Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
azi am aflat ca poate fi montat x20dth pe omega deoarce modelul din 2000 cel putin avea acest motor pe ea ! acum ramane decat sa vad cum gestioneaza ecu geomatria variabila pe x20dth... iar in timp poate il voi repune pe al meu pe ea dupa ce il fac RK. oricum nu dau 600-700 euro pe unul de 2.2 , cand pot da maxim 400 pe unul x20dth si cu km putini, cu proba.
Skip ads

  • deleted-6725

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Suna-ma 0746058706 si vorbim,am eu motor ,pui doar pompa ta de injectie si anexele tale de omega 350 e
  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 445
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
si uite asa ai scapat de impozite si taxe marite Smile
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
nel a scris:Suna-ma 0746058706 si vorbim,am eu motor ,pui doar pompa ta de injectie si anexele tale de omega 350 e
pai ai spus ca e y20dth nu x20dth... cat despre taxe si impozite da.. dar trebuie omologat si chiar de ar fi, tot ma tem cum va reactiona chiar si cu harti de 2.2 la greutate.. omega caravan avand 1730 dupa talon si nu numai... fata de 1450... la gol ma refer...
Skip ads

  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
motoarele x20dth si y20dth sunt identice, diferenta intre ele ar fi norma de poluare X este euro 2 iar Y este euro 3............asa ca fapt divers sa stii ca se potriveste chiuloasa de y22dth pe x20dth/y20dth.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
pe langa motor treb sa schimbi ecu si imobilizatoru, vb cu maiandrei ca el stie mai bine
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
krashy22 a scris:pe langa motor treb sa schimbi ecu si imobilizatoru, vb cu maiandrei ca el stie mai bine
pai mai un ecu,immo si chip cheie de y22dth.. era la vanzare dar poate nu il mai dau, sa.l tin rezerva pt experiente... o sa ma mai intersez.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
ecu de y22dth nu cred ca se potriveste la y20dth pe cand ecu de y20dth s-ar potivi la x20dth, cel putin asa stiu
Skip ads

  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
[quote="krashy22"]ecu de y22dth nu cred ca se potriveste la y20dth pe cand ecu de y20dth s-ar potivi la x20dth, cel putin asa stiu[/qu si cu ce ar fi diferit... ?
  • deleted-6725

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Nu vad ce legatura are ecu si imobilizatorul in treaba asta,pompa de injectie+ecu+imo raman ale tale(de pe ffostul motor) la fel si galeriile de admisie si evacuare cu senzori si turbina,tu schimbi doar "fierul" motorul va merge la fel ca inainte . Idea
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
nel a scris:Nu vad ce legatura are ecu si imobilizatorul in treaba asta,pompa de injectie+ecu+imo raman ale tale(de pe ffostul motor) la fel si galeriile de admisie si evacuare cu senzori si turbina,tu schimbi doar "fierul" motorul va merge la fel ca inainte . Idea
stiu ce presupune schimarea unui motor, eu imi faceam griji de gestionarea de catre ecu a geomatriei variabile pe motorul de 2.0 fie x sau y acestea neavand turbina cu geomatrie variabila. nu cred ca ,,fierul" are aceleasi cote la diametrul segmentilor,pistoanelor,supapelor... mi.ar placea sa fie asa dar nu cred,si daca ar fi asa de unde ar iesi diferenta de 200 cm3 ai motorului ? in afara de turbina si harta ecu... m-ai pus pe ganduri... am sa ma documentez.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
diferenta de 200 cmc e din biele mai lungi la y22DTR , blocul motor difera intra y20dth si y 22dtr, pistoanele au acelesi cote chiuloasele sunt la fel etc

PS E o vorba romaneasca : Cand vrei sa te carpesti mai rau te rupi !

Mi-e sa nu te trezesti la final ca ai un motor X20DTh in plus
Skip ads

  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
eu am y22dth nu dtr, avea 120 cp nu 125 cum e la dtr, si egr vacuumatic nu electronic cum e la dtr. ma intereseaza diferentele dintre 22dth si 20dth... daca ajung la concluzia ca nu e nici o diferenta strict legat de bloc motor si tot ce contine el atunci treaba se simplifica d.p.v. financiar ! le dau dreptate celor ce au spus ca nu dau mai mult de 350 euro pt un motor !
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
man, pune motorul de 2.0 si gata, doar pompa de vacuum va diferi fiindca are cotul spre stanga la noi.
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
turculetz are un motor la dezmembrat de 2.2 dtr cu serie de 2.0.. cauta-l si vezi ce si cum Smile
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
da... m.am hotarat ! voi lua un motor sh, nu mai mult de 400 E, cu proba, insa peste 2 saptamanai voi putea practic sa il cumpar. voi vorbi si cu baietii la service.
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
ai gasit vreun motor pana acum?
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
da... de y20dth si din acesta voi pune. insa sunt inca in cautare, vrea sa.l duc la maiandrei pt un test de compresie ca sa stiu ce cumpar. am vazut patiti !
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
se incadreaza in locul al y22dth? nu mai trebuie facute modificari?
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
merge , totul e identic numai ca , biela e mai scurta cu 8 mm, cursa pistonului va fi de 90 mm in loc de 98 mm ,pistoanele sunt la fel 84 mm diam.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR