Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
astept momentul cand schimb lantul si sa aud un motor care nu merge ca un diesel Smile)
Skip ads

  • Mariusiik

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2004

  • Mesaj Privat
S-ar zice ca e lantul de distributie ... incep sa am dubii.

Dupa ce mi-au spus cei de la reprezentanta ca acel carait la motor ar putea fi de la distributie si ca trebuie schimbata, am dus masina la un mecanic pe care il stie tatal meu si care se ocupa numai de Opel.

La prima vedere mi-a spus ca ar putea fi si de la injectoare. L-am rugat sa ma programeze si sa-mi verifice injectoarele, distributia ... ma rog ... motorul si sa gaseasca cauza. Ieri am fost pe la el si dupa ce s-a uitat mi-a spus ca lantul de distributie e intins bine, deci e ok distributia, injectoare merg foarte bine si ca nu gaseste sursa caraitului. Uleiul e 5W40 semisintetic ... l-am schimbat acum 5000 de km.

Nu stiu ce sa mai cred ... ma voi mai duce candva saptamana viitoare pe la mecanic pentru ca am o fisura la planetara si trebuie schimbat ceva pe acolo (nu ma prea pricep la chestiile mecanice) si se va uita din nou peste motor ... poate i-a scapat ceva desii ma indoiesc.

Cand motorul este rece si il pornesc ... timp de aprox 1 secunda am un carait accentuat ... ca si cand uleiul nu ar fi intrat in actiune dupa care isi revine. Acest carait a aparut in timp si doar de 4 luni e evident. Am observat ca becul de ulei se stinge exact cand inceteaza caraitul. In timpul mersului e asa cum a fost descris pe acest thread ... ca un diesel.

Daca cineva a avut problema la pornire si a gasit solutia il rog sa ma informeze si pe mine.

Multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Clar de la distributie, chiar daca e intins lantul pinionul de la axul principal nu se mai sincronizeaza cu cele doua de la came !

Zgomotul la pornire este de la pompa de ulei care nu este amorsata, adica nu ai ulei in ea ca el se scurge inapoi in baie. Este o valva care impiedica scurgerea lui inapoi. Am sa caut ca parca am pe undeva despre ea si iti raspund.
Si eu aud zgomotul ala cind schimb uleiul ca eu "storc" motorul si toate cotloanele dar asta o data la 10.000km
  • Mariusiik

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Mii de multumiri dancuciureanu Smile , cred ca mi-ai rezolvat o gramada de probleme. Chiar te rog sa-mi mai dai ceva informatii despre ea, sa-i pot prezenta problema mecanicului.

Inca o data mii de multumiri!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Gata am gasit beleaua cu ciriiala pina vine uleiul
Este o valva 4 care impiedica scurgerea inapoi in baie

da sa vezi ce le mai trece prin minte sa faca economie la buget:


deci mai bine e cu valva ca e mai sigur
  • Mariusiik

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca astia au redus diametrul tubului de la 11 la 8 mm ca sa nu mai fie nevoie de valva .... chiar ca e solutia omului sarac Confused

Cat de grava este problema cu valva? Trebuie urgent remediata?

Mersi pentru info Smile
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nici eu nu ii inteleg ca asa reduci debitul si uleiul tot se va scurge. Personal o consider o timpenie ca sa mai economisesti 1 euro la produs.
Eu as remedia imediar ca sa nu stric pompa aiurea, sa-ti comanzi si garnitura baie si pe unde mai desfaci ca alea vechi e riscant sa le pui. Mai stiu si pe altii care au facut economie de 30 lei si au pierdut ulei de 100lei.
Daca vrei cod la ceva sa-mi spui.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Nu inteleg de ce intinderea lantului de distributie ar provoca zgomotul de tip ,,tzacanit diesel" chiar daca s-ar modifica diagrama de distributie, ar trebui sa se auda un zuruit de lant si in limite mici scaderea performantelor motorului .

Ar putea cumva fi de vina tachetii ? Fiind hidraulici o eventuala scadere de presiune in rampa ar crea joc intre cama-tachet-culbutor-tija supapa ?

Letto a spus:
il aveam si eu. am schimbat uleiul si filtrele si a disparut. e adevarat, am pus 10w40.


Chestia e ca si eu am schimbat uleiul si filtrul de ulei si nu prea se cunoaste din punct de vedere al tzacanitului !
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu prea inteleg chestia cu tachetii hidraulici
Ce am vazut eu este 2 buc ax came, arm lifter si arm. Deci lant lung, deschide/inchide in alt moment. Daca vrei sa vezi uzura pui mina si dai jos capacul colbutori, sincer nu cred sa fie.
  • mariush

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2006

  • Mesaj Privat
in legatura cu zgomotul de diesel, am fost si eu acum 2 sapt la gtt si mi-au spus ca e distributia.
Am schmbat-o si a costat 16,8 milione din care 6 milioane a fost manopera - pt cei interesati.
  • mariush

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2006

  • Mesaj Privat
mentionez ca acum nu se mai aude tacanitul deloc, sunt foarte multumit. Masina are cam 90k km.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mariush a scris:in legatura cu zgomotul de diesel, am fost si eu acum 2 sapt la gtt si mi-au spus ca e distributia.
Am schmbat-o si a costat 16,8 milione din care 6 milioane a fost manopera - pt cei interesati.

Extraordinar de mult ! Ce dracu au schimbat de au luat 6mil manopera, o fi mercedes? Si piesele foarte scumpe. Ce piese apar pe deviz ?
Skip ads

  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Ce presupune schimbarea distributiei in general si in particular pentru opel agila ?

Motorul trebuie dat jos ? Cutia de viteze impreuna cu motorul ? Personal la opel agila mi se pare groaznic de inghesuit si greu de demontat ! In plus mai e si instalatia de AC care ingreuneaza procedura si probabil ca se pierde si freonul ! Sincer as da vre 3-4 mil. manopera, insa piesele mi se par foarte scumpe de parca ar fi de avion ! Shocked
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu mi se pare chiar scump ca pret distributia toate cam 350 lei am vazut. Chestia e ca nu tine cei 120.000km si eu speram 150.000.
La mine nu e inghesuit ca nu am AC. In schimb cam aiurea, trebuie sa scoti un tampon motor, macar e ala cu probleme care pica des, pompa apa. Eu am sa merg la cineva ca singur e cam greu. Macar acolo este elevator, scripete ca sa-l tina.
  • benzo

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Azi am fost cu Corsa mea (motor Z10 XE) la verificare la Auto Huber din Sibiu.
A fost totul OK dar mi-au spus ca in viitorul apropiat va trebui schimbata distributia. Costa 16,5 milioane cu tot cu manopera. Dar am o nedumerire (nu e legata de de pretul mare al manoperei Very Happy ): au enumerat ce trebuie schimbat si nu era inclusa si pompa de apa pe lista. Am crezut ca au uitat-o asa ca i-am intrebat daca se schimba si pompa de apa. Au spus ca nu e nevoie.
Pana la urma trebuie sau nu trebuie schimbata si pompa de apa? Masina are in jur de 75000 km .
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Deci kitul de distributie complet cu ultimul surub ca si alea se schimba, garnituri (toate originale), ulei, filtru ulei, antigel cam 700 lei.
Pompa de apa se inlocuieste optional, oricum nu este scumpa.
A mai inceput cineva o discutie aici :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10503
Cred ca am sa rog moderatorii sa o mute ori aici ori la Agila daca noul coleg va schimba titlul celei incepute de el.
Tare cred ca o sa-mi cumpar trusa pentru distributie si o schimb singurel ca nu o fi prima. Am gasit cu tot intinzator de curea la 120 euro dar mai caut ca mi se pare cam mult.
  • benzo

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2005

  • Mesaj Privat
@dancuciureanu:

In postul de aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10503 aminteai ceva de "joc schimbator".Poate fi de la timonerie? Sau e mai grav? Very Happy

Multumesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu prea are legatura... De la schimbator pleaca 2 sufe/cabluri la timonerie, astea doua se regleaza pina intra usor. Completez miine ca acum vreau sa plec
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cu problema asta cu tzacanit au scris si corsari care au corsa nou nout(ma rog, primul proprietar mult sub 50k km) si se aude zgomotul.
asta relativ la ce ai scris Dan la topicul celalalt deschis.
Nu contest faptul ca se umbla mai nou la kilometraj si la masini aduse din germania, doar se pare ca si altii au avut probleme cu largirea lantului inainte de 50k
Din istoric reiese ca a fost motiv de rechemare la service pt Corsa.
Si pe mine ma asteapta treaba cu distributia Smile

Wink


Salutari
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Uitati cum este schimbatorul :

Timoneria pica ca este de plastic, mai mult cutiile de pe Corsa au probleme cu intratul in viteza pinioane/sincroane si lumea forteaza. Lasati putin in punctul mort cind schimbati ca sa aiba timp sicroanele sa-si faca treaba.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR