Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • marele_pitik

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2010

  • Mesaj Privat
incercai astazi sa o pornesc insa fara rezultat Sad
luai 2 baterii bune de la 2prieteni, desfacui paharu de la filtru de motorina, curatai, umplui si inchisei,
vrusei sa desfac si conducta de la un injector, insa nu avusei cheie pentru suruburile de la capacul de plastic de tine firele Sad
o pusei cu botul in jos, omoraii 2 baterii si...nici un rezultat ...
voi aduce maine un baiat cu un op-com sa citim erorile(daca sunt)
Skip ads

  • boby1510

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Eu cind am umblat ultima data la filtru nici nu m-am mai complicat sa dau la automat 5 ore am tras-o si gata, in maxim 200,300 metri a pornit (viteza a 3).
  • marele_pitik

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2010

  • Mesaj Privat
boby1510 a scris:Eu cind am umblat ultima data la filtru nici nu m-am mai complicat sa dau la automat 5 ore am tras-o si gata, in maxim 200,300 metri a pornit (viteza a 3).


eu am traso doar putin...mi-a fost frica sa o fortez Sad am specificat mai devreme ca inainte sa se opreasca se auzea un sunet ciudat la motor...si mi-a fost frica sa o mai fortez ca poate e ceva mai grav si o faram mai rau.
marti vine un prieten vechi care lucreaza la rucom, si incercam sa o pornim Smile
  • deleted-57498

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2010

  • Mesaj Privat
problema cu puterea masinii este de la pompa de vacuum, am patit si eu.
pompa de vacuum nu face vacuumul necesar deschiderii turbinei , egr-ului.
incerca sa o turezi pana la 3000rpm si daca porneste turbina este sigur vacuumul de vina , porneste doar la turatii mari
Skip ads

  • marele_pitik

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2010

  • Mesaj Privat
gaitanflorin a scris:problema cu puterea masinii este de la pompa de vacuum, am patit si eu.
pompa de vacuum nu face vacuumul necesar deschiderii turbinei , egr-ului.
incerca sa o turezi pana la 3000rpm si daca porneste turbina este sigur vacuumul de vina , porneste doar la turatii mari


am observat o oarecare putere dupa 2700RPM...insa nu stiu, am scos furtunul de vacum al turbinei si mi s-a parut inregula Smile
pana sa rezolv problema turbinei trebuie mai intai sa pornesc motorul :"> care s-a orpit din mers (dintr-o data)
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Cod eroare, ai pus tester-ul pe ea ?
  • marele_pitik

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2010

  • Mesaj Privat
stfan a scris:Cod eroare, ai pus tester-ul pe ea ?


astazi trebuie sa vina un prieten la mine sa vedem ce si cum Smile si a zis ca are si o interfata op-com...
doamne ajuta sa nu fie ceva grav.
ms de raspuns, sarbatori fericite!
  • marele_pitik

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2010

  • Mesaj Privat
asa acum am zis, veni prietenul asta al meu la mine si ne puseram pe treaba Wink
desfacu conducta de la un injector, datui la automat pana incepu sa scuipe motorina, stranse la loc, remorcaram masina mea de a lui, si in 200m porni Very Happy

acum mai ramane sa deslusesc problema mersului greoi...dc nu intra turbina la 1800RPM
dar asa cum zise si robert (prietnu'), este cel mai probabil din EGR sau din pompa de vacuum care nu isi face destul de bine treaba ....
Skip ads

  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Daca-ti merge bine servofrana, putin probabil ca pompa de vacuum sa nu functioneze normal (probat de mine cu o pompa zgariata-n interor....ok) verifica valva ERG (suge furtunasul care merge la EGR si pune limba, daca vacuum-ul se pastreaza, e ok. Inlocuieste filtrul de la electrovalva turbosuflantei cu un surub si fa o proba, de regula acea electrovava cade prima.
  • marele_pitik

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2010

  • Mesaj Privat
stfan a scris:Daca-ti merge bine servofrana, putin probabil ca pompa de vacuum sa nu functioneze normal (probat de mine cu o pompa zgariata-n interor....ok) verifica valva ERG (suge furtunasul care merge la EGR si pune limba, daca vacuum-ul se pastreaza, e ok. Inlocuieste filtrul de la electrovalva turbosuflantei cu un surub si fa o proba, de regula acea electrovava cade prima.


voi verifica toate astea astazi! mersi mult de raspuns. un an nou fericit!
  • marele_pitik

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2010

  • Mesaj Privat
stfan a scris:Daca-ti merge bine servofrana, putin probabil ca pompa de vacuum sa nu functioneze normal (probat de mine cu o pompa zgariata-n interor....ok)


Servofrana merge ok. zic eu.

stfan a scris:
verifica valva ERG (suge furtunasul care merge la EGR si pune limba, daca vacuum-ul se pastreaza, e ok.


am facut procedeul zis de tine, este normal, se pastraza vacuum-ul.

stfan a scris:
Inlocuieste filtrul de la electrovalva turbosuflantei cu un surub si fa o proba, de regula acea electrovava cade prima.


asta nu stiu unde est Confused poate ma ajuti.

mersi mult pentru raspuns...un an nou fericit tuturor!
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Electrovalva are intrare-iesire vacuum (furtunase), sub ele se afla mufa, iar sub mufa un stut cu un fustunas scurt indoit la 90 de grade la capatul caruia se afla acel filtru. Scoate filtrul si obtureaza orificiul cu un surub sau orice ti-e la indemana. Probeaza si spune-ne si noua. Succes!
Skip ads

  • marele_pitik

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2010

  • Mesaj Privat
stfan a scris:Electrovalva are intrare-iesire vacuum (furtunase), sub ele se afla mufa, iar sub mufa un stut cu un fustunas scurt indoit la 90 de grade la capatul caruia se afla acel filtru. Scoate filtrul si obtureaza orificiul cu un surub sau orice ti-e la indemana. Probeaza si spune-ne si noua. Succes!



chiar daca maine e ultima zi din an...tot o sa icnerc sa fac ce ati zis Very Happy sunt opelist inrait si tin la masina mea , asa ca, voi face acest lucru maine si voi reveni Wink
Va doresc un un an nou fericit si plin de sanatate si bucurii!
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Nu-ti povestesc cat am scormonit eu prin masina mea si inca mai am....
La multi ani tuturor!
  • marele_pitik

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2010

  • Mesaj Privat
stfan a scris:Nu-ti povestesc cat am scormonit eu prin masina mea si inca mai am....
La multi ani tuturor!


nu vreau sa par modest Wink) insa in a mea nu prea a fost nevoie sa scotocesc, sincer nu prea sunt genu Razz....
dar problema asta chiar ma calca pe nervi...lipsa de putere:(
oricum sper sa fie ceva mic, o chestie usoara Wink
  • marele_pitik

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2010

  • Mesaj Privat
am gasit acel filtru, l-am scos, nu am avut cu ce sa il obturez asa ca l-am scos si am pus un surub la acel furtunel.
acum masina trage bine(ca inainte) insa cand ajung in viteza a 3-a la 3000RPM mi se aprinde CHECK timp de 2 secunde si imi scade puterea, apoi isi revine si pot tura pana la 4500RPM.
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
E normal acest comportament tinand cont de faptul ca ai modificat ceva.....inlocuieste acel electroventil cu unul cu acelasi cod, eventual de la dezmembrari caci e destul de scump. Poti incerca cu altul de imprumut sa nu ai dubii.
  • marele_pitik

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2010

  • Mesaj Privat
stfan a scris:E normal acest comportament tinand cont de faptul ca ai modificat ceva.....inlocuieste acel electroventil cu unul cu acelasi cod, eventual de la dezmembrari caci e destul de scump. Poti incerca cu altul de imprumut sa nu ai dubii.



m-am uitat pe electrovenitil, dar nu are nici un cod Smile voi incerca zilele viitoare sa iau de la un prieten sa fac o proba.
mersi mult de ajutor! toate cele bune....
voi reveni cu date imediat ce probez cu un al electroventil.
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Pe partea superioara e scris codul, il vezi fara demontare.
  • boby1510

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2008

  • Mesaj Privat
dar daca se suspenda electrovalva de tot nu este acelasi lucru cu obturarea filtrului acela micut? stateam si ma gindeam eu asa in mintea mea este posibil sa nu fie acelasi lucru dar astept si o parere
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR