Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • andrei borbely

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2010 xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2009

  • Mesaj Privat
salut! sunt curios ce consum aveti cei cu motoare de 1.4 de 100CP,ca la mine e imens fata de ce da cartea si sincer vorbind resita nici nu prea e vreun oras.are un singur bulevard si 2-3 stradute si vreo 5 semafoare Very Happy eu am un consum de 9.8% mediu. dar tinem cont si de frigul de afara si de faptul ca masina e noua si motorul e destul de strans. Rolling Eyes Rolling Eyes
Skip ads

  • aiftimieilucian

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Sal, mergi cumva subturat? Adik frecvent sub 2000 de ture? Euprinoras pe timpul asta scot cam 8.1 , 8.3.Foloseste frana de motor pe cat posibil si incarca sa mergi turata cam 2800 3000 de ture, si ai sa vezi cum scade consumul. Wink
  • bamo

  • Mesaje scrise: 417
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
9-10% mers pe o plaja de turatii variata, nu la consum.
  • kylerul

  • Mesaje scrise: 715
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2010

  • Mesaj Privat
dupa 12 mii de km consumul meu e in oras de 8, uneori sub 8 ( asta se int vara ), iar acum pe frig a crescut la 9-9 si ceva cu un stil de condus batraneste...
Skip ads

  • andrei borbely

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2010 xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2009

  • Mesaj Privat
aiftimieilucian a scris:Sal, mergi cumva subturat? Adik frecvent sub 2000 de ture? Euprinoras pe timpul asta scot cam 8.1 , 8.3.Foloseste frana de motor pe cat posibil si incarca sa mergi turata cam 2800 3000 de ture, si ai sa vezi cum scade consumul. Wink

sal nu merg subturat conduc mai sportiv.cu toate ca nu prea ai ce scoate din masina asta.la 100 de cai pe care ii are trebuia sa fie mult mai sprintena dar parca ar fi un golf sdi.si nici macar atat ca ala are consum de 6% in oras nu ca mine 10. Laughing
  • andrei borbely

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2010 xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Auch! asta da performanta.consumul la masinuta mea a ajuns la 11%.nasty ha?eu nu stiu ce masini de tot rahatul fac astia de la opel.consuma cat un stilo de 1.8 si ala macar are 133 de caluti care te cam baga in scaun. in schimb in asta ma simt ca intr-un logan.ma refer la demaraj si consum.macar consumul de ar fi mai mic ca demaraj nu prea am nevoie.dar nici ala fratilor.am incercat diferite stiluri de condus si degeaba.vreau sa precizez ca sunt sofer de meserie si nu e nicidecum vb de felul in care conduc.am reusit sa aduc camion care manca 25% la 23% cu consumul si fara mers subturat sau scos din viteza la vale.dar pe asta nu reusesc nicidecum s-o tin in frau in privinta consumului.nu stiu ce se intampla ca am mai avut mai demult un astra din 93 tot de 1.4 si chiar am fost uimit de consumul pe care il scoteam, si ma mai si dadeam la ea din cand in cand.dar asta...nu mai stiu ce sa-i fac.chiar e strigator la cer.ei dau consum de 7 si mie imi manca 11.sunt sigur ca celor de la autoshow le vor placea sa puna pe prima pagina astfel de remarci.si dupa cate vad nu prea sunt singurul cu consumuri astronomice pentru o rasnita de motoras ca asta.ce drac au mai facut motoare de 1.4 daca stiau ca o sa aibe consumul unuia de 2.0 si sprint egal cu 0?vai de steaua lor. si cica sa mai iei OPEL...sunt curios ce o sa-mi zica la revizie.oricum voi merge foarte departe cu chestia asta fiindca sunt total nemultumit. daca e nevoie merg si la o.p.c. fiindca datele care mi le-au dat ei in privinta consumului nu bat deloc cu adevarul.sa testeze ei cu un sofer de-al lor masina mea si sa-mi scoata consumul care e dat in carte si eu jur ca ma las de soferie.asa ceva e inadmisibil . mai ziceam daca era consum de 8 in loc de 7 hai 9 sa zicem ,dar, 11?ma gandeam ca daca tot au fost in pragul falimentului vor face niste masini ca lumea cu care sa se scoata din impas,dar vad ca le-au facut in bataie de joc. nu vreau sa mai aduc in discutie si alte chestii care nu isi au locul in topicul acesta.am mai deschis si altele daca sunteti curiosi.clapeta de la rezervor si erori la esp si batai la etrier pe spate,si ar mai fi multe de deschis, dar le luam asa pe rand ca altfel cred ca nu-si mai cumpara nimeni opel daca le scriu pe toate.intradevar inainte de 2000 opelurile erau masini cat de cat pentru oamenii de rand.erau bunicele. dar acum sunt numai un profit. lucru prost facut sa pice cat mai repede ca omul sa fie nevoit sa-si ia alta.asta e.politica de piata.oricum sunt foarte hotarat sa ma duc cu plangeri la ei in privinta consumului si ma astept ca sunt o firma destul de serioasa, sa rezolve chestia asta.daca nu nu va mai fi opel. va fi opc.Very Happy Smile
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@andrei borbely
nu stiu ce stil de condus ati adoptat sau cati km are masina dar la motorul 1.4 100cp cuplul cei 130 Nm il are la 4000 rot/min
incercati sa tineti masina in jurul acelei valori sa vedeti cum scade consumul
cum motoru ala tre mers intre 4000 si 6000 rot/min
oricum consumul din carte e tor timpul stabil;it in conditii ideale si doar cu soferul
  • andrei borbely

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2010 xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2009

  • Mesaj Privat
lucio85 a scris:@andrei borbely
nu stiu ce stil de condus ati adoptat sau cati km are masina dar la motorul 1.4 100cp cuplul cei 130 Nm il are la 4000 rot/min
incercati sa tineti masina in jurul acelei valori sa vedeti cum scade consumul
cum motoru ala tre mers intre 4000 si 6000 rot/min
oricum consumul din carte e tor timpul stabil;it in conditii ideale si doar cu soferul


ai,incearca si tii nu ma domni prea mult ca mi-o iau in cap. nu am decat 30 de ani.si crede-ma am incercat si asa.masina are aproape 1500 km.si stiu ca manca mai mult cat e noua. dar chiar 11%?
las-o dracu ca nu-i microbuz.daca vroiam microbuz imi luam un vito si macar aveam mercedes.
Skip ads

  • Azrael

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Poti sa mergi la OPC cu cifrele de consum ca mergi degeaba! Inainte sa faci o asemenea miscare, incearca sa te documentezi putin. Un search pe google o sa iti spuna cum sunt trecute cifrele de consum la TOATE masinile din EU, nu doar la opel. Toate trec prin acelasi test:

http://www.vcacarfueldata.o...esting-scheme.asp

Daca te uiti acolo, o sa vezi ca acel consum este obtinut in laborator, la temperaturi controlate. Ceea ce inseamna ca nu prea conteaza masa masinii si nu iau absolut deloc in calcul frecarea cu aerul ( ce reprezinta o forta "negativa" semnificativa ).

In realitate, cand adaugi masa masinii si forta de frecare cu aerul o sa obtii valori total diferite. Cu cat ai motor mai mic si cuplu mai mic, cu atat valorile reale o sa fie mai departate de valorile ideal mentionate. Este oarecum logic: un cuplu mai mic si o putere mai mica inseamna un efort mai mare sa invingi fortele "negative".

Si ca o nota, e mai indicat sa cobori cu frana de motor decat cu masina scoasa din viteza. O sa obtii un consum mai bun ( chestia asta e valabila pentru masinile mai noi... nu am idee cum este la cele vechi ).
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Andrey Borbely are dreptate in anumite privinte. Scoti un motor de 1.4 dar ''voinic'' ca sa ai taxe mici, dar in schimb bagi mana in buzunar pentru benzina. Cred ca de un asemenea motor poate fi multumit cineva care sta la tara, nu in Bucuresti sau alt oras aglomerat. Nu am condus 1.4 de 100 cp, dar nu cred ca mi-as cumpara vreodata asa ceva montat pe masina atat de grea cum e astra. Comparatia cu Loganul de 1.4 si 75 Cp nu e deloc aiurea.
  • ovidiu.SB

  • Mesaje scrise: 462
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2007 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Ce treaba are loganu, consuma la fel ca astra dar e cu 400kg mai usor.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@andrei borbely
ok, ma gandeam ca esti mult mai in varsta,cum spunea si @Azrael o sa
mergi degeaba la OPC ca nu rezolvi nimic, masina inca are putini km o sa vezi o schimbare dupa 5000-10000km cand motorul se mai lasa
oricum consumul o sa fie cu cel putin 1-2 litru in plus fata de cel dat de producator plus, asta daca esti singur in masina Wink

@alre
motor mic si voinic e 1,3 cdti cu toate ca are doar 95cp
are cuplu mult mai bun si la turatie mult mai joasa
Skip ads

  • Okta43

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
nu inteleg cum va consuma atat... la mine la 1000 km are mediu 7.1.. si am scos mediu 6.4 mai prin noiembrie cand era inca caldut afara
  • wyk_nt

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2010 1.4 xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2010

  • Mesaj Privat
eu am 11.3 % la ce turatie schimbati..e aiurea sa mergi cu a II a la 50 km /h
eu schimb la 2.500 max 2800 pe motor 1.4 100 cp
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
wyk_nt a scris:eu am 11.3 % la ce turatie schimbati..e aiurea sa mergi cu a II a la 50 km /h
eu schimb la 2.500 max 2800 pe motor 1.4 100 cp

de ce e aiurea sa mergi cu a 2 cand motorul tau are cuplu maxim adica abia 170Nm la 4000rot/min
ia incearca sa mergi pe consum instantaneu cu m,asina in jurul valorii de 4000 sa vezi ce consum ai
voi v-ati cumparat masini de capacitate mica care sunt echipate cu motoare de turatie si vre-ti sa mergeti cu ele la 2800-3000 ca la alea diesel sau alea cu turbo
  • bamo

  • Mesaje scrise: 417
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
cuplu max e 130 nu 170 nm
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
bamo a scris:cuplu max e 130 nu 170 nm

dap am vazut dupa oricum un cuplu fff mic pentru o masina de 1500kg
iar pentru cei care cred cifrele date de producatori am gasit o mica demonstratie care ar trebui luata de fiecare data in calcul la achizitia unei masini

Explicatii referitoare la modul de determinare a consumului de carburant




Determinarea consumul de carburant este legiferata in EU de Directiva Consiliului Europei 80/1268/EEC, modificata ultima data de 2004/3/EC.

Testul este agreat international si se compune din doua parti, urban si extraurban. Acest test se foloseste si pentru determinarea emisiilor.

Masinile folosite la test trebuie sa aiba un rulaj de cel putin 3000 km la bord.

Testul urban este efectuat in conditii de laborator, pe un stand cu role. Vehiculul testat trebuie sa fie pastrat inainte de test la temperatura de 20-30 grade Celsius, cu cel putin 6 ore inainte de test. Aceeasi conditie de temperatura trebuie sa o indeplineasca lichidul de racire si uleiul de motor.

Testul se efectueaza de la pornirea motorului.
Un ciclu consta intr-o serie de accelerari, viteze constante, decelerari si relanti. Viteza maxima este de 50 km/h, viteza medie de 19 km/ora iar distanta acoperita de 4 km.

Ciclul urban apare in diagrama in Part One

Testul extraurban este efectuat imediat dupa cel urban. Testul consta in accelerari, viteza constanta, decelerari si relanti. Viteza maxima este de 120 km/ora, viteza medie este de 63 km/ora. Distanta acoperita este de 7 km.

Ciclul extraurban apare in diagrama in Part Two


Determinarea consumului combinat
Consumul combinat se determina ca medie a consumurilor urban si extraurban, ponderata cu distantele parcurse in fiecare caz.


Fabricantul nu testeaza fiecare vehicul in parte ci numai un exemplar. Este posibil ca in urma testarii altor exemplare de serie testate sa fie obtinute rezultate mai bune sau mai slabe.
Din cauza unei infinitati de situatii posibile de drum, conditii atmosferice, stiluri de condus, consumul obtinut in urma unui test de drum poate sa nu coincida cu cel prezentat official.



Alte conditii si determinari prevazute de normele europene :

Prima reglementare EEC a fost 70/220/EEC
Conform acesteia trebuie indeplinite printre altele, urmatoarele conditii :

o Geamurile trebuie pastrate inchise
o Aerul conditionat si climatizarea trebuie pastrate inchise pe durata testului
o Volumul de carburant se va calcula folosind un recipient suplimentar de alimentare si nu rezervorul autovehiculului
o Rata acceleratiei trebuie sa fie constanta
o Uniditatea atmosferica trebuie sa fie 95%
o Drumul trebuie sa fie uscat
o Viteza vantului trebuie sa fie mai mica de 3 m/s
o Inclinarea drumului nu trebuie sa depaseasca 2 %
o Viteza in momentul in care trebuie sa fie mentinuta constanta, nu trebuie sa aiba o variatie mai mare de 2 km / ora.
o Segmentul de drum trebuie parcurs in ambele directii.
o Rezervorul nu trebuie umplut la mai mult de 90% din volumul total
  • irmscher O1

  • Mesaje scrise: 287
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Eu am avut Astra H cu acelasi motor de 1,6 aspirat si consumul mediu in 2000-2500 km era 7,5% iar acum acelasi tip de motor, de 1,6 aspirat, a consumat mediu pe Astra J, 10,5% in primii 2000 km. Pe asta cum o mai explicati ? Si nu vreau sa aud ca diferenta este data de greutatea cu foarte putin mai mare a masinii sau de faptul ca motorul este nou. Pur si simplu Astra H consuma muuuult mai putin, avand acelasi tip de motor, de asemenea si cand era noua, consumul era mai mic decat la Astra J noua. Sa inteleg ca zana cea buna va scadea consumul doar dand din bagheta ?
  • maxwell00

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
salut,
motor 1.4 - 100 cp
urban intre 9-10%
extraurban 6.5-7.5 %
in conditii normale in oras, schimbat intre 2500-4000
in afara 120-140 km\h ( cu 2 persoane in masina si bagaje)
depasirile nu sunt fantastice, trebuie doar sa urci peste 3500 in ture si merge,
pt un motor de 1.4 pe masina asta destul de grea.
  • andrei borbely

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2010 xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2009

  • Mesaj Privat
maxwell00 a scris:salut,
motor 1.4 - 100 cp
urban intre 9-10%
extraurban 6.5-7.5 %
in conditii normale in oras, schimbat intre 2500-4000
in afara 120-140 km\h ( cu 2 persoane in masina si bagaje)
depasirile nu sunt fantastice, trebuie doar sa urci peste 3500 in ture si merge,
pt un motor de 1.4 pe masina asta destul de grea.

eu zic sa postati mai multi care aveti motorul asta consumurile cum a facut si colegul de mai sus,cu o mica precizare :orasul in care ati scos consumul respectiv(vad ca e din bucuresti colegul, dar oamenii mai circula si prin alte orase Laughing )oricum si 10 mi se pare mult chiar si pentru bucuresti(am vazut cum se circula bara la bara dar totusi e 1.4 100CP nu e de 2 l de 180 CP ca asa poate as mai fi inteles)oricum vreau sa fac un drum de germania sa o coxez putin si sa vad dup-aia cum se comporta
o sa revin cu detalii pana atunci postati in continuare ca sunt curios Smile Surprised
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR