Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • neagu marius victor

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Mersi mult iulian!
Skip ads

  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,240
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Chiar daca schimbati furtunasele de retur poate tot mai trage aer fals.
Ca sa fiti sigur ca nu mai trage aer, cel mai simplu, returul inj se duce direct in returul pompei si atunci poate sa traga aer pe la furtunase ca se va duce in rezervor.

Cum ai mai zis alti colegi inainte sa umblati la pompa faceti:
- supapa tur inainte de filtru
- montat filtru carcasat de Wv sau alta marca
- schimbat T-uri si furtunase retur si daca este posibil modificat returul inj in retur pompa.

- umblatul la pompa nu este pentru oricine si e si costisitor si daca se umbla degeaba e si mai rau.


  • vlad2005

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Ok, am si eu probleme cu dezamorsarea la opel y20DTH.
Am pus mai intai o para de cauciuc cu supapa unisens pe tur. mai mult ca sa ajut la pornire atunci cand se dezamorsa circuitul. Apoi am schimbat furtunasele de retur.
Acum am montat un filtru capsulat de plastic si am vazut ca motorina ramane pe furtune dupa acesta manevra (am furtunase de legatura transparente). Pornirea se face la sfert de cheie. Oricum mai testez cateva zile, dar am puternica senzatie ca de vina este filtrul (carcasa sau oringurile nu mai conteaza).
Multumesc utilizatorilor de pe forum pentru sfaturile postate pe forum, au fost de mare ajutor de-a lungul timpului.
Am o singura intrebare: merge folosit orice filtru capsulat?
Am vazut solutii cu filtru mann wk820 (cred ca are si preincalizre, dar e scumpisor), filtru pentru ford 1,8D, mai sus se recomanda filtru de WW.
De ce trebuie sa tin cont? Diametrele de intrare si iesire sa fie exact ca pe original , 8mm IN si 10mm out sau pot sa fie ambele de 8mm?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Eu am mers 3 ani cu ambele tevi pe 8 mm. N-am avut probleme.
Acum am 8 cu 10 mm si nu e nici o diferenta.
Skip ads

  • vlad2005

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Ce model de filtru?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cel cu 8mm / 8mm era Bosch, modelul pt. Ford 1.8D.
Cel de acum e pt. Mercedes 220 CDI, 8mm / 10 mm.
  • vlad2005

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2008

  • Mesaj Privat
K, multumesc! Am sa merg pe Mann wk-820/1 pentru mercedes.
  • mmg
  • *
  • 14 mesaje
  • din 19 Oct 2006
  • Zafira 2003 y 20 DTH
  • Bucuresti
  • mmg

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
moxicanul a scris:pompa a fost reparata si ieri au montat-o pe masina.numai am nici o problema .masia porneste la sfert de cheie.pe mine m-a costat reparatia pompei 500 euro si cu 6 luni garantie..daca are cineva probleme cu pompa sa imi lase mesaj si va dau nr de telefon celui care mi-a reparat pompa

Salut, am aceeasi problema si vreau sa ma pui in legatura cu mecanicul, multumesc!
Skip ads

  • vlad_pl_27

  • Mesaje scrise: 184
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu probleme cu dezamorsarea la opel Y20DTH.
Mai exact daca o las peste noapte se dezamorseaza.
Am pus pompa (para) de amorsare cu supapa unisens pe tur.
A doua zi masina a pornit, am crezut ca am scapat, dar dupa inca o zi iar s-a dezamorsat pompa.
Mentionez ca nu am nici o eroare in bord, dar cand merg cu masina cel putin 10 km si deschid geamul se simte un miros puternic de motorina.
Masina este de 2 saptamani la reprezentanta Opel si culmea de cand e la Opel porneste de fiecare data chiar daca este dupa 3 zile de stat masina sau o zi.
Nu mai stiu ce sa fac, Pe unde prinde aer fals?
  • florin220791

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2002 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
salu am un opel zafira din 2002 cu motor y20dth care imi consuma 12 l la 100 km de curand am constatat ca a cresut nivelul la ulei si porneste si greu dimineata la testul cu borcanasele pe retur nu a dat motorina daca schimb simeringurile injectoarelor isi revine oare la consul ei de 8l/100km sau ma sfatuiti sa scot si injectoarele sa le schim diuzele la care este nevoie astept si sfaturile voastre
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Test de retur se face doar la masinile care au rampa comuna de injectie (common rail).
Sunt multe cauze ce pot influenta consumul...
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
florin220791 a scris:salu am un opel zafira din 2002 cu motor y20dth care imi consuma 12 l la 100 km de curand am constatat ca a cresut nivelul la ulei si porneste si greu dimineata la testul cu borcanasele pe retur nu a dat motorina daca schimb simeringurile injectoarelor isi revine oare la consul ei de 8l/100km sau ma sfatuiti sa scot si injectoarele sa le schim diuzele la care este nevoie astept si sfaturile voastre
.

Daca zici ca ti-a crescut si nivelul la ulei ,atunci e posibil sa ai probleme le simeringuri de la injectoare . Ca sa schimbi simeringurile nu e nevoie sa scoti injectoarele.
Skip ads

  • raz3k

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 2000 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Salut, la Y20DTH am schimbat furtunase de retur, capac filtru motorina nou, supapa unisens pe tur inainte de filtru de motorina noua, pompa de motorina a fost schimbata cu una noua acum 7 ani problema se manifesta asa:

Dimineata porneste putin si ramane fara motorina, pe urma porneste doar daca umplu filtru de motorina pana sus. Cert este ca de fiecare data cand umblu si desfac filtrul de motorina nu am motorina pana sus, nici daca e amorsata nici daca nu e amorsata. Cam cata motorina e normal sa fie in filtru ?
Ce cauze ar putea fi sa-mi plece motorina din filtru si sa nu sa nu o traga din rezervor ca sa-l umple la loc, de multe ori stau si ma intreb cum pleaca masina daca am jumatate motorina in filtru ? Corpul filtrului de motorina nu e crapat, nu am nicio scurgere de motorina nici pe el nici la surubul de jos.

Nu stiu daca sa ma apuc sa caut suruburile cu bila de la pompa (cu ocazia asta daca aveti cod de piesa v-as fi recunoscator)

Multumesc.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Iti trage aer pe la carcasa filtrului de motorina sau prin alta parte. Trebuie doar sa descoperi pe unde.
Elimina temporar filtrul de motorina, uneste conductele care intra in el, porneste motorul ca sa se amorseze circuitul si vezi cum porneste a doua zi.
  • kryopel

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salut! Eu cred ca este de la pompa,exista o supapa si isi pierde presiunea la motorina ,aceeasi problema am avut si eu! Eu zic parerea mea sa apelezi la un pompagiu! Cu respect !
  • Purice1111

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2015

  • Mesaj Privat
si merge monatata o supapa de sens pe furtunul ala de plastic?mi se pare cam tare...sau trebuie un furtun la acelasi diametru dar mai moale?
  • kryopel

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Da merge se taie ala si se pun niste coliere sa tina furtunul strans!spor la treaba.Salut!
  • Purice1111

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2015

  • Mesaj Privat
ms frumos,dar mai exact unde se pune?pe tur intre filtru si pompa?bafta
  • KBA

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
eventuala supapa pe tur se pune inainte de filtru de motorina, recomand supapa cu pompa de amorsare (tip para) sunt diverse modele in comert...
  • Purice1111

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2015

  • Mesaj Privat
am inteles...am cumparat una de metal la 28 de lei...nu stiu daca este cu pompa de amorsare (tip para)
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR