Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • DRD
  • **
  • 98 mesaje
  • din 22 Mar 2007
  • Grandland X 2018 1.2
  • Bucuresti
  • DRD

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Grandland X 2018 1.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Nici nu mi-a ajuns masina si sunt speriat de ce citesc aici. O sa am o Astra de 1,4 - 100 cp si am crezut ca o sa fie suficient pentru un mers calm (nu ma omor sa alerg si in general am in masina max doua persoane). Mentionez ca pana acum o luna am avut un Opel Corsa 1,2 - 80 CP cu o masa totala de 1200 kg si un consum urban ce se apropia de 10%. Sper ca diferenta de 20 cp cu un plus de 200 kg dar si cu un plus la cuplu de la Corsa 105 la 130 sa rezulte ceva decent.

Imi pare rau ca n-am mers pe varianta Turbo dar ... daca ai un buget limitat e greu sa alegi ce sa pui pe ea vs la ce sa renunti ca sa ajungi la suma x.

Am varianta essentia la care am adaugat: CD 400, vopsea metalizata, scut motor, comenzi audio pe volan (1000 euro)
Skip ads

  • bauuab

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2012 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
&DRD te vei obisnui si adapta stilul de condus la cei 100 CP.Masina e ok.
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
@DRD
nu am inteles de ce te-ai speriat mai exact: de consumul masinii sau de lipsa de cuplu+putere?sau si mai rau de cele descrise mai sus de colegul alex.panciu?Punctual, consumul depinde exclusiv de modul de conducere,(vezi testele facute parca de un austriac Gerhard Plattner, cu diverse marci si motorizari si care reusea niste consumuri mai mici decit cele oficiale.Evident omul nu isi facea testele prin centrele oraselor si explica cam ce fel de maniera de condus adopta pentru asta)de gradul de inclinare al drumului,de temperatura exterioara,de gradul de incarcare a masinii,etc.Putere+cuplu=cit de mult esti dispus la +3000 de ture unde consumul instantaneu iti va arata niste valori pe masura.Dar cum spui ca nu te omori cu alergatul nu te vei intilni cu astfel de situatii pe tot parcursul deplasarii asa ca vei avea un consum mediu decent probabil mai mic ca la turbo.Se misca ok cu doua persoane, treptele 4 & 5 sunt destul de lungi-ex.130 km/h ~3000 ture intra cincea- dau un consum bun extraurban,treptele 2 & 3 destul de vioaie.Urban poti sa obtii si 7 si 15 in functie de context,s-a mai discutat pe aceasta tema.
  • DRD
  • **
  • 98 mesaje
  • din 22 Mar 2007
  • Grandland X 2018 1.2
  • Bucuresti
  • DRD

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Grandland X 2018 1.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Eram "speriat" de ceea ce se spune de acest motor, ca nu trage, ca nu are viata in el, ca nu poti sa faci o depasire, eu am avut masini modeste (Dacia 1310, un super Matiz si o Corsa D, 1.2), ma indoiesc ca Asta 1,4 sa fie mai "lenesa" decat Corsa care avea un cuplu mai mic si cai mai putini. Toti o sa zica de greutatea masinii dar am citit ca re 1350 kg cu un pasager (de unde trag concluzia ca masina mea care oricum e basic are 1280 kg). Corsa avea 1180 kg. Din pacate acum nu mai am ce sa fac si de consum nu-mi fac prea multe griji. Multumesc de incurajari, aveam nevoie Smile
Skip ads

  • aiftimieilucian

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Sal am de 2 ani juma aceasta masina de 1.4 100 hp si sunt multumit de felul cum trage, e cu mult peste asteptari, nu e puturoasa si consum mediu in limite de viteze cu ac pornit si 3 persoane ai sa vezi ca nu-ti ia mai mult de 6,2.In oras eu scot sub 8,5 indiferent ca e iarna sau vara.Am fost si singur in masina si am mers si cu 150 la ora in spatele unui bmw x3 si m-am tinut de el pe distanta destul de mare 60km.M-am si intrecut cu alte masini cu figuranti pe ele dar care nu prea cunosc masina si au ramas si ei in urma.
La probleme multe si sacaitoare vei vedea ca nu face banul platit dar in rest nu ma plang.Sa o stapanesti sanatos fara evenimente.
  • bauuab

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2012 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
&DRD greutatea masini te va convinge la manevre bruste unde sta bine pe sosea.
  • cornel18

  • Mesaje scrise: 541
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2010

  • Mesaj Privat
La un Astra din 2010 cu motor A14XER , o idee consum in oras? Pana in ce treapta o tineti voi la 50 km/h?
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Masa proprie pt modelul de baza,(incl. sofer) fara echipamente optionale,A14xer fara AC/cu AC :1373/1388 kg
A14xer cu toate echipamentele optionale fara/cu AC:-/1545 kg.
Mase luate in considerare conf.95/48 EC pt auto M1:sofer=68 kg.
Poate la modelul facelift s-au mai rezolvat din problemele cunoscute,sa ne spuna DRD cand primeste masina.Apropo DRD, la ce pret ai reuisit sa o scoti ?
Skip ads

  • DRD
  • **
  • 98 mesaje
  • din 22 Mar 2007
  • Grandland X 2018 1.2
  • Bucuresti
  • DRD

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Grandland X 2018 1.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Pana primesc masina mai am de asteptat 20 de zile (termen de livrare 2 luni), am reusit sa o scot la 12.700 euro. (vopsea metalizata, comezi pe volan, cd 400, scut motor, proiectoare, pilot automat, computer de bord). Voi cat ati dat pe masinutzele voastre cu motor de 1.4 - 100 cp ca sa-mi fac o idee.
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
@DRD
In general depasirea nu trebuie sa fie un scop in sine ,cind te sui la volan si pleci la drum sa nu-ti propui sa depasesti tot ce misuna pe strada ,chiar si cind conduci un super bolid cu sute de cp.O depasire se impune cu adevarat, mai ales pe soselele noastre ingozitor de proaste,unde viteza prea mare" poate dauna grav sanatatii",doar daca iti aduce cu adevarat macar un avantaj.In rest ca l-am depasit pe x sau pe y cu 130/h,doar pt ca x sau y mergeau cu "numai" cu 125/h ramine la alegerea fiecaruia.Asa ca nu trebuie sa-ti faci griji ca nu vei putea depasi daca situatia cu adevarat o impune, sigur tinind motorul cum am mai spus la +3000 de ture(de evitat in primii 2-3000 de km).In sfirsit, o astfel de practica nu e productiva si pentru ca, revenind, minunatele noatre drumuri iti pot oferi surpriza ca dupa ce ai facut ditamai depasirea,sa pui si o mare frina- consumatoare de anvelope, placute si discuri- de data aceasta din motive obiective.
In 2010 cind am dat comanda A14XER echipare enjoi+cb,scut metalic,roata rezerva,vopsea metalizata+3 vouchere(am platit doar unul)=10800 euro cu tva 19 %.Pina a venit masina tva-ul a sarit la 24% pret final ~11370 euro.Cum vopseaua silver lake parca ii spunea mi se pare acum un moft,cea alba era atunci free si parca arata si mai bine, rezulta ca se putea sub 11000
  • DRD
  • **
  • 98 mesaje
  • din 22 Mar 2007
  • Grandland X 2018 1.2
  • Bucuresti
  • DRD

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Grandland X 2018 1.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Va multumesc de sfaturi/incurajari, maine o sa sun la reprezentanta sa intreb ce se mai aude de masina, stiu ca a fost fabricata pe 30 aprilie! Vreau sa mai pun o intrebare referitoare la cotiera, si-a pus cineva aftermarket si daca da, ce model! Pana si pe Matiz am avut cotiera si m-am obijnuit cu ea, pe Corsa am avut cotiera Armster.
  • macs

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salutare. Mașina mea, un sedan, are aproape 4000 km. Consumul se prezintã în felul urmãtor : în București am 2 consumuri mãsurate la pompã de 9.3, respectiv 9.7 l/100. Clima a fost folositã în proporție de ~90% din timp. ÃŽn afarã, pe drum european, consumul a fost de 6.6 l/100 iar la o excursie București - litoral și retur ,consumul a fost de 7.6 l/ - pe A2 am mers relativ constant cu 140 km/h. Afarã, clima a fost folositã 100% din timp. Am observat cã (,) consumurile la pompã au avut aceleași valori cu cele din computerul de bord. Precizez cã tot timpul încerc sã mențin un stil de condus economic, sã nu bruschez motorul etc și în plus tot timpul schimb vitezele la 3000 ture.
Rog pe cei care au un consum mai bun, cel puțin în București, sã detalieze stilul de condus. Mulțumesc
Skip ads

  • macs

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salutare. Masina mea, un sedan, are aproape 4000 km. Consumul se prezintã în felul urmãtor : în Bucuresti am 2 consumuri mãsurate la pompã de 9.3, respectiv 9.7 l/100. Clima a fost folositã în proportie de ~90% din timp. În afarã, pe drum european, consumul a fost de 6.6 l/100 iar la o excursie Bucuresti - litoral si retur ,consumul a fost de 7.6 l/ - pe A2 am mers relativ constant cu 140 km/h. Afarã, clima a fost folositã 100% din timp. Am observat cã (,) consumurile la pompã au avut aceleasi valori cu cele din computerul de bord. Precizez cã tot timpul încerc sã mentin un stil de condus economic, sã nu bruschez motorul etc si în plus tot timpul schimb vitezele la 3000 ture.
Rog pe cei care au un consum mai bun, cel putin în Bucuresti, sã detalieze stilul de condus. Multumesc
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
In oricare oras consumul depinde de trafic,adica poate si 7,...si peste 10.Din experienta de multe ori se pot scoate consumuri mai bune in orase mari decit in cele mici,bulevarde mai largi, mai lungi etc.dar tot de trafic tine. La drum intins se pot obtine consumuri mai scazute,din experienta mea dupa 8-1000 km va mai scadea cu 1l pe DN-uri,europene,nu am testat pe autostrada.
Iar pt circotasi va dau un consum obinut de mine cu doua pers. la bord fara bagaje pe drum european,relativ drept fara pante,rampe pronuntate ,condus economic.viteze intre 65-95,functie de localitati 4.3%!
Consumul e cel indicat de cb,nu batea vintul din spate,nr.km in bord ~22000 km,hatchback.In anumite conditii de trafic testate de mine as spune ca, consumul indicat de cb e usor mai mare decit cel la pompa.Bineinteles dupa o fataiala prin orasul in care aveam treaba-in speta Bacau-consumul a sarit la 5% in momentul in care am iesit din oras.
Schimbatul tot timpul la 3000 ture nu mi se pare o solutie tocmai economica.
  • macs

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Pãi la carte zice cã pentru motor e optim sã schimbi vitezele la turația unde ai cuplu maxim. Noi schimbãm mai jos.

@bodo 2010, tu la ce turație schimbi vitezele?
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
La carte cuplul maxim e la 4000 rot./min si puterea max. la 6000.Optim pt un ritm rapid de reaccelerare la nevoie nu pt consum sau uzura.
Poti schimba linistit la 2300-2500 rot/min in cond. de drum normale pt consum ,la nevoie +4000 ture rampe,depasiri
  • macs

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Pãi schimb și așa, nu'i bai, însã dupã schimbare, turația cade sub 2000 de ture, unde mi se pare cã motorul e subturat. Oricum, e mult mai elastic în comparație cu vechiul 1.4 de la logan unde, dacã (,) cãdeam sub 2000 de ture, era jale Smile
  • macs

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Revin cu un nou consum: dupã mai bine de 700 km rulați între București și litoralul bulgãresc, mers pe la Giurgiu, consumul la pompã a fost de 6.6 l/100; consumul mediu arãtat de CB era de 6.7. S'a alimentat de la aceeași pompã la dus și la întors la Giurgiu (600+ km), în mașinã au fost 3 persoane și bagaje pe mãsurã. Aerul condiționat a funcționat tot timpul. Am încercat sã merg cât mai economic, luând în serios sfatul lui bodo 2010 legat de schimbarea vitezelor, însã nu prea se putea aplica prea mult din cauza reliefului foarte variat, cu incredibil de multe dealuri - foarte frumos de altfel și deloc plictisitor.
La întoarcere, am observat cã presiunea în pneuri era de maxim 2.3 bari - modul confort. Acum le'am umflat la 2.7 bari, sã vedem diferența la consum, cã la rinichi se simte fiecare crãpãturã din strãzile minunatei noastre capitale Smile.
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Presiunea in roti 2.4 la rece dimineata,ziua pe caldura se duce in 2.6-2.7 pe drum bun e ok pe peticeli te cam zdruncina,dar ajuta si la consum,cauciucul nu se deformeaza in timp si masina "aluneca"altfel pe sosea decit at cind ai cauciucurile dezumflate.Dealtfel un manometru bun nu ar trebui sa lipseasca din portbagaj,multa lume ignora cit de importanta e o presiune corecta in roti.
Cind ai relief greu, ai de urcat dealuri,munti modul de condus e cu totul altul eu spuneam de cond.normale de drum.Cel mai mult conteaza acum sa te folosesti de inertia masinii pe zonele de coborire pt a imprima masinii impuls pe zonele de urcare,adica incepi sa accelerezi inainte sa inceapa rampa atfel mesteci in cutie,pierzi ce ai cistigat pe coborire.
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Revin cu un drum Pojorita,Rarau pina sus pe drumul reabilitat de 2-3 ani excelent,recomand si pt pastravaria de la urcare se maninca bine,urcare in rampa aprox.3-4 km,peisaje si trasee prin padure (pe jos)spre manastiri, de vis,in total 375 km consum pe bc 5.5 mers tare la dus,depasiri cu + 4500 ture,drum destul de aglomerat.
Concluzie dupa 25000km,este cel mai economic motor pe benzina,din gama astra,pt depasiri tr.a3-a +4000 ture ete destul de ok pt un aspirat.Am condus ford focus 1.0 ecoboost 125 cp este un motor super,dar la tinuta de drum,directie,spatiu interior,astra este peste focus.Daca si noile motoare supralimentate in 3,4 cilindri de la opel vor fi superioare celor de acum plus ceva revizuiri pe la frine,ma gindesc deja la k in 2-3 ani.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR