fotografiile din galerie.galerie imagini
CONCLUZII - Pe baza testelor efectuate putem trage urmãtoarele concluzii: utilizarea (unele dintre) cele mai puþin cunoscute, dar la fel de eficient, atâta timp cât aprobat pentru utilizarea drumurilor, poate ilumina în mod adecvat rutier ºi conduceþi în siguranþã. Imaginile (în galeria de mai sus), aluzie la unele diferenþe între diversele produse, dar nu întotdeauna cumpãra becuri scumpe poate fi util, cel puþin pe termen scurt. De fapt, rezultatele testelor noastre sunt legate de un timp relativ scurtã de utilizare, decât de viaþã utilã a lãmpilor va fi interesant pentru a evalua funcþionarea acestuia într-un test de anduranta, dar pentru aceasta ne referim la o reuniune viitoare.
grafic de intensitate
grafic de temperatura culori
SFATURI - Alegerea de lãmpi de faruri nu ar trebui sã urmeze tendinþele din momentul în care de multe ori, chiar ºi fãrã cunoºtinþe de ºoferul, care implicã încãlcãri ale normelor de drum(cum ar fi adoptarea de piaþa pieselor de schimb kituri de lumini xenon sau lumini colorate integrate în ). Din moment ce este acum uºor pentru a obþine confundat în mai multe versiuni diferite de bulbi expuse pe rafturile de departamentele de accesorii auto, permiþându-vã sã fie fermecat de promisiunile utopicã imprimatã pe ambalaj, permiteþi-ne vedea unele caracteristici sã nu fie subestimatã.
OMOLOGARE - Presupunând cã lampa aþi cumpãrare este de acelaºi tip ca cea de a înlocui (H1, H4, H7, ºi aºa mai departe), este important sã se verifice prezenþa indicarea pe ambalaj ECE R37 , standard european care defineºte de construcþie ºi funcþionare a lãmpilor pentru ei de a defini ºi apoi aprobat pentru utilizarea pe drumurile publice. În plus, trebuie sã existe, pe bec ºi pe cutie, E simbol urmat de numãrul care indicã þara de Comunitatea Europeanã a cerut ca de omologare (de exemplu, pentru Germania E1, E2 pentru Franþa, E3 pentru Italia, etc ). Orice numãr este bine, nu trebuie sã fie aprobate de produse direct în Italia, având în vedere faptul cã legislaþia este europeanã.
Pb - De la 1 iulie 2006, Parlamentul European a limitat utilizarea metalelor grele, inclusiv plumb, mercur, cadmiu, etc. considerate ca fiind extrem de periculoase pentru mediu în producþia de echipamente electrice ºi electronice. Prezenþa unor indicii clare de tip Pb gratuit ce , NO Pb sau similare certifica conformitatea cu Directiva UE, de asemenea, cunoscut prin acronimul RoHS .
Filtru UV - becurile din sticla de cuarþ, care sunt realizate are avantajul de a rezista subliniazã termicã ridicatã în timpul funcþionãrii a lãmpilor, dar este permeabila la razele ultraviolete emise, care este motivul pentru care becul trebuie sã fie echipate cu un filtru care nu permite trecerea de radiaþii sunt dãunãtoare pentru persoana si rea pentru farurile masinii.
NOTA - Uneori, prezenþa acestor simboluri nu protejeazã consumatorul de la o achiziþie greºit, absenþa totalã a simbolurilor de aprobare, cu toate acestea, conducãtorul auto expune pericolele pe care le-am documentat cu ajutorul non-aprobate de lãmpi. Cel mai bun caz, existã riscul de a fi amendat pentru un cec de poliþie sau sã nu depãºeascã de control al revizuirii periodice, dar existã (ca în cazul nostru) riscuri daune grave la farurile masinii. Astfel, utilizarea de becuri neaprobate nu este absolut recomandat.
Mai mult "ALB = mai puþin timp - lãmpile miraculos capabil sã emit fascicule de luminã intensã ºi uºor, tinzând sã alb albastru , au o duratã de viaþã mai scurtã decât lãmpile cu halogen "luminã galbenã", din cauza temperaturii mai ridicate la care filament vor fi supuse pentru a atinge temperaturi mai mari de culoare (cele douã cifre care sunt direct proporþionale), provocând o " uzurã mai rapidã ºi prematurã eºec. Dar asta nu e tot, într-adevãr. Becuri de acest tip nu sunt aprobate de multe ori, poate fi enervant pentru autovehicule înainte de sau care provin din direcþia opusã, forþând ºoferul sã priveascã departe orbit de drum, cu consecinþe imaginabil. Prin urmare, sã folosiþi întotdeauna lãmpi adecvate pentru utilizarea pe drum ºi verificate pentru orientarea corectã a farurilor.
SCHIMBAREA DIFICIL - înlocuire a lãmpii în sine nu este o sarcinã complicatã pentru a realiza, ar fi suficient pentru unii paºi simpli pentru a reaprinde farurile noastre, dar numai dacã accesul la partea din spate a spoturi ar fi imediate ºi nu obstrucþionate de containere pentru racleta ºi diferite organe. Producãtorii de autoturisme subestimeazã în continuare acest aspect prea, forþând aproape întotdeauna ºoferul ghinionist de a ieºi de utilizare cu lãmpi pânã la cel mai apropiat sau, mai rãu încã, a recurge la utilizarea de faruri ºi proiectoare de ceaþã, în scopul de a continua sã conducã pe drumuri nu sunt aprinse. Pentru cã acest comportament este periculos ºi pedepseºte, dupã caz, în conformitate cu articolele 152 ºi 153 din Codul rutier, un pic de "formare în garaj la înlocuirea lãmpilor (menþinerea unui kit de rezervã în torpedo ºi o torþã la luminã în sus) în cazuri simple te poate salva din situatii de genul asta.
PS
sper sa fie uitil in alegerea becurilor H7 si in acelasi timp
imi cer scuze daca mai exista greseli, m-am ajutat de google translate
- deleted-50234
- ***
- 786 mesaje
- din 21 Jun 2010
deleted-50234
- Mesaje scrise: 786
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
- george84
- **
- 298 mesaje
- din 31 Dec 2010
- Astra 2011 1,4 NET
- Brasov
george84
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2011 1,4 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2010
- Mesaj Privat
- lucio85
- OP
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
@botea gabriela
graficele respective sunt facute in urma masuratorilor cu ajutorul unor aparate, nu dupa cea ce observa cu ochiul uman, de acea la testul EMPIRIC au folosit 4 persoane pentru ca fiecare percepe lumina in anumit fel
@george84
exact cum ma asteptam ledurile tale T10 nu sunt can-bus(nu au acel anulator de eroare) ce ai vazut tu este rezistenta 221(220)ohm
graficele respective sunt facute in urma masuratorilor cu ajutorul unor aparate, nu dupa cea ce observa cu ochiul uman, de acea la testul EMPIRIC au folosit 4 persoane pentru ca fiecare percepe lumina in anumit fel
@george84
exact cum ma asteptam ledurile tale T10 nu sunt can-bus(nu au acel anulator de eroare) ce ai vazut tu este rezistenta 221(220)ohm
- george84
- **
- 298 mesaje
- din 31 Dec 2010
- Astra 2011 1,4 NET
- Brasov
george84
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2011 1,4 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2010
- Mesaj Privat
afecteaza cu ceva eroarea,ca pe mine nu ma deranjeaza,si inca ceva becurile astea sunt pentru hid sau merg si ca halogene fara instalatie? http://www.autoaccesorii.ro...ducts.php?id=6232
- lucio85
- OP
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
@george84
sunt becuri H7 halogem dar fac lumina puternica ca cele de Xenon temperatura culori din ce scrie pe cutie e 4750 K asta inseamna alb vezi graficu de mai sus, dar verifica sa fie facute in japonia ,
LE
eroare ramane acolo stocata nu iti cauzeaza cu nimc atat timp cat pe tine nu te deranjaza vizual mesajul
am dat peste un tutorial fff bun
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=88419
Ultima modificare facuta de lucio85 la Dum 25 Sep, 2011 10:50 pm, modificat de 2 ori in total
sunt becuri H7 halogem dar fac lumina puternica ca cele de Xenon temperatura culori din ce scrie pe cutie e 4750 K asta inseamna alb vezi graficu de mai sus, dar verifica sa fie facute in japonia ,
LE
eroare ramane acolo stocata nu iti cauzeaza cu nimc atat timp cat pe tine nu te deranjaza vizual mesajul
am dat peste un tutorial fff bun
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=88419
Ultima modificare facuta de lucio85 la Dum 25 Sep, 2011 10:50 pm, modificat de 2 ori in total
- george84
- **
- 298 mesaje
- din 31 Dec 2010
- Astra 2011 1,4 NET
- Brasov
george84
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2011 1,4 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2010
- Mesaj Privat
- lucio85
- OP
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
@george84
pentru a scapa de eroarea de bec ars la numere poti folosi asa ceva
http://www.simoniracing.com...p;product=5411706
pentru a scapa de eroarea de bec ars la numere poti folosi asa ceva
http://www.simoniracing.com...p;product=5411706