Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Insist !...Ai incercat sa scoti furtunasele de retur asa cum ti-am scris pentru a vedea daca apare ulei pe ele? Consider ca umbli in zadar la pompa.
Skip ads

  • motanel_cristi

  • Mesaje scrise: 331
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
motanel_cristi a scris:Multumesc pt. sfat. Nu cred ca este de la furtunase ci de la carcasa filtrului de motorina. Mai precis de la acele oringuri. Am pus un filtru cu intrase si iesire si de atunci nu am mai avut probleme. Am gasit si oringuri dar inca nu am apucat sa montez carcasa. Furtunasele nu le-as schimba pr.ca sunt puse de cineva de la opel si sunt originale. Acum sa vad ce se intampla dupa ce montez carcasa. Ms inca o data pt sfat.

Hai sa postez si aici:Se pare ca inca nu am rezolvat problema cu dezamorsarea.
Acum motorul meu este plin de inprovizatii.
Sa va spun cum a inceput toata povestea:Am 2 amici cu acelasi motor care nu le place cum le merge.
Intr-o seara au venit la mine si m-a rugat sa accelerez masina(pana in 5000 de ture) sa vada cum se intareste furtunul ce vine de la turbina(la mine se intareste la ei nu prea)toate bune si frumoase pana a doua zi de dimineata cand nu a mai vrut sa porneasca si de atunci a inceput si stresul.Am inceput sa inlocuiesc carcasa filtrului de motorina cu doua furtunase transparente,filtru de motorina din plastic transparent+4 coliere.Nu am avut probleme cu ea cam o saptamana(am zis GATA am rezolvat)dar nu a fost asa.
Am cumparat si oringuri pentru capacul filtrului de motorina(10 ron,5 buc),le-am schimbat dar inca nu il montase-m.
Dupa o noua dezamorsare am trecut la pasul 2,schimbarea furtunaselor de retur(10 ron,1m).
Au trecut 5 zile si totul a fost OK si am cumparat 1 m de furtunas Gates de 3,2(am zis iar GATA Smile de aici a fost dar sa ii pun furtunase bune si sa ii pun si filtrul ei original)
Am schimbat si furtunasele,am pus si filtrul.....toate bune si frumoase.
Dupa o saptamana....iar Sad .
Acum sunt la pasul 3:Probez daca se dezamorseaza pe la injectoare eliminand returul care intra in pompa si acel furtunas care intra in pompa l-am bagat itr-o sticla de jumate cu putina motorina sa nu prinda aer.Si de vreo 4 zile merg asa si porneste mereu.
Mentionez ca amorsarea o faceam cu o sticla de 2L si un furtunas bagat in teava care duce la pompa.Lasam sa iasa tot aerul si dadea-m la cheie...pornea imediat.
Acum suspectez pompa dar totodata stau si in dubii pt.ca masina odata pornita,merge impacabil,se tureaza cat vreaunu trepideaza,nu se opreste in mers....Acum este nepornita de vreo 15 ore si nu o pornesc decat maine dimineata.
  • motanel_cristi

  • Mesaje scrise: 331
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
nu m-am putut abtine si m-am dus la masina.Dupa aproximativ 20 de ore nepornita......a pornit perfect(au intrat si bujiile pt. o sec) dar cu aceste inprovizatii
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
deci conlcuzia: se dezamorseaza undeva pe circuit nu in injectoare sau pompa...
Skip ads

  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,240
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
@Motanel -Buna treaba ai facut cu sticla la retur.Cand ajung acasa am sa iti arat ce modificare am eu la retur de si cei de la reprezentanta au ramas uimiti si au zic ca o sa tina si ei cont de asa ceva.Si eu am avut o problema asemanatoare de se dezamorsa,astfel am pus o pompita de amorsaj si in fiecare dimi dadeam la pompita de radeau vicinii cu rabele de mine ca nici la ei nu trtebuie amorsat tot timpul.
Am pus filtru de WV din tabla in locul celui original si astfel am constatat ca pe la filtru e problema,dar pana aici am schimbat T-uri, furtun,supape sens si multi nervi.
Pana la urma s-a dovedit ca imi prindea aer pe langa un pin al mufei din capacul filtrului.Am schimbat capacul si acum e OK.

Eu te sfatuiesc sa iei toata instalatia la puricat si verificat toate inbinaturile.
Sa iti montezi o pompita de amorsat.
Si daca vrei sa iti faci modificarea la retur ca sa nu mai ai probleme cu teurile.
Neaparat sa pui furtun cu insertie (nu cu invelis) de panza la retur.

Spor la treaba.
  • motanel_cristi

  • Mesaje scrise: 331
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Mda....dupa o saptamana de la acea chestie cu sticla,azi de dimineata nu a mai pornit.Tocmai ieri am vorbit cu mecanicul si mi-a spus ca daca nu s-a mai intamplat sa nu mai porneasca inseamna ca prindea aer pe la oringurile de la injectoare si ca trebuie schimbate.Bucurie mare pe mine ca nu e pompa.......na ca azi dimineata nu a pornit iar.Am obs.ca se intampla numai cand mai am sub 10 L de motorina in rezervor.Am vazut ca mai multi colegi au avut probleme cu dezamorsarea si de la acel sorbu sau cum ii zice din rezervor.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
am inteles ca acolo la acel sorb este o supapa de sens dar nu stiu exact ca nu am desfacut pana acum...
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
motanel_cristi
Eu am demontat si curatat acel sorb si nu are nici o supapa de sens, cel putin la mine. Incep sa cred ca tu ai probleme cu pompa de alimentare care e situata in pompa de injectie, incearca sa montezi o pompa de combustibil electrica de genul celor care se monteaza pe conducta de tur ( ex. Ford Mondeo ), pompa care va actiona doar in momentul in care dai la cheie, adica la pornire (caci la pornire ai tu probleme). Asta e o solutie adoptata de unii meseriasi in cazul in care au probleme similare cu a ta.
Skip ads

  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut!

Am încercat sã pornesc azi dimineațã Y20DTH-ul și n-a vrut s-o ia deloc... deși e varã, am încercat cu spray, dãdea sã porneascã și nu pornea. Mai stau 5 minute, dau la automat și pornește. Merge perfect, ajung la stânã sã iau niște brânzã. Dupã 30 de minute, încerc sã pornesc motorul, iar îmi face figuri. Umblu la filtrul de motorinã, îl umplu, îl strâng la loc, nu vrea și nu vrea.

Desfac șurubul de la pompa de injecție, tata dã la automat și iese spumã... Am zis cã e clar, circuitul filtru-pompã e problema. Mai dãm jumãtate de orã la automat, omorâm bateria, electromotorul, o ia pânã la urmã...



Cum sã fac, sã încerc sã-i pun un filtru capsulat, sã schimb furtunașul filtru-pompã, dați-mi niște idei care v-au rezolvat problema cu neetanșeitatea asta! A mers bine din noiembrie pânã acum... și-acum te lasã așa la ”viațã dulce”. Nu-i corect... Mulțumesc anticipat!
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Ce chestie... am mai stat am gâdilat-o... insist cu spray și pornește. La relanti rotund, la accelerație rãspunde corect... Sã fie injectoarele? Sad Dupã 1 orã, iar nu pornește. Insist cu spray, pornește. Ce sã fie, ce sã fie.....
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Incepe si tu cu furtunasele de retur, dupa aia inlocuieste de proba carcasa filtrului cu un filtru etans/metalic.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Altceva... altceva... s-a fãcut chestia cu returul, nu s-a rezolvat. Când dau cu spray... pornește. Când nu ajut cu spray, nu pornește... Cred cã e depãșitã situația cu neetanșeitatea...
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Crezi tu ca e depasita. Se dezamorseaza pe la carcasa filtrului sau pe la pompa de injectie.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Pune un filtru capsulat de ford si vezi daca mai face , daca tot persista problema atunci se lasa cu pompa de injectie.Si incearca sa nu i mai dai cu spray , nu o rezolvi dand mereu daca mai vrei sa ai masina!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ai verificat/schimbat furtunasele de retur? ai verificat supapa de la pompa de motorina care este pe unul din cele doua furtune de motorina ce intra in pompa...
  • motanel_cristi

  • Mesaje scrise: 331
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salut. Da am facut cam tot ce depinde de mine. (furtunase schimbate,proba cu un alt filtru de motorina,E T C.)Nu stiu despre ce supapa de la pompa este vorba. Frumoasa poza ai la avatarul tau. Imi pare cunoscut motorul Smile)
  • motanel_cristi

  • Mesaje scrise: 331
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
@mikyboy...scuze dar am intrat de pe telefon si la avatarul tau imi arata poza cu motorul meu....cea pusa cateva post-uri mai sus Laughing Laughing Laughing
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
la intrarea in pompa pe unul din cele doua furtune este un surub care in el are o supapa. nu mai stiu exact la care din ele dar te poti uita... acolo se mai strange mizerie si ramane supapa deblocata.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Surubul din stanga, de la retur, are o supapa de retinere presiune in pompa.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
asa ala de retur... Smile nu mai stiam exact care.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR