Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • bbk2007

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2010

  • Mesaj Privat
am un astra g caravan si de cand a venit frigul am observat ca nu prea baga caldura, iar atunci cand stau pe loc cu motorul pornit aproape ca nu mai baga aer cald deloc..stie cineva despre ce ar fi vorba?
Skip ads

  • evilbrain

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Verifica temperatura apei. Probabil ai probleme cu termostatul. Da o cautare: gasesti raspuns la problema ta. Uite si un mic ajutor : https://www.clubopel.com/viewtop...ight=baga+caldura
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
E diesel? ai avut probleme cu termoflotul? Ceva aseamanator am patit eu,era infundat cu ulei radiatorul pentru caldura haitaclu.L-am dat jos si l-am spalat bine cu 2 litri de diluant de ala pentru vopsea 6ron litrul.Nu mai am probleme de atunci.Tot asa intentionez sa curat si radiatorul masinii.
  • adi_0106

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
nu baga caldura deloc sau .... baga dar greu?

si eu am probleme de genul asta, adica inghet bine de frig in mansina pana creste putin temperatura motorului, dar dupa ce a crescut, stau in tricou cand afara sunt grade cu minus
Skip ads

  • daniondan

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2008

  • Mesaj Privat
daca este disel asa se intampla, se incalzeste mai grei dar dupa este ok
daca se ridica acul la apa doar putin poate fi din cauza termostatului!
  • redovidiu

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Schimbati termostatul si o sa fiti surprinsi de schimbare! Bafta!
  • mihai

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Opel astra caravan 1.7 dty, motor y17dt, fabr 2002 inmatr 2003, a 3 a iarna in romania si caldura in masina tot mai putina fata de primul an. Nu urca temp apei la motor, acu nu ajunge nici la prima linie. Am schimbat ieri termostatul, iar diferenta este f mica, in sensul ca acul tot nu urca la apa decat dupa vreo 15 min aproape de prima linie, in masina vine aer caldut, dar nu suficient cat sa stai comod si dezbracat. Am schimbat si filtrul de particule (polen) in toamna pt. ca nu intra suficient aerla parbriz, lucru care s-a rezolvat, dar partea cu caldura nu. Spun aceasta avand in vedere ca am masina de 3 ani in primavara si si stiu sigur cum a bagat caldura in primul an, al doilea si acum, adica tot mai putina caldura. Termostatul nou este bun, deoarece dupa termostat furtunul este rece, si pana la el cald. Daca stiti ceva ce ar putea fi baiul, daca mai este vreun termostat si pe instalatia de incalzire ca si la alte marci?
  • Cezar_sz

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2010

  • Mesaj Privat
se desface saua dintre scaune respectiv husa de la frina de mana si de la schimbatorul de viteze.se demonteaza suportul de la scrumiera.dupa aceste operatii este bine sa aveti acces la un elevator sau o groapa pt. ca mai aveti 2 suruburi in comprtimentul motor linga picuratorul de la aerul conditionat. Dupa demontarea lor se va trece la desfaceraea seii dintre scaun. se vor scoate clemele de prindere de la capacul inferior al caloriferului si akm. aveti acces la calorifer. mentionez ca akm. se va trece la golirea de antigel a motorului.dupa golire veti scoate cele doua splinturi ce fixeaza caloriferul de conductele sistemului de incalzire. trageti cu grija de calorifer sa nu stricati oringurile de cauciuc adik garniturile.o sa curga pe mocheta vreo 100-200 ml.dar sa aveti un absorbant ceva pregatit.akm o sa spalati bine caloriferulcu apa cajda si rece ,cu presiune,incercati si cu un compresor sau o pompa jet cum sant cele de la spalatoriile auto pina o sa curga apa bin pe retur.asta e. atentie la montare ca e mai dificil de asezat caloriferul. daca cumva nu gasiti oringuri originale ,eu am gasit la un magazin de instalatii garnituri siliconice identice ca diametru si forma la pretul de 5ooo lei vechi buc. pe cind oringurile originale ........... iam adaugat si putin silicon rosu rezistent la temperaturi . am terminat montajul in sfirsit si am caldura foarte bine mersi la 5 min. de la pornire.inainte de asta nici nu se incalzea suficient returul.incearca si varianta asta pt. ca iti va lua max 4 ore de munca dar se merita.
Skip ads

  • raducrisstian

  • Mesaje scrise: 500
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Verifica si nivelul de antigel in vas. Daca e mult sub minim nu ai caldura. De asemenea poti sa-i pui si un carton in fata radiatoarului pe timp de iarna (ca la Dacie)
  • l_stoian79

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2006

  • Mesaj Privat
raducrisstian a scris:... De asemenea poti sa-i pui si un carton in fata radiatoarului pe timp de iarna (ca la Dacie)


am folosit cu succes iarna asta metoda de mai sus.... la temperaturi mai mici de -2.5....-3.0 grade este super OK, baga caldura repede, se incalzeste motorul repede (cam in 2-3km, fata de 7-8 inainte). am trecut la metoda asta dupa ce intr-o dimineata la -10 grade, nici chiar dupa ce am facut 12km prin oras tot nu-mi sufla aer cald (acul de temperatura inca nu era miscat din loc, ventilatia sufla tot rece desi temperatura era data la maxim). Am pus cartonul, de fapt e o bucata de plastic exact de dimensiunile radiatorului care s-a potrivit de minune mai ales ca in ventilatorul de clima exista 4 "urechi" (2 sus si 2 jos) in care se poate fixa un carton sau ceva similar, dupa miscarea asta incepe sa dea aer cald in primii 2-3km, acul urca mult mai repede la temperatura de lucru. Cand era foarte frig afara (sub -5grade) nici nu mai era necesar sa dau jos cartonul.
problema este cand temperatura afara este pe la -1...0 grade sau mai mare, porneste ventilatorul la radiator (se incalzeste foarte repede, si prea tare) Embarassed ....asa ca las cartonul pana se incalzeste,iar dupa ce ajunge la temperatura de lucru, la un semafor mai lung sau chiar opresc unde se poate, il scot si il pun in portbagaj. nu e cea mai comoda solutie, dar mi se pare eficienta.

metoda o folosesc pe un Astra Classic 2 benzina 1.4 (Z14XEP) dar care are o bara fata de diesel , deci se "racoreste" ceva mai bine radiatorul (avand 3 fante de ventilatie, in loc de 2)
  • mabzii

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2010

  • Mesaj Privat
eu zic ca nu e nevoie sa dai caloriferul afara pt ca poti pur si simplu sa faci operatia de curatare si de la motor scotand furtunele!eu asa am facut si nu m-am mai chinuit deloc la montaj!iar acum am super caldura in masina!
  • petricanicolae

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2010

  • Mesaj Privat
mihai sa rezolvat
Skip ads

  • petricanicolae

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2010

  • Mesaj Privat
eu am aceiasi problema
  • Cezar_sz

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2010

  • Mesaj Privat
ce i-ati facut ?
  • albviolet

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2011

  • Mesaj Privat
bbk2007 a scris:am un astra g caravan si de cand a venit frigul am observat ca nu prea baga caldura, iar atunci cand stau pe loc cu motorul pornit aproape ca nu mai baga aer cald deloc..stie cineva despre ce ar fi vorba?


Mie imi baga aer rece in habitaclu dupa maxim 2-3 min de caldura(in mers, iar la relanti caldut in cel mai bun caz). Pe lacasurile din mijloc imi baga aer rece pe unul din ele si pe celalalt caldut, pe cele laterale imi baga caldut. Am fost azi cu ea la service, schimbat pompa de apa + termostat acum nu mai pot sa stau in ea de cald la relanti Smile Din pacate ca sa schimb pompa de apa mi-am schimbat si distributia (asa mi-a zis mecanicul k se schimba, si oricum, nu era primul de la care auzeam asta). Poate poti sa scapi si fara sa schimbi distributia. Oricum, la mine nu mai mergeau nici pompa de apa nici termostatul... Preturile au fost urmatoarele:
-pompa de apa (Vectra A) - 120 de lei
-kit distributie 220 de lei
-termostat 45 de lei
-antigel vreo 15 lei
-manopera 280 de lei Shocked

La alte chestii gen calorifer nu s-a umblat. Bafta!
  • moldovan_dan87

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2011

  • Mesaj Privat
aceeasi problema am avut si eu pe un y17dt era termostatul dus din cauza termoflotului care imi baga constant ulei in instalatia de racire.
  • Band1T

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
la mine baga caldura mai multa in partea dreapta si mai putina in stanga....
oare de ce?
vezi poza:


vreun sfat de la cineva care a mai patit-o la fel?
  • petricus

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Combo 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am un Opel Combo 1.7D 2004 ,si nu am caldura aproape deloc,am schimbat si termostatul si tot degeaba.Mecanicii mi-au spus ca e o problema de la radiatorul de incalzire, dar m-au amanat deja a 3-a oara ,pe saptamana viitoare. Incerc sa ma descurc singur,nu am de ales. Conduc masina minim 5 ore pe zi.Credeti-ma e cumplit.
Va multumesc de intelegere, si sper ca si de ajutor!
  • alx78

  • Mesaje scrise: 718
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
e posibil sa ai caloriferul infundat( cel din interiorul masinii)
  • petricus

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Combo 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Asta au presupus si cei de la service,de ce nu pot repara? Repar eu singur,dar nu am inteles cum se poate desfunda. Cei de la service au zis ca trebuie demontat tot bordul.E adevarat,sau exista si o alta varianta?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR