Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • kryopel

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Nu! aia de metal e supapa de sens sa nu se mai duca motorina inapoi ,iar aia stil (para) este de cauciuc! Daca montezi supapa si tot asa se intampla sa nu-ti porneasca trebuie sa apelezi la un pompagiu,implica niste costuri mai maricele dar asta este!bafta!
Skip ads

  • Purice1111

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2015

  • Mesaj Privat
masina saraca porneste dar cu trepidatii f marii dupa cateva secunde bune de invartit
bafta
  • Purice1111

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2015

  • Mesaj Privat
kry pai este buna aia care am cumparat.o?sau nu?o pot monta?
  • Purice1111

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2015

  • Mesaj Privat
uite asa
Skip ads

  • Purice1111

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2015

  • Mesaj Privat
si nu stiu daca deschide normal la bari..greu cu aceasta pb
  • kryopel

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Da supapa este buna,dar este posibil sa o montezi si tot asa sa-ti faca!asta inseamna k se desamorzeaza din alta parte!bafta!
  • cobzarici

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2015

  • Mesaj Privat
aceiasi problema am avut-o si eu ,pornea si tremura
am facut un test de presiune combustibil (multumesc d-lui Marius N) am blocat returul si am bagat aer pe tur 2bar timp de 20 min
nu a scazut presiune dar ptr orice siguranta am montat o supapa de sens pe tur intre filtru si pompa(recomand supapa de 8mm grosime la stut se pupa perfect pe furtunul de plastic }
simptome la mine chiar si dupa montajul supapei
pornea dimineata dar tremura si zgomotos motorul de parca mergea in 3 pistoane pana se incalzea si mergea ok dupa
am luat-o la rand cu bujiile care erau ok ,apoi releu l-am schimbat si tot asa facea .
dupa ce am citit si problema altor colegi am ajuns ca e senzorul de apa ,langa termostat e stricat chiar daca era nou ,am inlocuit cu unul sh si nu mai am probleme.
Atentie bujiile sunt f importante la pornire dar si dupa deoarece ele mai functioneaza 3/5 min pentru a mentine aerul cald in camera de ardere prin impulsuri de 12 v catre bujii.
dar aceste impulsuri au legatura cu senzorul de apa .
Sper sa fie de ajutor colegilor cu aceasta problema .
  • Purice1111

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2015

  • Mesaj Privat
am inteles,dar unde este situat acest senzor de apa?ms bafta
Skip ads

  • Purice1111

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2015

  • Mesaj Privat
ms frumos kryopel
  • kryopel

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Cu mare placere oricand, purice1111!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
[quote="cobzarici
dupa ce am citit si problema altor colegi am ajuns ca e senzorul de apa ,langa termostat e stricat chiar daca era nou ,am inlocuit cu unul sh si nu mai am probleme.
Atentie bujiile sunt f importante la pornire dar si dupa deoarece ele mai functioneaza 3/5 min pentru a mentine aerul cald in camera de ardere prin impulsuri de 12 v catre bujii[/quote] Orice meserias,incepe diagnoza cu citirea codurilor si a valorilor reale,operatiune ce ar fi evidentiat rapid ca senzorul de temperatura motor,este defect sau devalorizat.Tu ai procedat tipic romaneste,atacind problema pe calea cea mai putin dorita...,dar asta e! Referitor la alimentare bujii incandescente...,in impulsuri(masina 2000),am dubii,daca poti argumenteaza cu ceva informatii tehnice...
  • Purice1111

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2015

  • Mesaj Privat
kry opel am schimbat furtunele de la injectoare,erau mai mult decat uzate,si am montat si supapa aceia de sens,
si merge de minune, a pornit f bine,nu a mai trepidat,multam mult de sfat,drumuri bune
Skip ads

  • kryopel

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Bv foarte bine ma bucur ca ai rezolvat problema!drumuri bune si tie!bafta
  • kaput2006

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Sa va spun cum am rezolvat eu dezamorsarea acum un an-doi cand ma disperase.
Schimbasem de toate, de la furtunase, teuri, simeringuri injectoare, supape unisens si altele....
Pana la urma la mine s-a rezolvat cu schimbatul unui oring din pompa, sub termostat.
Dar, ca sa trec iarna si sa ajung sa schimb oringul (la ploiesti) am procedat in felul urmator:
Am cumparat o electrovalva de benzina normal inchis (de la instalatiile de gpl), am montat-o pe furtunul de retur alimentata cu plus pe contact.
Cat era contactul luat (statea si 10 zile) electrovalva era inchisa, motorina nu pleca spre rezervor.
Cand puneam contactul elecrovalva se deschidea si statea deschisa cat timp motorul era pornit.
Cu tigania asta nu am mai avut pb cu dezamorsarea vreo 3 luni cu toate ca problema era existenta la masina.
NU RECOMAND nimanui asemenea mangialicuri, dar cum am spus pentru o perioada scurta sau pana faceti rost de bani, se poate rezolva asa.
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
salutare
am o problema similara cu dezamorsarea care astazi pare ca s-a rezolvat partial
anul trecut am parcat cu botul in "sus" ,dimineata nu a mai vrut sa porneasca sub nici o forma,am tras masina cativa metri si pornise!prima modificare schimbat filtru motorina si garnitura ,la nici 5 zile distanta iarasi aceasi problema se dezamorsa peste noapte!
am montat supapa de sens si para..la fel am circulat cat am circulat iar se dezamorsa dupa cateva ore de stat!
am schimbat furtunasele de la injectoare,am pus filtru capsat..iar am circulat o vreme pana ieri cand dupa un dreum de 600 de km am lasat-o seara parcata si iar s-a dezamorsat!am inceput sa pulsez para dar degeaba am omorat bateria iar masina nu pornea insa am observat un sasait ce venea din pompa iar uitanduma mai atent am vazut ca picura motorina din pompa in speta cand pulsam para!
am tractat masina si a pornit insa dupa 20 de minute am oprito si nu a mai pornit!
motorina curge din pompa pe la acel actuator de avans-tija..chiar pe partea de jos am stat 2 ore sa vad de unde vine acel vajait
intrebarea mea este daca s-a dus pompa cu totul sau sunt doar garniturile si daca ma poate ajuta cineva cu un service bun pentru o eventuala reconditionare!
multumesc anticipat
ps:am uitat sa mentionez ca motorizarea mea este y22dth
  • Purice1111

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2015

  • Mesaj Privat
trebuie schimbat origul de la cuiul de blocare al pompei...atentie,trebuie sa te duci le un mecanic care a mai facut asta..bafta
  • vlad_pl_27

  • Mesaje scrise: 184
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am si eu aceasi problema cu dezamorsarea pompei.
Sunt zile cand porneste normal si sunt zile cand trebuie sa dau la para ca sa amorsez pompa.
Azi cand a trebuit sa amorsez pompa, am vazut ca din pompa picura motorina.
Mai exact pierd motorina pe la surubul care este incercuit.

Se poate schimba acel surub fara sa necesite data jos pompa de pe masina?
Ma poate ajuta cineva cu un sfat ce pot sa fac sau daca de acolo e problema cu dezamorsarea pompei la masina mea?

Multumesc
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Se poate schimba fara sa dai pompa jos. Doar bara din fata, traversa si radiatoarele de AC si apa. Apoi ai acces facil la surub. Succes!
  • Purice1111

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2015

  • Mesaj Privat
[editat] dar acel oring de unde il putem achizitiona?si ce dimensiuni are?mersi bafta
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Demontezi tot ce ti a spus Marius,scoti surubul si cu el in brate te duci si cauti pe la magazine un oring asemanator.Spor.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR