Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • ionutnrr27

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2009

  • Mesaj Privat
sal. am si io un opel astra 1,7 dti si am constatat ca la mufa de la electovalva care da comanda la turbina vine tensiune slaba adica la pornire vine tensiune de vreo 2 3 volti iar cand accelerez ar trebiu sa creasca tensiunea la 12volti sa poata actiona valva si sa deschida turbina. mie la acceleratie se intrerupe tensiunea care o am si nu mai isi revine deloc numai daca opresc motoru. si la repornirea motorului acelasi lucru.[tensiune slaba la pornire si la accelerare sa ia si tensiunea] imi spuneti si mie va rog are vreun releu ceva da nu da tensiunea de 12volti la accelerare cum ar trebui? sau de unde vine firele care ajung la valva vacumatica care da comanda la turbina. MULTUMESC SI AST UN RSP CAT MAI URGENT.
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Se poate ca ECU sa-ti intre in mod de protectie si de aceea nu mai comanda electrovalva decat dupa o repornire. Ai ceva cod de eroare stocat? Cred ca firele vin direct din ECU.
  • posesor opel

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2010

  • Mesaj Privat
sau se poate ca ecu sa fie plin de motorina si cateva scurturi pe acolo.verifica daca ai motorina in mufe.se intampla la acest motor minunat.
  • ionutnrr27

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2009

  • Mesaj Privat
dak ecu inseamna Egr, EGR-ul este curatat si nu are motorina in mufe,iar egr si turbina au electrovalve separate nu cred k vine de la egr.stie cineva un raspuns mai precis.va rog ca nu stiu sigur unde este defectiunea.Va multumesc mult
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
daca tu nu stii ce e ala ecu mai degraba mergi la un mecanic sa nu strici ceva mai rau.
ecu este calculatorul care gestioneaza motorul tau.
  • ionutnrr27

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2009

  • Mesaj Privat
pai nu stiu ce sa mai cred ca calculatorul ala care e pa motor deasupra l-am schimbat pt ca cel vechi aveam pini rupti si nici o schimbare. se poate repara sau cumpar iar altul? sau daca bag masina pa tester poate vedea exact ce e devina? sau ecu e calculatorul de la pompa de injectie?
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
ionutnrr27 a scris:sal. am si io un opel astra 1,7 dti si am constatat ca la mufa de la electovalva care da comanda la turbina vine tensiune slaba adica la pornire vine tensiune de vreo 2 3 volti iar cand accelerez ar trebiu sa creasca tensiunea la 12volti sa poata actiona valva si sa deschida turbina. mie la acceleratie se intrerupe tensiunea care o am si nu mai isi revine deloc numai daca opresc motoru. si la repornirea motorului acelasi lucru.[tensiune slaba la pornire si la accelerare sa ia si tensiunea] imi spuneti si mie va rog are vreun releu ceva da nu da tensiunea de 12volti la accelerare cum ar trebui? sau de unde vine firele care ajung la valva vacumatica care da comanda la turbina. MULTUMESC SI AST UN RSP CAT MAI URGENT.

Ai pornit gresit , turbosuflanta este comandata astfel : cand acea electrovalva este alimentata cu tensiune , ea deschide valva wastergate iar gazele de evacuare " ocolesc " turbosuflanta iar ea nu mai face presiune de aer , cand valva nu este alimentata cu tensiune toate gazele de evacuare merg direct catre paletii la turbosuflanta iar ea face presiune . Ceea ce ai masurat tu represinta impulsurile date de ecu , acesta controleaza presiunea de aer data de turbosuflanta prin impulsuri aplicate valvei aceasta deschizandu-se mai mult sau mai putin , pe scurt , deschidere mare a alectrovalvei rezulta presiune mica a turbosuflantei , deschidere mica sau deloc a alectrovalvei presiune mare data de turbosuflanta .
  • ionutnrr27

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2009

  • Mesaj Privat
pai si in cazul asta ce e de facut? ca mie nu imi daschide turbina daloc[nici cand o turez] tubina nu este defecta,nu are joc. ziceai ca ecu da inpulsurile la elecrovalva,inseamna ca ecu e devina,ca la pornire vine tensiune slaba iar la accelerare tensiunea[aia slaba care e]dispare detot si normal ca nu mai da comanda la turina ca sa o daschida sa aiba vlaga masina.
dar io ma gandesc sa nu fie totusi altceva ca ecu io l-am schimbat ca cel care il aveam era 3 pin rupti si ii facusem io o inprovizare.dar mersu masini e acelasi si cu ecu asta si cu cel vechi nici o schimbare. ma gandesc sa nu aibe si un releu ceva mufa de la valva vaccumatica de la turbina precum si cea de la igr.
ma puteti ajuta macar cu o schita electrica a motorului sa vad io de unde vin exact firele de la valva vaccumatica si cine ii da comanda. chiar vreau sa rezolv problema ca e rau sa mergi cu turbina asa pa inchis ca face presiune si forteaza paletii si o distrug. multumesc mult
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Citeste atent ce am scris mai sus , mai incearca un lucru , scoate furtunul de vacum ce intra in electovalva de comanda turbina ( astupa furtunasul cu un dop ) si vezi ce se intampla cu toate ca cel mai simplu sa vezi daca turbina face presiune ori ba este sa faci o diagnoza in mers , acolo vezi ce si cum .
  • ionutnrr27

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2009

  • Mesaj Privat
am scos si furtunu de vaccum care intra in electrovalva si nu e nici o schimbare.
tomai asta e la mine ca pana la intrarea in electovalva am vid pa furtune si functioneaza.
problema e la iesirea din electrovalva nu mai vine vid decat foarte slab[si la relanti si turata]
daia am tot scris aici ca problema e de la mufa electovalvei,pt ca vine curent slab,iar cand accelerez motorul ar trebui sa se mareasca tensiunea pana la 12v in functie de cat accelerezi si atunci turbina se daschide in functie de accelerare.
in schimb la mine tensiunea aia slaba care e la pornire se stinge cand accelerez[in loc sa creasca sa poata lucra electrovalva si sa daschida turbina]
aici e problema da unde vin firele alea care ajung in mufa de la electrovalva.
cred ca trebuie sa vina de la vreun releu ceva care da curent la mufa cat ii ceri u in functie de accelerarea masini cum am spus si mai sus.
spunetimi si mie daca stiti sau ati auzit cine controleaza curentul care ajunge la electrovalva de la turbina.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Electrovalva deschisa rezulta vacum pe valva wastergate ca atare gazele de evacuare care invart turbina ocolesc turbina , aceasta ne mai producand presiune de aer , priceput ? tu vad ca pricepi fenomenul tocmai invers , mergi la o diagnoza sa vezi parametrii turbinei .
  • mylanezu

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2009

  • Mesaj Privat
buna,am fost si eu la un test ieri si turbina nu imi face presiunea ceruta (cea de referinta) imi da mai putin pe loc undeva la 2200 din cate tin minte testerul spunea ca ar trebui sa bage cam 124 iar mie imi dadea 107 108.am lipsa de putere,nu se simte turbina cand intra,ea stabilizadu-se abea peste 3000 rotatii unde coincid valorile(aici deja se si simte putin ca trage mai bine)Nu am nici o eroare de calculator.Intrebarea mea este,ce pot fi devina EGR-ul,electrovalva ce comanda turbina sau debitmetrul?ca sa nu cumpar aiurea ca nu imi permit.debitmetrul la relanti imi arata 32,am pus de pa alta masina si tot asa merge si imi da si acealeasi valori(tot 32 33).Va multumesc
Skip ads

  • daniel88

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2011

  • Mesaj Privat
am si eu aceeasi problema ,de la 110 se aprinde masinuta buclucasa si parca zici ca numai are turbo ,trage greu.I-am obturat si egr-ul si degeaba toto asa face,spuneti-mi daca scot furtunul de vacum de la electrovalva ce comanda turbo ce se intampla ?
  • mylanezu

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Sal, nu stiu,probabil nu iti va mai comanda turbo sa intre, acea tija wastgate care se deschide si se inchide pt a crea presiune...sper sa nu spun prostii si sa ma corecteze cineva dar asta cred ca face acea electrovalva..bafta multa
  • daniel88

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2011

  • Mesaj Privat
as vrea s a stiu ce se intampla daca scot furtunul de vacum care duce la turbina adica cum functioneaza,face presiune mare sau deloc! poate ma ajuta cineva ca ma zapacit ca poate este arsa electrovalva de la turbo si numai deschide sau inchide cum trebuie
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Daca scoti furtunul de vacuum turbo nu mai face presiune.

Citeste codul de eroare si vei vedea daca ai suprapresiune sau prea putina.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR