Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • gabi.lbv1979

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Kadett 1990 17d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2010

  • Mesaj Privat
buna baieti. am inlocuit garnitura de chiuloasa , dar nu stiu cum sa reglez tachetii la motor. va rog sami dati si mie distantele la admisie si evacuare si modul cum se pot regla . motorul este un 1,7 diesel ,opel kadett astept raspuns urgent si va multumesc baieti..
Like
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
de ce stiu eu ca tachetii sunt hidraulici la motorulala? ce cod ai?
Like
  • gabi.lbv1979

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Kadett 1990 17d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2010

  • Mesaj Privat
sincer nu stiu ce cod are . Dar pot spune ca tachetii stau pe niste ''scaune'' cu o sfera mica deasupra ,iar supapa este in fata. Am citit de cei hidraulici, dar in desen sunt situati deasupra supapei. Cum stiu ce cod are motorul meu? mersi de raspunsuri...anticipat
Like
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
salut, tachetii normali, cu reglaj au o piulita de care reglezi. dacia are asa. aia hidraulici arata ca un fel de cilindru prin care trece ulei. diferenta dintre culbutori este ca aia pentru normali au o gaura prin care trece tija tachetului si piulita deasupra, iar aia pentru hidraulici arata cum ai zis tu, ca un polonic cu gura in jos.

uite diferenta.
Like
  • gabi.lbv1979

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Kadett 1990 17d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2010

  • Mesaj Privat
asa sunt si ai mei ca in desenul intai. Chestia este ca doar pe cilindrul trei camele de pe ax sunt sterse de ulei , iar celelalte came nu. Daca nu ar fi fost pus la punct axul cu came impreuna cu cilindrii, s-ar fi rupt supapele , asta insemnand ca au ajuns in capul pistonului. Dupa cum spui , ei ar trebui sa se regleze singuri dar motorul nu vrea sa porneasca ,cu toate ca am avut semne pe toate ( pompa, rola came , vibrochen) cu semne si pe curea .Bujiile sunt noi, deci teoretic ar fi trebuit sa o pornesc. Mersi pentru desene , deci sa inteleg ca sunt hidraulici.... 😕 😕 Mare dilema Exclamation
Like
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG