- sandu_race
- **
- 460 mesaje
- din 02 Mar 2008
- Vectra 1996 x16xel
- Alta tara
sandu_race
- Mesaje scrise: 460
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2008
- Mesaj Privat
Ultima si cea mai costisitoare treaba e un scurt in electromotor , trebuie desfacut si vazut ce e in el . E posibil ca un carbune de plus sa dea la masa in momentul cand bendixul ajunge pe coroana si face contactul de plus pt rotor . atunci iti omoara bateria . Incearca sa iti dai seama cumva daca starterul lucreaza , ar trebui sa se auda un clant inainte de stingerea becurilor . Incearca sa desfaci fisa groasa de plus care e prinsa la electromotor , sa ii lasi doar alimentarea la starter ( doar firul subtire ) si da la automat , iti poti da seama daca e starterul vionovat . Cu respect !
umbro89
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1996 X17DT (TC4EE1)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2009
- Mesaj Privat
FRI
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2008
- Mesaj Privat
x-vdc
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2009
- Mesaj Privat
- aurelio1
- **
- 344 mesaje
- din 23 Jun 2009
- Vectra 1996 X1,8XE
- Dolj
aurelio1
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1996 X1,8XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
- ammorex112
- **
- 90 mesaje
- din 02 Jul 2007
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
ammorex112
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2007
- Mesaj Privat
salut. ca posesor de motor x16 xel va pot spune ca am fost nevoit in vara sa dau jos galeria de admisie si astfel a trebui sa demontez toata cablaria si furtunasele de pe motor. sincer, mai toate furtunasele erau aproape infundate cu cenusa si reziduuri. am luat totul la mina si am curatat. depunerile mari se datoreaza si valvei EGR care baga gaze arse in admisie si odata cu ele si funigine.atentie la clapeta de acceleratie ca are in capat un potentiometru. cit despre distributie, m-am lamurit de mecanici si serviceuri autorizate, schimbat distributie in service autorizat opel si acum cind mi-am dat eu jos distributia este si decalata si am alta curea pe care nu am dus-o eu in service...ce se aude ca un feon la pornirea motorului este injectia de aer.
eyb
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 2.0dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
x-vdc
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2009
- Mesaj Privat
- Liviu_opel_18
- *
- 1 mesaje
- din 02 Oct 2009
- Vectra 1998
- Prahova
Liviu_opel_18
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2009
- Mesaj Privat
- rockkyy-009
- *
- 25 mesaje
- din 06 Mai 2009
- Vectra 1996 16v
- Suceava
rockkyy-009
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1996 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2009
- Mesaj Privat
catalin_marian a scris:am si eu aceeasi problema la vectra b 1.8
becul galben se stinge daca misc de firul de la senzorul axei cu came ,un mecanic a zis ca trebuie schimbat acel senzor,dar mai astept sa fac rost de bani sa schimb si distributia si acel zgomot se aude doar la pornire ,dupa c2 min se opreste si asta doar daca e frig afara,
cineva mi-a zis ca e un fel de turbina de incalzire
becul galben se stinge daca misc de firul de la senzorul axei cu came ,un mecanic a zis ca trebuie schimbat acel senzor,dar mai astept sa fac rost de bani sa schimb si distributia si acel zgomot se aude doar la pornire ,dupa c2 min se opreste si asta doar daca e frig afara,
cineva mi-a zis ca e un fel de turbina de incalzire
1 cm mai sus de tzeava unde torni solutie pt parbriz se afla acea turbina sau cum so fi chemand... aia are rolul de a incalzi ceva pe la motor ...este normal ca sa se auda acel zgomot (parca ar fi un aspirator) si turatia sa stea pe la 1300
- stocariu
- ***
- 733 mesaje
- din 01 Jul 2006
- Vectra 2003 z18xe
- Bucuresti
stocariu
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2006
- Mesaj Privat
In primul rand trebuie curatata mufa de la senzorul axei cu came, ca se mai oxideaza contactele si da erori. In al doilea rand dupa ce se incalzeste si se opreste chestia aia din stanga care se aude ca un feon trebuie sa stea relantiul sub 1000 de ture, daca nu sta rezolvati problema asta pentru ca si asta este un motiv sa se inregistreze consumuri record cum s-a scris mai sus. Daca scoti mufa de la senzor normal ca porneste calculatorul trece intru-un mod de urgenta dar este ca atunci cand nu face contact bine la mufa.
- cosmin_sibiu
- *
- 47 mesaje
- din 30 Nov 2008
- Vectra 2001 2.2 16v
- Sibiu
cosmin_sibiu
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2001 2.2 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2008
- Mesaj Privat
aurelio1 a scris:
La mine a fost motorasul de relanti... L-am curatat si nu mai moare motorul... dar sta pe la 1200 rpm...
Ollteanu a scris:am si eu un opel vectra b din 96 , si nu sta constant la relanti mai exact nu are vlaga pt un motor de 1.8 16 ajutati`ma va rog
La mine a fost motorasul de relanti... L-am curatat si nu mai moare motorul... dar sta pe la 1200 rpm...
verifica daca ai etansat bine motorasul de relanti cand l-ai montat la loc. si eu am o problema cu relantiul dar stiu ca de acolo e - trage aer fals pe la garnitura motorasului de relanti si transmite date false la sonda lamda, care mareste debitul de benzina pt ca ea citeste cantitate mai mare de oxigen - ca si cum ai accelera. iar motorul trebuiie sa arda cumva excesul de benzina, asa ca se tureaza. incearca deci sa montezi din nou motorasul, asigura-te ca nu are pe unde trage aer. totusi, sa nu strangi suruburile prea tare pt ca o sa se strice filetul - e ceva aluminiu pe acolo, care nu e prea rezistent.eu asta am patit - mi s-a stricat filetul. a trebuit sa folosesc adeziv pt etansare.
deci, spor si sper ca iti e de ajutor
x-vdc
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2009
- Mesaj Privat
Am schimbat senzorul de la axa cu came,am resetat eroarea si acum nu se mai aprinde martorul din bord.La tester nu a mai dat nici o eroare.senzorul l-am luat de la un 2.0benzina,deci se potriveste dar doar de la x20xev(asta daca mai exista si alte mot. de 2.0 benz.).Acum mai treb sa rez doar cu relantiul care mai fluctueaza(800-1300rpm)"care se poate sa fie de la senz de detonatie?"sau daca are cineva alta perere sa ma ajute pls.Apropo eu am x18xe.
Ultima modificare facuta de x-vdc la Sam 24 Oct, 2009 9:30 pm
Ultima modificare facuta de x-vdc la Sam 24 Oct, 2009 9:30 pm
x-vdc
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2009
- Mesaj Privat
- stanadryan
- *
- 6 mesaje
- din 28 Oct 2009
- Vectra 1996
- Arad
stanadryan
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2009
- Mesaj Privat
VEROLIUB
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1997 x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
- stanadryan
- *
- 6 mesaje
- din 28 Oct 2009
- Vectra 1996
- Arad
stanadryan
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2009
- Mesaj Privat
- stanadryan
- *
- 6 mesaje
- din 28 Oct 2009
- Vectra 1996
- Arad
stanadryan
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2009
- Mesaj Privat
- aurelio1
- **
- 344 mesaje
- din 23 Jun 2009
- Vectra 1996 X1,8XE
- Dolj
aurelio1
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1996 X1,8XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
cosmin_sibiu a scris:
verifica daca ai etansat bine motorasul de relanti cand l-ai montat la loc. si eu am o problema cu relantiul dar stiu ca de acolo e - trage aer fals pe la garnitura motorasului de relanti si transmite date false la sonda lamda, care mareste debitul de benzina pt ca ea citeste cantitate mai mare de oxigen - ca si cum ai accelera. iar motorul trebuiie sa arda cumva excesul de benzina, asa ca se tureaza. incearca deci sa montezi din nou motorasul, asigura-te ca nu are pe unde trage aer. totusi, sa nu strangi suruburile prea tare pt ca o sa se strice filetul - e ceva aluminiu pe acolo, care nu e prea rezistent.eu asta am patit - mi s-a stricat filetul. a trebuit sa folosesc adeziv pt etansare.
deci, spor si sper ca iti e de ajutor
Ce adeziv de etansare ai pus si cum ai procedat?
aurelio1 a scris:
La mine a fost motorasul de relanti... L-am curatat si nu mai moare motorul... dar sta pe la 1200 rpm...
Ollteanu a scris:am si eu un opel vectra b din 96 , si nu sta constant la relanti mai exact nu are vlaga pt un motor de 1.8 16 ajutati`ma va rog
La mine a fost motorasul de relanti... L-am curatat si nu mai moare motorul... dar sta pe la 1200 rpm...
verifica daca ai etansat bine motorasul de relanti cand l-ai montat la loc. si eu am o problema cu relantiul dar stiu ca de acolo e - trage aer fals pe la garnitura motorasului de relanti si transmite date false la sonda lamda, care mareste debitul de benzina pt ca ea citeste cantitate mai mare de oxigen - ca si cum ai accelera. iar motorul trebuiie sa arda cumva excesul de benzina, asa ca se tureaza. incearca deci sa montezi din nou motorasul, asigura-te ca nu are pe unde trage aer. totusi, sa nu strangi suruburile prea tare pt ca o sa se strice filetul - e ceva aluminiu pe acolo, care nu e prea rezistent.eu asta am patit - mi s-a stricat filetul. a trebuit sa folosesc adeziv pt etansare.
deci, spor si sper ca iti e de ajutor
- cosmin_sibiu
- *
- 47 mesaje
- din 30 Nov 2008
- Vectra 2001 2.2 16v
- Sibiu
cosmin_sibiu
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2001 2.2 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2008
- Mesaj Privat
este un fel de silicon de etansare - unu de culoare neagra si unul rosu. la mine au folosit negru (cel rosu se deosebeste doar prin rezistenta la temperaturi mai inalte, ceea ce nu e cazul pt ca acolo nu se incinge nimic)
filetul ce s-a stricat l-au debitat cu o marime mai mare, au facut filet mai gros si au pus un surub mai gros. siliconul este pentru a te asigura ca etanseaza perfect.
filetul ce s-a stricat l-au debitat cu o marime mai mare, au facut filet mai gros si au pus un surub mai gros. siliconul este pentru a te asigura ca etanseaza perfect.