Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • RESETKM

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 20T
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Puteti face o mica modificare, sa duceti turul direct in rezervor. Dar scopul returului tot in tur este in a ajuta pompa din rezervor si a se mai anula din bulele de aer pe tur in mers.
Skip ads

  • ktapet

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@ktgorik ma bucur ca ti-ai rezolvat masina dar ideea acestui forum era sa nu ajungi la escrocii aia de la service pt. o operatiune de 10 min. care te-ar fi costat 110 mii lei (=1 metru furtun). cand mai ai probleme cauta klumea pe forum despre problema ta si te asigur ca in multe cazuri scapi muuuult mai ieftin decat la service si in multe cazuri treaba o rezolvi 'mai profesionist' aici pe forum decat la service. numai bine.
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Salut tuturor! Si eu am de asemenea aceeasi problema, de aceea voi fi concis:

- am dat comanda de o-ring-uri la un magazin de piese de pe Lapusneanu si acestea vor veni in 5 zile lucratoare, adica vinerea asta;

- cei de la "reprezentanta" mi-au spus ca aceasta problema se poate rezolva intr-un interval de 5-6 ore, ceea ce m-i se pare enorm de mult pentru niste "mesteri" care au totusi o pregatire profesionala adecvata, sau ar trebui;

- mentionez faptul ca un "doctor" in ale reparatiilor pompelor de injectie si nu numai din orasul meu mi-a spus sincer ca problema mea se rezolva in maxim 2 ore, adica lejer;

- acum astept ziua de vineri pentru a ridica piesele si a m-i le schimba mecanicul de care am pomenit mai sus, care sincer, a fost recomandat de un coleg de munca, a.i. ii dau toate sansele de reusita;
- va voi tine la curent (220 V / 380 V, cum vreti voi), referitor la cazul meu.

Va multumesc pentru exprimarea opiniei!

P.S.: Voi descrie experienta mea cu "reprezentanta" din orasul meu in categoria adecvata si imi voi descrie si autoturismul mai pe larg!
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Salut din nou! Am rezolvat problema mea, care de fapt erau mai multe:
- inlocuit furtunase retur motorina;
- inlocuit filtru AER (era miserabil, deoarece nu il schimbasem de vreo 40.000 km).
Deoarece am schimbat FILTRUL de AER, am putere la motor (turbina), insa nu prea sunt multumit de PORNIRE; cred ca trebuia sa inlocuiesc si ORINGURILE de la injectoare, dar am zis ca este suficient doar a schimba furtunasul de retur, pentru a nu creea probleme de cap mecanicilor din service-ul in care am efectuat operatiile mai sus mentionate.
Mai mentionez ca au cam avut de lucru, deoarece capacul motorului se afla sub niste cabluri si conducte, motorul fiind dispus transversal.
Totusi cred ca am sa merg din nou la ei pentru a-mi schimba si oringurile, daca in 2 zile nu da randament.
P.S.: Service-ul se numeste AUTO PARTS din Constanta, situat pe strada Burada, si il recomand cu cea mai mare placere deoarece are in componenta sa ADEVARATI SPECIALISTI, chiar daca mai trag un fum in timp ce lucreaza si care poate la prima vedere nu prea par, dar si PRETURI FOARTE BUNE in comparatie cu alte service-uri, si aici nu ma refer la "reprezentanta".
Skip ads

  • tncosmin

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2000 y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2007

  • Mesaj Privat
verifica tevile care intra in filtrul de motorina
eu am fost si la service cu probleme asta si nu stiau ce aretot asa ziceau ca sunt furtunasele de retur,etc.
am gasit una din tevi usor iesita si cred ca prindea aer pe acolo.
acum totul e ok
  • danieldboca

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Slick a scris:Daca vrei sa verifici tu... iti pot da niste sfaturi sa vezi ce are dar nu iti va placea... Incearca in primul rand sa o tractezi. Ia-o de nas si trage-o in a 2-a (contactul pus bine inteles) pe la 30-40 Km/h si ar trebui sa porneasca. Trage-o mai mult timp ca sa fi sigur ca ai incercatvice si scapi de durerile de cap.
.


nu ma pot abtine de la o intrebare: voi stiti ca e bine sa impingi/tractezi masina si sa-i dai la cheie, daca nu porneste?
din cate stiu eu,la masinile mai noi nu e indicat deloc pentru ca e foarte posibil sa-ti zboare distributia (fie ea si pe lant)!
astept cu nerabdare pareri si sugestii!
multumesc!
  • drasca

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Am si au aceeasi problema cu pornirea dupa o noapte de stat in parcare. Am cumparat azi furtunul (1 m din Vitan) si maine vreau sa le inlocuiesc. M-am uitat azi cum sunt puse si am observat ca intra pe deasupra conductelor de la injectoare. Intrebarea mea este urmatoarea: pot sa trag pur si simplu de ele ca sa le scot si va ramane un stutz sau ceva vizibil in care pot sa le infig pe cele noi sau mai trebuie desfacut ceva pe acolo ?
  • sam_mntn

  • Mesaje scrise: 317
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1996 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Aveti grija cu pornirea prin impins/tractare la motoarele pe injectie, este stiut ca acestea nu trebuie pornite asa, la dacii de exemplu este perfect normal(pe carburatie), dar motoarele de tip nou sunt foarte sensibile si se pot chiar crapa de la pornirile prin impingere sau se pot stramba supapele, asa ca da, este o solutie in caz de urgenta, dar nu stiu daca este indicat sa se aplice in mod repetat.
Skip ads

  • j m b

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2009

  • Mesaj Privat
sal. am o pb mare cu astra mea. depaseam un tir iar la un moment dat mi a aparut in bord becu check engine iar masina nu mai tragea deloc.am tras pe dreapta si masina sa oprit singura .am incercat sa o mai pornesc dar degeaba,tremura motoru.am fost cu ea pe test dar nu apare nici o eroare
  • lg88sia

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2009

  • Mesaj Privat
@ SLICK [quote] ... incearca cu orice pret sa eviti intrarea aerului pe turul motorinei pentru ca mai rau ii faci (adica sa nu desfaci nici un furtun dintre rezervor si pompa de injectie...) [quote]

Salut ! Cu 3 saptamani in urma am schimbat ( acasa ) filtrul de motorina la Y20DTH, scotanand cele 2 conducte de la capacul filtrului. La scurt timp a inceput sa nu mai porneasca daca o lasam parcata in panta cu "botul" in sus si mai apoi chiar si cand o lasam parcata in plan orizontal Sad

Crezi ca are legatura schimbarea filtrului ( ma refer la intrarea aerului pe conducte ) cu faptul ca acum nu mai porneste motorul ?

p.s. Precizez ca datorita vremii din ultimele zile nu m-am uitat inca la starea furtunaselor de retur de la injectoare.
  • lg88sia

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2009

  • Mesaj Privat
CAZ REZOLVAT ! Am desfacut capacul de plastic de la motor si am gasit un furtun de retur crapat ( cel care face legatura intre ramificatia injectoarelor si pompa de injectie ). L-am inlocuit si totul e OK .

p.s. Recomand in acest caz, folosirea furtunului cu 2 straturi de cauciuc si unul de insertie textila, intercalat intre cele 2 straturi de cauciuc (diametru int./ext. = 3mm/7mm
  • neludorcu

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2013

  • Mesaj Privat
am avut si eu aceiasi problema cu pornirea si i-am schimbat furtunasele din fata motorului dar asta a fost acum trei ani de zile erau imbatranite! dar acum am o altfel de problema ca dupa ce o ia la sfert de cheie da sa moara motorul dar asta se intampla doar pe loc drept si doar dupa cateva ore!
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
capacul de la filtrul de motorina prinde aer sau pe la furtunele ce intra in acesta. sunt niste o-ringuri acolo care trebuie
schimbate
  • neludorcu

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2013

  • Mesaj Privat
mersi fain sa stii ca si eu am sesizat asta ca au putin joc oringurile acelea inainte sa intre in filtru! o sa le schimb.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR