Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • bogdan_petrica

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Oradea, Bihor
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Buna,

Stie careva cum verific daca turbo lucreaza sau daca lucreaza corect la acest motor? pt. ca mie mi se pare ca nu functioneaza deloc nu se mai simte nici un zvacnit doar pe la ~2200 RPM incepe sa sune motorul mai gros si urca mai greu in ture....

Va multumesc pt. raspunsuri!
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Scoate mufa la debitmetru si fa o proba , daca situatia se schimba in sensul ca trage mai bine si se simte ca intra turbo inseamna ca ai debitmetrul pe duca , daca nu , la un tester cu ea.
  • bogdan_petrica

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Oradea, Bihor
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Salut,

Am facut testul si cu mufa de la debitmetru scoasa, masina se comporta aprox. la fel diferente ar fi pt. cand merg fara mufa de la debitmetru: urca mai repede in turatii la turatii mici si mai greu la turatii mari, nu apar intreruperi sau laguri in acceleratie in momentul in care schimb vitezele motorul deccelereaza mai greu si pot schimba mai bine vitezele, cand iau piciorul de pe acceleratie pt. frana de motor nu se mai simt smucituri si la turatii mici nu mai merge sacadat ...

Trag conculzia ca debitmetrul acela nu functioneaza corect... dar se pare ca nu e singura problema ... pt ca nici in treapta I nu se simte boostul turbo...

Inca o chestie ar mai fi ca dupa ce am schimbat filtru de motorina masina a mers super super fain cam 200de km ...

Ce are?
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Ai gasit apa si gunoaie in locasul de la filtrul de motorina ?
Skip ads

  • bogdan_petrica

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Oradea, Bihor
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Filtrul la schimbat mecanicul si el a tras cu o unealta tot ce era in carcasa filtrului... deci nu stiu.
  • bogdan_petrica

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Oradea, Bihor
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Salut,

Am cumparat un set de chei torx si am desfacut filtrul de motorina, acesta este curat dar un lucru mi se pare curios, motorina in locasul filtrului era pana la jumatate ...

Dupa schimbul de filtru mecanicul a pus acolo motorina pana sus ... si masina a mers ok 200de km se poate ca asta sa fie problema?

Sa incerc sa pun motorina pana sus ?

Va multumesc!
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
La mine tot la 2200 se simte boost-ul. Si dupa cate stiam eu, turbina nu intra in treapta I.
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Nu stiu cum o fi la voi la Y17DT, dar la mine la Y20DTH turbina de simte de la 2200rpm in sus
  • dancraciun

  • Mesaje scrise: 274
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2006

  • Mesaj Privat
cu toate ca am unele banuieli ca nici la mine nu ar functiona debitemtrul ok ( adica trepidatii in treptele superioare la o turatie de 1.500 ) boost-ul se simte de pe la 1.800 -1900 chiar 2000 ( depinde de ceva ... insa nu stiu de ce Very Happy poate ne lamureste cineva de ce cateodata turbina intra mai tarziu )
  • virgil

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2005

  • Mesaj Privat
in principiu, boost-ul se simte in functie de cat de tare apesi pedala de acceleratie....
turbina functioneaza tot timpul, doar ca la turatii diferite... turatia maxima (deci optima) este obtinuta dupa acele ture, care pot fi 1800, 1900, sau chiar mai mult, depinde cum accelerezi....
daca accelerezi lent, o sa obiti boost-ul intre 1800 si 2000, iar daca pleci tare de pe loc si schimbi vitezele in jur de 3000, nu o sa mai simti nici un fel de boost (turbina nu are timp sa decelereze).

ceea ce am scris mai sus a rezultat din testele facute cu masina mea.... nu stiu daca e sau nu de bine ... Laughing Embarassed Laughing
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Eu stiu ca pe la 1800 intra turbina, cel putin in treptele inferioare (inclusiv a 1-a);am inteles ca in treptele superioare (4 si 5) ar intra mai devreme Rolling Eyes
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
@bogdan_petrica
Eu cred ca cel mai simplu verifici asa:
1.Mergi pe autostrada si vezi dak treci de 150km/h
2.Consumul trebuie sa nu fie mare fatza de cit scrie in carte- exista posturi pe tema consumului la motorul tau.
Consider ca dak treci de 150km/h si ai si un consum normal iti functioneaza turbo.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR