Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • jockers

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salut.. Cine ma poate ajuta si pe mine ? Am pus masina pe Tester .. si mi-au aparut 2 eruori .. P0190 Mechanical Fault si P0400 Critical System malfunction ! .. Vectra b din 2001 .. Motor y20dth
Skip ads

  • MARIAN GEORGE

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
un stiu ce sa zic de colegul cu dezamorsatul dar mecanici sant foarte jmecheri,mai ales la CASA.EU AM PATIT LA FEL DACA LASAM MASINA MAI MULT DE 10 ORE OPRITA NU IMI MAI PORNEA.TREBUIA SA INVARTA CEL PUTIN 10 SECUNDE.Dupa aceia o lua.iam schimbat inelele acelea de cauciuc de la baterĂ­a de motorina si un mai am probleme
  • Purice1111

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2015

  • Mesaj Privat
ms frumos
  • Purice1111

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2015

  • Mesaj Privat
la ce inele te referi MARIAN GEORGE?
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Oringuri capac filtru.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Probabil oringuri capac ca exprimarea de inele la baterie motorina lasa mult de dorit si dam si noi cu ghicitul.
  • Purice1111

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2015

  • Mesaj Privat
multumesc baieti,bafta
  • ed32
  • *
  • 1 mesaje
  • din 09 Mai 2015
  • Vectra 2001 Y20DTH
  • Maramures
  • ed32

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salut! Am un opel vectra 2.0 DTI din 2001 , cod motor Y20DTH , masina am cumparat-o recent si a mers bine ceva vreme. Intr-o zi a pornit mai greu , cam la a 3a cheie dupa 20 de secunde la automat si a mers bine. Azi dimineata nu mai vrea sa porneasca deloc , mi-e frica sa o tin iara mult la automat ca si asa electromotoru e pe duca , mi-a spus fostul proprietar ca asa o pornea si el , tinea mult la automat. Ce as putea face? Saptamana viitoare o duc oricum la un mecanic care se ocupa cu pompe dar as vrea sa stiu si parerea voasta ca in mecanici nu prea mai am incredere si nu pot sa arunc cu banii. Multumesc!
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
Pentru inceput, citeste ultimele 26 de pagini si schimba furtunasele de retur. Very Happy
  • vlad2005

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Am rezolvat si eu problema cu dezamorsarea (cel puțin așa sper). Am identifica facĂ¢nd presiune cu pompița de amorsare scurgere de motorina pe la surubul de blocare de pe pompa e injectie. Am facut un tutorial despre schimbarea acestui oring care se pare cĂ¢ se caseazĂ£.
Cred cĂ£ este problema principalĂ£ deoarece mai ales cĂ£ masinile au o vechime, casarea acelui oring este inevitabila.
Tutorial schimbare oring surub blocare pompa injectie

Aștept eventuale sugestii pentru Ă®mbunĂ£tĂ£țire!
  • ionut_vl

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Buna ziua, tin sa mentionez ca am o Vectra B din 2001 cu motor y20dth. Masina o am din 2007 , acum are 325.000 km (reali cred), am avut si eu probleme cu dezamorsarea , am schimbat garnituri la filtru, furtunasele alea mici de returi si un an nu mi-a mai facut figuri, cald/frig pornea perfect. Azi dimineata surpriza, nu a mai pornit deloc. Am verificat din nou tot , era totul etans. Am desfacut conductele de motorina si baga presiune deci motorina vine. Nu mi se aprinde nici un bec de eroare . Am si tras-o masina si nimic. Cand ii dau cu spray de pornire da sa porneasca numai cat are si dupa se opreste. Ce ii pot face tinand cont ca motorina vine ?

Multumesc mult !
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Erori ce ai ?
Skip ads

  • ionut_vl

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Acum o saptamana am pus-o pe tester si nu a dat nici un cod de eroare a fost prima daca cand am pus-o tocmai ca sa o verific, dar nu a dat nimic. La bord nu e nici un martor aprins. Pana sambata e baiatul cu testerul plecat. Sper sa nu fi aparut ceva. Suspect e ca motorina pana in injectoare vine .
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Ai facut si testul de presiune ?
  • ionut_vl

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Mi-a facut testul si la relatiu si in mers . Nu stiu sigur ce valori a aratat dar am vazut ca era totul cu verde si mecanicul a zis ca merge bine.
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Eu cred ca faci confuzie intre testul de compresie si testul de presiune . Testul de presiune se face la linia de alimentare cu combustibil pt a detecta daca sunt probleme de etanseitate. Pt ca din descrierea facuta, aparent poate fii si dezamorsare .Iar daca nu e atunci trebuie vazut ce erori ai. Si testul nu se face cu motorul pornit
  • ionut_vl

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns . Testul de compresie e acela sa vad daca am segmentii buni ?
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
da
  • ionut_vl

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Acum am terminat cu masina am reusit si am pornit-o cu mare greutate . Motorina venea la injector dar foarte putina deoarece aveam capacul de la filtrul de motorina fisurat si pe acolo scapa presiunea. Am cumparat un filtru de VW Golf 4 din tabla si l-am adaptat la mine . Porneste , merge masina fara probleme. Filtrul original avea in capac o mufa cu 2 fire , acum a ramas pe afara pentru ca filtrul ala nu are asa ceva, este vreo problema ? La ce ajuta mufa aia ?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
E de la preincalzirea din filtru. N-ai nici o treaba.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR