- stfan
- **
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
- motanel_cristi
- **
- 331 mesaje
- din 19 Mar 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
motanel_cristi
- Mesaje scrise: 331
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2009
- Mesaj Privat
motanel_cristi a scris:Multumesc pt. sfat. Nu cred ca este de la furtunase ci de la carcasa filtrului de motorina. Mai precis de la acele oringuri. Am pus un filtru cu intrase si iesire si de atunci nu am mai avut probleme. Am gasit si oringuri dar inca nu am apucat sa montez carcasa. Furtunasele nu le-as schimba pr.ca sunt puse de cineva de la opel si sunt originale. Acum sa vad ce se intampla dupa ce montez carcasa. Ms inca o data pt sfat.
Hai sa postez si aici:Se pare ca inca nu am rezolvat problema cu dezamorsarea.
Acum motorul meu este plin de inprovizatii.
Sa va spun cum a inceput toata povestea:Am 2 amici cu acelasi motor care nu le place cum le merge.
Intr-o seara au venit la mine si m-a rugat sa accelerez masina(pana in 5000 de ture) sa vada cum se intareste furtunul ce vine de la turbina(la mine se intareste la ei nu prea)toate bune si frumoase pana a doua zi de dimineata cand nu a mai vrut sa porneasca si de atunci a inceput si stresul.Am inceput sa inlocuiesc carcasa filtrului de motorina cu doua furtunase transparente,filtru de motorina din plastic transparent+4 coliere.Nu am avut probleme cu ea cam o saptamana(am zis GATA am rezolvat)dar nu a fost asa.
Am cumparat si oringuri pentru capacul filtrului de motorina(10 ron,5 buc),le-am schimbat dar inca nu il montase-m.
Dupa o noua dezamorsare am trecut la pasul 2,schimbarea furtunaselor de retur(10 ron,1m).
Au trecut 5 zile si totul a fost OK si am cumparat 1 m de furtunas Gates de 3,2(am zis iar GATA de aici a fost dar sa ii pun furtunase bune si sa ii pun si filtrul ei original)
Am schimbat si furtunasele,am pus si filtrul.....toate bune si frumoase.
Dupa o saptamana....iar .
Acum sunt la pasul 3:Probez daca se dezamorseaza pe la injectoare eliminand returul care intra in pompa si acel furtunas care intra in pompa l-am bagat itr-o sticla de jumate cu putina motorina sa nu prinda aer.Si de vreo 4 zile merg asa si porneste mereu.
Mentionez ca amorsarea o faceam cu o sticla de 2L si un furtunas bagat in teava care duce la pompa.Lasam sa iasa tot aerul si dadea-m la cheie...pornea imediat.
Acum suspectez pompa dar totodata stau si in dubii pt.ca masina odata pornita,merge impacabil,se tureaza cat vreaunu trepideaza,nu se opreste in mers....Acum este nepornita de vreo 15 ore si nu o pornesc decat maine dimineata.
- motanel_cristi
- **
- 331 mesaje
- din 19 Mar 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
motanel_cristi
- Mesaje scrise: 331
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2009
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- adrian terinte
- ****
- 1,240 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,240
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
@Motanel -Buna treaba ai facut cu sticla la retur.Cand ajung acasa am sa iti arat ce modificare am eu la retur de si cei de la reprezentanta au ramas uimiti si au zic ca o sa tina si ei cont de asa ceva.Si eu am avut o problema asemanatoare de se dezamorsa,astfel am pus o pompita de amorsaj si in fiecare dimi dadeam la pompita de radeau vicinii cu rabele de mine ca nici la ei nu trtebuie amorsat tot timpul.
Am pus filtru de WV din tabla in locul celui original si astfel am constatat ca pe la filtru e problema,dar pana aici am schimbat T-uri, furtun,supape sens si multi nervi.
Pana la urma s-a dovedit ca imi prindea aer pe langa un pin al mufei din capacul filtrului.Am schimbat capacul si acum e OK.
Eu te sfatuiesc sa iei toata instalatia la puricat si verificat toate inbinaturile.
Sa iti montezi o pompita de amorsat.
Si daca vrei sa iti faci modificarea la retur ca sa nu mai ai probleme cu teurile.
Neaparat sa pui furtun cu insertie (nu cu invelis) de panza la retur.
Spor la treaba.
Am pus filtru de WV din tabla in locul celui original si astfel am constatat ca pe la filtru e problema,dar pana aici am schimbat T-uri, furtun,supape sens si multi nervi.
Pana la urma s-a dovedit ca imi prindea aer pe langa un pin al mufei din capacul filtrului.Am schimbat capacul si acum e OK.
Eu te sfatuiesc sa iei toata instalatia la puricat si verificat toate inbinaturile.
Sa iti montezi o pompita de amorsat.
Si daca vrei sa iti faci modificarea la retur ca sa nu mai ai probleme cu teurile.
Neaparat sa pui furtun cu insertie (nu cu invelis) de panza la retur.
Spor la treaba.
- motanel_cristi
- **
- 331 mesaje
- din 19 Mar 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
motanel_cristi
- Mesaje scrise: 331
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2009
- Mesaj Privat
Mda....dupa o saptamana de la acea chestie cu sticla,azi de dimineata nu a mai pornit.Tocmai ieri am vorbit cu mecanicul si mi-a spus ca daca nu s-a mai intamplat sa nu mai porneasca inseamna ca prindea aer pe la oringurile de la injectoare si ca trebuie schimbate.Bucurie mare pe mine ca nu e pompa.......na ca azi dimineata nu a pornit iar.Am obs.ca se intampla numai cand mai am sub 10 L de motorina in rezervor.Am vazut ca mai multi colegi au avut probleme cu dezamorsarea si de la acel sorbu sau cum ii zice din rezervor.
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- stfan
- **
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
motanel_cristi
Eu am demontat si curatat acel sorb si nu are nici o supapa de sens, cel putin la mine. Incep sa cred ca tu ai probleme cu pompa de alimentare care e situata in pompa de injectie, incearca sa montezi o pompa de combustibil electrica de genul celor care se monteaza pe conducta de tur ( ex. Ford Mondeo ), pompa care va actiona doar in momentul in care dai la cheie, adica la pornire (caci la pornire ai tu probleme). Asta e o solutie adoptata de unii meseriasi in cazul in care au probleme similare cu a ta.
Eu am demontat si curatat acel sorb si nu are nici o supapa de sens, cel putin la mine. Incep sa cred ca tu ai probleme cu pompa de alimentare care e situata in pompa de injectie, incearca sa montezi o pompa de combustibil electrica de genul celor care se monteaza pe conducta de tur ( ex. Ford Mondeo ), pompa care va actiona doar in momentul in care dai la cheie, adica la pornire (caci la pornire ai tu probleme). Asta e o solutie adoptata de unii meseriasi in cazul in care au probleme similare cu a ta.
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Salut!
Am încercat sã pornesc azi dimineațã Y20DTH-ul și n-a vrut s-o ia deloc... deși e varã, am încercat cu spray, dãdea sã porneascã și nu pornea. Mai stau 5 minute, dau la automat și pornește. Merge perfect, ajung la stânã sã iau niște brânzã. Dupã 30 de minute, încerc sã pornesc motorul, iar îmi face figuri. Umblu la filtrul de motorinã, îl umplu, îl strâng la loc, nu vrea și nu vrea.
Desfac șurubul de la pompa de injecție, tata dã la automat și iese spumã... Am zis cã e clar, circuitul filtru-pompã e problema. Mai dãm jumãtate de orã la automat, omorâm bateria, electromotorul, o ia pânã la urmã...
Cum sã fac, sã încerc sã-i pun un filtru capsulat, sã schimb furtunașul filtru-pompã, dați-mi niște idei care v-au rezolvat problema cu neetanșeitatea asta! A mers bine din noiembrie pânã acum... și-acum te lasã așa la ”viațã dulce”. Nu-i corect... Mulțumesc anticipat!
Am încercat sã pornesc azi dimineațã Y20DTH-ul și n-a vrut s-o ia deloc... deși e varã, am încercat cu spray, dãdea sã porneascã și nu pornea. Mai stau 5 minute, dau la automat și pornește. Merge perfect, ajung la stânã sã iau niște brânzã. Dupã 30 de minute, încerc sã pornesc motorul, iar îmi face figuri. Umblu la filtrul de motorinã, îl umplu, îl strâng la loc, nu vrea și nu vrea.
Desfac șurubul de la pompa de injecție, tata dã la automat și iese spumã... Am zis cã e clar, circuitul filtru-pompã e problema. Mai dãm jumãtate de orã la automat, omorâm bateria, electromotorul, o ia pânã la urmã...
Cum sã fac, sã încerc sã-i pun un filtru capsulat, sã schimb furtunașul filtru-pompã, dați-mi niște idei care v-au rezolvat problema cu neetanșeitatea asta! A mers bine din noiembrie pânã acum... și-acum te lasã așa la ”viațã dulce”. Nu-i corect... Mulțumesc anticipat!
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- motanel_cristi
- **
- 331 mesaje
- din 19 Mar 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
motanel_cristi
- Mesaje scrise: 331
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2009
- Mesaj Privat
- motanel_cristi
- **
- 331 mesaje
- din 19 Mar 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
motanel_cristi
- Mesaje scrise: 331
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2009
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat