Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • mariusica

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2006

  • Mesaj Privat
la ce benzinarie se zice ca e cea mai buna motorina(ma intereseaza Euro 4) ?
Multumesc
Skip ads

  • vali zak

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
la omv-cea de3,67 ron e super;e f. buna si cea aditivata cu p3 (3,34),care merge vara fara nici o probl.;marele avantaj la omv este ca nu are apa,mizerie,filtrul dupa 5tkm are cam aceeasi culoare,iar apica nu se gaseste la drenare.eu alim. numai de la omv,dar de la statii dif. si in 11tkm(de cand alim. de la ei) nu am avut problema.cred ca sunt seriosi.
  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
@vali zak de unde stii lucrurile astea?
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
OMV fara discutie, cu toate ca si Petrom are aceeasi sursa de motorina ca si OMV, tancurile lor sunt fie vechi (rugina), fie au apa (naravul din fire....). Deci OMV. Eu am mers si iarna cu p3 si nu am avut nici o problema (am pornit normal asta iarna la Galati la -20 oC).
Skip ads

  • vali zak

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
@b82 bog-stiu pt. ca eu imi alim. masina iar filtrele tot eu le schimb,nu e mare lucru mai ales ca le sch. la 5tkm(aer si motorina).
  • obiwankenobi

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Iarna am pus OMV Alpin Diesel Euro 5 si am pornit masina la -29 grade.In afara de ceva mai mult fum masina a pornit foarte usor.
Acum vara pun de la Petrom Euro 4 si pot zice ca fata de Alpin masina este un pic mai "sprintena" adica am cistigat cam 5km/h mai mult in aceiasi treapta de viteza la aceiasi turatie.
Ma gindesc ca motorina de iarna este mai puternic aditivata decit cea de vara.
Idea de baza (si la benzina si la motorina) este sa alimentezi de la o pompa care are "vad" si astfel combustibilul sa nu stea prea mult in rezervorul statiei.In rezervorul statiei are loc fenomenul de condens si astfel apare si apa in combustibil.Tot pentru asta este de preferat sa nu umbli cu citva litri de combustibil in rezervor.Daca ai rezervorul plin nu ai cum sa ai condens.Problema condensului este cu atit mai acuta cu cit diferenta de temperatura intre zi si noapte este mai mare.
  • obiwankenobi

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2005

  • Mesaj Privat
vali zak a scris:@b82 bog-stiu pt. ca eu imi alim. masina iar filtrele tot eu le schimb,nu e mare lucru mai ales ca le sch. la 5tkm(aer si motorina).


5tkm(aer si motorina) inseamna 5000 km ?
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
da,consider ca e f. important sa nu se depaseasca capacitatea de filtrare si cum in ro totul e posibil cred ca e mai bine asa,aer+mot. la 5000, ulei+filtru la 10000.folosesc filtre topran ,mai ieftine dar f. bune,ulei-numai man(filtrul)+aral bluetronic 10w40(in germania masina a mers tot cu uleiul acesta-scrie in cartea service).
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
obiwankenobi a scris:
Acum vara pun de la Petrom Euro 4 si pot zice ca fata de Alpin masina este un pic mai "sprintena" adica am cistigat cam 5km/h mai mult in aceiasi treapta de viteza la aceiasi turatie.

*
Si cum iti explici asta, se schimba rapoartele din cutia de viteza Question Very Happy
  • obiwankenobi

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2005

  • Mesaj Privat
sorin666 a scris:
obiwankenobi a scris:
Acum vara pun de la Petrom Euro 4 si pot zice ca fata de Alpin masina este un pic mai "sprintena" adica am cistigat cam 5km/h mai mult in aceiasi treapta de viteza la aceiasi turatie.

*
Si cum iti explici asta, se schimba rapoartele din cutia de viteza Question Very Happy

Explicatia mea a fost :
" Ma gindesc ca motorina de iarna este mai puternic aditivata decit cea de vara. "
In acelasi litru de motorina sint mai putin aditivi deci mai multa motorina deci puterea calorica a motorinei de iarna este mai mica decit puterea calorica a motorinei de vara.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Eu zic ca de la apa sfintita pana la nitroglicerina, la aceeasi turatie motor si in acelasi raport al cutiei, ai EXACT aceeasi viteza, ceea ce prefer insa sa retin din cele spune de tine e ca esti multumit de motorina "Alpin"... Embarassed
In alta ordine de idei, rolul aditivilor in benzina/motorina este in primul rand sa "regleze" cifra octanica/cetanica, modificarea puterii calorice este mai mult decat neglijabila...
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
obiwankenobi a scris:am cistigat cam 5km/h mai mult in aceiasi treapta de viteza la aceiasi turatie

Parca am mai vazut undeva, tot pe forumul asta, aceeasi afirmatie...
Nu cumva rotile tale de iarna sunt mai mici decat cele de vara? Poti sa ne spui ce dimensiuni au cauciucurile de iarna, respectiv vara?

Pana in iarna trecuta, alimentam si eu numai cu OMV Euro5. Insa un prieten (care lucreaza la Petrom) mi-a recomandat sa alimentez de la Rompetrol. De-atunci, numai Euro 4 de la Rompetrol a vazut Garfield. O sa mai incerc cu Euro 5 de la OMV, ca sa fac o comparatie de consum.
Skip ads

  • obiwankenobi

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Daca stau sa ma gindesc mai bine cam asa este.La aceiasi turatie ar trebui sa ai aceiasi viteza.Oricum am fost placut impresionat de motorina de la Petrom.O sa fac un plin cu Euro 5 de la OMV sa vad daca am gresit.Folosesc aceiasi marime de cauciucuri atit iarna cit si vara,difera doar producatorul respectiv Continental vara (originale) si Debica iarna.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Mai dragilor, am mai spus o data aici pe forum si ma repet: benzinariile Petrom si OMV au aceeasi sursa de alimentare respectiv depozitele de carburanti Petrom. Nu o spun din povesti, ci am avut lucrari in aceste depozite si am vazut cum trageau la rampa de incarcare cisternele( si Petrom si OMV), chiar faceam caterinca de ceea ce scrie pe ele (Petrom-esenta miscarii, OMV-mai mult decat miscare).
  • Alexy

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Motorina OMV Premium Diesel Euro 5 - Austria.... nu cred ca rafinariile noastre produc asa ceva... si acum nu stiu daca-i doar placebo dar a patit-o si-un coleg de-al meu Petromist convins.... dupa ce-a folosit-o a zis si el ca parca are alta viata masinuta... Cool
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
In Romanika avem obiceiul de a supra evalua tot ce vine din afara chiar daca uneori nu este asa.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Pentru ca de obicei este...
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
vali zak a scris:da,consider ca e f. important sa nu se depaseasca capacitatea de filtrare si cum in ro totul e posibil cred ca e mai bine asa,aer+mot. la 5000, ulei+filtru la 10000.folosesc filtre topran ,mai ieftine dar f. bune,ulei-numai man(filtrul)+aral bluetronic 10w40(in germania masina a mers tot cu uleiul acesta-scrie in cartea service).

Scuze ca te intreb dar te-ai uitat in cartea service sa vezi la cat fac schimburile nemtii? 30000km
Sunt de acord ca drumurile noastre sunt mai prafuitedar de la 30 la 5 este deja prea mult. Eu schimb la 15000 toate filtrele si uleiul si merge super.
Din cand in cand mai suflu filtrul de aer cu compresorul( la 5ooo) Iti recomand sa faci la fel si ai sa faci o economie de banutzi.
  • foca montana

  • Mesaje scrise: 855
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Oameni buni ati auzit de Petrobrazi? cea mai mare rafinarie din sudestul Europei? (proprietate a Grupului OMV) ei bine acolo se produc circa 60% din carburantii de pe piata. Daca e cineva atat de naiv incat sa creada ca Austria prefera sa polueze tara ca sa aduca OMV benzina/motorina la noi se inseala amarnic.

OMV, MOL, Petrom, Agip si multi altii au combustibil de la Petrobrazi.
Lukoil-ul are rafinaria tot langa ploiesti nu imi vine numele acum
Rompetrol nu stiu exact daca au rafinarie
Mai ramane Rafo care sunt cam subtiri....

Peace.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Rompetrol are Rafinaria Midia (Patriciu) care este singura din tara ce rafineaza petrol sulfuros de la rusi si reuseste sa separe sulful.
Lukoil are Rafinariile Astra si Teleajen de la Ploiesti-Sud, lucreaza cu petrol de la rusi, dar pe tehnologia veche, iar produsele sunt cu sulf la greu.
De Mol ma cam indoiesc ca se aprovizioneaza din tara, daca da, inseamna ca iau de la Luk (sunt in tandem cu rusii).
De Rafo nu stiu nimic, poate fac ceva "semirafinate" si uleiuri minerale.
Diesel Euro 5 nu se produce in tara (inca).
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR