DragosVok
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2008
- Mesaj Privat
Cand am mers sa-mi fac geometria, am descoperit o problema la roata stanga fata. Masina oricum tragea usor stanga si in mers trebuia sa compensez. Am constatat valori peste limita pentru unghiul de fuga, iar roata este mai in spate ca cea din dreapta. Cam cu 1 cm si jumatate. Cei de la geometrie mi-au spus ca ar fi de vina amortizorul sau portfuzeta. Nu am insistat sa se uite mai atent, pentru ca mai am niste probleme la puntea spate in urma unui accident, si trebuie rezolvate acelea mai intai.
Ceea ce am observat este ca amortizorul de pe stanga nu pare sa vina inclinat cu partea inferioara dinspre roata spre fata. Ar putea sa fie amortizorul cauza?Se poate stramba si totusi sa lucreze in parametrii normali?A mai patit cineva ceva asemanator? Ar fi bine sa fie amortizorul pentru ca inlocuirea ar fi mai putin costisitoare decat portfuzeta. Dupa ce termin cu sevice-ul buclucas voi reveni la geometrie si sper sa depistez problema.
PS: masina am luat-o din Germania cu aceasta mica problema, pesemne ca a suferit o lovitura serioasa pe aceea parte
Numai bine
nitu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2008
- Mesaj Privat
Cand am mers sa-mi fac geometria, am descoperit o problema la roata stanga fata. Masina oricum tragea usor stanga si in mers trebuia sa compensez. Am constatat valori peste limita pentru unghiul de fuga, iar roata este mai in spate ca cea din dreapta. Cam cu 1 cm si jumatate. Cei de la geometrie mi-au spus ca ar fi de vina amortizorul sau portfuzeta. Nu am insistat sa se uite mai atent, pentru ca mai am niste probleme la puntea spate in urma unui accident, si trebuie rezolvate acelea mai intai.
Ceea ce am observat este ca amortizorul de pe stanga nu pare sa vina inclinat cu partea inferioara dinspre roata spre fata. Ar putea sa fie amortizorul cauza?Se poate stramba si totusi sa lucreze in parametrii normali?A mai patit cineva ceva asemanator? Ar fi bine sa fie amortizorul pentru ca inlocuirea ar fi mai putin costisitoare decat portfuzeta. Dupa ce termin cu sevice-ul buclucas voi reveni la geometrie si sper sa depistez problema.
PS: masina am luat-o din Germania cu aceasta mica problema, pesemne ca a suferit o lovitura serioasa pe aceea parte
Numai bine
jery
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2007
- Mesaj Privat
- Gabello
- ****
- 1,148 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2001 y1,7dti
- Giurgiu
Gabello
- Mesaje scrise: 1,148
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2001 y1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
Legat de ce spui tu, poate fi chiar din suportul motorului...nu stiu acum, dar tu cand ai fost acolo sa iti reglezi unghiul voiau cei de acolo sa ti-l regleze stiind ca masina avea probleme la roti sau directie?
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
Masina mea a suferit un accident care a dus la schimbarea unghiului de fuga si s-a rezolvat prin modificarea suportului bucsei de tractiune.Practic bucsa din capatul tirantului inferior s-a deplasat cu longeron cu tot inspre spate in urma caderii cu roata intr-o gura de canal (era mascata de o balta).Drept urmare s-a dus janta,cauciucul,un surub de la pivotul inferior dreapta rupt,spart carcasa interioara AC,deformat podea pasager dreapta.
Geometria am remediat-o prin ovalizarea gaurilor de prindere a bucsei amintite si sudarea de saibe plate pe suport bucsa.
ngc2006
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1994 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2009
- Mesaj Privat
- nastasaflorin
- **
- 146 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2004 Z17DTH
- Neamt
nastasaflorin
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
La puntea spate, rotile nu sunt perfect perpendiculare pe sol ci sunt parca asezate in triunghi, cumva, mai exact, au un unghi mai mare in partea de jos, pe sol si ceva mai redus in partea de sus, la aripa.M-am gandit ca e o problema , ceva, insa totusi e simetric....
As vrea sa stiu de la voi daca asta e normal si daca nu, unde ar putea fi problema (amortizoare prea scurte...etc).
La rotile fata, directie, totul e ok, masina a trecut RAR,ITP de o luna, cand a fost adusa din Germania. Totusi, la mers pe asfalt uscat, in intervalul 60-80km/h se aude un sunet din spate, destul de slab , un wroooom chiar daca masina e lasata "pe liber" fara acceleratie.Practic sunetul seamana cu cel de motor....
Avand in vedere lucrurile de mai sus, senzatia mea in mers este ca masina e oarecum instabila, are uneori tendinta de-a lua stanga sau dreapta desi nu actionez volanul - parca lucrul asta se intampla cel mai des la viteze mai mari de 70km/h si trecerea pe zone mai denivelate ale soselei.
Constatarile sunt ca urmare a comparatiei intre un Matiz(al nevestei) si Corsa al meu.Prin comparatie, matizul pare mai stabil pe drum drept, directia e mai rigida si nu are tendinta de-a "fura" directia la denivelari.
Sa fie reglajul casetei de directie la Corsa prea slab(se invarte foarte usor volanul chiar daca nu are servo), sa fie amortizoarele spate duse, sa fie rulmentii spate sau o combinatie?
- victor_gl
- ****
- 1,038 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Astra 2005 z 1,7 dtl
- Galati
victor_gl
- Mesaje scrise: 1,038
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
Schimba-i pe ambele parti ca sa nu mai ai surprize .
Vezi ca se potrivesc de Cielo spate Astra f si mai multe masini si costa 30-35 Ron chitul complet .
Referitor la inclinatia rotilor nu are treaba amortizorul posibil sa fie din punte .
- nastasaflorin
- **
- 146 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2004 Z17DTH
- Neamt
nastasaflorin
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
Initial m-am gandit ca poate a avut accident sau ceva, insa ar fi fost inclinata doar una, nu ambele, simetric....