Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • glontzu84

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2013

  • Mesaj Privat
salutare!
am de cateva zile un opel astra g break cu motor de 1.4 16v Z14XE
de cateva zile face o chestie pe care nu am mai auzit-o vreodata la un motor......
pornesc motorul....merge ok.....in ralanti si in turatie nu da rateuri sau ceva de genul dar dupa ce il opresc la 1 secunda face un puf in admisie si se aude tzac clapeta de acceleratie....
daca ma poate ajuta cineva cu ceva informatii despre treaba asta de ce ar face asa?
Mentionez ca am pus-o pe tester si nu are nici o eroare.....am verificat compresia si este egala pe cilindri 11.0 bar.....nu stiu ce ar putea fii
Multumesc astept sfaturi....
Skip ads

  • Adrian Niculaescu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Salutari am si eu nevoie de ajutor va rog. acum o saptamana mi am cumparat un opel vectra 1.8 16 valve din 2001 benzina, tot bun si frumos la ea pana a m mers 20 de km si mi s a oprit motorul brusc. am tras pe dreapta am crezut ca e o manevra gresita a 2a zi mi s a oprit iar dupa 5 km de mers in bord imi apare masina cu cheia si motorul am tot citit mesaje si nu vad o problema ca a mea, am fost la un service mi a pus o pe tester si a iesit ca e eroare la senzorul axei cu cama si mi a sters erorile, mi a zis ca daca se mai intampla sa revin sa l puna din nou pe tester, nici n am ajuns acasa mi s a oprit iar motorul a 2a zi m am dus la acelasi mecanic si mi a pus o pe tester , n a mai iesit senzorul de la axa cu cama ,in schimb mi a iesit eroare cod p1600 care cica inseamna computer de la motor e mort, de asta face figuri, i am zis de ce nu mi stau aprinse becurile in bord mereu si de ce mi mai porneste inca masina daca e computerul, , cine cunoaste si ma poate ajuta? va rog! multumesc!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ECU e pe duca. Uneori face contact alteori nu.
Poti rezolva aici daca vrei:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=107080
  • wawe.slyck

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2013

  • Mesaj Privat
salut am un opel vectra b din 1999, 100 edition, si abea am schimbat distributia si toate filtrele, cand am fost de am luat-o de la service a pornit foarte greu da a pornit si mergea foarte bine dar ieri a inceput sa mearga tremurat si mergea in 3 pistoane, m-am dus inapoi la service si aia de acolo imi spune ca cica am bagat motorina in loc de benzina, am scos ce era in rezervor si am bagat din nou benzina 95 si tot la fel mergea, aia de la service mi-ai zis ca o sa isi revina k trebuie sa se curete motorina din motor si sa-i dau viteza, acum eu am facut ce mi-au zis aia sa fac si tot nu isi a revenit si scoate fum pe la imbinarea motorului cu galeria e evacuare cu toate ca are garnitura noua din ce se vede din devizul de la service.aia acolo au dat joc bobina si bujiile si pistoul 1 si bujia erau ude rau adica baltea in cilindru ceva si aia mi-ai zis ca e motorina.ce sa fac?wawe.slyck@gmail.com este mail-ul meu daca aveti un raspuns. wawe_slyck id de mess
Skip ads

  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Pai tu nu stii ce ai bagat in masina de zic aia ca ai bagat motorina in loc de benzina. Sigur au pus bine distributia? Tot ei is de vina stai pe capul lor. dute la OPC. Tu ai platit pt ce ti au lucrat la masina si masina merge mai rau.
  • wawe.slyck

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2013

  • Mesaj Privat
am fost la aia care mi-au pus distributia si ei au zis ca sunt blocati segmenti, ca cica ar fi stat masina 1 an pana sa-i fac distributia, si apropo nu am bagat motorina era benzina proasta rau de tot 95, si acum bag 100 dar tot scoate fum rau de tot am facut 400 de km de cand am scos-o din service si a consumat 7 litri de ulei, eu nu prea ma pricep asa bine la motoare daca erau blocati segmenti sau sparti ce simptome avea masina, acum de dimineata am fost inapoi la aia si luni o desface din nou sa vada ce de ce consuma ulei asa mult, daca e ceva de la chiuloasa semeringuri, supape, cum imi dau seama ca e din vina lor ca nu au pus distributia bine sau ceva de genu
  • wawe.slyck

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2013

  • Mesaj Privat
szian a scris:Pai tu nu stii ce ai bagat in masina de zic aia ca ai bagat motorina in loc de benzina. Sigur au pus bine distributia? Tot ei is de vina stai pe capul lor. dute la OPC. Tu ai platit pt ce ti au lucrat la masina si masina merge mai rau.




am fost la aia care mi-au pus distributia si ei au zis ca sunt blocati segmenti, ca cica ar fi stat masina 1 an pana sa-i fac distributia, si apropo nu am bagat motorina era benzina proasta rau de tot 95, si acum bag 100 dar tot scoate fum rau de tot am facut 400 de km de cand am scos-o din service si a consumat 7 litri de ulei, eu nu prea ma pricep asa bine la motoare daca erau blocati segmenti sau sparti ce simptome avea masina, acum de dimineata am fost inapoi la aia si luni o desface din nou sa vada ce de ce consuma ulei asa mult, daca e ceva de la chiuloasa semeringuri, supape, cum imi dau seama ca e din vina lor ca nu au pus distributia bine sau ceva de genu
  • wawe.slyck

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2013

  • Mesaj Privat
wawe.slyck a scris:am fost la aia care mi-au pus distributia si ei au zis ca sunt blocati segmenti, ca cica ar fi stat masina 1 an pana sa-i fac distributia, si apropo nu am bagat motorina era benzina proasta rau de tot 95, si acum bag 100 dar tot scoate fum rau de tot am facut 400 de km de cand am scos-o din service si a consumat 7 litri de ulei, eu nu prea ma pricep asa bine la motoare daca erau blocati segmenti sau sparti ce simptome avea masina, acum de dimineata am fost inapoi la aia si luni o desface din nou sa vada ce de ce consuma ulei asa mult, daca e ceva de la chiuloasa semeringuri, supape, cum imi dau seama ca e din vina lor ca nu au pus distributia bine sau ceva de genu



apropo am mai dat si aproape 4000 de lei...si merge mai prost deca mergea inainte sa se rupa distributia.merge sa pui chiuloasa cu 8 valve pe motor care are 16 valve, ca ma gandesc ca daca merge poate mi-au schimbat chiuloasa ca daca mi-au schimbat ornamentele prin masina e posibil si asta.merci mult
Skip ads

  • cont-sters-46991

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salut!Stie cineva daca supapa de la sistemul de introducere aer suplimentar,afecteaza mersul la ralanti,cu motorul cald?Va multumesc si astept sugestii! Are un ralanti neregulat!
  • RELU_Galati

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2013

  • Mesaj Privat
salut! am o vectra combi motor x16xel....am avut mari probleme cu ralanti la 1100 si cresteri de turatii pana la 2500 intre treptele de viteza.....am citit tutorialele pe aici si m-am hotarat sa curat clapeta de acceleratie....am desfacut,am curatat ,am spalat si surpriza mare...........furtunul de alimentare cu aer( de la reglaj mers in gol la galeria de admisie) ,era spart......l-am inlocuit si la prima pornire motorul meu mergea la 3000 turatii........am oprit si-am repornit dupa 3-4 minute,motorul mergand la 7-800 turatii la ralanti.....multumesc celor ce-au postat tutorialele de curatarea clapetei de acceleratie
  • gagaraz

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2012

  • Mesaj Privat
eu am o problema care nu ar deranja atat de rau insa motorul meu sta turat tot timpul la relanti undeva la 1200 de rot pe min....ce-i de facut?....cine se pricepe si a avut o astfel de problema remediind-o ulterior il rog sa ma indrume pas cu pas ca vorba aceea sunt tufa la capitolul mecanica....mentionez ca motorul este x16xel 1.6 si de asemenea mai detin si op/com pt diagnoza banuiesc ca este! va multumesc anticipat!
  • Medeea

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
salut,am un vectra b y20dth si nu vrea sa porneasca,imi da eroare P1335-(A)-pompa de injectie-lipsa semnal de turatie motor de la ECU-nu este prezent,am inlocuit senzorul de turatie si tot acelasi cod,am reparat calculatorul pompei si acelasi rezultat nu vrea sa scoata motorina la injectoare,ce ar mai putea fi de reparat?
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ai schimbat senzorul de turatie pompa sau senzorul de turatie arbore cotit ?
  • Medeea

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
senzorul de pe motor
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ai luat Bosch sau alta marca ?
  • Medeea

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
bosch,de la dezmembrari,e o chestie pe care nu o inteleg: turatia pompei este jumatate din cea a motorului,la mine se ridica cand dau la automat pana la 125 de rot pompa si acolo ramane indiferent de turatia motorului si nu inteleg de ce,sa fie senzorul din pompa defect sau e tot din calculatorul pompei?


Ultima modificare facuta de Medeea la Vin 25 Oct, 2013 9:49 pm
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Incearca sa faci proba cu senzor crankshaft nou, Bosch.
  • Medeea

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
sa fac rost de bani si incerc si asta
  • gagaraz

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2012

  • Mesaj Privat
azi am facut o diagnoza cu op-com asadar martor aprins check engine permanent si ina 4 erori...prima P1405 pozitie EGR linear prezent, P1640 modul pentru actionare 4X4 nu e prezent, P0505 reglaj aer la relanti nu e prezent si P0500 lipsa semnal viteza vehicul si acesta nu e prezent...detin o vectra b motorizare x16xel si la relanti motorul sta turat undeva la 1200 de rot\min iar cand fac trecerea intre viteze si chiar cand scot din viteza mi-i se tureaza undeva la 3000 de rot\min....ce-i de facut?....va rog cu stima doar raspunsuri competente! va multumesc anticipat!
  • ivan daniel

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Salut.am un opel vectra b motor 18 cod x18xe din 1996 , problema mea este ca se opreste motorul in mers si are momente cand nu vrea sa porneasca deloc dar daca o las 20 de min cateodata porneste.dimineata porneste bine la sfert dar se tureaza singura pana la 1500.in mers se limiteaza la 4500 de turati.am bagato pe tester si mi sa zis ca tre sa schimb senzoru de la axa cu came si senzoru de la arborele cotit.voi ce parere aveti ?ceva sugesti? va multumesc anticipat
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR