- boby1510
- **
- 164 mesaje
- din 22 Jun 2008
- Insignia 2012 a20dt
- Bucuresti
boby1510
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2008
- Mesaj Privat
- marele_pitik
- OP
- 240 mesaje
- din 06 Sep 2010
- Vectra 1997 X20DTL
- Dolj
marele_pitik
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2010
- Mesaj Privat
Rynobyt
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X17DT (TC4EE1)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2009
- Mesaj Privat
Rynobyt
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X17DT (TC4EE1)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2009
- Mesaj Privat
- marele_pitik
- OP
- 240 mesaje
- din 06 Sep 2010
- Vectra 1997 X20DTL
- Dolj
marele_pitik
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2010
- Mesaj Privat
Rynobyt a scris:
Problema a facuto pe timp rece sau cald ?
boby1510 a scris:nu vreau sa te copiez dar sa sti ca si eu am umblat (cind nu tragea cum trebuie ) peste tot curata aia drege aia si dupa a facut in continuare la fel si singura si a revenit singura ,vorba unui alt coleg de pe forum sa reparat singura
Problema a facuto pe timp rece sau cald ?
poi de exemplu la mine a facut si pe timp cald si pe timp rece pe timp cald a tinut foarte putin...in schimb pe timp rece a tinut cam 2 saptamani dupa care s-a reparat singura asa cum a zis boby1510
- boby1510
- **
- 164 mesaje
- din 22 Jun 2008
- Insignia 2012 a20dt
- Bucuresti
boby1510
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2008
- Mesaj Privat
palipal
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2010
- Mesaj Privat
marele_pitik a scris:astazi pusei iar tester-ul, si din nou nici un cod de eroare ...
verificai inca o data tot vacum-ul, inclusiv pompa de vacum, toate ok
jur ca ma exaspereaza masina asta...nu am nici un martor aprins, la tester nu sunt erori stocate, insa trage greu...si am scris si mai sus am impresia ca turbina nu intra ....
verificai inca o data tot vacum-ul, inclusiv pompa de vacum, toate ok
jur ca ma exaspereaza masina asta...nu am nici un martor aprins, la tester nu sunt erori stocate, insa trage greu...si am scris si mai sus am impresia ca turbina nu intra ....
Cu stima...
Poate ai reyolvat traba , doar dacã nu atunci ãti dau un sfat bun"""!
Si eu am vazut cã de la turbo a scãpat ulei, si a curs la gura supapei de alimentare la motor. Dacã ei jos teava de la turbo la gura motorului si vezi dacã este ulei mult ãn interior atunci s-a depus la intrare în jurul supapelor..... Dacã reuseti sã desfaci si sã-l cureti îti revine si puterea si consumul scade mult. atât timp cât este infundat nu are cum sã meargã decât sã ia mai mult combustibil , numai aer tot nu are suficient? Succes.
- marele_pitik
- OP
- 240 mesaje
- din 06 Sep 2010
- Vectra 1997 X20DTL
- Dolj
marele_pitik
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2010
- Mesaj Privat
palipal a scris:
Cu stima...
Poate ai reyolvat traba , doar dacã nu atunci ãti dau un sfat bun"""!
Si eu am vazut cã de la turbo a scãpat ulei, si a curs la gura supapei de alimentare la motor. Dacã ei jos teava de la turbo la gura motorului si vezi dacã este ulei mult ãn interior atunci s-a depus la intrare în jurul supapelor..... Dacã reuseti sã desfaci si sã-l cureti îti revine si puterea si consumul scade mult. atât timp cât este infundat nu are cum sã meargã decât sã ia mai mult combustibil , numai aer tot nu are suficient? Succes.
marele_pitik a scris:astazi pusei iar tester-ul, si din nou nici un cod de eroare ...
verificai inca o data tot vacum-ul, inclusiv pompa de vacum, toate ok
jur ca ma exaspereaza masina asta...nu am nici un martor aprins, la tester nu sunt erori stocate, insa trage greu...si am scris si mai sus am impresia ca turbina nu intra ....
verificai inca o data tot vacum-ul, inclusiv pompa de vacum, toate ok
jur ca ma exaspereaza masina asta...nu am nici un martor aprins, la tester nu sunt erori stocate, insa trage greu...si am scris si mai sus am impresia ca turbina nu intra ....
Cu stima...
Poate ai reyolvat traba , doar dacã nu atunci ãti dau un sfat bun"""!
Si eu am vazut cã de la turbo a scãpat ulei, si a curs la gura supapei de alimentare la motor. Dacã ei jos teava de la turbo la gura motorului si vezi dacã este ulei mult ãn interior atunci s-a depus la intrare în jurul supapelor..... Dacã reuseti sã desfaci si sã-l cureti îti revine si puterea si consumul scade mult. atât timp cât este infundat nu are cum sã meargã decât sã ia mai mult combustibil , numai aer tot nu are suficient? Succes.
acum masina se comporta exemplar! merge bine...dar am sa ma uit si la problema pe care ai prezentat-o tu
mersi mult!
bafta!
cata32- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2003 x16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2008
- Mesaj Privat
cata32- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2003 x16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2008
- Mesaj Privat
cata32- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2003 x16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2008
- Mesaj Privat
- marele_pitik
- OP
- 240 mesaje
- din 06 Sep 2010
- Vectra 1997 X20DTL
- Dolj
marele_pitik
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2010
- Mesaj Privat
- cristian_27
- *
- 16 mesaje
- din 15 Sep 2008
- Vectra 1997 X20DTL
- Maramures
cristian_27
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2008
- Mesaj Privat
apropo,si eu am eroare p1220.am un vectra b x20dtl,masina porneste foarte usor si pornesc sa merg cu ea si la aprox 1800-2000 ture moare,adica nu mai are putere si tocale pompa de injectie ca la tractor.aprop masina se tureaza pana in 5000 leger(in relanti) si MIL stin,in sarcina MIL APRINS+TOCALIT.
- marele_pitik
- OP
- 240 mesaje
- din 06 Sep 2010
- Vectra 1997 X20DTL
- Dolj
marele_pitik
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2010
- Mesaj Privat
cristian_27 a scris:apropo,si eu am eroare p1220.am un vectra b x20dtl,masina porneste foarte usor si pornesc sa merg cu ea si la aprox 1800-2000 ture moare,adica nu mai are putere si tocale pompa de injectie ca la tractor.aprop masina se tureaza pana in 5000 leger(in relanti) si MIL stin,in sarcina MIL APRINS+TOCALIT.
pe romaneste. p1220 - pompa de injectie defecta. (nu baga cantitatea necesara in sarcina)
ce e acel "MIL" pe care l-ai specificat stins si aprins?
- boby1510
- **
- 164 mesaje
- din 22 Jun 2008
- Insignia 2012 a20dt
- Bucuresti
boby1510
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2008
- Mesaj Privat
- marele_pitik
- OP
- 240 mesaje
- din 06 Sep 2010
- Vectra 1997 X20DTL
- Dolj
marele_pitik
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2010
- Mesaj Privat
boby1510 a scris:pistonasul de avans din pompa de injectie blocat, cind se incalzeste motorul cum trebuie dai niste turati poate se deblocheaza dar mai poate fi si ceva mizerie pe la filtru sau sorb de la rezervor
merita incercata o curatare a sorbului si un schim al filtrului de motorina, si apoi sa dai cateva plafonari in relanti...dar slabe sanse...
- cristian_27
- *
- 16 mesaje
- din 15 Sep 2008
- Vectra 1997 X20DTL
- Maramures
cristian_27
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2008
- Mesaj Privat
acel MIL sa nu fiu ironic la vectra b din 97 are un singur bec de avertizare problema motor sau elctric.am curatat sorb,filtru de motorina,inlocuit capac filtru motorina si surubul de la retur pompa injectie cel cu bila care deschide la o anumita presiune in functie de presiune etc... am tester in baia mare si am aceeasi eroare.apropo,electric nu este problema,adica fire dezizolate.mi-am comandat alt opel din germania.maine e acasa.
- marele_pitik
- OP
- 240 mesaje
- din 06 Sep 2010
- Vectra 1997 X20DTL
- Dolj
marele_pitik
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2010
- Mesaj Privat
cristian_27 a scris:acel MIL sa nu fiu ironic la vectra b din 97 are un singur bec de avertizare problema motor sau elctric.am curatat sorb,filtru de motorina,inlocuit capac filtru motorina si surubul de la retur pompa injectie cel cu bila care deschide la o anumita presiune in functie de presiune etc... am tester in baia mare si am aceeasi eroare.apropo,electric nu este problema,adica fire dezizolate.mi-am comandat alt opel din germania.maine e acasa.
nu. acel cod de eroare se refera la pistonasul de avans al pompei. si este o problema frecventa
aditza25
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2011
- Mesaj Privat
Rynobyt
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X17DT (TC4EE1)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2009
- Mesaj Privat
Salut.
A venit frigul au aparut problemele X17DT (TC4EE1), porneste foarte greu dupa 7-8-10 ore de neutilizare.
Dupa ce am pornit-o o las 2 minute o opresc o las 5 minute porneste greu nu la fel de greu dar tot greu fata de cum ar trebui.Daca merg mai mult cu ea si o opresc o las un timp pe urma porneste la sfert.(imediat/bine)
verificat Bujiile: 2 nu incalzeau, le-am schimbat aceeasi problema tot greu porneste. le-am schimbat si pe celelalte 2 cu gandul ca poate numai incalzesc bine/destul Deci toate 4 bujiile noi aceeasi fabricand (REZULTATUL = negativ) Porneste tot greu la fel ca la inceput.
Am parcat masina cu botul mai sus, a doua zi cu botul mai jos, pt a "Verifica" daca nu cumva se dezamorseaza pompa, oricum am supapa unisens. Tot greu porneste ca la inceput.
Ce e de facut?
Am inteles ca ar mai trebui sa verific Senzorul de temperatura a bujiilor si releul de incalzire a bujiilor.
Senzorul de temperatura a bujiilor unde il gasesc?Cum il verific daca isi face treaba?
Releul de incalzire a bujiilor unde il gesesc ?Cum il verific daca isi face treaba?
Sau alte sfaturi: ........
A venit frigul au aparut problemele X17DT (TC4EE1), porneste foarte greu dupa 7-8-10 ore de neutilizare.
Dupa ce am pornit-o o las 2 minute o opresc o las 5 minute porneste greu nu la fel de greu dar tot greu fata de cum ar trebui.Daca merg mai mult cu ea si o opresc o las un timp pe urma porneste la sfert.(imediat/bine)
verificat Bujiile: 2 nu incalzeau, le-am schimbat aceeasi problema tot greu porneste. le-am schimbat si pe celelalte 2 cu gandul ca poate numai incalzesc bine/destul Deci toate 4 bujiile noi aceeasi fabricand (REZULTATUL = negativ) Porneste tot greu la fel ca la inceput.
Am parcat masina cu botul mai sus, a doua zi cu botul mai jos, pt a "Verifica" daca nu cumva se dezamorseaza pompa, oricum am supapa unisens. Tot greu porneste ca la inceput.
Ce e de facut?
Am inteles ca ar mai trebui sa verific Senzorul de temperatura a bujiilor si releul de incalzire a bujiilor.
Senzorul de temperatura a bujiilor unde il gasesc?Cum il verific daca isi face treaba?
Releul de incalzire a bujiilor unde il gesesc ?Cum il verific daca isi face treaba?
Sau alte sfaturi: ........