- deleted-11331
- OP
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
azi am aflat ca poate fi montat x20dth pe omega deoarce modelul din 2000 cel putin avea acest motor pe ea ! acum ramane decat sa vad cum gestioneaza ecu geomatria variabila pe x20dth... iar in timp poate il voi repune pe al meu pe ea dupa ce il fac RK. oricum nu dau 600-700 euro pe unul de 2.2 , cand pot da maxim 400 pe unul x20dth si cu km putini, cu proba.
- deleted-6725
- **
- 137 mesaje
- din 15 Jun 2007
deleted-6725
- Mesaje scrise: 137
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2007
- Mesaj Privat
- nashu_lucian
- **
- 445 mesaje
- din 20 Aug 2008
- Omega FOREVER
- Hunedoara
nashu_lucian
- Mesaje scrise: 445
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega FOREVER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2008
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- OP
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
nel a scris:Suna-ma 0746058706 si vorbim,am eu motor ,pui doar pompa ta de injectie si anexele tale de omega 350 e
pai ai spus ca e y20dth nu x20dth... cat despre taxe si impozite da.. dar trebuie omologat si chiar de ar fi, tot ma tem cum va reactiona chiar si cu harti de 2.2 la greutate.. omega caravan avand 1730 dupa talon si nu numai... fata de 1450... la gol ma refer...
- krashy22
- ****
- 1,250 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,250
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,250 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,250
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- OP
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,250 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,250
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- OP
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- deleted-6725
- **
- 137 mesaje
- din 15 Jun 2007
deleted-6725
- Mesaje scrise: 137
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2007
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- OP
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
nel a scris:Nu vad ce legatura are ecu si imobilizatorul in treaba asta,pompa de injectie+ecu+imo raman ale tale(de pe ffostul motor) la fel si galeriile de admisie si evacuare cu senzori si turbina,tu schimbi doar "fierul" motorul va merge la fel ca inainte .
stiu ce presupune schimarea unui motor, eu imi faceam griji de gestionarea de catre ecu a geomatriei variabile pe motorul de 2.0 fie x sau y acestea neavand turbina cu geomatrie variabila. nu cred ca ,,fierul" are aceleasi cote la diametrul segmentilor,pistoanelor,supapelor... mi.ar placea sa fie asa dar nu cred,si daca ar fi asa de unde ar iesi diferenta de 200 cm3 ai motorului ? in afara de turbina si harta ecu... m-ai pus pe ganduri... am sa ma documentez.
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- OP
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
eu am y22dth nu dtr, avea 120 cp nu 125 cum e la dtr, si egr vacuumatic nu electronic cum e la dtr. ma intereseaza diferentele dintre 22dth si 20dth... daca ajung la concluzia ca nu e nici o diferenta strict legat de bloc motor si tot ce contine el atunci treaba se simplifica d.p.v. financiar ! le dau dreptate celor ce au spus ca nu dau mai mult de 350 euro pt un motor !
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- OP
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- OP
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- OP
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat